Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***

26.10.2013 |

Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.

Saffelson kp 1/26-28. Yk 5

Kommentit (425)

21/425 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa sohvia!

Neitihuu kyseli ovistikuttelusta.. itse en siihen osaa sanoa, mitään kun en ole vielä koskaan tikutellut enkä ainakaan vielä siihen ryhdykään. Katotaan jos menee vielä monta kiertoa eikä mitään tapahdu niin sitten. Oletan, että ovulaationi on suunnilleen kierron puolivälissä kun sillon on yleensä vatsassa nippailuja ja herkistyn hajuille. 

Täällä menkat ohi, kesti tasan kaks päivää niinkuin yleensäkin. Krampit oli aika kovia ja särkylääkkeitä piti ottaa. Nyt sitten toivon, ettei tulis hiivaa tässä kuussa kun viime kuussa otin siihen ihan lääkettäkin ja tuntui lähtevän vähän paremmin. Mulla tuli hiiva noin vuos sitten ekan kerran ja sitten tän vuoden puolella se onkin sitten tullut oikeestaan joka kuussa. Yleensä oon kärvistellyt ilman lääkkeitä kun on mennyt noin viikossa ohi, mutta on kyllä ollut limakalvot kovilla. :/

Täytyy muuten hakea kaupasta joku vahva d-vitamiini. Oon ollut tosi väsynyt viime aikoina ja aika allapäinkin, ja luulen että se vois johtua ihan siitä kun on auringonvalo vähentynyt niin nopeesti. D-vitamiinin suositusrajoja nostettiin nyt muutenkin, eli en varmastikaan saa sitä tällä hetkellä tarpeeks. Tietääkö muuten kukaan, että haittaako se jos syö lisä a-vitamiinia raskautta yrittäessä? Mulla on siinä mun vitamiiniporeessa mukana ja mietin, että ei kai siitä voi olla mitään haittaa..

suvilintu kp3/26-29. 

22/425 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin listan, toivottavasti meni kaikki oikein. :)

***Elokuiset 2014 jännäilijät*** 31.10.

80Emilia kp 8/30 yk 3

Larsku85 kp 7/29 yk 2

Yeena kp 6/26-32 yk ?

Saffelson kp 5/26-28 yk 5

Zenyh kp 4/30 yk 2

Neitihuu kp 3-25-29 yk 3

Suvilintu kp 3/26-29 yk 4

Henriikka86 kp 3/29-31 yk 11

Marjamiini kp 2/26-32 yk4

Sohvia kp 1/35 yk2

+++Plussanneet onnekkaat+++

Tippuneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/425 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! 

Siirrynpä minäkin nyt heinäkuisista tänne elokuisten jonon jatkeeksi! Itse siis olen 26 v ja mies 32. Esikoinen haaveissa. Nyt pyörähtää käyntiin yk 5. Apuna greippimehu, raskausvitamiinit ja nyt uutena kokeilussa mukana gelee royale. Pyrin viettämään jonkin näköistä hiljaiseloa näistä palstoista, mutta halusin silti ilmoittautua mukaan, että täällä sitä ollaan! 

Paljon siis onnea kaikille matkaan ja kaikille stressitöntä yritystä! Helpommin kylläkin sanottu kuin tehty ;)

Nipa87 kp 1/33 yk 5

24/425 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mä ajattelin, että aika paljo taustailen nyt tässä kierrossa kun lähti vähä lapasesta toi edellisen kierron kuumeilu ja hössötys :/ Mutta täytyyhän sitä välillä tulla tänne ilmottelemaan itsestään :)

Tervetuloa uudet mukaan! Täällä onkin jo mukavasti porukkaa :) Harmillisen monta heinäkuisista tippujaa kyllä, mutta tässä kierrossa plussataan kaikki! :D

