Haluaisin sellaisen miessuhteen, jossa mies haluaisi olla kanssani minun takiani, eikä läheisyydentarpeen ja seksin
Kommentit (168)
Normaaliin parisuhteeseen kuuluu läheisyyttä ja seksiä.
Jos ei niitä halua on paras pysyä sinkkuna tai etsiä toinen asuinkumppani, joka on pelkkä asuinkumppani ja ystävä.
Onneksi aito rakkaus ei ole näin monimutkaista :)
Mä ymmärrän ehkä ap:ta. Haluan siis parisuhteeseen ihmisen kanssa joka rakastuu minuun persoonana. Tottakai haluan myös läheisyyttä ja seksiä. Mutta en halua miestä, joka haluaa vain jonkun, jolta saa läheisyyttä ja seksiä. Siis jolle kelpaa kuka tahansa. Minä haluan, että se mies haluaa juuri minut. Tällaiset miehet, jotka kelpuuttavat parisuhteeseen kenet vain ja haluavat parisuhteeseen ainoastaan sen säännöllisen seksin ja läheisyyden takia, yleensä myös pettävät/jättävät jos jostain syystä tulee vähänkään pidempi kuiva kausi.
Minusta tämä on vähän verrannollinen siihen, että joku mies toivoisi, että kumppani haluaa juuri hänet parisuhteeseen ja perhettä perustamaan. Eikä että nainen kellon tikittäessä ottaa kenet tahansa jolla on toimivat siittiöt ja lompakko kunnossa...
Vierailija kirjoitti:
Kemioiden pitää kohdata - rakastelu on ihanaa! Siis rakastelu, EI seksi.
En ymmärrä sua. Ootko onnettomassa parisuhteessa/avioliitossa, jossa ei ole enää seksiä? Siltä toi kuulostaa.
Ehkä kyse on viime kädessä kemioista. Mutta siis kuvaavaa on, etten ollut aivan varma, ajattelisinko, (jos vain tietäisin, että joku olisi varmasti kiinnostunut läheisyydestä kanssani), että haluan läheisyyttä vain ihan siitä ilosta, että olisi läheisyyttä. Jos siis ihminen ei ole sinänsä no-go.
Ap
Keski-ikäisen naisen on vaikea löytää kumppania. Liian monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat?
Mitä oikein etsit? Kaveria?
Luuletko, että miehille kelpaa suhteeseen kuka vaan kun saa läheisyyttä ja seksiä?
Miten läheisyyttä edes on ilman että haluaa olla sinun kanssa?
Tiedän inhottavan paljon miehiä, jotka on alkaneet "parisuhteeseen" jonkun kanssa vain siksi, että saavat "läheisyyttä ja seksiä". Samaan aikaan eivät ole halukkaita sitoutumaan, koska eivät ole "varmoja", ovatko ihastuneita tai haluavatko "parisuhteeseen". Siis tämmöistä epämääräistä hengailua.
Mulla on siis miespuolisia "kavereita". Pidän itse kavereina, mutta on ollut selvää, että moni on ollut ainakin jossain vaiheessa kiinnostunut saamaan enemmänkin. (Mutta eivät ole olleet varmoja, haluavatko välttämättä parisuhteeseen, siis myöskään minun kanssa. Kun olen kysynyt. Olen sitten itse vetänyt rajan, että en lähde tuommoiseen epämääräiseen hengailuun.) Mulle tuo epämääräisyys on turn-off. Ja harmittaa sitten niiden naisten takia, joiden kanssa hengaavat. Näistä naisista tulee sitten mustasukkaisia. Kai vaistoavat, ettei sen hengailumies ole oikeasti kiinnostunut. Niin kuin ei olekaan.
Mulle näistä kaverimiehistä on sen verran iloa, että on seuraa johonkin harrastukseen tms. Mutta se on tehnyt entistä selvemmäksi, että en lähde noihin hengailujuttuihin mukaan. Kyllä miehenkin pitää saada se sanotuksi, onko kiinnostunut parisuhteesta vai ei, eikä vedättää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisen naisen on vaikea löytää kumppania. Liian monimutkaista.
Joo, liikaa pettymyksiä ja negaa.
Kaikki ihmiset haluavat samaa kuin ap: rakkautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ylipainoinen?
Siis noi pizzavertaukset...
En, mutta nautinnollinen seksihän on hiukan sama asia, kuin hyvä ruoka. Ap
Enpä nyt tunne ketään miestä joka olisi parisuhteessa seksin vuoksi, eikä toisen henkilön luonteen vuoksi... Mutta näemmä ystäväpiirikysymys :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat?
Mitä oikein etsit? Kaveria?
Luuletko, että miehille kelpaa suhteeseen kuka vaan kun saa läheisyyttä ja seksiä?
Miten läheisyyttä edes on ilman että haluaa olla sinun kanssa?
