20-39-vuotiaissa on Sinkkumarkkinoilla 50% enemmän miehiä kuin naisia, ja tässä on selitetty se että miksi
Tämä auttaa ehkä hahmottamaan miksi tuntuu että miehiä on niin paljon esim. joka deittisovelluksessa:
Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000
Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää
200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.
Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%
Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.
Tämä ehkä selittää sen miksi deittimarkkonoilla on niin kova kilpailu naisista nykyään
T: Ylijäämämies
Kommentit (596)
Rekisteröidyin eräälle deittipalstalle. Estynyt henkilö kun olen, en sitten halunnutkaan tehdä ilmoitusta kun ahdisti.
Eli minulla on pelkkä käyttäjätunnus ilman ilmoitusta. Tästä huolimatta minun sähköpostiini on tullut kymmeniä "vastauksia" ja "kiinnostuneita" jotka yrittävät saada kontaktia minuun. Jokainen ymmärtää sanomattakin, että nämä viestit ovat botin lähettämiä jonka tarkoituksena on saada minut maksamaan päästäkseni lukemaan viestejä. Kukaan ei todellakaan ole kiinnostunut käyttäjätunnuksesta ilman kuvaa ja esittelytekstiä.
T. Nainen
Ainakin vela-miesten kannattaa suunnata katseensa vanhempiin naisiin, 40-60 v.
Siellä on loistavaa tarjontaa, joka ei löydä kumppania: ikäisiään, kunnollisia/normaaleja miehiä on vähän sinkkuina. Viiskymppiset kouluttautuneet naiset ovat hoikkia ja hyväkuntoisia. Lapset on jo pois kotoa ja on aikaa ja varaa huolehtia itsestään. Olisi tilausta nuoremmalle miehelle. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Rekisteröidyin eräälle deittipalstalle. Estynyt henkilö kun olen, en sitten halunnutkaan tehdä ilmoitusta kun ahdisti.
Eli minulla on pelkkä käyttäjätunnus ilman ilmoitusta. Tästä huolimatta minun sähköpostiini on tullut kymmeniä "vastauksia" ja "kiinnostuneita" jotka yrittävät saada kontaktia minuun. Jokainen ymmärtää sanomattakin, että nämä viestit ovat botin lähettämiä jonka tarkoituksena on saada minut maksamaan päästäkseni lukemaan viestejä. Kukaan ei todellakaan ole kiinnostunut käyttäjätunnuksesta ilman kuvaa ja esittelytekstiä.
T. Nainen
Tuommoiset profiilit tulkitaan yleensä seksipalvelun tarjoajaksi. En ihmettele saamiasi yhteydenottoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asialle herkästi hihitellään kunnes sitten aikanaan havahdutaan siihen että oma poika joutuu kilpailemaan vähistä tytöistä omien ja tuontipoikien kanssa.
Omilla pojilla ei ole ollut mitään vaikeuksia saada tyttöystävää. Tytöt ovat itsekin nykyään aktiivisia asiassa. Onneksi en kasvattanut pojista vänisijöitä.
Kun mies tuo esille jonkin miehiä koskettavan ongelman, palstanaiset leimaavat hänet aina vänisijäksi, ulisijaksi tmv. Tässä näkyy taas hyvin se naisten paljon mainostettu empaattisuus.
Empaattisuus loppui siinä kohtaa, kun tässä kerrottiin, miten 80-vuotiaat miehet kilpailevat 20-39-vuotiaista naisista, mutta yli 55-vuotiaat naiset eivät enää kelpaisi kenellekään. Jos mies ei halua lapsia, niin hän ei tarvitse hedelmällisen ikäistä naista yhtään mihinkään.
Eli jokaiselle 25-vuotiaalle VELA-miehelle 60+ vuotias nainen?
Näinkö todella sanot?
Keksit omiasi. Viisikymppiset naiset harvemmin enää saavat lapsia. Jos ei löydy oman ikäistä vela-naista, niin sen kun katsoo vanhempaa, jos ei halua olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on enemmän sinkkunaisia kuin miehiä ja voin kertoa, että siellä on kyllä miesten markkinat omasta kokemuksestani. Miehet ghostaa, pelailee jne. Parisuhteen perään haikailevat naiset jäävät nuolemaan näppejään...
todella ihmeellistä, kun naisia kiinnostaa eniten miehissä ulkonäkö ja "menestys" eli raha.
Mediatietojen mukaan yhä useampi ajan hermolla elävä city-sinkkumies valitsee vetreän ja notkean 55+ naisen aikuiseen parisuhteeseen kanssaan. Ettekö muka ole huomanneet?
