Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään normaalia kasvotatuoitua?

Vierailija
10.09.2020 |

Olen itse tavannut niitä vain päihdeongelmaisilla (työn puolesta). Onko tutuissanne "kunnon ihmisiä", jotka olisivat ottaneet tatuoinnin kasvoihin?

Kommentit (13)

1/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vatkaan veivaan

Vierailija
2/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä työn puolesta tulee päihdeongelma? Lähäri ehkä, mutta olen jotenkin ajatellut, että heillä on ollut jo pihdetaustaa ennen kuin hakeutuivat alalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin vankilassa ja siellä näkyi. En ole nähnyt muilla kuin vangeilla.

Vierailija
4/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
5/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä työn puolesta tulee päihdeongelma? Lähäri ehkä, mutta olen jotenkin ajatellut, että heillä on ollut jo pihdetaustaa ennen kuin hakeutuivat alalle.

No heh! Töissä näen päihdeongelmaisilla asiakkailla. T. Ap

Vierailija
6/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä epänormaaliakaan.

Vierailija
7/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalipuoli ylipäänsä. "Sossuntäti" näkee varmaan aika laajaa skaalaa. Poliisitkin varmaan tapaa tuon tyylisiä tyyppejä. Lääkärit, varsinkin päihdelääkärit. Apteekkihenkilökunta. Mm.

Vierailija
8/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kaikki olleet enempi tai vähempi vinksahtaneita.

Vierailija
9/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tuntemani naamatatuoitu mies on varmaan kiltein ja kunnollisin tuntemani ihminen. Naimisissa, useamman lapsen isä, vakitöissä. Omistusasunto ja farmariauto.

Tatuoinnit olivat nuoruuden hölmöilyitä, joita vaan ei valitettavasti ihan tuosta vaan pyyhkäistä veke.

Vierailija
10/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän työpaikaltani kaulatatuoidun, ihan normaalissa vakityössä on tatuointeineen päivineen.

Vierailija
11/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tuntemani naamatatuoitu mies on varmaan kiltein ja kunnollisin tuntemani ihminen. Naimisissa, useamman lapsen isä, vakitöissä. Omistusasunto ja farmariauto.

Tatuoinnit olivat nuoruuden hölmöilyitä, joita vaan ei valitettavasti ihan tuosta vaan pyyhkäistä veke.

Tämän kun tajuaisivat nuoret jotka ottaa isoja tatuointeja

Vierailija
12/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tää ei oo totta!!

Vaik ois taidet niin se ei tarkota et sydän ei ois kultaa!

Mulla on ollu kax miestä joil on ollu kuvii ja vaik olikin omii haasteita niin ei se ole aina miehen vika vaan on meissäki peiliin katsomist. Mä en tajuu miks mun pitää olla aina niin vaikee et niin ku ilma menee vaan tunkkaseks

Vierailija
13/13 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni1997 kirjoitti:

Hei, tää ei oo totta!!

Vaik ois taidet niin se ei tarkota et sydän ei ois kultaa!

Mulla on ollu kax miestä joil on ollu kuvii ja vaik olikin omii haasteita niin ei se ole aina miehen vika vaan on meissäki peiliin katsomist. Mä en tajuu miks mun pitää olla aina niin vaikee et niin ku ilma menee vaan tunkkaseks

Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi