20-39-vuotiaissa on Sinkkumarkkinoilla 50% enemmän miehiä kuin naisia, ja tässä on selitetty se että miksi
Tämä auttaa ehkä hahmottamaan miksi tuntuu että miehiä on niin paljon esim. joka deittisovelluksessa:
Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000
Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää
200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.
Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%
Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.
Tämä ehkä selittää sen miksi deittimarkkonoilla on niin kova kilpailu naisista nykyään
T: Ylijäämämies
Kommentit (596)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy niin että naiset ei pariudu ja sitten kun ovat reilusti yli 30 niin tekeekin mieli perustaa perhe mutta rupeaakin olemaan vaikeaa kun kukaan kunnollinen mies ei ota yli-ikäistä teiniä. Ja yrittävät jotain kalliita hedelmöityshoitoja ja päätyvät yksinhuoltajiksi
Eli vikaa on molemmissa. Toinen ei pariudu silloin kuin kannattaisi ja toinen ei huoli sitä jonka sitten saisi.
Eli miesten vika kun eivät ota naisia jotka ovat bilettäneet koko nuoruuden ja sitten kun on jo liian myöhäistä niin haluaakin perheen?
On jo todettu että ne joita ei itse halua on kuitenkin vaihtoehto ja nyt siis miehilläkin on sellaisia. Ovat siis etuoikeutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaanto, kohtaanto, kohtaanto.
Ei määrä vaan laatu.
Miten 200 000 miestä voi pariutua 100 000 naisen kanssa?
Vuorotellen tietenkin.
Jos parisuhteen pituus (ohitetaan kevyet/lyhyet tapailut, joissa vasta kartoitetaan kandidaattien kelpoisuutta) olisi vaikkapa keskimäärin 3 vuotta ja niitä mahtuu keskimäärin neljä kappaletta ikähaarukkaan 20-39 per jokainen nainen, niin siinähän olisi laskennallisesti tilaa 400 000 eri miehelle kokeilla onneaan ja osoittaa kumppanikelpoisuutensa. Jos naisia on se 100 000, niin on kyllä oltava tosi surkimus, ellei yhdenkään kanssa pääse edes alkuun seurustelusuhteessa. Käytännössä tietty osa miehistä vaan on niin luokatonta sakkia, että joku 190 000 miestä vetää läpi nuo 400 000 miesparisuhdesuoritetta ja sivussa sitten syrjäytyy kaikessa rauhassa se 10 000 joilla ei olisi toivoakaan vaikka naisia olisi miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy niin että naiset ei pariudu ja sitten kun ovat reilusti yli 30 niin tekeekin mieli perustaa perhe mutta rupeaakin olemaan vaikeaa kun kukaan kunnollinen mies ei ota yli-ikäistä teiniä. Ja yrittävät jotain kalliita hedelmöityshoitoja ja päätyvät yksinhuoltajiksi
Ei kenenkään tarvitse huolia ketään jota ei halua. Ei sinun niitä kauheita kolmekymppisiä ex-bilehileitä eikä niiden parikymppisten kaunotarten sinua.
Nykyään on tosi paljon sinkkuja ja tosi moni parisuhde hajoaa. Vain harva pariutuu niin että kyseisen kumppanin kanssa ollaan yhdessä koko elämän ajan. Tiedän naisia ja miehiä ketkä ei ole koskaan seurustellut vaikka ikää ja heillä on ikää 30-40 vuotta. Moni menee ensimmäiseen parisuhteeseen vasta 30 ikävuoden tienoilla. Kuulun myös niihin ihmisiin ketkä ei ole koskaan ollut parisuhteessa ja syynä tähän on ihan yksinkertaisesti se että en keksi mitään hyvää syytä sille miksi minun pitäisi mennä parisuhteeseen. Minua on muutamat naiset yrittäneet iskeä mutta olen torjunut heidät koska he eivät vain olleet minulle tarpeeksi hyviä ja heillä ei ollut mitään annettavaa elämälleni.
Ja naiset on aina kieltänyt tän faktan täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos tässä yhteiskunnassa naisenkin on tätä nykyä mahdollista kouluttautua ja hankkia itse itselleen toimeentulo. Jos ei mieleistä kumppania löydy, nainen voi aivan hyvin olla ilman. Tilanne on hieman muuttunut sotien jälkeisestä.
totta, ja koska on varaa valita, te löydätte helpommin sellaisen joka on riittävän hyvä. Viimeiselläkin sinkulla on 50 000 vaihtoehtoa.
