*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***
Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.
Saffelson kp 1/26-28. Yk 5
Kommentit (425)
Päivitettyä taas:
*** Elokuiset 2014 jännäilijät *** päivitetty 18.11.
Mago kp 25/26-30 yk 19
Yeena kp 24/26-32 yk ?
Silmu kp 27/29-30 yk 6/7
AnniW kp25/28, yk 1
Mocca82 kp 23/26-28 yk 1
Saffelson kp 23/26-28 yk 5
Larsku kp 25/29 yk 2
80Emilia kp 26/30 yk 3
Suvilintu kp 21/26-29 yk 4
Marjamiini kp 20/26-32 yk 4
Zenyh kp 22/30 yk 2
Henriikka86 kp 22/29-31 yk 11
Kristina kp 16/25-26 yk 5
Neitihuu kp 16/25-29 yk 3
Lapinnoita kp 18/28 yk 2
yennaf kp 18/28 yk 1
Janskina kp 22/32 yk 2
Pinjaminsiemen kp 18/28-31 yk5
Hopefullysoon kp 14/26-28 Yk 6
Tintti kp 15/27-28 yk 2
Finola kp 14/28-30 yk 3
Simpukka74 kp 14/28-30 yk5
Nipa87 kp 19/33 yk 5
Sohvia kp 19/35 yk 2
Carblanca kp 12/28, yk 1
Christabel kp 11/27-30 yk2
Sonle kp 11/28-35 yk 4
Vauvakuumeilija kp 12/30 yk 12
SointuOlivia kp 12/33-38 yk 8
Emotar 34v, kp 6/28-32 Yk 5
Johanna kp 5/28-31 yk9
Khalemeon kp3/28 yk4
Rianna kp 10/35 yk 4
Pikkue kp ?/? yk 1
Elokuu15 kp 2/? yk 1
+++ Plussanneet onnekkaat +++
… Tippuneet …
LARSKU: Korjattu, pahoittelut! Nyt hengailetoikeassa paikassa :)
HOPEFULLYSOON: Päivitetty
SILMU: Lisäsin sinut listalle kuitenkin?
KHAMELEON, MAGO: Tervetuloa :)
Tervetuloa uusille! Tuokoon tämä kierto teille (ja meille kaikille muillekin) sen odotetun elovauvan :)
Kiitos Saffelson ahkerasta listan päivittämisestä! Ollaan muuten aivan samoilla päivillä, koskas meinaat testata? ;)
Ja mites muut jännäilijät, koska on aika tarttua tikkuun? :)
ON: Mitään oireita ei ole lukuunottamatta pienen pientä alavatsan nippailua. Sitä tulee kuitenkin niin harvakseltaan, että mahdollisesti tuota esiintyy joka kierrossa, mutta en ole vain kiinnittänyt siihen huomiota.. Joka päivä puristelen tissejä, että jokos nyt jo aristaa, mutta ei kun ei :D
Itselläni synnytys aiheutti sen, että kaikki menkkakivut ovat täysin lakanneet, hallelujah! Ennen synnytystä minulla oli tosi kovat kivut, aivan kippurassa sain olla kaksi ensimmäistä kiertopäivää. Esikoista odottaessani minulla oli paljon juuri menkkatuntemuksia ja ravasin alati vessassa tarkistamassa hätääntyneenä, että nytkö se täti tuppasi kylään. Nyt mielenkiinnolla odotan, että tulisiko niitä tuntemuksia nytkin, vaikka normaalikierroista ne ovatkin hävinneet. Mutta siis tähän mennessä ei mitään sinne päinkään.. Testata ajattelin keskiviikkona eli kierron viimeisenä päivänä :)
Mocca82 kp 23/26-28
iltaa naiset!
Kiitos Saffelson päivityksestä :)
80Emilia on melkein samoissa mun kans, joko oot testaillu?
Mä testasin äsken pregcheckin liuskatestillä ja haaleaakin haaleampi viiva siinä näky!!! En kuitenkaan uskalla sitä vielä plussaks varmaksi sanoo...mutta toiveet on korkeella! Teen uuden testin ehkä torstaina :)
Tsemppiä kamut!
