20-39-vuotiaissa on Sinkkumarkkinoilla 50% enemmän miehiä kuin naisia, ja tässä on selitetty se että miksi
Tämä auttaa ehkä hahmottamaan miksi tuntuu että miehiä on niin paljon esim. joka deittisovelluksessa:
Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000
Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää
200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.
Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%
Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.
Tämä ehkä selittää sen miksi deittimarkkonoilla on niin kova kilpailu naisista nykyään
T: Ylijäämämies
Kommentit (596)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä löydy naista tai sitten olen liian huonotasoinen mies naisille. Käyn töissä,tienaan ihan hyvin,pidän hygieeniastani huolta,en käytä päihteitä, en ole väkivaltainen enkä hullu, ulkonäköni on ihan hyvä ja olen kiltti sekä rehti.
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄Parisuhteen syntyminen on hyvin suurelta osin sosiaalisia taitoja vaativa tapahtuma. Jos noilla spekseillä ei naista kovasta yrityksestä huolimatta löydy niin vika on kyllä sosiaalisissa taidoissa. Mutta niitä voi treenata, tosin vain jos tajuaa että niissä on kehitettävää.
Eli vikaa on minussa 🙄
Toki en ihan 100%:sesti ole naisia yrittänyt etsiä tai iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Kohtaanto, kohtaanto, kohtaanto.
Ei määrä vaan laatu.
Miten 200 000 miestä voi pariutua 100 000 naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä löydy naista tai sitten olen liian huonotasoinen mies naisille. Käyn töissä,tienaan ihan hyvin,pidän hygieeniastani huolta,en käytä päihteitä, en ole väkivaltainen enkä hullu, ulkonäköni on ihan hyvä ja olen kiltti sekä rehti.
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄Parisuhteen syntyminen on hyvin suurelta osin sosiaalisia taitoja vaativa tapahtuma. Jos noilla spekseillä ei naista kovasta yrityksestä huolimatta löydy niin vika on kyllä sosiaalisissa taidoissa. Mutta niitä voi treenata, tosin vain jos tajuaa että niissä on kehitettävää.
Eli vikaa on minussa 🙄
Vastaisitko myös minun kommenttiini, jossa pyysin kertomaan parista viimeisimmästä ihastuksesta sekä siitä, mitä aiot tänä viikonloppuna tehdä tutustuaksesi naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vikaa on minussa 🙄
Kyllä. Onko tässä jotain ihmeellistä? Jos et saa jotain mitä 95% muista samanlaisista miehistä saa, sinussa on suurella todennäköisyydellä joku vika jota noissa muissa miehissä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄Kerro parista viimeisimmästä ihastuksestasi niin mietitään yhdessä, mikä meni pieleen. Ja siitä, mitä tänä viikonloppuna aiot tehdä tutustuaksesi kiinnostaviin naisiin.
En ole ihastunut kunnolla vielä kertaakaan.
Ajattelin viettää ihan tavallisen viikonlopun eli käyn kaupoilla,kirpputorilla,käyn lenkillä,lämmitän saunan ja syön hyvää ruokaa leffoja katsellen. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaanto, kohtaanto, kohtaanto.
Ei määrä vaan laatu.
Miten 200 000 miestä voi pariutua 100 000 naisen kanssa?
Ei mitenkään. Mutta pitäisikö jos aika moni niistä yli jäävistä miehistä ei oikein sovi parisuhteeseen?
Aika mielenkiintoista, kun nettideittialustoilla on jokaista naista kohden yli 10 miestä ja sitten naiset jotenkin saavat käännettyä tilanteen niin, että korkeakoulutettu missinainen, alle 20 bmi ja hyvät arvot ei löydä minkäänlaista miestä ja edes juopporentut ei hyväksy tätä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄Kerro parista viimeisimmästä ihastuksestasi niin mietitään yhdessä, mikä meni pieleen. Ja siitä, mitä tänä viikonloppuna aiot tehdä tutustuaksesi kiinnostaviin naisiin.
Ajattelin viettää ihan tavallisen viikonlopun eli käyn kaupoilla,kirpputorilla,käyn lenkillä,lämmitän saunan ja syön hyvää ruokaa leffoja katsellen. 🙄
Se vaikuttaa paljon. Itselläni oli sama juuttu vuosia eikä oikein mitään tapahtunutkaan. Sitten tuli vastaan se yksi näinen joka vei jalat alta. Ja silloin olin myös itse kuin eri mies, aktiivinen ja innokas. Ja kas, parisuhde syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tee yhtään mitään ja silti odotat jotain tulosta. Lisäksi, miten se voi tulla ihmiselle yllätyksenä, että jos muut miehet löytää kumppanin mutta sinä et, syytä siihen kannattaa etsiä peilistä? Ja koskee muuten molempia sukupuolia eli voit jättää sen jankutuksen väliin. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa on hassu väite ja luvataan selitys sille. selitystä ei tule vaan sama väite eri muodossa. Sitten puhutaan mystisestä 50 000 ylimääräisestä miehestä. Muutaman ekan sivun aikana ei sellaisesta mitään faktoja näytetty, eikä näytä viimeiselläkään sivulla asiasta olevan yhtään enempää tietoa. Kysynkin, mihin perustuu oletus ja uskomus siitä että jossain ikäluokassa olisi peräti 50 000 miestä enemmän kuin samanikäisiä naisia? Se ei uskoakseni ole ainakaan biologian ja yleisen väestörakenteen puitteissa mitenkään uskottava saati itsestäänselvä asia vaan pikemminkin tunnetun tiedon vastainen kohuväite.
