Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***

26.10.2013 |

Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.

Saffelson kp 1/26-28. Yk 5

Kommentit (425)

61/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli eilen tosiaan vasemmalla juilinnat kohillaan kp8, peittoja heiluteltiin iltapäivällä ja illalla. molempien kertojen jälkeen ruskeeta valkovuotoa esiintyny, oisko sitte ovisvuotoa vai mitä.. mutta juilinnat ainaki loppu ekaan heilutteluun

62/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!! Jospa pienimmäinen nukkus vielä hetken niin ehtis vähän kirjottaa. 

Emotar: Pahoittelut ja halauksia.. Meillä on vauvaprojektit alkanheet v.1998 ja 5 keskenmenoa sain, ennenkuin 6:n vuojen yrityksen jälkhin (ja tuloksettomien lapsettomuushoitojen) Luomuna raskhaaksi. Keskenmenot johtui kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Sitä alettiin hoitamaan sillon v.98 ja edelleen hoiethan tarkasti. Keskenmenoista toipuminen ennen esikoista  oli älyttömän rankkaa. En oikiasthan halua ees ajatella niitä, elämä oli aika hajallaan. Meillon nyt 3 ihanaa lasta, normaalit raskauet.

Tervetuloa uuet kuumeilijat!!

ON: Sain siin sen plussan tänään ovistestiin.. ja täpinöissäni miehelle soittamhan heti että oi orhini nyt jumpataan!!!!!! Ei se ihan kesken töijen nyt pystyny ;DD mutta pukathan isot lapset illalla kiekkoharkkoihin ja pienimmäinen pikkutirsoille..

Näin hauskasti joku sano joskus että niihän son lehemilläki, käytetty kohtu tiinehtyy helepommin. Jos jotaki positiivista täytyy löytää... Katothan nyt mitä apua olis nuista gelee royaleista...

Tsemppiä siskot!!!

Lapinnoita kp13/28-29 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee Lapinnoita ovisplussasta! :)

Toivottavasti tärppää.

Ja asiaan liittyen olisin halunnut kysellä että missä vaiheessa yritystä olette ottaneet ovistestit käyttöön? Haluaisin kokeilla, ihan mielenkiinnosta, tähän kiertoon ei kyl enää kerkee kun jos ovis on tullakseen niin on varmaan ihan näinä päivinä... toisaalta meillä jumppaillaan (kuten Lapinnoita sen hienosti ilmaisi) melkeen joka päivä eli sikäli onko niistä sitten mitään oikeaa hyötyä :) Mutta testaaminenhan siis on aina jännittävää! 

yennaf kp 13/28 yk1

64/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yennah: jos sulla on kierto vakiona 28, niin olisko kp 11 tai 12 hyvä alkaa testaileen :) ite alotin heti kp6, ensimmäinen vuodoton päivä kk jälkeen, ja yllätyin ku iltapissasta näytti tulevan se ovisplussa.. (?) Tämä varhainen tikutus sen vuoks ku kierto heitteli km:n tyhjennysvuotojen kans miten sattuu.

Ollaan nyt elelty siinä uskossa että solis sillon sunnuntaina ollu mutta tikutan silti tän kierron että selkiytyy vähän tuo ovulaatioaikatulu 8) Ku jostain lukenu että useampaaki plussaa jostain syystä kierron aikana bongattu..?

Välillä ihmetyttää suuresti miksei tärppää, esikoinen tärppäs niin näppärästi. Ennen esikoisen tärppiä tärppäs kyllä ensin enkeli ja km tuli rv 8+3. Enkeli onnistu heti pillereiden lopetuksen jälkeen ja kun meni kesken ja tuli tyhjennysvuoto, ei siitä seuraavia kk sit enää tullukkaan ja vasta vieteltiin sit tämän pirpanan 4 v synttäreitä <3

Epäilen suuresti että ressistä johtuu ettei tartu. Minkäs voi ku on niin kärsimätön.. 

