Haluaisin sellaisen miessuhteen, jossa mies haluaisi olla kanssani minun takiani, eikä läheisyydentarpeen ja seksin
Kommentit (168)
Juttu muuttuu jälleen. Tyypillinen provo johon sorruin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole sanonut, että hän ei halua seksiä. Miten sisälukutaidottomia ihmisiä täällä on? Koeta jaksaa, ap. Tänne nyt vain on ilmestynyt joukko miehiä, jotka haluaa vain seksiä. Varmaan samoja tyyppejä, joille nainen on myös kotitalouskone. Vähän niin kuin äiti, joka vain täyttää tarpeita. Esine. Ihan sama, kuka siinä on, kunhan on joku. Ja tietysti mieluiten mahdollisimman hyvännäköinen. Sitoutuminen kestää tasan siihen asti kunnes olisi joku kauniimpi/nuorempi tarjolla.
Mitäs siinä aloituksessa sanottiinkaan suomeksi?
Siinä sanottiin näin: "Haluaisin sellaisen miessuhteen, jossa mies haluaisi olla kanssani minun takiani, eikä läheisyydentarpeen ja seksin." Ja että ap ihastuisi sellaiseen mieheen heti.
Mutta tämän ymmärtäminen on nyt sitten kai sinun aivokapasiteetillesi liikaa. Kysymys on siis siitä, että haluaisi sellaisen miehen, joka olisi oikeasti kiinnostunut ap:sta ihmisenä eikä pointtina miehelle olisi miehen omien tarpeiden tyydytys. Vaan että mies olisi aidosti kiinnostunut huomioimaan myös ap:n tarpeita. Tämä on pelottavan monelle (miehelle, ilmeisesti) täysin käsittämätön ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole sanonut, että hän ei halua seksiä. Miten sisälukutaidottomia ihmisiä täällä on? Koeta jaksaa, ap. Tänne nyt vain on ilmestynyt joukko miehiä, jotka haluaa vain seksiä. Varmaan samoja tyyppejä, joille nainen on myös kotitalouskone. Vähän niin kuin äiti, joka vain täyttää tarpeita. Esine. Ihan sama, kuka siinä on, kunhan on joku. Ja tietysti mieluiten mahdollisimman hyvännäköinen. Sitoutuminen kestää tasan siihen asti kunnes olisi joku kauniimpi/nuorempi tarjolla.
Siinä sanottiin näin: "Haluaisin sellaisen miessuhteen, jossa mies haluaisi olla kanssani minun takiani, eikä läheisyydentarpeen ja seksin." Ja että ap ihastuisi sellaiseen mieheen heti.
Mutta tämän ymmärtäminen on nyt sitten kai sinun aivokapasiteetillesi liikaa. Kysymys on siis siitä, että haluaisi sellaisen miehen, joka olisi oikeasti kiinnostunut ap:sta ihmisenä eikä pointtina miehelle olisi miehen omien tarpeiden tyydytys. Vaan että mies olisi aidosti kiinnostunut huomioimaan myös ap:n tarpeita. Tämä on pelottavan monelle (miehelle, ilmeisesti) täysin käsittämätön ajatus.
Siitä saa kuvan ettei seksi kiinnosta.
Voisi sanottavansa sanoa selkeästikin.
Vähemmän persoonaan menevää seuraavaksipyydän sinulta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä saa kuvan ettei seksi kiinnosta.
Voisi sanottavansa sanoa selkeästikin.
Vähemmän persoonaan menevää seuraavaksipyydän sinulta, kiitos.
Olen pahoillani, että käänsin puheen aivokapasiteettiin. Suututti, kun en ymmärrä, miten tämä on niin vaikeaa. Ei ollut asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on nyt pakko kommentoida, koska olen muutamankin kerran miettinyt, miksi nykyään on niin valtava tarve määritellä ja luokitella ihmisten seksuaalisuutta, ja miksi nykyään jokin sellainen luokitellaan poikkeavaksi seksuaalisuudeksi, joka vielä muutama kymmenen vuotta sitten oli täysin normaalia.
Olen n. viisikymppinen nainen ja elänyt nuoruuteni 80-luvulla. Olihan meillä silloinkin kaikenlaisia suhdeviritelmiä, oli yhden illan juttuja ja kaikenlaista säätöä, niin kuin on ihmisillä on kai aina ollut. Mutta silloin ainakin minun ystäväpiirissäni (ja käsittääkseni laajemminkin) oli ihan normaalia haluta ensin tutustua ja luoda jonkinlainen tunneyhteys ihmiseen ennen kuin menee sen kanssa sänkyyn. Kukaan ei ajatellut, että se olisi jollain tavalla poikkeavaa seksuaalisuutta, jolle pitää keksiä jokin erillinen nimitys.
Miksi siis nykyään aajtellaan, että jos et harrasta seksiä seksin itsensä vuoksi ja irrota sitä omaksi ja erilliseksi saarekkeeksi irti muusta persoonallisuudestasi olet seksuaalisesti ns. epänormaali? Minusta se on suoraan sanoen outoa. Itse kun ajattelisin, että asia olisi melkein päin vastoin. Ihminen on paljon todennäköisemmin jollain tavalla rikki, jos sille on ihan sama ketä se panee ja milloin. Onko jollain jotain ajatuksia asiasta?
