Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Harrastuksiin menee niin paljon aikaa, ettei mulla ole enää oikein aikaa palstailla. Se tuntuu hyvältä.
Paska elämä, paska vuosi, paska kuukausi, paska viikko, paska päivä.
Lopetan tänne kirjoittamisen myös. Ei se herää, vaikka kuinka annan tekohengitystä.
Neidolle kauneimmalle. Sinua ja vain sinua minä rakastan.
Kyllä siitä on jo toistakymmentä vuotta kun ihastuin sinuun. Sittemmin olen rakastanut sinua. Pysyn silti valinnassani ja pidän sinut salaa sydämessäni. Olisipa taas kiva nähdä ja halata.
Vierailija kirjoitti:
Olet mielessäni, T.
J
Niin sinäkin minun, edelleen. M(T**O > N(J*****A)
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli/on sinisimmät ja kauneimmat silmät mitä tiedän. Kaikki muukin kohdillaan. Elämä on/oli ja näillä mennään. Mukavia muistoja kuitenkin.
Sulla taas vihreät ja kiltit.
Hyvää iltaa K-naiselle P-kaupunkiin. Rakastan vieläkin.
Vaikka olenkin varattu, niin silti "vahingossa" rakastuin suhun, olet ihana. Toivottavasti nähdään taas pian. ❤️
Vierailija kirjoitti:
En varmaan koskaan pääse täysin yli susta. Ne hetket, kun tulit viereeni, katseet ja hymyt, joita vaihdoimme. Kyllä me tiesimme koko ajan.
Awwww 🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
En varmaan koskaan pääse täysin yli susta. Ne hetket, kun tulit viereeni, katseet ja hymyt, joita vaihdoimme. Kyllä me tiesimme koko ajan.
Niin. Kyllä me tiesimme. Se oli elämäni onnellisin vuosi. Sain kokea, miltä tuntuu kun joku oikeasti pitää minusta. Alas tultiinkin sitten korkealta ja kovaa. Mies ei tainnutkaan tarpeeksi pitää, kun meni elämässään eteenpäin, naimisiin ja teki lapsenkin. Hv.
Hyvää lauantai-iltaa ja viikonloppua tummalle sinusilmäkaunottarelle vanhaan kaupunkiin. Ikävä. Halaus.
Moikka Sannalle Meilahteen! Kaipaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan tänne kirjoittamisen myös. Ei se herää, vaikka kuinka annan tekohengitystä.
Toivottavasti et lopettanut.
Ajattelen tummaa sinisilmäkaunotarta vanhahkossa kaupungissa. Ikävä.
Hyvää iltaa sinisilmäiselle tummalle K-naiselle!