Vitamiineja ei oo mulla käytössä enkä juo greippimehua. Oon varmaan vähä turhan huoleton, koska vitamiinithan ei oo koskaan pahasta!! En oo vaan saanu aikaseks ostettua. Ei mulla mitään ovistikkujakaan oo... Tunnen kroppani tosi hyvin, mutta tosiaan vasta syyskuussa pillerit jätetty pois ja yk1 oli semmosta kuuntelua, että mites se kroppa oikein toimiikaan ilman pillereitä. Nää ekat luomumenkat onkin just semmoset ku aina ollu, vuoto kestää tuskasen kauan!! Eilen kp7 rupes jo olemaan vuoto lopullaan, mutta tsadaa, tänään lenkillä oli sit vielä housut likaantuneet ihan verestä,mrrr!! Nyt taas muistan, miksi niitä pillereitä aloin syömään aikoinaan!

Vaikka tästä nyt tulee älyttömä pitkä sepustus eikä kukaan varmaan jaksa lukee, niin kerronpa silti miten meidän lapset on saaneet alkunsa. Esikoispoikaa alettiin yrittämään ja yritettiin ekan kierron puoliväliin, kunnes tultiin katumapäälle kun mulla oli vielä opiskelut pahasti kesken. Loppukuu käytettiin kortsua ja plussahan sieltä tosiaan pärähti tikkuun :D Oltiin onnesta soikeina ja kaikki katumukset unohtu samantien! Kuopustyttöähän ei edes yritetty, olin alottanu just opiskelut taas. Yhdessä kierrossa sitten olin tuntevinani oviksen kierron keskivälin paikkeilla. Muutama päivä sen jälkeen touhuiltiin miehen kanssa ja sanoin, että nyt on aika varmat päivät et jätetääs kortsu siihen tyynylle vaan ;) Näin tehtiin. 4 päivää tämän jälkeen tunsin vahvan ovulaation ja sillä hetkellä "tiesin" että nyt tärppäs ja tyttö tulee. Ja näin kävi :D Yks ainut kortsuton kerta siinä kierrossa ja reilusti ennen ovista ja tärppi kävi! Että kyllä toi onnistuminen on oikeesti niin arpapeliä!

Mites te muut, joilla jo lapsia; oliko yrityksiä monta takana vai kävikö niinku meillä? :) 

Hyvää viikonloppua kaikille!

-Larsku kp 8/29 yk2

25/425 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ilimottautuu riveihin!!!!!!!!!!! :D 

Lapinnoita kp2/28 yk nyt vaikka 2

26/425 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yrittänyt tuota greippimehua juoda, onkohan siihen olemassa jotain ohjetta, miten paljon? Itse olen juonut lasillisen päivässä. Olen myös miettinyt noita tekee royaleja, että olisiko niistä hyötyä. Ei varmaan ainakaan haittaakaan :)

sohvia kp 4/35

27/425 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina ilmoittautuu elokuun geimeihin mukaan...

Tippuminen heinäkuisista harmittaa vietävästi, mutta hyviä puoliakin on. Mulla on ens viikolla operaatio, joka on hyvä saada ennen raskautta pois alta ja olis peruttu, jos menkat olis ollu myöhässä. Ja ei voi muuta kuin olla tyytyväinen paluusta 26 päivän kiertoon heti keskenmenon jälkeisen megakierron jälkeen:D Mut suoraan sanoen ketuttaa kyllä vietävästi anyway.

Nyt ajattelin taas viettää hiljaiseloa tonne piinapäiviin asti, joten tsempit kaikille kiertoon! :))

Kristina kp 1/25-26 yk 5

28/425 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti ilmoittautuu myös heinäkuisisita elokuisiin.

Vaikka loppuviikosta jo rupesin odottelemaan tätiä kylään, niin kyllä tän aamun olojen perusteella olin yllättynyt että kp 28 vaihtuikin kp1:een. Aamulla tuntui kaikki hajut tosi vahvasti, niin kun edellisissä raskauksissa ja myöskin oksetti, mutta niin vaan täti kurvas kylään.

No ihmehän se olis ollut jos ensimmäisestä yk:sta olisi tärpännyt, mutta ainahan sitä toivoa saa. Illalla varmaan cb:n ovistesti tilaukseen, niin uudella innolla sitten yritystä tähän kiertoon. Kova luotto noihin testeihin on, kun kaksi lasta seurauksena ovisplussista.

