Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***

26.10.2013 |

Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.

Saffelson kp 1/26-28. Yk 5

Kommentit (425)

81/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan :) Heinäkuun vauvaa ei odotetusti tullutkaan, yritys alkoi niin myöhäisessä vaiheessa kiertoa. Eli vielä esittely: rouva 34v, lapsia kolme ennestään. Poika 11, tyttö 8 ja tyttö 1,5v. Nyt nelosesta haaveillaan.

Christabel kp8/27-30 yk2

82/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten tuo Emottaren kirjoitus tuntui surulliselle :(  *halauksen kera parempaa onnea seuraavaan kiertoon* 

Itsellä ei muuta kuin päivien odottelua, olo on edelleen seesteinen ja rauhallinen...

NeitiHuu kp 18/25-29 Dpo 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on riemukkaasti saanu käytettyä hyväksi oviksen :DDD Alakais kahen viikon PIIINA!!!!

84/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia oireita teillä on oviksessa? 

Mulla on eka luomukierto ehkä ikinä, ja kokoajan vaa kuulostelen kroppaa ja jokaista kolotusta ja jomotusta, lievää painontunnetta tuntuu alavatsalla, ei oikeastaan muuta... nyt on kp 15/28(?). Vaikka voihan se olla että ovista ei tule ollenkaan kun pillerit jäi vasta pois :)

85/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee Noita! Nyt sitten jännäillään :)

Yennaf mulla tuntuu ovis sellaiselle menkka kouristukselle, polttavalle pistolle, mutta vaan sillä puolella mistä munasolu irtoaa, se tunne voi kestää viidestä minutista varttiin ja sitten se on ohi. (Alapään limat muuttuu runsaammaksi paripäivää munasolun irtoamisen jälkeen vasta, ainakin mulla)

Mulla ei kyllä ollut näitä kouristuksia tässä kierrossa vaan oviksen löysin tikuttamalla. 

Kissanruoka on haissut tänään erityisen pahalle yök!

86/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelin listan vielä uuteen uskoon ja varmistin kaikkien sijainnit siinä, kp:n mukaisesti. (Pitäisi muka töitä tehdä niin liikenee aikaa kaikelle muulle järjestämiselle ;-)

Voi, EMOTAR, otan niin osaa. Mahtaa olla surullista tuollainen :´( Toivottavasti tästä kierrosta tarraisi kiinni 9kk:n ajaksi!

ON: Kp 20/26-28 menossa enkä kyllä tiedä nyt yhtään. Eihän tässä vaiheessa voi vielä mitään oireita olla. Silti, kuten aiemmin jo mainitsin, on jotenkin luottavainen olo, että olisi tärpännyt. Saas nähdä. Ensimmäistä siis yritetään ja ikää molemmilla 33 vuotta, että eihän tässä ihan nuoria enää olla..

Tuntuisi hyvältä saada joskus edes se haaleista haalein haamu, niin saisi vahvistettua että edes on olemassa niitä siittiöitä ja munasoluja tässä huushollissa...

Mukava viikonloppua kaikille!

87/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** Elokuiset 2014 jännäilijät *** päivitetty 15.11.

Yeena kp 21/26-32 yk ?

AnniW kp22/28, yk 1

Mocca82 kp 20/26-28 yk 1

Saffelson kp 20/26-28 yk 5

80Emilia kp 23/30 yk 3

Suvilintu kp 18/26-29 yk 4 

Marjamiini kp 17/26-32 yk 4

Zenyh kp 19/30 yk 2

Henriikka86 kp 18/29-31 yk 11 

Kristina kp 13/25-26 yk 5

Larsku kp 17/29 yk 2

Neitihuu kp 13/25-29 yk 3

Lapinnoita kp 15/28 yk 2

yennaf kp 15/28 yk 1

Janskina kp 19/32 yk 2

Pinjaminsiemen kp 15/28-31 yk5

Tintti kp 12/27-28 yk 2 

Finola kp 11/27-30 yk 3

Simpukka74 kp 11/28-30 yk5

Nipa87 kp 16/33 yk 5

Sohvia kp 16/35 yk 2 

Carblanca kp 9/28, yk 1

Christabel kp 8/27-30 yk2

Sonle kp 8/28-35 yk 4

Vauvakuumeilija kp 9/30 yk 12

SointuOlivia kp 9/33-38 yk 8

Emotar 34v, kp 3/28-32 Yk 5

Johanna kp 2/28-31 yk9

Rianna kp 7/35 yk 4

Pikkue kp ?/? yk 1

Hopefullysoon kp 11/? Yk ?