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Miehet ovat varmaan epätoivoisia. Juuri tänään työkaverin kanssa ihmeteltiin ilmiötä että miehet pyytää kahville vaikka ovat tavanneet meitä vain töissä, sellaiset joita emme itse edes muista eli hyvin nopea kohtaaminen/kohtaamisia ollut.
Ja tämä Helsingissä missä joku juuri sanoi että "miesten markkinat".
Vierailija kirjoitti:
Pinkeissä maissa on enemmän naisia, sinisissä enemmän miehiä, vihreissä noin puolet ja puolet.
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_the_world#/media/File:Sex…
Siitä valikoimaan tulevia matkakohteita itse kukainenkin.
Ikäjakaumaa ei huomoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Miehet ovat varmaan epätoivoisia. Juuri tänään työkaverin kanssa ihmeteltiin ilmiötä että miehet pyytää kahville vaikka ovat tavanneet meitä vain töissä, sellaiset joita emme itse edes muista eli hyvin nopea kohtaaminen/kohtaamisia ollut.
Ja tämä Helsingissä missä joku juuri sanoi että "miesten markkinat".
Juu, ihmeellistähän se on, kun nykyään ei saa naista pyytää edes kahville.
Jos joku on epätoivoista, niin "nettitreffit".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitäisi lopettaa hokemasta että ”kaikille on joku jossain”, kun ihan lukujen valossa ei ole (ainakaan jos haluaa olla suhteessa suunnilleen samanikäisen kanssa). On myös aika lyhytnäköistä ehdottaa kumppanin hakemista ulkomailla, koska sama epäsuhta on kaikkialla. Vaimonhaku maista joissa naisten asema on heikompi vain lisää epäsuhtaa ja levottomuutta näissä maissa ja jäljelle jäävien naisten asema voi olla entistäkin heikompi.
T: Naimisissa oleva nainen
Mun broidi on jättänyt vapaaehtoisesti seuranhaun. Kyseessä 20v. jätkä
Ei kuulemma halua ketään tai ole kiinnostunut perheestä. Joku muu saa nyt tulla hänen tilalleen hakemaan seuraa.
Sinkkumiehistä vain 7 % haluaa olla sinkkuja, sinkkunaisista 23,6 %. Joten niitä suhteeseen haluavia sinkkumiehiä on prosentuaalisesti suurempi osuus sinkuista. (Lähde: Perhebarometri 2016)
Toisin sanottuna, noin 7% sinkkumiehistä saa helposti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että naiset ajautuvat nopeammin uuteen suhteeseen kuin miehet. Jo tämä lisää sinkkumiesten määrää.
Olet väärässä. Miehet aloittavat uuden suhteen paljon nopeammin kuin naiset.
En ole viiteen vuoteen aloittanut uutta suhdetta. Käyn kalastamassa ja teen mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on syytä parannella ja kehittää itseään, jos riittävän kovasti haluavat perheen.
paransi miehet miten paljon tahansa silti puolet sinkuista jää ilman ellei naiset ala polyamorisiin suhteisiin.
Väärin päin. Miehiä on ylijäämää, koska osa naisista jakaa yhden miehen. Muutenhan aloituksen väite ei käy järkeen, koska pariutumisikäisiä miehiä on enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. 20-39 -vuotiaita miehiä on 42 000 enemmän kuin samanikäisiä naisia.
Niin ja muutenkin mies voi löytää alle 40-vuotiaan kumppanin vielä 45-vuotiaanakin eli lopulta miehille tarjoutuva naismarkkina on ihan yhtä suuri kuin mitä se oli naisille. Naisista suurempi osa haluaa lapsia, joten miehen kannattaa haluta lapsia niin mahdollisuudet parisuhteeseen nousevat.
Tuohan vain huonontaa miesten asemaa. Lähes kaikenikäiset miehet varmaan voisivat ottaa naisen ikähaarukasta 20-39 (tosin osa varmaan kelpuuttaisi vain haitarin alapään). Eli 20-39-vuotiaitaista naisista eivät kilpaile vain 20-39-vuotiaat miehet, jotka ovat jo muutenkin määrällisesti huonommissa asemissa, vaan miehet ikähaarukassa 20-80. Vai siis tarkoitatko että mies elää tyytyväisenä sinkkuna ikävuodet 20-45, kunhan sitten lopulta pääsee pariutumaan?
Kirjoititko vitsillä vai vahingossa väärin, kun väität, että 80-vuotiaat miehet kilpailevat 20-39-vuotiaisista naisista? Ehei, ei naiset halua kovin montaa vuotta itseään vanhempaa miestä kuin poikkeustapauksessa.