-Larsku kp 25/29 yk 2
Iltaa naiset :)
Tipahdin tuolta heinäkuisista tänään kun täti kurvasi kylään viikon normaalia myöhemmin ja karvas pettymys iski :/
Olen 25v ja mieheni 26v. Esikoisen yrityksestä tulee pian vuosi täyteen ja joulukuun puolessa välissä olisi aika tutkimuksiin. Jännittää jo valmiiksi, mutta todella toivon raskautuvani ennen tuota ja saisin perua ajan :D noh katsotaan kuinka käy :) etelän lomakin olisi tämän kuun loppupuolella tiedossa että saadaan nautiskella siellä toisistamme :)
Larsku85: kuulostaapa lupaavalta! ;)
Metsätähti88 kp 1/29 yk 11
Nyt se jännäily sitten tällä palstalla alkaa, tulkaahan sitten kertoilemaan miten käy!
Peukut pystyssä täällä nyt Larskulle ja muillekin lähipäivien testailijoille!
ON: Ei niin mitään tuntemuksia, ei kertakaikkiaan mitään. Ovista olen nyt yrittänyt tikuttaa kp 11 lähtien eikä siinäkään mitään... Eli tämä kierto todennäköisesti nyt sitten venähtää, josko sitä ovista tulee ollenkaan?! Viime kierrossa kyllä oviksen selkeästi tunsin, joten toivoa vielä on. Talletteluja on kuitenkin näin kierron keskivaiheilla yritetty ahkerasti harrastaa. ;)
Omalla kohdalla tuota mahdollista testaamista aion pitkittää mahdollisimman pitkälle, Itsenäisyyspäivänä aikaisintaan testaan jos niin pitkälle päästään tässä kierrossa.
- Tintti kp 15/28 yk 2 -
Apua ! Huomenna pääsen testamaan kun tänään tuli Raskauskeiju.fi:stä tilaamani 'First Response' -testi joka on niin herkkä kertoo mahdollisen plussan jopa 6 päivää ennen menkkojen alkua. Ei heikkohermoinen malta viikonloppuun asti.
Tulos voi siis huomenaamulla olla mikä vaan riippuen onko hormonia ollenkaan tai tarpeeksi kehossa.
Tuleekohan uni edes illalla...... !
Plussatuulia kaikille <3
[quote author="tintti98" time="18.11.2013 klo 20:46"]Ovista olen nyt yrittänyt tikuttaa kp 11 lähtien eikä siinäkään mitään...[/quote]
Minä myös toisessa raskaudessa tikutin ovista ihan kp10 asti ja lopulta kp21 (!!!) pärähti hymynaama testiin ja vauva oli siitä lopputuloksena <3
Ja kokonaiskierto siis 28 päivää.
Anniw: Kaksi aikaisempaa lastani ovat alkunsa saaneet oviksen tikuttelusta, molempien kohdalla tosin hymynaamat tulleet muistaakseni kp 12 ja 13. Kierto ollut aika lailla aina tuon 28. Mutta jospa se nyt vaan syystä tai toisesta venähtää. Vielä olis pari tikkua cb:n digitestiä jäljellä, jospa se ovis sieltä kumminkin löytyy!
Tintti98 : Uskoisin että sitkeesti tikuttamalla se tulee näkyviin ja jos ei niin sitten vaan heti lekuriin selvittelemään miksi ei :)
saffelson: ihan ok, roikutaan nyt hetki mukana, vähän tuntuu että tipahdan, mutta ei se niin vakavaa :)
ON: jotenkin outoa, tekee sitte miten vaan, heiluttelee sitä peittoja vaikka joka ehtoo kuukauden ajan tai olevinaan oikeina päivinä niin ei tästä tuu mittää! Taidanpa itekki alkaa tikuttelee ovista ensi kierrossa. Mun omassa kummallisessa mielessä ajattelin että näin nuori raskautuu lähes vain katsomalla miestä päin mutta ei.. Jo on touhua, kuukaudet kuluu eikä mitään.. Mutta hirmuisesti tsemppiä kaikille ja onnea larsku! :)
silmu kp 28/29-30
Kiitos myötätunnon osoituksista. <3
Mulla kierron tylsimmät päivät menossa... Oottelen vuodon loppumista ja mahdollista ovista. Nyt 6. vuotopäivä, ja niukkaa on ollu tää vuotelu.
Eilen piti muka jo testata että näyttääkö r-testi negaa. Eihän se vielä semmosia. Selvä plussa vieläki. Ovista ei kannata ees vielä tikuttaa. Eilen sitäki kokeilin, ja tuli vahvempi testiviiva ku koskaan. Hcg:tä seki vaan näyttää. Hmph.
Teen uuen r-testin viikon päästä, ja sit ku se lopulta näyttää negaa, alan vasta tikuttaan ovista. Puuhasteluhan on hyvä varalta aloittaa jo aiemmin. ;) Ostin 20 ovistikkua, oon varautunu pitkään kiertoon näin km:n jälkeen. Enkä halua missata ovista! Toivottavasti mies ei oo reissuhommissa just tärppiaikaan. Tän viikon on pois, mutta täs vaihees se ei oo nii vakavaa.