Hopefullysoon kp9 / 26-28 yk6

65/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotar ja muuta keskenmenon kokoneet. Olen todella pahoillani teidän puolesta. Paljon halauksia ja täällä tsempataan, että seuraavalla kerralla vauva pysyisi mukana loppuun asti.

Eilen aloitin ovistikuttelun. Testit tulivat postissa päivää myöhemmin kuin olin luullut, joten pääsin aloittamaan testailun vasta kp 12/28-31. Se ei kuitenkaan liene liian myöhään. Eilen illalla ja tänään aamulla testi näytti vain todella hailakkaa viivaa ja limojen perusteellakaan vielä ei ole ovis meneillään. Ehkä nuo tikut auttavat hahmottamaan ja huomaamaan, minkälaisia oireita oviksesta yleisesti tulee. Jos sen tämän jälkeen bongailisi ihan ilman tikkujakin.

Näissä minun testeissäni (David) kerrotaan, että testi pitäisi tehdä klo 10-20 välisenä aikana. Tietääkö joku, voiko testin tehdä kuitenkin aamulla.

66/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="pinjaminsiemen" time="13.11.2013 klo 15:11"]

Emotar ja muuta keskenmenon kokoneet. Olen todella pahoillani teidän puolesta. Paljon halauksia ja täällä tsempataan, että seuraavalla kerralla vauva pysyisi mukana loppuun asti.

Määki oon kuullu ettei ovistestiä kanttis aamupissasta tehä, en muista mikä siihen oli syy :o

Eilen aloitin ovistikuttelun. Testit tulivat postissa päivää myöhemmin kuin olin luullut, joten pääsin aloittamaan testailun vasta kp 12/28-31. Se ei kuitenkaan liene liian myöhään. Eilen illalla ja tänään aamulla testi näytti vain todella hailakkaa viivaa ja limojen perusteellakaan vielä ei ole ovis meneillään. Ehkä nuo tikut auttavat hahmottamaan ja huomaamaan, minkälaisia oireita oviksesta yleisesti tulee. Jos sen tämän jälkeen bongailisi ihan ilman tikkujakin.

Näissä minun testeissäni (David) kerrotaan, että testi pitäisi tehdä klo 10-20 välisenä aikana. Tietääkö joku, voiko testin tehdä kuitenkin aamulla.

[/quote]

67/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hienosti tuli mun vastaus Pinjansiemenen postauksen sekaan/väliin :DD

68/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mää en tunnu osaavan kirjottaa nuita nimimerkkejäkkää oikein ?! :)

69/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnosta ihanaiset immeiset. <3

Tänään mulla oli se ultraus äitipolilla, ja 2 lääkäriä ultras todeten, että sykettä ei oo, ja alkion kokokin on pienentyny. Oli nyt 5mm.

Sain sitten heti nieltäväks pillerin, joka valmistaa kohtua tyhjennykseen. Sain myös tyhjennyspillerit, ne käytetään perjantaina. 4 viskataan alakertaan, ja siitä 3 tunnin päästä 2 laitetaan kielen alle. Enin tyhjennys pitäs tapahtua perjantaina, ja voi olla rajua, joten jonku aikuisen pitää olla koko ajan läsnä.

Siispä pe 15.11. ois ehkä kp1. :) Ja jos heti tärppäis (hah, turha toivo) nii la ois 21.8.14. 

Tyhjenis kans vauhilla nii pääsis tosissaan yritteleen. ;D 

Lääkäri lohdutti, että oon kuitenki hyvin raskautuvaista sorttia, sanoi myös, että kun seukix raskaudun, nii mun ei kande mennä yksityiselle varhaisultraan, soitan vaan heille, nii he ultraavat. :) (aina ko mää haluan. :D tai ainaki kerran.)