Tintti kp 1/27-28 yk 2

29/425 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Elokuiset 2014 jännäilijät*** päivitetty 4.11.

Yeena kp 10/26-32 yk ? 

Saffelson kp 9/26-28 yk 5 

80Emilia kp 12/30 yk 3

Larsku kp 11/29 yk 2 

Neitihuu kp 7/25-29 yk 3

Suvilintu kp 7/26-29 yk 4 

Marjamiini kp 6/26-32 yk 4

Zenyh kp 8/30 yk 2

Henriikka86 kp 7/29-31 yk 11 

Kristina kp 2/25-26 yk 5

Lapinnoita kp 4/28 yk 2

Tintti kp 1/27-28 yk 2 

Sohvia kp 5/35 yk 2 

Nipa87 kp 5/33 yk 5

+++Plussanneet onnekkaat+++

Tippuneet...

30/425 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille ja pahoittelut heinäkuisistaa tippuneille!

Täällä ovis lähestyy pikkuhiljaa. Arvioisin että se tulee joskus su-ti välillä. Oon jo huomannut, että limat on lisäntynyt, greippimehun ansiosta luulisin. Tietenkin unohdin taas ostaa lisää sitä mehua, ja lähikaupassa sitä ei myydä ollenkaan. Mutta nyt on vahvat d-vitamiinit hankittu, jos alkais tää väsymys helpottamaan! Tänään oli vapaa aamu, ja sen sijaan että olisin saanut opiskelutehtäviä tehty, nukuin puoli kahteentoista! 

En toivo vielä luntakaan, mutta en tiiä mitä tän pimeyden ja sateen kanssa oikein kestää.. marraskuu on kyllä ihan mun inhokkikuukausi.. :/ Onko kellään kokemusta semmosesta kirkasvalolampuista, toimiiko oikeesti? 

Suvilintu kp 8/26-29

31/425 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cb:n ovistestit tilattu ja viikon päästä viikonloppuna sitten alkaa tikuttaminen.

Tästä kierrosta tilauksessa olisi nyt itselle sitten synttärilahja, jos pikkuinen tarttuisi matkaan osuisi laskettu aika omalle synttäripäivälle. :)

Suvilintu: en tota kirkasvalolamppua itse ole kokeillut, mutta naapurilla sellanen on. Kivasti loistaa meidän makkarin ikkunaan aina välillä... Kirkas ainakin on! :D

32/425 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvilinnun kirjoitus on kuin minun näppäimiltä. Greippimehut on tainnut tehdä tehtävänsä. Laskeskelin tuossa että ovis osuu miehen yövuoroviikolle ja taitaa tietää aamu muhinointia :D Ovistikut ja foolihappo tuli eilen ja jos lauantai illalla  alkaa tikuttaa ensin kerran päivässä niin ehkä 10 tikkua riittää ovikselle asti, kun oletettu ovis olisi ensiviikon tiistaina.   Neitihuu kp 9/25-29

33/425 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää!!

Ovistestit, gelee royalet ym vippaskonstit on tässä kuussa nyt käytössä. Vitamiineja syön nuin normaalistikki. Vähäsen semmonen kaamosmasennuksen poikanen hyppää olokapäällä... ei kiva. Usko raskautumishen on ihan minimaalinen. Mulla jokkainen raskaus on alakanu kevhällä...