Näinhän se tietenkin vaikka kuinka alapeukut taisi. Jos jos sinkkumiehiä on tuplaten sinkkunaisiin verrattuna, niin miehen on pakko kuulua siihen parhaaseen 50% saadakseen yhtään ketään.
Mielenvikaisista miehistä ei ole suhteisiin. Menkää hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos tässä yhteiskunnassa naisenkin on tätä nykyä mahdollista kouluttautua ja hankkia itse itselleen toimeentulo. Jos ei mieleistä kumppania löydy, nainen voi aivan hyvin olla ilman. Tilanne on hieman muuttunut sotien jälkeisestä.
totta, ja koska on varaa valita, te löydätte helpommin sellaisen joka on riittävän hyvä. Viimeiselläkin sinkulla on 50 000 vaihtoehtoa.
Näinhän se tietenkin vaikka kuinka alapeukut taisi. Jos jos sinkkumiehiä on tuplaten sinkkunaisiin verrattuna, niin miehen on pakko kuulua siihen parhaaseen 50% saadakseen yhtään ketään.
Kunhan nirsoilette. Kasikymppisissä on valtaosa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä löydy naista tai sitten olen liian huonotasoinen mies naisille. Käyn töissä,tienaan ihan hyvin,pidän hygieeniastani huolta,en käytä päihteitä, en ole väkivaltainen enkä hullu, ulkonäköni on ihan hyvä ja olen kiltti sekä rehti.
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄Parisuhteen syntyminen on hyvin suurelta osin sosiaalisia taitoja vaativa tapahtuma. Jos noilla spekseillä ei naista kovasta yrityksestä huolimatta löydy niin vika on kyllä sosiaalisissa taidoissa. Mutta niitä voi treenata, tosin vain jos tajuaa että niissä on kehitettävää.
Eli vikaa on minussa 🙄
Toki en ihan 100%:sesti ole naisia yrittänyt etsiä tai iskeä.Kyllä. Onko tässä jotain ihmeellistä? Jos et saa jotain mitä 95% muista samanlaisista miehistä saa, sinussa on suurella todennäköisyydellä joku vika jota noissa muissa miehissä ei ole.
Mitä tunnen ikäisiäni miehiäni niin varmaan 50% heistä on parisuhteessa 🙄
Olen vuosimallia 1991
Kyse ei ollutkaan ikäisistäsi miehistä vaan kaltaisistasi miehistä jolla on elämä, ulkonäkö ja muut perusasiat enemmän kuin kunnossa. Heistä yleensä reilusti yli puolet on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa huomioon, että miehiä on paljon enemmän kuin naisia laitoshoidossa ja vankiloissa. Niin sanottujen ulottuvilla olevien miesten määrä on paljon pienempi kuin kaikkien miesten määrä.
On aivan tavallita, että mies avioituu istuessaan vankilassa. Usein vielä monta kertaa, jos istuu vaikka elinkautista.
Niaset käyvät kuumana linnakundeihin ja murhamiehiin erityisesti.
Tällaiset kommentit vievät voimat. Ei jaksa yrittääkään enää asiallista keskustelua. Helpompi alkaa meidän naistenkin vain trollata.
T. Nainen joka ei ikinä huolisi rikollista eikä tunne ketääm naista joka huolisi
Ihailua ja rakkauskirjeitä on saanut myös 77 ihmisen murhasta vuonna 2012 tuomittu norjalainen joukkomurhaaja Anders Behring Breivik. Norjalaislehti Morgonbladet kertoi vuonna 2014 Breivikin saavan yli 800 kirjettä vuodessa, suurimman osan naisilta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006372786.html[\quote]
Mä en ole kirjoittanut. Olen jopa sanonut ei linnassa istuneelle. Kaverini kirjoitti joskus vankilassa olevalle tosin hänellä on muutenkin henkisiä ongelmia. Haluaisitko tapailla henkisesti epävakaata?siinä otettiin kantaa väitteeseen jonka mukaan vankilassa istuvat ovat markkinoiden ulkopuolella. 2 rakkauskirjettä päivässä 77 ihmistä tappaneelle kertoo toisin.