Näkisin että nykyään vain ymmärretään seksuaalisuuden moninaisia ilmenemismuotoja paremmin. Taipumus BDSM:ään oli 80-luvulla yhtä yleistä kuin nyt, mutta siihen liittyi enemmän häpeää joten omaa seksuaalisuutta ei uskallettu hyväksyä ja toteuttaa yhtä avoimesti kuin nykyisin.
Kenenkään ei tarvitse luokitella itseään sen enempää kuin aiemmin. Yhteiskunta on kuitenkin aivan toisella lailla seksualisoitunut, ja monen voi olla vaikea sovittaa itseään "naisen" tai "miehen" muottiin. Mutta koska samaan aikaan ymmärrys normaaliuden kirjosta laajenee, yhä useampi voi huomata olevansa normaali myös seksuaalisesti.
/nro 95
Eli jos ajatellaan, vaikka juuri BDSM:ää ja demiseksuaalisuutta, niin siitä, mikä oli ennen poikkeavaa, on tullut normaalia ja siitä, mikä oli ennen normaalia on tullut poikkeavaa. :)
On totta, että nykyään erilaisista tavoista kokea ja ilmentää seksuaalisuutta puhutaan enemmän, ja se on hyvä asia. Kenenkään ei tarvitse myöskään luokitella itseään mihinkään, mutta jos ne luokittelut ovat olemassa, niin kyllä niillä joku vaikutus ihmisiin on. Tietty "leimahan" siitä tulee.
Ja jos nyt sitten puhutaan normaaliin kirjoon kuulumisesta, niin mitä nimitystä käytetään sellaisista ihmisistä, jotka eivät edellytä sitä, että ennen seksin harrastamista on luotu jonkinlainen tunneyhteys; joilla on yhden illan suhteita ja vakipanoja ja joiden seksi on pääsääntöisesti yhdyntää ja suuseksiä maustettuna kenties joillain erilaisilla jutuilla ja kokeiluilla aina silloin tällöin (joiden seksi on siis pitkälle ns. normisettiä)? Mikä etuliite heille tulee siihen -seksuaalin eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sitä onkin toivomista.
Ei miehiä kiinnosta naisessa mikään muu kuin s eksi.
Miehet on eläimiä, voivat kyllä esim. avioitua, mutta aivojen tilalla on silti k yrpä.
Allekirjoitan tämän täysin. Jos miehellä on varaa valita, hän ottaa aina hyvännäköisimmän mahdollisen. Sen kanssa täytyy vaan elää. -M
Tämä pätee luultavasti 99%:iin miehistä, ovat hämmästyttävän alkeellisia olentoja. Siksi olen niistä yleensä pysynyt erossa. Eikä kyse ole siitä, etteikö minua olisi pidetty hyvännäköisenä tai etteikö minuun olisi ihastuttu. Kyllä on useastikin. Mutta kun sitä nyt vaan odottaisi miehiltä vähän enemmän. Mieluummin sitä ottaa vaikka kissan tai koiran, jotka ovat jossain mielessä jopa ihmissmiehiä kehittyneemmällä tasolla.
Onneksi joitain harvoja poikkeuksiakin miehissä kuitenkin on. Siksi minusta ei ole tullut varsinaista miesvihaajaa. Ja anteeksi, tiedän, että viestini on törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus. Suurelle osalle ihmisistä seksissä kaikki nuo kolme asiaa yhdistyvät nautinnollisesti.
Jos haluat miehen joka ei seksiä tahdo, niin sitten se on vain psyykkis-sosiaalista teidän touhu. Tai jos alatte yhdessä harrastamaan vaikka painia, niin sitten voi olla kokonaisvaltainen parisuhde teillä.
Ap on kyllä lähempänä tuon psyko-fyysis-sosiaalisen kokonaisuuden ymmärtämisessä kuin sinä ja muut vänkääjät täällä. Tosin hän ilmeisesti haluaa, että mennään psyykkiset ja sosiaaliset jutut edellä, mutta niin että fyysinen puoli tulee luontevasti osaksi kokonaisuutta.
Te vänkääjät taas näette, että ihminen on ensijaisesti fyysinen ja seksuaalinen olento ja se muu tulee sitten jossain perässä jos on tullakseen. Eli ihmistä ei nähdä kovin kokonaisvaltaisesti.
Niin minäkin. Päätin sitten lihottaa itseäni ja lopettaa meikkaamisen kun miehiä kiinnosti vain mun ulkonäkö. Sanotaanko näin, että nyt saan olla rauhassa. Ennen tätä testiä tapailin erilaisia miehiä: pitkiä/lyhyitä/hoikkia/pallomahaisia/nuoria/vanhoja. Olisi pitänyt olla mies ja tapailla vain samantasoisia miehiä eli pitkiä hoikkia hyvännäköisiä yliopiston käyneitä miehiä :p