+++ Plussanneet onnekkaat +++

… Tippuneet ...

88/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 3,9 on keskimääräinen YK meillä ;-)

Kohtahan meistä pääsee ensimmäiset jännäilemään kunnolla!

89/425 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran korjausta mun osalta tohon listaan, että mulla siis nyt kp 22/29 ja piinaviikko alkaa! Voi olla että oon itse jossain vaiheessa kirjotellu jotain vääriä kp:tä tänne :)

90/425 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voos päivittää sen yk6 :) kierron kestoks laittasin sen 26 -28.

Tikuteltu aamuin ja illoin, pientä nousuu havaittavissa, aattelin kuite tarkkailla koko kierron nousi tai ei :) jos oppis oman kiertonsa vaiheista enemmän :)

Hopefullysoon kp 11/26-28 yk6

91/425 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisin bongata sen oviksen kun heräsin aamuyöllä kaameeseen alavatsakipuun, kipu säteili ihan peppuun asti... puolisen tuntia sain kärvistellä ja sitten helpotti, edelleen aristaa. Josta sitten muistinkin kun meidän esikoinen sai alkunsa niin olin juuri vaihtanut pillerimerkkiä ja kärsin monta päivää oudoista vatsakivuista ja menin sitten gynelle huolestuneena että kuoleeko mun munasarjat nyt lopullisesti (oli siis aiemmin se pcos todettu). Gyne ultras ja totes et oot ilmeisesti ovuloinut juuri.. :D Hassua miten olen unohtanut koko tapauksen, nyt tuli ihan elävästi mieleen se lääkärikäynti :)

yennaf kp 16/28 yk1

92/425 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmin raskautunut suhteellisen helposti ja tälläkin kertaa ihan luottavaisin mielin asian suhteen, tosin yksi keskenmeno on taustalla, siitä on kyllä yli vuosi jo aikaa. Ostin ihan mielenkiinnosta ovulaatiotestejä, koska limojen ja tuntemusten perusteella olen kyttäillyt, että ovis tulisi jo kp10 pintaan. Tänään aamulla tein ekan testin, ja Pregcheckin (vai miten se nyt kirjoitetaankaan :D) halpisliuskatestiin ilmestyi viiva. Ei niin tumma kuin kontrolliviiva, mutta ihan selvä viiva kuitenkin. Melko aikaisin se ovulaatio sitten tulee, kun kierto saattaa olla sen 30 päivääkin. Mielestäni nämä ovulaatiotuntemukset tulevat aina tässä samassa vaiheessa kiertoa. Mielenkiintoista :D

Omaa kehonsa toimintaa pähkäillen

Christabel kp 9/27-30

93/425 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia Emottarelle ja muillekkin saman kokeneille.

Ilmottautuisin mukaan elokuisiin kuumeilijoihin. Kierukka poistettiin muutama päivä sitten ja nyt olisi yk1, kp 2/ ??.
22-vuotias oon ja kihlattu saman ikäinen. Vauvakuumeiltu ollaan jo pitkään mutta nyt vasta sain aikaiseksi käydä poistattamassa tuon kierukan..:)

94/425 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

emotar: hirmuisesti jaksamista!! Itsellä takana kesäinen km rv 12 joten voin kuvitella miltä susta tuntuu, paljon positiivisia ajatuksia sinne!! 

