Haluaisin sellaisen miessuhteen, jossa mies haluaisi olla kanssani minun takiani, eikä läheisyydentarpeen ja seksin
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä on monelle tosi vaikea asia ymmärtää. Itse ajattelen juuri noin kuin kirjoitat. Olen aseksuaali. Aina ihmetellään ja sanotaan, että "sehän on kaveri ilman seksiä". Ei, ei ole, koska kaveriin ei olla ihastuneita/rakastuneita. Vai ihmettelijät, rakastatteko esim. pelikavereitanne? Aseksuaali ei siis ilmaise rakkauttaan seksillä, ei koe sellaista tarvetta.
Eikö sullakin ole kuitenkin tarve läheisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa sen naisen joka näyttää nätiltä neitsytenkeliltä mutta jota on hauskin panna kaikkiin mahdollisiin reikiin.
No miksei hei? Parisuhteessa pitää olla niitä juttuja jotka tekevät siitä parisuhteen, eikä kämppäkaveruutta.
Yhtä hyvin voisi sanoa että on naisten ongelma etteivät ymmärrä miesten seksuaalisuutta. Eihän siihen ole mittaria, että kenen tarpeet yhdessäoloon on ne ainoat oikeat. Tietty kummankin pitää olla tyytyväisiä suhteeseen, muutenhan siitä ei mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miulle seksi ei oo tärkeetä, mut mitäpä neitsyt voi tietää, mut jos ei saa halia, nii se o deal breaker. :/ M25
En usko että sinä M25 olet oikeasti mies. Joku trollaava AV nauta joka yrittää saada jonkun palstalaisen "ihastumaan" itseensä.
Viel pitää sanoo, et en mie etsi täältä, tai mistään muualtakaa, seuraa. Kuka ny voisi ihastuu ujoon, työttömään mieheen, jonka ainut kaveri o koira? Jouduin antamaan alapeukun siulle. M25
Kelpaisko sulle itseäsi vanhempi rouva? Mulla on myös koira.
Hei. Mie sanoin jo tos aikasemmin, et mie en etsi seuraa. Joo, olisihan se kiva, jos olisi tyttöystävä ja voisi olla osa tiimiä, mut en mie ujona ja arkana uskalla. :/ M25
Joku itsevarma Vanhempi Rouva voisi vähän rohkaista sua ja opettaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miulle seksi ei oo tärkeetä, mut mitäpä neitsyt voi tietää, mut jos ei saa halia, nii se o deal breaker. :/ M25
En usko että sinä M25 olet oikeasti mies. Joku trollaava AV nauta joka yrittää saada jonkun palstalaisen "ihastumaan" itseensä.
Viel pitää sanoo, et en mie etsi täältä, tai mistään muualtakaa, seuraa. Kuka ny voisi ihastuu ujoon, työttömään mieheen, jonka ainut kaveri o koira? Jouduin antamaan alapeukun siulle. M25
Hei. Mie sanoin jo tos aikasemmin, et mie en etsi seuraa. Joo, olisihan se kiva, jos olisi tyttöystävä ja voisi olla osa tiimiä, mut en mie ujona ja arkana uskalla. :/ M25
Vaihdetaanpa Rouvan tilalle Herra ja ketju poistuu kolisten roskakoriin paheksunnan saattelemana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä on monelle tosi vaikea asia ymmärtää. Itse ajattelen juuri noin kuin kirjoitat. Olen aseksuaali. Aina ihmetellään ja sanotaan, että "sehän on kaveri ilman seksiä". Ei, ei ole, koska kaveriin ei olla ihastuneita/rakastuneita. Vai ihmettelijät, rakastatteko esim. pelikavereitanne? Aseksuaali ei siis ilmaise rakkauttaan seksillä, ei koe sellaista tarvetta.
Ei mulla ainakaan ole. En ole kuitenkaan aseksuaali. Tai miten se tarve läheisyyteen ilmenisi? Pystyn helposti olemaan yksin, ajatusten vaihtoon sitä ennemmin kaipaa toista, ei kainaloon.
Ap
Mä luulen että jos sä onnistuisit löytämään sen kaveruuteen suostuvaisen tyypin joka pitäis susta sinuna, sulle iskisi joku kaunis päivä ihan hirveä himo sen kanssa sänkyyn tai kainaloon. Me naiset vaan ollaan sellaisia, liika seksi inhottaa mutta jospa se kaveri ei pidäkään mua himottavana... Onko se outo, homo vai rakastunut toiseen?
No ehkä vedän mutkia suoraksi, tarkoitus oli vaan sanoa että harvoin on täysin harmitonta ja sujuvaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo o totta, mut mie haluisin antaa neitsyyteni jollekki, josta välitän ja joka välittää miusta. Ja mie haluisin, et eka tyttöystävä olisi sellainen, joka voisi olla myös samalla se oikea. :) M25
Mulla on tuollainen ap:n kuvailema suhde ilman läheisyyttä ja seksiä monekin miehen kanssa. Oikein haaremi. Ne on kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat?
Mitä oikein etsit? Kaveria?
Luuletko, että miehille kelpaa suhteeseen kuka vaan kun saa läheisyyttä ja seksiä?
Miten läheisyyttä edes on ilman että haluaa olla sinun kanssa?