Jos tärppäis jostain ihimeen kautta niin laskettu aika menis myös minun ommaa syntymäpäivää lähelle :D

Täältä lumen keskeltä, Lapinnoita kp6/29 yk2

34/425 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Mitenkäs te meinasitte pärjätä näin pikkujoulunautena? Tiedän moni ei juo olenkaan pienet lapset kotona ym.. Itsekkin aiempien lasten ollessa pieniä olin lähes absolutisti varmaan 8 -vuotta joista tosiaan tietty monta vuotta meni kolmessa raskaudessa ja imetys ajoissa. Mutta siis kysymys suunnattuna niille joita tämä koskee... Itsellä kemut tulossa lauantaina ja laskureiden mukaan ovis la tai su. Luin artikkelin että naisen hedelmällisyys laskee 18% prosenttia ja miehen 14% jos nauttii alkoholia puolen viinipullon verran. Sehän vastaa vaikka 2 lasia viiniä ruoan kanssa ja vaikka yhden seurustelu juomaksi otetun siiderin verran. No jos nainen ja mies molemmat juo tuon tuon verran niin hedelmällisyys laskee yhteensä  32% ja jos kuukausittainen pariskunnan raskautumia mahdolliauus on aina 20% ni miinukselle jäädään -12% eli mukamas ei edes tsänsiä raskautumiselle kun käydään toi yks ja ainut kerta ulkona tässä kuussa!!!! Harvoin tällasta isona lapsi perheenä muutenkaan tulee tehtyä... Harmittaa, kun toisaalta parit ruoka ja seurustelu juomat mahtavassa ystävä pariskuntien seurassa olisi vaan rentouttavaa ja arjesta irrottavaa. Ja nyt se osuu ovis viikonlopulle niin meneekö kaikki yritys hukkaan? Enpä tienyt että tommonen laskee noin kovin hedelmällisyyttä ja voi siis tosiaan estää koko hedelmöittymisen!!! Luulin et alkoholia vältetään kun tullaan raskaaksi eikä sitä toivoessa tartte vielä elää kuin jo odottaisi :( . Onkos kellään tulossa mitäään vastaavaa?

Muuten ei ihmeempiä kp.14/30 ja rakkautta on pidetty ahkerasti lakanoiden välissä yllä :D

35/425 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Tipahdin tänään tuolta heinäkuisista ja päätin sitten liittyä tänne. Menkat alkoi nyt aamulla ihan ajallaan (30/30) ja en edes tiedä harmittaako enää. Tuntuu että osasin jo odottaakin niitä alkaviksi sillä onhan ne joka kuukausi alkaneet vaikka mitä konsteja on koittanut raskautuakseen. Nyt mulla alkaa sitten viimeinen kuukausi ennen vuoden tulemista täyteen. Kohta on vuosi yritetty pikkusta ja niin monet kerrat on toivonut,ottanut ja sitten pettynyt :( Toivottavasti tää 12 kerta toden sanois ja vihdoin onnistuis. Voin vaan kuvitella miltä niistä tuntuu jotka on yrittänyt yli vuoden tai useammankin vuoden kun itsellä jo tää tuntuu olevan liikaa.

Elikkäs vähän esittelyä: Olen 20-vuotias nainen ja elelen avoliitossa 29-vuotiaan kihlattuni kanssa ja ensimmäistä vauvaa yritetään kuumeisesti. Molemmilla aivan kauhee vauvakuume, tuntuu välillä että miehellä vielä kauheampi. Mies on kuitenkin mua vuosia vanhempi ja kärsiny tästä kuumeilusta pidempään ja halunnu isäksi jo vuosia. Mulla tää vauvakuume on ollut muutamia vuosia mutta tuntuu vaan kasvavan kokoajan. Tuntuu että kokoajan näkee vauvoja telkkarissa,ulkona,töissä,kavereilla ja jokaisella sukulaisellakin tuntuu olevan vauva. Voi kun se olis jo meilläkin :) Ollaan niin lapsirakkaita ja haluttais useampikin lapsi, kunhan nyt edes se yksi saatais. Elokuu olis mukava kuukausi saada vauva koska miehelläkin on sillon syntymäpäivä ja meillä kihlajaispäivä ja isällänikin syntymäpäivä sillon. :) Laskurin mukaan laskettuaika sattuis 16.8 eli mun siskonpojan kanssa samalle päivälle! Sisko sai poikansa juuri tuona päivänä pari vuotta sitten :) 

Paljon plussatuulia kaikille! Jännään kaikkien puolesta täällä. Toivottavasti elokuisiin tulis nyt oikeen iso plussa-aalto :) 

Vauvakuumeilija kp 1/30 yk 12

36/425 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuisista siirryn minäkin, ensimmäinen toiveissa. Pienenpieni stressi alkaa iskeä tämän homman kanssa, kun yritetty on jo jokusen kerran. 