Tiedän inhottavan paljon miehiä, jotka on alkaneet "parisuhteeseen" jonkun kanssa vain siksi, että saavat "läheisyyttä ja seksiä". Samaan aikaan eivät ole halukkaita sitoutumaan, koska eivät ole "varmoja", ovatko ihastuneita tai haluavatko "parisuhteeseen". Siis tämmöistä epämääräistä hengailua.
Mulla on siis miespuolisia "kavereita". Pidän itse kavereina, mutta on ollut selvää, että moni on ollut ainakin jossain vaiheessa kiinnostunut saamaan enemmänkin. (Mutta eivät ole olleet varmoja, haluavatko välttämättä parisuhteeseen, siis myöskään minun kanssa. Kun olen kysynyt. Olen sitten itse vetänyt rajan, että en lähde tuommoiseen epämääräiseen hengailuun.) Mulle tuo epämääräisyys on turn-off. Ja harmittaa sitten niiden naisten takia, joiden kanssa hengaavat. Näistä naisista tulee sitten mustasukkaisia. Kai vaistoavat, ettei sen hengailumies ole oikeasti kiinnostunut. Niin kuin ei olekaan.
Mulle näistä kaverimiehistä on sen verran iloa, että on seuraa johonkin harrastukseen tms. Mutta se on tehnyt entistä selvemmäksi, että en lähde noihin hengailujuttuihin mukaan. Kyllä miehenkin pitää saada se sanotuksi, onko kiinnostunut parisuhteesta vai ei, eikä vedättää naisia.
Hyvä! Hengailumiehet pettävät ja ovat raukkoja! He satuttavat kumppaneitaan todella paljon.
Hyviä miehiä on harvassa!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aito rakkaus ei ole näin monimutkaista :)
Ei olekaan, mutta se on usein aivan yksipuolista.
Ap
Oletko koskaan rakastunut ja sinua rakastettu parisuhteessa. Uskaltaisin väitttää et nuo ajatukset( onko tuo kanssani seksin vai jonkun muun syyn takia) unohtuu aika pian jos todella löydät ihmisen joka rakastaa sinua. Aivan sama onko homo,hetero,aseksuaali,transu vai intiaani. Jos tunne on molemmin puolinen niin sujuu yhdessä olo, seksi, arki, riitely, kaupassa käynti , kunnioitus jne
Ota rennosti ja elä. Kyllä se sieltä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Tunnut haluavan kokkia joka tekisi myös pizzoja eikä vain tomaattikastikkeella, täytteillä ja juustolla pinnoitettuja ohuita leipiä.
Ja jos kysyt että mikä se ero on niin vastaan että NIINPÄ.
Tämä on niin TOTTA! Kiitos kommenteistasi. Niitä on ilo lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi sinä haluat "miehen"?
Seuraksi ja hyvän mielen tuojaksi yms.
Ap
Kirkasta niitä ajatuksia vähän lisää, vaikuttaa siltä että haluaisit kuitenkin ihan vaan koiran.
Ymmärrän että halutaan suhteesta ja ihmisestä muutakin kuin seksiä ja läheisyyttä, mutta ihmettelen naisia jotka ilmeisesti toivovat miestä joille seksi olisi lähes yhdentekevä asia. Käykö sitten niin että naine löytää seksuaalisuutensa joskus nelikymppisenä ja samalla käy niin, että hän löytää sen jonkun toisen miehen kanssa kuin sen jonka kanssa on viettänyt edelliset vuosikymmenet.
Mies yleensä löytää seksuaalisuutensa jo teini-iässä, on se omituista että naisilla siihen menee vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ylipainoinen?
En, mutta nautinnollinen seksihän on hiukan sama asia, kuin hyvä ruoka. Ap
Ap, käy paremmissa ravintoloissa!
Fine dining.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan rakastunut ja sinua rakastettu parisuhteessa. Uskaltaisin väitttää et nuo ajatukset( onko tuo kanssani seksin vai jonkun muun syyn takia) unohtuu aika pian jos todella löydät ihmisen joka rakastaa sinua. Aivan sama onko homo,hetero,aseksuaali,transu vai intiaani. Jos tunne on molemmin puolinen niin sujuu yhdessä olo, seksi, arki, riitely, kaupassa käynti , kunnioitus jne
Ota rennosti ja elä. Kyllä se sieltä löytyy
En ole ollut molemminpuolista rakkautta sisältävässä parisuhteessa. Mietinkin näitä ääneen vain ihan siksi, etten käyttäisi energiaani sellaiseen, mikä ei perustu edes toivoon saada sitä molemminpuolista rakkautta sisältävä parisuhde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirkasta niitä ajatuksia vähän lisää, vaikuttaa siltä että haluaisit kuitenkin ihan vaan koiran.
Helmi.
Kaveruus- ja ystävyysuhteet ovat juuri tuollaisia. Kaipaat hyvää ystävää ja ystävän sukupuoli voi olla mikä vain. Miksi ystävän edes pitäisi olla mies?