Voi haluta läheisyyttä ja seksiä, jos kerran miessuhdetta etsii, mutta ei sellaista miestä, jolla ei päässä muu liiku kuin seksi ja mistä sitä saisi. Useimmilla tapaamillani miehillä ei ole muuta mielessä kuin seksin saanti mahd. pian. En ole aseksuaali, mutta minun mielestäni ensin pitää natsata muutoin ja sitten sen suhteen täydentää seksi molempien halusta.
Juuri näin! Ajattelin ennen, ettei maksa vaivaa tätä toivoessa tutustua miehiin, jotka osoittavat pelkkää kaveruutta, vaan että jonkinlaista romanttista kiinnostusta pitäisi olla näkyvissä, mutta aloin nyt miettiä, että ei sekään haittaisi, jos tuttavuus jäisi kaveritasolle. Koska tietäisin omasta puolestani, että en halua siinä tapauksessa enempää.
Aiemmin mietin, että voiko seksin tarve olla sellaista itselläni, että kunpa joku vain panisi :D Tänään vain satuin oppimaan, että ei taida olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ole. En ole kuitenkaan aseksuaali. Tai miten se tarve läheisyyteen ilmenisi? Pystyn helposti olemaan yksin, ajatusten vaihtoon sitä ennemmin kaipaa toista, ei kainaloon.
Ap
Eli siis pähkinänkuoressa:
- Kaipaat miestä, joka on kiinnostunut sinusta ihmisenä
- Toivot tältä mieheltä sitoutunutta parisuhdetta.
- Et halua mieheltä läheisyyttä.
- Haluat tässä parisuhteessa mieheltä ajatusten vaihtoa, keskusteluja, yhteenkuuluvuutta jne.
- Et halua miehen kanssa seksiä, mutta et ole aseksuaali.
- Eli siis harrastat seksiä, mutta et toiveidesi parisuhdekumppanin kanssa, koska et halua häneltä myöskään läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli siis pähkinänkuoressa:
- Haluat tässä parisuhteessa mieheltä ajatusten vaihtoa, keskusteluja, yhteenkuuluvuutta jne.
- Eli siis harrastat seksiä, mutta et toiveidesi parisuhdekumppanin kanssa, koska et halua häneltä myöskään läheisyyttä?
Asiat, joihin suhde perustuu, ovat eri asia, kuin suhteen koko sisältö. Mitä sanoin siitä, mihin haluaisin suhteen perustuvan? (Vihje, lukee otsikossa). Mitä sanoin siitä, mitä kaikkea suhteen sopisi sisältää? (Vihje, en yhtään mitään, koska se ei ollut aloituksen aiheena).
Ap
Niin mistä ap on etsinyt niitä aseksuaalimiehiä?
Muutoin tämä ketju on vain miesten leimaamiseen tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli siis pähkinänkuoressa:
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi sinä haluat "miehen"?
Seuraksi ja hyvän mielen tuojaksi yms.
ApHanki koira.
Mä kuolen nauruun :D
Päivän paras ketju!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit ylpeä halustasi olla suhteessa läheisyyden tarpeesi takia, et kokisi ketjun leimaavan sinua. En minä ole leimannut sitä perusteena parisuhteelle, sanoin vain, että en itse halua sellaista.
Jos sanoisin, etten halua ruokaa kokilta, joka tekee pizzaa vaan kokilta, joka tekee jauhelihakastiketta, niin sinun logiikallasi se olisi pizza-kokin leimaamista. Se EI ole tarkoitus.
Ap
Kemioiden pitää kohdata - rakastelu on ihanaa! Siis rakastelu, EI seksi.
En ymmärrä sua. Ootko onnettomassa parisuhteessa/avioliitossa, jossa ei ole enää seksiä? Siltä toi kuulostaa.
Jos se pizzantekijä olisi ylpeä pizzoistaan, ei hän kokisi leimaavaksi sitä, että ihmisillä on eri makuja ja mieltymyksiä. Kannattaa siis pohtia omaa suhtautumistaan siihen, että hakeutuu suhteisiin oman läheisyyden tarpeensa ajamana. Jos kokee sen leimaavana, että joku ei tahdo toista sellaiseen.
Kun siis totta kai se voi olla jollekin toiselle ihan super ihana juttu! Tämä aloitus ei ottanut sellaiseen kantaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit ylpeä halustasi olla suhteessa läheisyyden tarpeesi takia, et kokisi ketjun leimaavan sinua. En minä ole leimannut sitä perusteena parisuhteelle, sanoin vain, että en itse halua sellaista.
Jos sanoisin, etten halua ruokaa kokilta, joka tekee pizzaa vaan kokilta, joka tekee jauhelihakastiketta, niin sinun logiikallasi se olisi pizza-kokin leimaamista. Se EI ole tarkoitus.
Ap
Tunnut haluavan kokkia joka tekisi myös pizzoja eikä vain tomaattikastikkeella, täytteillä ja juustolla pinnoitettuja ohuita leipiä.
Ja jos kysyt että mikä se ero on niin vastaan että NIINPÄ.
Jos haluaisin erityisesti juuri seksiä, niin enpä usko, että sillä olisi niin väliä.
Ap