Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Olit minulle todella kiehtova persoona. Täydellinen kaikkine piirteinesi. Ajattelin, etten varmaan koskaan tule tapaamaan kaltaistasi vastaavissa olosuhteissa. Nyt on käymässä niin, että ihan sinun oloisesi, jopa kanssasi samaa asiaa harrastava alkaa tulla iholle aivan kuin sinä heti ensimetreistä. Toivon, että hänen myötä nämä tiukkaan juuttuneen pakkomielteiset kiintymyksen tunteet sinua kohtaan vihdoinkin laantuvat. Katoavat. Aivan kuin sinä katosit minulta. Nainenhan tietysti ja naiselle vähemmän tietysti.
Rakastan ja haluan sinua, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyin seurassasi paremmin kuin kenenkään muun kanssa koskaan. Tykkäsin sinusta todella paljon. Harmi kun se ei ollut molemminpuolista.
Tämä. Mutta minä olinkin hänen elämässään vain rasite. Autsis.
Vaikka käynkin kanssasi hymyillen ja korrektisti kahvilla, puhuen kevyitä lauseita, merkityksettömiä sanoja, on osa minusta täysin muualla kaivaten ihollesi. Se osa on sanattomuutta, pimeyttä, kosketuksia, itkua, ikävää, vihaa, nautintoa. Kaikkea sitä mitä ei puhuta, teeskennellä.
Thanks for the ride, you handsome. Love sitting next to you, knowing I'm in safe hands. I miss you already.
Vierailija kirjoitti:
Tee sinä rohkeasti se aloite.
Olen tehnyt jo monta aloitetta. Nyt on sinun vuorosi. Ole aikuinen nainen.
Sinä ilmaisit mielenkiintosi. Minä en kerennyt enkä uskaltanut ihan vielä... Sitten näköjään pelästytin sinut pois? En tiedä nähdäänkö enää, mutta anteeksi ujouteni.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka käynkin kanssasi hymyillen ja korrektisti kahvilla, puhuen kevyitä lauseita, merkityksettömiä sanoja, on osa minusta täysin muualla kaivaten ihollesi. Se osa on sanattomuutta, pimeyttä, kosketuksia, itkua, ikävää, vihaa, nautintoa. Kaikkea sitä mitä ei puhuta, teeskennellä.
Tuota, mahtaakohan tämä olla naiselle vai miehelle?
Olet elämäni rakkaus, mutta en koskaan sanoa voi sitä sinulle. Juuri sinut olisin halunut jakamaan arkeni ilot ja surut. Ymmärrän että meillä on hyvä näinkin väki hymy ja kohti uusia pettymyksiä. Minä pyydän anteeksi että rakastuin sinuun mies-J.
M.
Vierailija kirjoitti:
Thanks for the ride, you handsome. Love sitting next to you, knowing I'm in safe hands. I miss you already.
Have fun riding your tricycle. Just share your gummy bears with your buddies, honey.
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni rakkaus, mutta en koskaan sanoa voi sitä sinulle. Juuri sinut olisin halunut jakamaan arkeni ilot ja surut. Ymmärrän että meillä on hyvä näinkin väki hymy ja kohti uusia pettymyksiä. Minä pyydän anteeksi että rakastuin sinuun mies-J.
M.
Mies varmaankin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, mahtaakohan tämä olla naiselle vai miehelle?
Se on naiselta naiselle.
Mitäs jos sittenkin naimisiin? Rakastan sinua. En uskalla sanoa tätä irl sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ilmaisit mielenkiintosi. Minä en kerennyt enkä uskaltanut ihan vielä... Sitten näköjään pelästytin sinut pois? En tiedä nähdäänkö enää, mutta anteeksi ujouteni.
En ole mennyt minnekään, mutta nyt on sinun vuorosi osoittaa merkitsenkö sinulle mitään.
Paljon onnea sinulle nainen 43-v❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mennyt minnekään, mutta nyt on sinun vuorosi osoittaa merkitsenkö sinulle mitään.
Lainaan tätä. Tasan samat terveiset. Sivusta.
Tykkään susta niin että halkeen!
Olet niin iloinen ihminen kaikille, että suhun ihastuu varmaan jokatoinen. Saman iloisuuden takia pelkään vikatulkintoja omalta osaltani, käytöksesi kun on niin helppo ihastuneen ymmärtää väärin.
Olet siis ilkeä melkein kaikille tapaamillesi ihmisille, koska et ole heistä kiinnostunut. Vain kumppanillesi olet mukava :D