Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin sellaisen miessuhteen, jossa mies haluaisi olla kanssani minun takiani, eikä läheisyydentarpeen ja seksin

Vierailija
10.09.2020 |

Ihastuisin sellaiseen mieheen heti.

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinä haluat "miehen"?

Vierailija
22/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis uskon kyllä, että miehet, joille suhde ei perustu luonteeseeni tai persoonaani välittävät myös näistäkin ominaisuuksista naisessa. En siis väitä, että mies haluaa vain naida epämieluisaa naista. Mutta persoona ei kuitenkaan ole kaikilla se tärkein asia ja en pysty sellaiseen meininkiin. Mitenkään siis sitä paheksumatta tai kritisoimatta, jos se on jonkun juttu. Sehän on paljon helpompaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miulle seksi ei oo tärkeetä, mut mitäpä neitsyt voi tietää, mut jos ei saa halia, nii se o deal breaker. :/ M25

En usko että sinä M25 olet oikeasti mies. Joku trollaava AV nauta joka yrittää saada jonkun palstalaisen "ihastumaan" itseensä.

Viel pitää sanoo, et en mie etsi täältä, tai mistään muualtakaa, seuraa. Kuka ny voisi ihastuu ujoon, työttömään mieheen, jonka ainut kaveri o koira? Jouduin antamaan alapeukun siulle. M25

Vierailija
24/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse siis mieheltä haluat ja toivot, jos et seksiä ja läheisyyttä?

Nehän erottaa parisuhteen kaverisuhteista.

Oletko miettinyt, että et tarvitse ehkä parisuhdetta ollenkaan, vaan pelkkää kumppanuutta sukupuolesta riippumatta?

Eivät erota, vaan sitoutuneisuus erottaa. Kavereihin ei sitouduta, parisuhteessa on sekin elementti. Tai ei tietenkään kaikilla ole tavallaan sitäkään, mutta siis toi seksi on niin kulunut kriteeri parisuhteelle, eikä edes totta, että se erottaisi ystävät kumppaneista.

Ap

Tietävätkö hyvät ystäväsi että ovat sinulle helposti poisheitettävää kertakäyttökamaa?

Ystäviä ja parisuhteessa olevia ei erota seksi, vaan sitoutumisen luonne.

Ap

Yritäpä nyt avata minkäluonteista sitoutumista sinä odotat mieheltä.

Vierailija
25/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraksi ja hyvän mielen tuojaksi yms.

Ap

Vierailija
26/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmana se, etten koskaan löydä miestä jonka kanssa luistaisi sekä seksi ETTÄ ei-seksuaalinen yhdessä olo.  Sellaisen jonka kanssa seksi räjäyttää tajunnan, ei sit olekaan mitään yhteistä puhuttavaa tai suorastaan inhoan sen luonnetta ja arvoja. Sit sellanen jonka kanssa on ihana touhuta ja jutella ja kaikkea, niin seksi ei tunnukaan yhtikäs miltään.  En usko että tulen koskaan löytämään samassa paketissa hyvää seksiä ja luonnetta. Tällä hetkellä mulla on mies jonka kanssa luonteet kohtaa mutta seksi on TODELLA tylsää. Ja en kyllä taida päästä tästä yli koska seksi on sittenki tärkeä osa suhdetta, vaikkei tietenkään se tärkein.

Vierailija
27/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa pitkistä, kestävistä parisuhteista ole olemassa ihan siksi, että molemmat haluavat olla siinä suhteessa juuri sen toisen ihmisen takia?

Jos olen väärässä, olen ehkä missannut jotakin olennaista.

Ihmisillä on tapana ihastua toisiinsa koska ovat kiinnostuneita toisistaan. Rakastuminen tulee useimmiten kuvioihin silloin, kun parisuhde kehittyy fyysiseksi. Sitoutuminen toista kohtaan tulee siksi, että arvostetaan toista ihmistä juuri sellaisena kuin hän on.

Varmasti myös sinä, ap, voit löytää (jos etsit) sellaisen miehen, joka haluaa olla kanssasi juuri sinun itsesi takia.

Jos sen sijaan tavoittelemastasi suhteesta puuttuisi sekä läheisyys että seksi, on tällaisen suhteen muodostuminen noin yleisesti ottaen aika epätodennäköistä, jos et etsi erityisesti aseksuaalista kumppania.

Vierailija
28/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoittaa "sinun takiasi"?

Eikö sitä läheisyyttä ja seksiäkin haluta sen kumppanin takia, kun sitä halutaan nimen omaan hänen kanssaan?  Millaista se sinun kanssasi oleminen "sinun takiasi" olisi?

Itse ainakin pyrin valikoimaan kaiken seurani, niin puolison kuin kaveritkin, niin että he ovat fiksuja ja kivoja ihmisiä, joiden kanssa on kiva olla.

Vierailija
29/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö oikein, haluat aseksuaalisen suhteen miehen kanssa? Mikäpä siinä, kullekin tavallaan, mutta eikö kämppis ajaisi saman asian? 