En löytäny kaupasta rybb&deckersin greippimehua. :( Piti ostaa jottain omena-greippi-rypälemehua, ja se on kyllä pahinta litkua mitä oon koskaan juonu. Yäk.
Nymmie lähen ostaan parit joululahjat salaa, ku muksut on koulussa. ;D
Emotar kp6.
Hui täällähän tosiaan aletaan olemaan enemmän, kuin jännissä tunnelmissa :)
Mocca82 sinulle piti sanoa, että itse muistan myös esikoisesta, että tuli kamalat menkka kivut ja luulin koko ajan että nyt ne alkaa ja alkaa... mutta ei onneksi :) Seuraavien kahden kanssa tällaista ei enään ollut, koska kohtu varmastikkin reagoi paljon voimakkaammin ensimmäisen raskauden akaessa. On siis varmaan ollut jotain pientä kipuilua, muttei sellaisia valtavia lääkettä vaatimia menkka kipuja enään ensimmäisen jälkeen. Eli siis jos ei niitä ilmaannu voit silti hyvin olla raskaana.
Larsku joo täällä mennään jo kp.27/30 HUI!! En ole testannut koska tällä kertaa ei ole mitään oireita eli SIIS MITÄ NE ON? Ekassa YK.ssa oli nänni kipua ja herkät kuin mitkä ja vatsan väänteitä. Toisessa YK.ssa oli todella runsasta valkovuotoa loppua kohden sekä päivä päivältä kipemmäksi tulevat rinnat niin, että tuntu lopulta et kohta ne räjähtää ja olinkin ihan varma raskaudesta ja mielestäni tuolloin sainkin haamun testiin kp.31, mutta kp.1 se sitten muuttui, joten oliskohan ollut kiinnittymis yritystä. En tiedä saattoi olla kuvitelmaakin :) . Mutta nyt siis YK.3 ja tämä nainen on ihan oireeton... vaikka jo kp.27 tosiaan. En ajatellut testailla juurikin koska on vaan niin tyyni olo eikä yhtään raskautunut :( . Noh mulla kierto toimii smana päivänä ja lähes samalla kellon lyömällä, joten lauantaina tiedän kohtalomme ilman testiäkin.Vaikka se testailu onkin huisin jännittävää... ;) . Voikun se lopputulos tässä kuussa olisikin jotain ihan muuta, kuin miltä tuntuu jospa vaikka tää oireettomuus olisikin mun kohdalla OIRE :) .Niin ja paljon puhalluksia täältä Larsku sun haamun vahvistumiseksi...jännäillään...
Tsemppiä kaikille muillekkin täällä omiin kiertoihinsa!
Moikka! Täältä tultais messiin! :)
Minä 29v, mies 37v ja lapsia 4 (10v-1v). Viides yrityksessä siis. Viime kierrossa piti jo aloittaa, mutta sitten siirrettiinkin siinä alussa sitä kuukaudella muutaman käytännön asian vuoksi. Täten siis nyt ollaan polttopisteessä :)
Olen viimeistä edellisessä kierrossa luovuttanut munasoluja ja luulen viime kierron olleen pitkähkö senkin takia, 36 päivää. Normisti minulla on kierrot kaikkea 27-35 välillä, tosin nyt viime vuosina se on tasaantunut 31-35 välille. Luteaalivaihe on aina vakio 14 päivää ja ovulaation tunnistan selkeästi joka kierrossa. On vaan niiiin pitkä aika odotella aina sitä, huh.
Edelliset lapset on alkaneet kaikki kerrasta, kerran jopa oikeasti YHDESTÄ KERRASTA koko kierron aikana, mutta silti olen täysin ilman odotuksia. Jokainen kierto on omansa ja nyt imetyksestäkin sen verran vähän aikaa+munasolun luovutus niin mistäs sitä tietää kuinka sekasin hormonit onkaan. Nyt on meneillään kp 17/33-35 ja 2 päivää on nyt limaillut sekä nipistellyt niin, että hedelmällinen jakso ilmeisimmin alkanut. Veikkaan ovulaation osuvan to tai pe? Ollaan tässä jo rakkautta jaettu ja tehostetusti nyt tällä vkolla. Tänään on varattu illalla aikaa ;-)
Greippimehua ajattelin ostaa ihan vaan sen maun takia! Viime tytön yrityksessä sitä käytin, lasi päivässä, ja en osaa sanoa vaikuttiko vai olisiko muutenkin tärpännyt, mutta silloiin kroppa käyttäytyi oudosti ja ovulaatio tuli tosi myöhään. Siitäkö johtunut?