Sinä et sellaista huoli, mutta joku huolii. Ja se ettet tunne naista joka huolisi (paitsi kaverisi kirjoitteli joten tunnetko sittenkin?) ei tarkoita etteikö niitä olisi. Piirit vain on eri eli se kupla.
Onko ne vankilaviranomaiset lukeneet jokaisen kirjeen ja kertoneet, että ne kaikki ovat nimenomaan rakkauskirjeitä? Eikö mukana ole yhtään uskovaisten naisten kirjoittamia kirjeitä, joissa he kertovat rukoilevansa tämän sielun puolesta, että hänkin löytäisi Jeesuksen, sillä uskova pelastuu kadotukselta? Voisiko mukana olla kirjeitä, joissa tyyppi toivotetaan suoraan helvetin lieskoihin? Sinä nyt et osaa ajatella, että kaikki kirjeet ei ole pusipusiparannansinutrakkaudellani vaan ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ajattelet vain yhtä tarkkaa ajanhetkeä. Esim. vuoden tai kahden aikajänteellä sinkkuna on paljon enemmän sekä miehiä että naisia kuin vain yhdellä hetkellä joten tuo suhde on pitkällä aikavälillä paljon edullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa vähän asiaa liippaavassa ketjussa kehotettiin, että vetäkää käteen tai hankkikaa pumpattava barbara. Olisipa se niin helppoa. Vai olenko jotenkin viallinen, että kaipaan ihan jotain muutakin kuin seksiä (ajatus seksistä ei edes kiinnosta ilman syvempiä tunteita). Olisin valmis myymään sieluni saatanalle, että voisin olla tuollainen kylmä kone jolle riittää käteenveto päivässä.
Selitä minulle, että mitä sinun mielestäsi meidän naisten pitäisi tehdä sille, jos kerran Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naista tietyssä ikäluokassa. Minä en ihan oikeasti tiedä.
Eikä, please, mitään "yhteiskunnan pitää tuoda" -kommentteja koska ne eivät ole realistisia. Sen sijaan kerro minulle, miten minä voin vaikuttaa sinun naisettomuuteesi; miksi minusta tuntuu että tässä ketjussa annetaan ymmärtää, että syy on naisten ja että naisten pitäisi asia jotenkin hoitaa?
N57
Älä jossittele vaan sano ihan suoraan kun
Rehellistä olisi myöntää että tuo on tilanne.
Seuraavaksi voisi myöntää että koska naisilla on varaa valita, te tosiaan valikoitte. Valikoitte ja katselettekavereiden päätöksiä niin paljon, ettei merkittävällä osalla miehistä ole mitään mahiksia parisuhteeseen vaan olette mielummin sen pelimiehen pyöriteltävänä (kyllähän juusi Sinä hänet saat nalkkiin, ei, et saa. Eikä saanut ne kymmenen muutakaan ja se mies tietää sen)
Sodat ovat yleensä pitäneet mieskannan kurissa, nyt ei ole hetkeen ollut sitä ongelmaa täällä, vaan tänne on ennemminkin tullut sotaa pakoon nuoria, salskeita kolleja.
Ero syvenee, mutta sehän sopii naisille.
-eri
En tiedä mitä sinulle parisuhde on. Nyt tämän "faktaviestin" jälkeen olen hyvin kiinnostunut kuulemaan.
Olen nainen, suhteessa, en kuitenkaan koe että olisin koskaan saanut valita sitä kenen kanssa siihen sihteeseen alan.
Siksi olen hyvin kiinnostunut kuulemaan mitä sinä joka kerrot asioita kuin ne olisi tottuus ja fakta koet ne asiat joista minun puolestani kirjoitat.Kuka sen suhteen on puolestasi sitten valinnut?
Äläkä tarkoituksella ymmärrä väärin: sanoin että teillä on varaa nirsoilla, en sanonut että saatte sen mitä haluatte. Siitä samasta kun on 30 muutakin kiinnostunut.
Mistä minä nirsoilin? Mitä oli kaikki ne vaihtoehtoni?
Jos sä olisit se viimeinen sinkkunainen suomessa, sulla olis edelleen tuhansia miehiä jonossa.