SointuOlivia 1/33-38 yk 8

37/425 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei
Liityn tänne, varsinaisesti eka yrityskierto alkaa. Viime kuussa oltiin vaan TJOT-meiningillä (yhden kerran) ja luulinkin jo että tärppäs, mutta ei.. Nyt siis täällä ja aion todellakin heti huomenna juosta hakeman geleet ja greipit. Vitamiinit on muutenkin käytössä.
Oon tullut aiemmin raskaaksi erittäin helposti, ehkäisyistä huolimatta- kerran ehkäisylaastarin läpi ja kerran kondomi hajosi&jälkiehkäisy ei toiminut.
Nyt olen kuitenkin eka kertaa toivomassa lasta ja se tuntuu huikean jännältä. Jotenkin silti pelkään, että nyt se ei onnistukaan millään. 
No, oli miten oli: plussatuulia ja ihania jännäys- ja yrityspäiviä kaikille!

Carblanca, 1/28, yk 1

ps. apuaaaa! En oo ajatellutkaan et glögi laskee onnistumisprosenttia :(

38/425 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä edelliseen, että olen siis eka kertaa tilanteessa, jossa ennen raskautumista toivon tulevani raskaaksi!! Tottakai mahassa ollutta vauvaa olen toivonut :)

39/425 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan elonyytin metsästäjiin :) Yrityskerta viisi meneillään ja tässä kuussa olisi tarkoitus onnistua... köh khöm, niin kuin aiempienkin kuukausien aikana on pitänyt onnistua. Siskollani meni saman ikäsenä lasta yrittäessään myös viisi yrityskertaa, joten ehkä se on geneettistä.

Olen siis 31-vuotias ja kyseessä on esikoislapsen kuumeilu. Aiemmat kierrot ovat olleet aktiivista yritystä aina ovislimojen aikana ja nyt tilasin vielä ovistikkuja seuraavaa yritystä avittamaan. Niiden pitäisi tulla postissa kuitenkin vasta maanantaina ja silloin on jo kp 11. Onko siis kiertopäivän 11 illalla jo liian myöhäistä testailla ovista, jos kierto on lyhimmillään 28 päivää ja voiko sitä ovista edes testailla illalla vai pitääkö se testata aina samaan aikaan aamulla? Nuo ovistikut ovat ihan uusi juttuja minulle, koska en uskonut tarvitsevani sellaisia. Nyt kuitenkin juuri löysin itseni sellaisia tilaamasta. Tuntuu, että kaikki mahdollisuudet pitää käyttää ja tässä kierrossa touhuilujen jälkeen maltan pitää myös jalkoja ja peppua ylhäällä aina puoli tuntia yrityksen jälkeen. Monessa paikassa on kyllä lukenut, että se on ihan huuhaata mutta aion uskoa siihen :D

Onnea kaikille yrittäjille, Toivotaan kaikille plussia tässä kuussa <3

Pinjaminsiemen kp 7/28-31 yk5

40/425 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan!

Heinäkuisista tuli siirto tänne kuten ounastelinkin. Osasin tätä odottaakin, kun ei rinnat juurikaan reagoineet mitenkään. Ollaan siis 34 v aviopari ja yritetään iltatähteä perheeseen. Meillä on koko perhe (isukkia lukuunottamatta) loppuvuoden lapsia, joten olis hauska saada yksi elokuun tähtönen tähän perheeseen viettämään synttäreitä iskän kanssa elokuussa. Isommat kolme muksua on jo ikähaitarilla 8-14v joten vauva-arki on meille melko kaukainen muisto :)

Yritysonnea jokaiselle :)

Finola kp 4/27-30 yk 3