Tipahdin heinäkuisista ja aloitin hiljaiselon päättäen unohtaa koko vauvan teko touhun, mutta eihän se tietenkään kokonaan onnistunut.. Itsellä menossa yk 6 tai 7.. Vaikka olinkin kesällä raskaana niin en laske sitä mukaan, kun ei toivottua tulosta tullut. Ahkerasti oon seuraillut teitä kaikkia elokuisia ja toivotan hurjasti plussatuulia kaikille!! <3 

ON : tosiaan, yritin unohtaa päivien laskemiset, oviksen metsästelyt ja kropan nippailujen tuntemiset ja yllättävän hyvin mennyt.. Peittoa on heilutettu kun siltä on tuntunut ja saattoipa jopa kierron puoliväliinkin sopivasti muutaman kerran touhut osua..ken tietää.. Nyt vaan odotellaan levollisin mielin.. :) 

sivusta seuraava Silmu kp 26/29-30 yk 6 tai 7

95/425 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="PikkuE" time="14.11.2013 klo 12:50"]

Moikka! Kierukka poistettu reilu kaksi viikkoa sitten, eli alkutaipaleella ollaan. Ajatuksena meillä on, että vauva tulee jos se meille suodaan, sen suurempia paineita ja odotuksia asettamatta. Elämme uusperhe-elämää, minulla 13 vuotIas lapsi, miehellä 9 vuotias. Hieman jännittää miten tulevat sisarukset suhtautuvat mahdolliseen pikkusisarukseen.

Huomettä että sinulla Finola on kotona melko samanikäiset lapset, olisi kiva vaihtaa ajatuksia siitä, mitä kaikkea "uudelle kierrokselle" lähteminen tuo tullessaan. 

[/quote]

Heippa!

Kiva kuulla että täällä on muitakin, joilla jo vähän vanhempia lapsia :) Onhan tää tilanne tavallaan "pelottava" lähteä tekemään uutta elämää, kun perus elämä ja oleminen on jo selkeesti omissa uomissaan ja "helppoa". Toisaalta sitä miettii, että nyt se aika olisi jos sitä vauvaa vielä haluaa, koska en tästä enää nuorene. Ikää vielä toistaiseksi siis 34v, mutta sitäkin tulee jouluna vuosi lisää. Ja 35 on tunnetusti se rajapyykki, kun riskit kasvaa. 

Toisaalta ajattelen, että varmaan varsinkin meidän tytär 14v (tai vanhempi vauvan tullessa) tulee olemaan loistava apukäsipari hoidossa, viihdyttämisessä ym. Sain niin pienellä ikäerolla (ja nuorena) nuo kaksi ensimmäistä, että vauva-ajasta en juurikaan muista mitään. Toisaalta pelottaa millainen lellikki vauvelista mahdollisesti tulisi, kun tuo meidän 8v "vauveli" on vielä toistaseksi niiiin äidin vauva ;)

Jos ihan rehelisiä ollaan niin välillä mä mietin ihan vakavissani, että onko tässä järkeä? Sitä pelkää sohivansa tikulla muurahaispesää... on jo kolme tervettä ja kaunista lasta ja mitä jos onni ei enää jatkuisikaan... mitä jos mitä jos.... Jossitella voisi vaikka mistä. 

Onko muilla samanlaisia mietteitä?

EMOTTARELLE annan lämpimän ajatuksen ja toivon, että onnistutte pian uudelleen. Ihana asenne sulla on!

Mä en ole taaskaan oviksia tikutellut. Suht aktiivisia ollaan miehen kanssa kyllä oltu, joten tuskin jää ainakaan siitä uupumaan mahdollinen raskautuminen :) Ja joku jo viisaasti tokaisikin tossa aiemmin, että se spontaani harrasteleminen ei oo ihan yksinkertaisimmasta päästä täälläkään. Varsinkaan kun kaksi teiniä kotosalla ;) Pitää olla ihan hys hys, etteivät saa ikuisia traumoja. Onneksi meillä on tapana saunoa ihan kahdestaan abaut 4 kertaa viikossa....