Sitä voi jo sanoa nirsoiluksi jos ei kelpaa.
Ai mutta kaverisi sai vähän paremman niin kuka nyt huonompaa huolisi. Mielummin yksin, syyttäen huonoa tarjontaa.
En vieläkää oikeastaan ymmärrä. Onko minulla siis naisena paljon vaihtoehtoja koska on miehiä jotka haluaa suhteen kanssani (syystä x tai z) eikä vaihtoehtoihini vaikuta lainkaan se mitä itse tunnen?
Annan sinulle kaikki vaihtoehtoni. Sillä ei taida olla väliä haluatko sinä niitä tai miten paljon ne vaihtoehdot todella hakivat jakaa loppu elämänsä kanssasi. Ole hyvä, olet nyt saanut tällä viestillä etuoikeuteni.
Oletkohan lapsellinen vai pelkästään tyhmä?
Annan sinulle vaihtoehtoni...
Aivan, näinhän se asia ratkaistaan, miksi kukaan ei ole ajatellut aikaisemmin. Anna sille afikassa nälkää kuolevalle oikeus käydä lähikaupassasi ja pelastat maailman.
edelleen: se etuoikeus on siinä että sulla on vaihtoehtoja, halusit niitä tai et. Täällä on 50 000 miestä joilla ei ole mahdollisuutta vastinpariin
Miten ne on vauhtiehtoja joita ei itse halua?
No aivan kuin lapsille selitettäisiin:
Jos sulla on vaihtoehtona kuolla nälkään tai mennä mäkkäriin niin sulla on se valinnan vapaus.
Toisilta kun otetaan se mäkkäri pois niin niillä ei ole valinnanvapautta.
Se että sä et halua mäkäriin vaan pitäisi olla (ravintola) Demo ennen kuin liikutat perseesi kohti ruokapaikkaa, ei tarkoita ettei sulla ole vapautta valita. Päätät vain nirsoilla.
Ihan turha väittää että teiltä on otettu mäkkäri pois. Mäkkäriin lähdön sijaan päätätte roikkua koko päivän täällä valittamassa nälkäänne. Eri.
en puhu itsestäni, ketjun aihe on miehiä on 50 000 enemmän kuin naisia.
Niille 50 000 ei ole rakennettu mäkkäriä. Sitä ei siis ole otettu pois, kun sitä ei ole olemassakaan.
Naisten ehdotus on että ne tylsimmät 100 000 tappelee oikeudesta mäkkäriin joka ei toki muuta sitä faktaa että 50 000 jää silti aina ulkopuolelle.
M i t ä m e i d ä n n a i s t e n s i i s p i t ä i s i t e h d ä? Mikä tämän ketjun tarkoitus on, mitä te meiltä odotatte? Voisiko joku vihdoinkin vastata. Ilmaista tuntevamme empatiaa? Kyllä, heti kun te ilmaisette empatiaa miehettömiä ikääntyneitä naisia kohtaan.
Kukaan ei odota että kykenet ratkaisemaan edes ongelman "mitä laittaa päälle tänään" joten en usko että "teiltä naisilta" odotetaan mitään konkreettista ratkaisua tähän.
Eikö asioista voi keskustella ilman raivoamista? Hyvä tunnistaa tilanne että miehiä nyt vain on enemmän kuin naisia ja se on naisille etu (pakottaa miehet kilpailemaan teidän suosiosta).
Enemmän ehkä mietityttää se, että jos mies ei halua (tai kykene) kisaamaan maailman parhaasta palkinnosta, naisesta, hänet leimataan syrjäytyneeksi reppanaksi.
Jos nyt palataan matematiikkaan ja tilastotieteeseen niin miehissä kyllä on aika paljon enemmän niitä syrjäytyneitä reppanoita kuin naisissa. Tästä seuraa että ihan oikeasti normaalin kunnollisen miehen mahdollisuus päästä suhteeseen ei ole ollenkaan niin huono kuin ensialkuun vaikuttaa.
No mikäs sen miehen ajaa syrjäytymään? Voiko koskaan olla kyse siitä, ettei jaksa kisata teidän suosiosta?
jos laitetaan 10 naista ja 15 miestä johonkin saarelle, aika nopeasti samat miehet olisi pelistä ulkona. Kyllä, sitten pitää taistella itselleen oikeus naiseen, mutta eipä se kymmeneskään luovuta helpolla. Sitten 5 jää ilman ja naiset voivat nauraa syrjäytyneille reppanoille.