Eivät kirjaimellisesti kilpaile, mutta tuskin moni 80-vuotias sinkkumies kieltäytyisi suhteesta 39-vuotiaan naisen kanssa, jos siihen tarjoutuisi mahdollisuus. Mieheen vetoavat naisessa ulkoiset piirteet, jotka kertovat tämän kykenevän saamaan lapsia, ja nämä piirteet ovat huipussaan noin 20-40-vuotiailla naisilla. Muutkin asiat vaikuttavat, mutta tämä on yksi keskeinen asia etenkin ulkonäön suhteen. Naiset tyypillisesti viehättyvät enemmän miehistä, jotka ovat lähellä heidän omaa ikäänsä, ehkä koska miehen suvunjatkamiskyky ei niin tiiviisti kytkeydy hänen ikäänsä kuin naisilla. Ja olen itse varhaiskeski-ikäinen nainen joka on naimisissa itseään nuoremman miehen kanssa, jos se helpottaa tämän näkemyksen sulattamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on syytä parannella ja kehittää itseään, jos riittävän kovasti haluavat perheen.
paransi miehet miten paljon tahansa silti puolet sinkuista jää ilman ellei naiset ala polyamorisiin suhteisiin.
Väärin päin. Miehiä on ylijäämää, koska osa naisista jakaa yhden miehen. Muutenhan aloituksen väite ei käy järkeen, koska pariutumisikäisiä miehiä on enemmän...
Miten sinun logiikkasi oikein kulkee? :-o
En tiedä uskallanko kirjoittaa tätä koska varmaan saan haukut osakseni mutta kirjoitan kuitenkin. Suomessa on tasokkaammat naiset kuin vastaavan ikäluokan miehet. Miehille on helpompaa löytää itseään tasokkaampi puoliso. Ainakin suurissa kaupungeissa on näin. Ne jotka eivät onnistu ovat niitä joilla elämänhallinta ja MT- ongelmaa, työttömyyttä ja syrjäytyneet. Tai sitten sosiaalisesti kyvyttömät tai naisvihamieliset. Tai syrjäseudulla asuvat. Kaikille muille naisten saanti on helppoa, jopa niin helppoa että voi pyörittää useaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka eivät onnistu ovat niitä joilla elämänhallinta ja MT- ongelmaa, työttömyyttä ja syrjäytyneet. Tai sitten sosiaalisesti kyvyttömät tai naisvihamieliset. Tai syrjäseudulla asuvat.
Kiva kun mut lokeroidaan tällä tavalla. En ole mitään edellisistä. Voitko ymmärtää, että joskus on yksinkertaisesti vaikea löytää ikäistään seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, mikähän minussa on sitten niin pahasti vialla kun en miestä voi saada? Voiko olla mahdollista että olen sammakkomaisen ruma vai voiko miehillä olla liian korkeat kriteerit?
-ikisinkku n32, asunut 5 eri kaupungissa, bmi 19, perusnätti, 10v nettideittailua takana
Nämä miehet tarkoittivat, että kilpailu on kovaa vain instanaisista. Eivät he mitään tavallista korkeasti koulutettua hoikkaa naista halua. Sehän ei näytä missiltä, joten ei kelpaa heille. Vielä jos introvertti, eikä aina hassunhauska niin ei löydy miestä.
Vielä huonompi tilanne on mun kaltaisilla kouluttamattomilla naisilla. Minusta kiinnostuu vain kännäävät kallut ja mielenterveysongelmaiset. Vaikken olekaan itse menestynyt elämässäni hyvin, minullakin on silti oikeus saada asiallisesti kohtelevaa seuraa. Enhän itsekään kohtele muita huonosti ja yritä vaan kusettaa ja etsi hyötyä heikommista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että naiset ajautuvat nopeammin uuteen suhteeseen kuin miehet. Jo tämä lisää sinkkumiesten määrää.
Päinvastoin. Suhteen jälkeen naiset ovat pidempään yksin.
Sorry, ei linkkiä.
Moni jopa pysyvästi. Eli heidätkin voi laskea pois "markkinoilta".
Toisessa vähän asiaa liippaavassa ketjussa kehotettiin, että vetäkää käteen tai hankkikaa pumpattava barbara. Olisipa se niin helppoa. Vai olenko jotenkin viallinen, että kaipaan ihan jotain muutakin kuin seksiä (ajatus seksistä ei edes kiinnosta ilman syvempiä tunteita). Olisin valmis myymään sieluni saatanalle, että voisin olla tuollainen kylmä kone jolle riittää käteenveto päivässä.
Sama selitys kuin sille, että parisuhteessa olevilla ja eri osoitteissa asuvilla on eniten seksikumppaneita... Eli osa naisista vain luulee olevansa monogamisessa suhteessa.