Emotar toivoa tulvillaan kp -1/28-32 :D

70/425 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille! Ja pahoittelut Emottarelle km:stä, ihanaa kuitenkin, että olet toivoa täynnä. Itselläkin toiveet korkealla, mutta jotenkin semmoinen olo, että se on nyt Korkeimman kädessä, jos meille se pienokainen suodaan. Varmuuden vuoksi tänä aamuna sitä jumppaamista, vaikka tikuttelun aattelin aloittaa vasta perjantaina, kun kp 11. Mies sanoi, ettei hän luota moisiin testeihin. Ja miten tässä nyt vielä sitten romantiikkaa saisi touhuun ettei muuttuis puurtamiseksi.... :)

Onnea Lapinnoidalle ovisplussasta! Mäkin toivoisin saavani ekan ovisplussan, tai kyllä mulle cb:n digitaalisesta tuli hymynaama, nyt en raaskinu ostaa kun rfsu:n halpoja testejä. Katsotaan!

Tsemppistä, tuetaan toisiamme ja toivotaan parasta!!!

71/425 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan taas tipahdettiin korkealta ja kovaa :( Kemialliseksi jäi viimekierron haamuilut. Jos jotain positiivista hakee niin ekaa kertaa ilmestyi testeihin edes se haamulainen. Ensiviikolla ois sitte tk lääkärin vastaanotolle aika. Josko saatas lähetettä eteenpäin. 

Taustatietoa: Mie 32v. ja mies 30v. Molemmilla kaksi lasta, ekaa yhteistä yritellään. Itellä taustalla kaksi keskenmenoa ja ku aikaisemmin, jonka seurauksena toinen puoli tuhoutunut kokonaan. 

Johanna kp 1/28-31 yk9

72/425 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille jotka olette tipahtaneet :(

Mulla menossa kp17 ja Dpo4 tuntemuksia alavatsalla ajoittain, mitä lie en tiiä...toive ajattelua luultavasti.

Ovistikuttelua mä aloitin kp10.llä kun on lyhyempää kiertoa ja sitten suht normaali kierto. Ja ovis plussa oli kp 12.lla mitä mä en tuntenut. Meillä ovis olisi mennyt kokonaan ohi koska tällä kerralla en tuntenut mitään merkkiäkään siitä että nyt itoaa 

NeitiHuu kp17/25-29 Dpo4 

73/425 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Kierukka poistettu reilu kaksi viikkoa sitten, eli alkutaipaleella ollaan. Ajatuksena meillä on, että vauva tulee jos se meille suodaan, sen suurempia paineita ja odotuksia asettamatta. Elämme uusperhe-elämää, minulla 13 vuotIas lapsi, miehellä 9 vuotias. Hieman jännittää miten tulevat sisarukset suhtautuvat mahdolliseen pikkusisarukseen.

Huomettä että sinulla Finola on kotona melko samanikäiset lapset, olisi kiva vaihtaa ajatuksia siitä, mitä kaikkea "uudelle kierrokselle" lähteminen tuo tullessaan. 

74/425 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täältä tulis keskusteluihin mukaan 3,5-vuotiaan tytöntylleröisen äiti, jonka vauvakuume on kasvanut sietämättömän suureksi. Tarttis varmaan tehdä jotain :)

Ikää on 31 v, joten kauaa ei viitsi aikailla, kun haaveissa olisi vielä kaksi pikkunyyttiä.

Ensimmäinen yrityskierros siis menossa, ovis oli viikonloppuna. MItään oireita en ole bongannut, en edes mielikuvitus sellaisia :D Nyt menossa kp 19/26-28.

Ryhdyn selaamaan ketjun kuulumisia :)

75/425 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot halaukset Emottarelle ja muillekin km:n kokeneille. Itselle parin vuoden takainen km oli ainakin iso juttu, hienoa että jaksat olla noin positiivinen!

ON: Aamulla alkoi ovistestailu, aamulla näytti vielä negaa, menossa nyt siis kp 11/28. Eipä kyllä muutenkaan oireilu viittaa yhtään ovikseen, luulen että on vasta sunnuntaina/maanantaina tulollaan jos viime kierron oloihin luottaa.
Esikosta vuosia sitten ovisplussa tuli kp 12 (pidin silloin päiväkirjaa oireista), joten ehkä kuitenkin syytä testailla ihan päivittäin...