Entä jos niistä kymmenestä naisesta vain kolme haluaa itselleen vakituisen kumppanin ja loput seitsemän haluavat vain kevyttä tapailua ja käyvät säännöllisesti läpi loput 12 miestä? Luuletko, että miehet ovat tyytyväisiä? Ei, he alkavat nimitellä naisia rumilla nimityksillä ja halveksivat heitä. En edes viitsi kirjoittaa, mikä se kieppuva laite on, jota kuvaavaa sanaa ei täällä julkaista, siitä miehet jaksavat louskuttaa leukojaan.
Hyrr, mua käy sääliksi niitä naisia mitkä muuttaa Suomeen miehen perässä. Tämän ketjun perusteella ne tuodaan tänne siitettäväksi ja miehen iloksi. Meinaa, kehittyykö miehet mystisesti naisen muuttaessa tänne? Hiukan epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä löydy naista tai sitten olen liian huonotasoinen mies naisille. Käyn töissä,tienaan ihan hyvin,pidän hygieeniastani huolta,en käytä päihteitä, en ole väkivaltainen enkä hullu, ulkonäköni on ihan hyvä ja olen kiltti sekä rehti.
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄Parisuhteen syntyminen on hyvin suurelta osin sosiaalisia taitoja vaativa tapahtuma. Jos noilla spekseillä ei naista kovasta yrityksestä huolimatta löydy niin vika on kyllä sosiaalisissa taidoissa. Mutta niitä voi treenata, tosin vain jos tajuaa että niissä on kehitettävää.
Ai stana. 😀😀😀
"uote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄
"
Enpä ihmettele että olet yksin. Yelstosi kyllä kertoo syyn. Jos et tajua , niin kysy joltain ulkopuoliselta
🤣😂🤣😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai stana. 😀😀😀
"uote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄"
Enpä ihmettele että olet yksin. Yelstosi kyllä kertoo syyn. Jos et tajua , niin kysy joltain ulkopuoliselta
🤣😂🤣😁
Ahaa, eli pitäisi kelvata naiselle kuin naiselle, kun käy töissä ja suihkussa ja on omasta mielestään kiltti ja osaa sanoa päivää!
Ai niin, ja miksi pitäisi se nainen saada? Pllun takia.
Waude. Mikä Aarre. Ihme juttu, että tämä mies on sinkku😮-NOT
Sinkkuiltojen lisäksi voisi siinä ohessa oppia jonkun uuden taidon. Ihmisestä tulee heti mielenkiintoisempi kun tällä on jotain kiinnostuksen kohteita. Kerran tapasin urkujen soittajan jonka kanssa tuli juteltua pitkäkin tovi. Miksi? Koska, en tiedä mitään uruista ja mua kiinnosti oppia niistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitäisi lopettaa hokemasta että ”kaikille on joku jossain”, kun ihan lukujen valossa ei ole (ainakaan jos haluaa olla suhteessa suunnilleen samanikäisen kanssa). On myös aika lyhytnäköistä ehdottaa kumppanin hakemista ulkomailla, koska sama epäsuhta on kaikkialla. Vaimonhaku maista joissa naisten asema on heikompi vain lisää epäsuhtaa ja levottomuutta näissä maissa ja jäljelle jäävien naisten asema voi olla entistäkin heikompi.
T: Naimisissa oleva nainen
Taitaa tällä nyt vaan kotimaan tirpat pelätä ulkomaan tuotia jolla ei ole prinsessa syndroma ja joka ei halua kuuta taivalta. Vaan on ihan tyytyväinen siihen tavalisen tanellin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, mikähän minussa on sitten niin pahasti vialla kun en miestä voi saada? Voiko olla mahdollista että olen sammakkomaisen ruma vai voiko miehillä olla liian korkeat kriteerit?