Vierailija
30/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miulle seksi ei oo tärkeetä, mut mitäpä neitsyt voi tietää, mut jos ei saa halia, nii se o deal breaker. :/ M25

En usko että sinä M25 olet oikeasti mies. Joku trollaava AV nauta joka yrittää saada jonkun palstalaisen "ihastumaan" itseensä.

Oon mie mies. :) En ny tiiä miten voisi todistaa sen, mut nimi o Lauri ja oon Itä-Suomesta. Mie en oo somes, niin en voi sil taval todistaa. Enkä ole ollu tääl ku viikon tai pari. :o Voin mie mennä pois, jos mie oon muidenki mielestä trolli tai nainen. M25

Ootko hyvännäköinen? Kuvia? 

No en mie ny koe olevani ruma, mut en mie mikään supermies oo. :D Mie en harrasta selfien ottamista, ku en uskalla laittaa kuviani nettiin. Sen verran ujo oon. :/ M25

Vierailija
31/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viel pitää sanoo, et en mie etsi täältä, tai mistään muualtakaa, seuraa. Kuka ny voisi ihastuu ujoon, työttömään mieheen, jonka ainut kaveri o koira? Jouduin antamaan alapeukun siulle. M25

Kelpaisko sulle itseäsi vanhempi rouva?  Mulla on myös koira.

Vierailija
32/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, luonne on tärkeä, mutta kyllä parisuhteen erottaa ystävyydestä seksi ja läheisyys. Eihän nämä ole toisiaan poissulkevia, vaan sekä-että asioita. Mikä naisten ongelma oikein on seksin kanssa, kun kaikki etsitte nykyisin jotain pelkkiä kaverisuhteita...?

Vierailija
33/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että et tarvitse ehkä parisuhdetta ollenkaan, vaan pelkkää kumppanuutta sukupuolesta riippumatta?

Eivät erota, vaan sitoutuneisuus erottaa. Kavereihin ei sitouduta, parisuhteessa on sekin elementti. Tai ei tietenkään kaikilla ole tavallaan sitäkään, mutta siis toi seksi on niin kulunut kriteeri parisuhteelle, eikä edes totta, että se erottaisi ystävät kumppaneista.

Ap

Tietävätkö hyvät ystäväsi että ovat sinulle helposti poisheitettävää kertakäyttökamaa?

Ap

Tuossa en viittaa omiin odotuksiini, vaan ajatukseen, että olisimme vain kavereita jos persoonani tulisi olla ihastumisen kohde. Minusta olisi kurjaa, jos niin ihana mies silti olisi parisuhteessa jonkun toisen kanssa.

Ap

Vierailija
34/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hanki koira.

Vierailija
35/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tuossa en viittaa omiin odotuksiini, vaan ajatukseen, että olisimme vain kavereita jos persoonani tulisi olla ihastumisen kohde. Minusta olisi kurjaa, jos niin ihana mies silti olisi parisuhteessa jonkun toisen kanssa.

Ap

Yritä nyt kertoa millaisen miehen sinä haluat.

Tai anna olla, alan ymmärtää miksi vedät puoleesi vain pimpistäsi kiinnostuneita.

Vierailija
36/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hanki koira.

Jos koira ulkoilisi omin päinsä ja tuottaisi iloa, niin sitten.

Ap

Vierailija
37/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta epätoivoinen niin saatat kohdatakin ihan ok tyyppejä. Epätoivoiset vetää panomiehiä magneetin tavoin puoleensa.

Vierailija
38/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko sulle itseäsi vanhempi rouva?  Mulla on myös koira.

Hei. Mie sanoin jo tos aikasemmin, et mie en etsi seuraa. Joo, olisihan se kiva, jos olisi tyttöystävä ja voisi olla osa tiimiä, mut en mie ujona ja arkana uskalla. :/ M25

Vierailija
39/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämä on monelle tosi vaikea asia ymmärtää. Itse ajattelen juuri noin kuin kirjoitat. Olen aseksuaali. Aina ihmetellään ja sanotaan, että "sehän on kaveri ilman seksiä". Ei, ei ole, koska kaveriin ei olla ihastuneita/rakastuneita. Vai ihmettelijät, rakastatteko esim. pelikavereitanne? Aseksuaali ei siis ilmaise rakkauttaan seksillä, ei koe sellaista tarvetta.

Vierailija
40/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat?

Mitä oikein etsit? Kaveria?

Luuletko, että miehille kelpaa suhteeseen kuka  vaan kun saa läheisyyttä ja seksiä?

Miten läheisyyttä edes on ilman että haluaa olla sinun kanssa?

Voi haluta läheisyyttä ja seksiä, jos kerran miessuhdetta etsii, mutta ei sellaista miestä, jolla ei päässä muu liiku kuin seksi ja mistä sitä saisi. Useimmilla tapaamillani miehillä ei ole muuta mielessä kuin seksin saanti mahd. pian. En ole aseksuaali, mutta minun mielestäni ensin pitää natsata muutoin ja sitten sen suhteen täydentää seksi molempien halusta.