76/425 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Elokuiset 2014 jännäilijät*** päivitetty 14.11.

Yeena kp 20/26-32 yk ? 

AnniW kp21/28, yk 1

Mocca82 kp 19/26-28 yk 1

Saffelson kp 19/26-28 yk 5 

80Emilia kp 22/30 yk 3

Larsku kp 16/29 yk 2 

Neitihuu kp 12/25-29 yk 3

Suvilintu kp 17/26-29 yk 4 

Marjamiini kp 16/26-32 yk 4

Zenyh kp 18/30 yk 2

Henriikka86 kp 17/29-31 yk 11 

Kristina kp 12/25-26 yk 5

Lapinnoita kp 14/28 yk 2

yennaf kp 14/28 yk 1

Pinjaminsiemen kp 14/28-31 yk5

Tintti kp 11/27-28 yk 2 

Hopefullysoon kp 10/? Yk ?

Finola kp 10/27-30 yk 3

Simpukka74 kp 10/28-30 yk5

Sohvia kp 15/35 yk 2 

Nipa87 kp 15/33 yk 5

Carblanca, 8/28, yk 1

Sonle kp7/28-35 yk 4

Vauvakuumeilija 8/30 yk 12

SointuOlivia 8/33-38 yk 8

Johanna kp 1/28-31 yk9

Rianna kp 6/35 yk 4

Emotar 34v, kp? Yk 5

Pikkue kp ?/? yk 1

+++Plussanneet onnekkaat+++

Tippuneet...

77/425 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällähän tosiaan tapahtunut,vaikka mitä.....

Itselle ei mitään :( jos oireettomuus voi olla oire niin nyt on hyvät oireet :D Viime kierrossa oli vaikka mitä jännittäviä oireita, jotka johti menkkoihin, joten nyt en oo viitsinyt mistään innostua ettei pety taas... Noh nyt ei oireen oiretta,vaikka kp.22/30 YK 3 siis menossa...vähän luovuttaja fiilis :( oviksestakaan ei tietoo milloin oli!!  Noh kattellaan ja puhallellaan kaikille paljon plussatuulia tähän kiertoon..

78/425 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiityn joukkoon!:) nyt yk2 ja kp 19/32. Jotenkin vain on sellainen olo,että nyt tärppää! Toivon että tunne pitää paikkaansa :)

79/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Mulla alkoi eilen itsestään vuoto. Laitoin sit ne Cytotecit jo eilen illalla, koska hoitaja sanoi, että jos vuoto ehtii runsaaksi ennen ku ne laittaa, niin ne saattaa tulla vuodon mukana pois, eikä ehi vaikuttaa.

Laitoin 4 tabua alakertaan klo 19.30. Kaikki raskausmatsku tuli ulos 3 tunnin kuluessa tuosta. Raskauspussi tuli kokonaisena lapsivesineen, sikiöineen klo 21.45. Loput roippeet tuli sitten vajaan tunnin päästä. Varalta laitoin vielä 2 tabua kielen  alle, mutta ei niillä ollu enää vaikutusta.

Kipuja ei ollu. Lämpö nousi, ja palelin. Olin illalla pitkään suihkussa lämmittelemässä ja sit kömmin 2 peiton alle nukkuun. Yöllä ei vuotanu ollenkaa rättiin asti. Olo on ok ja kipuja ei oo vieläkään. Jospa tää tästä.

MULLA NYT KP2/28-32.

80/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen tosi pahoillani Emotar :´( En voi kuvitellakaan, mitä olet joutunut kokemaan, kun kyseessä jo sikiövaihe. Keskenmeno aiemmilla viikoillakin kuulostaa aivan kamalalta :(  Tsemppiä sinulle kovasti! <3