Mä en usko muutaman viinilasin pilaavan kenenkään mahdollisuuksia raskautua, kuinkahan moni toivottu ja ei-toivottu raskaus alkaa aamuyön tunteina vähän huonommassa hapessa? ;-) Ja ovulaation jälkeisenä aikanahan punaviinin juominen edistäisi raskautumista, jostain näin olen lukenut. Nää on näitä!
EMOTTARELLE suuret pahoittelut, hienolla asenteella kuitenkin jaksat lähteä heti uuteen yritykseen. Jaksamista!
-Keivi, kp 17/33-35 ja YK1.
Tiistaita!!
Tervetuloa Kiova/Keivi :D Sullahan on kans tuota historiaa takana jo..
Emotar tsemppiä!! Ja Saffelsson kiitos ahkerasta päivityksestä :DD
Larsku: shh..varovaisesti onnea ja vahavistu viiva vahavistu......
80Emilia: Tuukko sitte heti heti kertomhan ko olet testannu ja analysoi kaikki oireettomuus ;D Kyllä se voi olla oire!!
Silmu89: Häntä pysthön ekkä luovuta!! Peukkuja ja sullahan on jo jännät päivät menossa :D
Yennaf mehän olhaan ihan samoissa, piinaa-liian monta päivää vielä. Mulla se ovistesti näytti vahavaa plussaa kp13 ja 14..
ON:Alavatta on arka... ei sen pitäis nyt olla. Jotenki on semmonen olo että olisko se oikiasti nyt tärpänny. Alakukierrosta flunssa vähän masensi mutta hiivaakaan ei tullu vaikka vähän pelekäsin. Aika vahava usko nuihin Gelee Royal-palleroihin..
Valkovuotoa tänhän, paljon ja maitomaista..
Jospa...jospa.... Mieski laskee kierron päiviä (nyt ko on näin heleppo kierto ko menhän kalenteripäivien mukhaan. Ihan mieletöntä että seki vielä innostu nelijännestä vaikka päätetty oli jo että lapsiluku on tässä..)
Nyt plussa-puhureita tunturista kaikille tasapuolisesti!!!!!!!!
Lapinnoita kp19/28-29 yk2
First Response testi tehty tänään kp25/28 ja tyylipuhdas negat tuli.
Näin viime yönä unta että menkat alkoi että oli jo herätessä mieli maassa :/
Mutta mutta, menkkoja odotellaan sitten seuraavaksi ja jos ei kuulu niin testaillaan uudestaan <3
Lapinnoita onko sulla nyt ekaa kiertoa noi gelee royalet? Minkä merkkiset sulla on ja mistä ostit? Itsekkin ajattelin ensi kiertoon niitä hommata jos ei nyt siis tärppää. Googlettelin vaan ja huomasin, että niitäkin on useamman erin merkkisiä, onkohan sillä merkilläkin väliä (joissain syötiin 1 kapseli päivässä ja joissain luki et alku kierrosta 2 kapselia ja sitten 1). Pakko kohta kokeilla kaikkea ja lisäksi käyn ostamassa digitaalisia ovis testejä jospa saisin tikutettu elämäni ekaa kertaa oviksen, kun en sitä tosiaan millään bongaa oireista, kun siis niitä oireitakaan ei oo... ;)
Anniw luulen ettei vaan vielä ees näkyis... tsemppiä...
[quote author="80emilia" time="19.11.2013 klo 10:23"]
Anniw luulen ettei vaan vielä ees näkyis... tsemppiä...[/quote]
<3 Kiitos <3
80Emilia: Juu ekaa kiertoa on Biosorin Gelee Royale (tilasin yliopiston apteekista 19,90;- 60 kapselia) Olen syöttäny myös miehelle. Ohjeessa 1-2 kapselia päivässä, ollaan otettu 1. Ovistuntemukset tosi voimakhat. Tuntuu että johtu näistä kuningatarmehiläisen ruokajuoma-möllyköistä ;D
AnniW Älähän vielä luovuta....
Mulla kyllä loppu kaikki jomotukset ja kivut lauantain jälkeen, et oisko se sit ovis ollu siinä. No, parin viikon päästä toivottavasti selviää. Ja jos menkat alkaa niin tilaan kyllä niitä ovistestejä :)
Et nyt sit vaan odotellaan.
yennaf kp 18/28(?) yk 1