Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastanko tämän miehen vai en? Onko tämä mielestänne paha, vai jotain viatonta hauskanpitoa?

Vierailija
19.07.2006 |

Minulla oli muutama vuosi sitten suhde erääseen mieheen josta paljastui hänen elävänkin avoliitossa ja heillä 1 yhteinen lapsi.

Tässä vuosien varrella olen ystävystynyt tähän miehen vaimoon.

Heille ei tullut eroa aikanaan ja ovat vieläkin onnellisesti(?) yhdessä.

Mutta nyt tämä mies on taas ottanut yhteyttä minuun. Laittaa tekstiviestejä, vihjailee kaikkea tapaamiseen liittyvää ym.

Mitä kannattaa tehdä? Mua inhottaa, tekisi mieli kertoa näistä viesteistä tälle naiselle, mutta siinätapauksessa voin rikkoa ystävyyssuhteemme.

Mielestäni hänen kuuluis saada tietää mitä miehensä hänen seläntakanaan puuhaa. Neuvoja kaipaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on kerrottava heti...

Vierailija
22/26 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitan?

sähköpostia?

tekstarilla?

pyydän tapaamaan?

ja miten mä ylipäänsä voin sanoa tällaisen asian? ei tunnu rohkeus riittävän!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino lopettaa viestit, on olla vastaamatta tai reagoimatta mitenkään!!! Jos ei auta, juttelisin asiasta miehen kanssa. Sanoisin mitä ajattelen. Että jollei viestit lopu, kerron vaimollesi... En silti ehkä kertoisi naiselle heti. Miksi repii haavoja auki, ennen kuin on tapahtunut jotain enemmän?

Vierailija
24/26 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuikin hetkeksi, mut alkoi uudestaan...

-ap

Vierailija
25/26 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähettelee viestejä sitkeästi, vaikka ei vastata. Kyllä 2 kk on lyhyt aika tuollaiselle, joka on saanut sinusta jonkin päähänpinttymän. Itse olen kuullut omasta puhelinhäiriköstäni viimeksi joulukuussa mutta jos vielä tulee viestiä, niin tiedän, etten taatusti vastaa! Ei ole sen vaikeampi asia.

Vierailija
26/26 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi