Tunnetko ketään normaalia kasvotatuoitua?
Olen itse tavannut niitä vain päihdeongelmaisilla (työn puolesta). Onko tutuissanne "kunnon ihmisiä", jotka olisivat ottaneet tatuoinnin kasvoihin?
Kommentit (13)
Minkä työn puolesta tulee päihdeongelma? Lähäri ehkä, mutta olen jotenkin ajatellut, että heillä on ollut jo pihdetaustaa ennen kuin hakeutuivat alalle.
Opetin vankilassa ja siellä näkyi. En ole nähnyt muilla kuin vangeilla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä työn puolesta tulee päihdeongelma? Lähäri ehkä, mutta olen jotenkin ajatellut, että heillä on ollut jo pihdetaustaa ennen kuin hakeutuivat alalle.
No heh! Töissä näen päihdeongelmaisilla asiakkailla. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalipuoli ylipäänsä. "Sossuntäti" näkee varmaan aika laajaa skaalaa. Poliisitkin varmaan tapaa tuon tyylisiä tyyppejä. Lääkärit, varsinkin päihdelääkärit. Apteekkihenkilökunta. Mm.
En, kaikki olleet enempi tai vähempi vinksahtaneita.
Ainoa tuntemani naamatatuoitu mies on varmaan kiltein ja kunnollisin tuntemani ihminen. Naimisissa, useamman lapsen isä, vakitöissä. Omistusasunto ja farmariauto.
Tatuoinnit olivat nuoruuden hölmöilyitä, joita vaan ei valitettavasti ihan tuosta vaan pyyhkäistä veke.
Tiedän työpaikaltani kaulatatuoidun, ihan normaalissa vakityössä on tatuointeineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tuntemani naamatatuoitu mies on varmaan kiltein ja kunnollisin tuntemani ihminen. Naimisissa, useamman lapsen isä, vakitöissä. Omistusasunto ja farmariauto.
Tatuoinnit olivat nuoruuden hölmöilyitä, joita vaan ei valitettavasti ihan tuosta vaan pyyhkäistä veke.
Tämän kun tajuaisivat nuoret jotka ottaa isoja tatuointeja
Hei, tää ei oo totta!!
Vaik ois taidet niin se ei tarkota et sydän ei ois kultaa!
Mulla on ollu kax miestä joil on ollu kuvii ja vaik olikin omii haasteita niin ei se ole aina miehen vika vaan on meissäki peiliin katsomist. Mä en tajuu miks mun pitää olla aina niin vaikee et niin ku ilma menee vaan tunkkaseks
Sanni1997 kirjoitti:
Hei, tää ei oo totta!!
Vaik ois taidet niin se ei tarkota et sydän ei ois kultaa!
Mulla on ollu kax miestä joil on ollu kuvii ja vaik olikin omii haasteita niin ei se ole aina miehen vika vaan on meissäki peiliin katsomist. Mä en tajuu miks mun pitää olla aina niin vaikee et niin ku ilma menee vaan tunkkaseks
Ok.
En
Vatkaan veivaan