OVISoireita on valkovuodon koostumuksen muuttuminen ja rintojen kihelmöinti/ joskus jopa kipu. Välillä myös munasarjojen kohdalla saattaa tuntua nippailuja.

-Finola kp 13/28-30 (abaut)

96/425 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Putosin tänne tuolta heinäkuisista, kun hanat aukesi eilen. Eipä sekään varmalta tuntunut tärppi sitä ollutkaan. No, joka kerta pettymys on jotenkin lievempi kuitenkin:) Ja hei, ei tässä pitkään olla yritetty!:)

Lyhyt esittely on kai aina paikallaan, eli itse olen 25, mies 27, tämä olisi meille ensimmäinen yhteinen lapsi. Minulla on edellisestä avioliitosta 1,5 vuotias tyttö. Nykyinen mies on kyllä ottanut esikkoni kuin omakseen, eipä siitä tytön omasta isästä sellaiseksi ole. :)Ja juu, hieman nopeaa edetään, mutta eipä se hiljaa hyvä tullut viimeksikään ;D Opinnot saan loppuun varmaan syksyllä, sitten olisi maisterin paperit kädessä, paitsi jos raskaus väsyttää taas ihan hurjasti.

Tämän LA olisi laskurin mukaan 23.8, eli melko loppupuolelle menee taas:) Oviksia me ei olla tikultetu, peitot heiluu tasaseen muutenkin. Ei ole mitään poppaskonsteja käytössä, ainakaan vielä. :) Katsellaan, jos ei rupea tärppi käymään... Kierto hieman vaihdellut, mutta nyt useammin on ollut 28, joten käytän sitä. Viime kierto tosin 30, mut ei ne hirveän isoja vaihteluita ole.

Khalemeon kp2/28 yk4

97/425 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Saffelson" time="15.11.2013 klo 15:46"]

Ja 3,9 on keskimääräinen YK meillä ;-)

Kohtahan meistä pääsee ensimmäiset jännäilemään kunnolla!

[/quote]

Heippa,toisin meidän keskimääräiseen yk:hon vähän lisää.. :D

Meillä siis nyt takana kaksi inseminaatiota,toinen epäonnistui,toinen tehty,ensiviikolla pitäisi menkat alkaa. Ja siltä tuntuukin. Iso epätoivo on iskenyt jo ajat sitten,liekö se jo siihen syynä... Mieli on melko maassa joka kuukausi,miehen kanssa molemmat tirautettiin kyyneleet viimekuussa kun menkat alkoi,pieni on vaan niin toivottu... <3

Mulla jäi toi palstailu viimekuussa vähän sivummalle,toivotaan,että jaksaisin nyt palstailla enemmän.

mago kp 24/26-30 yk 19

98/425 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finola: täällä toinen 34v :) Ensi vuoden puolella vasta tulee tuo maaginen 35 täyteen.. Tosiaan kaksi isompaa lasta on jo, sitten on "iltatähti" 1,8kk ja sitten vielä haaveillaan iltatähti part 2:sta :D Kuten sanoit, kolme ihanaa tervettä lasta.. ja itsellänikin jo ikää, eli kyllä mietityttää. Vieläkö suodaan neljäs lapsi?

Christabel kp 10/27-30 yk2

99/425 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!!!

Kiirhessä vain ommaa nappaa nyt taas... Alavatta on ollu oviksesta lähtien outo, niinko olis lihakset kipiät (mikkä lihakset?????? ;DD) ja kaikki ponnistelu jotenki sattuu.... 

Mie olen kans 35v ja isot lapset on 9 ja 10v. Nuorimmainen 1v.... ja toivomma lopulta miettimisten jälkhin sitä iltatähtiä nro2. 

Mukavaa maanantaita!!

Lapinnoita kp18/28-29 yk2

100/425 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^ Mulla samanlaista alavatsa "lihas"kipua :D

Ihmismieli on kyllä voimakas kun mulla on muka ollut kaikenmaailman tuntemuksia vatsassa, jopa sellaisia samanlaisia kun vauva liikkuu ensimmäisiä kertoja sitten myöhemmillä viikoilla :p