Sukupuolten syntyvyys on hyvin lähelle 50/50 ja miesten kuolleisuus alusta lähtien kovempi. Nuoria poikia on ehkä aavistuksen enemmän mutta aikuisväestössä puntit menee jo melko tasan, vanhukset ovat enimmäkseen sitten jo naisia.
Syntyvyys on 106 poikaa 100 tyttöä kohden suomen kansalaisissa
Sama syntyvyys on kaikilla muillakin kansoilla ja kansalaisilla. Poikia syntyy joka puolella maailmaa, kaikilla kansoilla ja kansallisuuksilla enemmän kuin tyttöjä.
Tässä käy niin että naiset ei pariudu ja sitten kun ovat reilusti yli 30 niin tekeekin mieli perustaa perhe mutta rupeaakin olemaan vaikeaa kun kukaan kunnollinen mies ei ota yli-ikäistä teiniä. Ja yrittävät jotain kalliita hedelmöityshoitoja ja päätyvät yksinhuoltajiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et edes tee mitään tutustuaksesi uusiin ihmisiin, MOT.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄
Etsit vähän nuorempaa, kiinnität huomiosi vain sieviin naisiin tai pukeudut päin peetä? Mainitsit myös vain seksin, miksi?
Oikeasti syy voi olla ihan siinä että ei ole paikkoja missä ihmiset kohtaavat. Netissä ei aina ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy niin että naiset ei pariudu ja sitten kun ovat reilusti yli 30 niin tekeekin mieli perustaa perhe mutta rupeaakin olemaan vaikeaa kun kukaan kunnollinen mies ei ota yli-ikäistä teiniä. Ja yrittävät jotain kalliita hedelmöityshoitoja ja päätyvät yksinhuoltajiksi
Eli vikaa on molemmissa. Toinen ei pariudu silloin kuin kannattaisi ja toinen ei huoli sitä jonka sitten saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vikaa on molemmissa. Toinen ei pariudu silloin kuin kannattaisi ja toinen ei huoli sitä jonka sitten saisi.
Eli miesten vika kun eivät ota naisia jotka ovat bilettäneet koko nuoruuden ja sitten kun on jo liian myöhäistä niin haluaakin perheen?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tässä ostaa seksinukke vai ostaisiko seksirobotin? 🙄
Jos ensisijainen tavoitteesi parisuhteelta on saada seksiä niin nuo ovat oikein hyviä vaihtoehtoja. Voi tulla joillekin miehille yllätyksenä mutta parisuhdetta kannattaa etsiä se tunnepuoli edellä. Pitäisi löytää ihminen jonka kanssa on mukava olla yhdessä kaikin tavoin. Seksi on sitten se mukava lisä suhteessa kun se on jo ensin muilta osin hyvä ja osapuolia henkisesti tyydyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miesten vika kun eivät ota naisia jotka ovat bilettäneet koko nuoruuden ja sitten kun on jo liian myöhäistä niin haluaakin perheen?
No onhan se vika jos ei ota sitä jota saa. Ei kukaan ole maailmassa luvannut kenellekään että saisi juuri sitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on bilettämisessä? Sinäkin bilettäisit jos se sinulta onnistuisi.
Asia tuli selväksi eli minulla on sosiaaliset taidot hukassa,jotain vikaa minussa on ja en tee itse sen eteen mitään että löytäisin naisen 🙄
Tiedän kyllä itse sen että en minun pitäisi olla paljon aktiivisempi mutta mikään täysin pakottava tarve ei suhteelle ole joten seksinukke lähtee tilaukseen. 🙄
No ei tämä haittaa, pärjään ja viihdyn hyvin sinkkuna.
Oma käsi auttaa viikonloppuna ja lapsia en halua 🙄
T: mies vuosimallia 1991
Parisuhteen syntyminen on hyvin suurelta osin sosiaalisia taitoja vaativa tapahtuma. Jos noilla spekseillä ei naista kovasta yrityksestä huolimatta löydy niin vika on kyllä sosiaalisissa taidoissa. Mutta niitä voi treenata, tosin vain jos tajuaa että niissä on kehitettävää.