-ikisinkku n32, asunut 5 eri kaupungissa, bmi 19, perusnätti, 10v nettideittailua takana
Nämä miehet tarkoittivat, että kilpailu on kovaa vain instanaisista. Eivät he mitään tavallista korkeasti koulutettua hoikkaa naista halua. Sehän ei näytä missiltä, joten ei kelpaa heille. Vielä jos introvertti, eikä aina hassunhauska niin ei löydy miestä.
Vielä huonompi tilanne on mun kaltaisilla kouluttamattomilla naisilla. Minusta kiinnostuu vain kännäävät kallut ja mielenterveysongelmaiset. Vaikken olekaan itse menestynyt elämässäni hyvin, minullakin on silti oikeus saada asiallisesti kohtelevaa seuraa. Enhän itsekään kohtele muita huonosti ja yritä vaan kusettaa ja etsi hyötyä heikommista.
Minulle kelpaisi intorovertti, olen itsekin kouluttamaton ja vielä syrjäytynyt. Nettideitissä minusta ei kiinnostu kukaan, kerron syrjäytymiseni heti alkuun ja kiinnostus lakkaa siihen. En ole vielä katkera, surullinen kyllä, kaipaan niin paljon parisuhdetta. Ei minullekkaan kelpaa silti kuka vaan, haluan oikeasti ihastua.
Introvertti ja syrjäytynyt on aivan eri asioita enkä tajua miksi niitä sekoitetaan yhteen.
En tarkoittanutkaan niin, siinä oli ylempänä toinen lainaus jossa annettiin ymmärtää että introvertti nainen ei kelpaa, vaikka luulen ettei sen kirjoittaja tarkoittanut sitäkään ihan kirjaimellisesti, vaan että vaikeampi löytää puolisoa introverttinä ehkä. Pahoitteluni että kijoitin vähän sekavasti.
Itseäni suoraan sanoen vituttaa tämä suomalaisten miesten asenne. Kun kunnollinen koulutettu hoikka nainen etsii seuraa niin siihen tulee ulisemaan joku syrjäytynyt kouluttamaton läski renttu alkoholisti, joka marisee, että ihme kun naista ei löydy. Ikäänkuin nämä kaksi olisivat verrannollisia keskenään. Että on se niin väärin kun ei huolita syrjäytynyttä alkkismiestä. Mieti mies vähän, kuka tuollaisen rentun huolisi. Ottaisitko itsekään, jos olisit nainen. Tuollainen renttu mies painii ihan eri sarjassa kunnollisen naisen kanssa. Ääliöiden kuuluukin jäädä yksin ja toivottavasti näiden geenit eivät siirry eteenpäin.[/. Niinpä!! Lopettakaa miehet nyt jo se valitus ja tehkää edes JOTAIN sille ongelmallenne. Suomalaiset miehet on passiivisia ja itsekkäitä. Huomasin sen kyllä jo silloin nuorena kun muutamilla treffeillä kävin. Mietin että kuinka alhaalla taso voi olla? Joku mättää ja pahasti. Varmaan kasvatuksessa on jotain ongelmaa. Tämä kohtaanto ongelma tulee pahenemaan tulevaisuudessa.
Tanelli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pitäisi lopettaa hokemasta että ”kaikille on joku jossain”, kun ihan lukujen valossa ei ole (ainakaan jos haluaa olla suhteessa suunnilleen samanikäisen kanssa). On myös aika lyhytnäköistä ehdottaa kumppanin hakemista ulkomailla, koska sama epäsuhta on kaikkialla. Vaimonhaku maista joissa naisten asema on heikompi vain lisää epäsuhtaa ja levottomuutta näissä maissa ja jäljelle jäävien naisten asema voi olla entistäkin heikompi.
T: Naimisissa oleva nainen
Taitaa tällä nyt vaan kotimaan tirpat pelätä ulkomaan tuotia jolla ei ole prinsessa syndroma ja joka ei halua kuuta taivalta. Vaan on ihan tyytyväinen siihen tavalisen tanellin
Onko tavis Tanelit valmiita ottamaan 50-luvun herrasmiehen roolia? Pöydältä löytyy äkkiä eropaperit, ellette tajua omaa roolia. Ihan oikeasti menette alueelle missä uskotaan arvoihin, eikä noista arvoista luovuta Suomen kamaralla.
Mitä tunnen ikäisiäni miehiäni niin varmaan 50% heistä on parisuhteessa 🙄
Olen vuosimallia 1991