Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastanko tämän miehen vai en? Onko tämä mielestänne paha, vai jotain viatonta hauskanpitoa?

Vierailija
19.07.2006 |

Minulla oli muutama vuosi sitten suhde erääseen mieheen josta paljastui hänen elävänkin avoliitossa ja heillä 1 yhteinen lapsi.

Tässä vuosien varrella olen ystävystynyt tähän miehen vaimoon.

Heille ei tullut eroa aikanaan ja ovat vieläkin onnellisesti(?) yhdessä.

Mutta nyt tämä mies on taas ottanut yhteyttä minuun. Laittaa tekstiviestejä, vihjailee kaikkea tapaamiseen liittyvää ym.

Mitä kannattaa tehdä? Mua inhottaa, tekisi mieli kertoa näistä viesteistä tälle naiselle, mutta siinätapauksessa voin rikkoa ystävyyssuhteemme.

Mielestäni hänen kuuluis saada tietää mitä miehensä hänen seläntakanaan puuhaa. Neuvoja kaipaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kaipaa pientä pohjustusta. Mutta sano, että koska olet ystävystynyt hänen kanssaan, et halunnut salata asiaa. Ja toivottavasti tämä nainen ei suutahda sulle ikiajoiksi, vaan leppyy ennenpitkää..

Vierailija
2/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei usko sinua tai kuvittelee, että olet hänen kanssaan ystävystynyt päästäksesi miestä lähelle. Siitä se soppa syntyykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lopulta vastasin että voidaan tavata jos se sopii hänen vaimolleen. Ja muuten olen vastannut hyvin lyhyt sanaisesti kaikkeen mitä milloinkin on kysynyt.

-ap

Vierailija
4/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sun kannattaisi tehdä selväksi, ettei asia niin ole.

Vierailija
5/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa vaan peliä. Ehkä hän on kyllästynyt kotioloihin ja aattelee, että sulta irtois.

Miehelle sanot, että jos ei lopeta aiot kertoa vaimolle. Teet selväksi, että sinua ei kiinosta.

Niillä saattaa kuitenkin olla loppupelissä onnellinen liitto. En lähtisi sotkemaan sitä lastenkaan takia.

Vierailija
6/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies pelaa vaan peliä. Ehkä hän on kyllästynyt kotioloihin ja aattelee, että sulta irtois.

Miehelle sanot, että jos ei lopeta aiot kertoa vaimolle. Teet selväksi, että sinua ei kiinosta.

Niillä saattaa kuitenkin olla loppupelissä onnellinen liitto. En lähtisi sotkemaan sitä lastenkaan takia.

Vierailija
7/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pelaa vaan peliä" seläntakana?

Mä itse ainakin haluisin tietää..

-ap

Vierailija
8/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole naisen vika, jos miehensä " vain_pelailee_peliä" . On hänellä oikeus näistä peleistä tietää, jotta tietää ja voi päättää itse haluaako olla pelien tiimellyksessä itse mukana.

Olen varma, että hänkin haluaa tietää ja ei ehkä heti osaa arvostaa avoimuuttasi, mutta varmasti myöhemmin. Jos jätä kertomatta ja nainen saa tietää, niin sitten ainakin varmasti menetät ystävän. Kertomalla kuitenkin on paremmat mahdollisuudet pitää hänet ystävänä.

Vierailija
9/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kertonut vaimolleen sinusta, ja nyt yhdessätuumin päättivät laittaa viestiä, jotta näkevät miten reagoit..

Vierailija
10/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ajattelisitko itse " ai mies-kultaseni, sinä petit minua ja nyt minä sinun kanssa haluan testata minkälainen kaveri mulla on"

Vierailija
11/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos mies on kertonut vaimolleen sinusta, ja nyt yhdessätuumin päättivät laittaa viestiä, jotta näkevät miten reagoit..

Vierailija
12/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku muka testaa tuolla tavoin ystävyyttä. En oikein usko tuollaiseen selitykseen, mutta jos näin olisi, niin varmasti nainen haluaisi sinun ap olevan rehellinen ja kertovan viesteistä hänelle. Vai mitä?

Vierailija
13/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että sillon aiemmin kun suhde tuli julki ja koko juttu paljastui niin kerroin hänelle aina, kun miehensä oli ottanut minuun yhteyttä. heillä kun oli silloin varmaan kuukauden mittainen tauko suhteessa. Ja silloin mies koitti vokotella.

-ap

Vierailija
14/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän suhteensa paljastui minulle naisen otettua minuun yhteyttä, kun oli tutkinut miehensä puhelinta

-ap

Vierailija
15/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ilmanmuuta kerrot! Sanot vaan, että mies on ottanut yhteyttä, mutta haluat varmistaa ystävällesi, että et ole todellakaan osoittanut mitään mielenkiintoa!

Vierailija
16/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä kerron, mutta mistä mä tiedän mikä olis hyvä hetki..

-ap

Vierailija
17/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole sinun asiasi kertoa vaimolle mitään. Miestä voit tietysti pelotella sanomalla, että kerrot.

Itse en ainakaan haluaisi kuulla tuollaista asiaa ystävältä. Vaikka vaimo tietäisi tai epäilisi, asian vahvistuminen voi kuitenkin olla se ' viimeinen niitti' , joka rikkoo perheen ja satuttaa kaikkia osapuolia lapsia myöten.

Ei kai vaimon tietämättömyys kuitenkaan sinun elämääsi vaikuta millään tavalla?

Vierailija
18/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoitin pelien pelaamisesta. Koska vaimo jo tietää teidän yhteisen menneisyyden voit aivan hyvin kertoakin. Jospa he eivät olekaan onnellisia vaan heillä liitto taas rakoilee.

Tiedän, että mieheni flirttailee naisten kanssa. Häntä yritetään iskeä aina jne. Siitä huolimatta olemme olleet yhdessä 13 vuotta. Luultavasti ollaan toisetkin. En itse haluaisi tietää tollaisesta vokottelusta. Pettämisestä haluaisin tietää.

Vierailija
19/26 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimolla olisi sellainen kanta, että hän hyväksyy pettämisen kunhan se ei tule hänen tietoonsa, se olisi takuulla tullut esiin ystävyytenne aikana. Muussa tapauksessa on erittäin todennäköistä että vaimo tahtoo tietää.

t: petetty vaimo

Vierailija
20/26 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin uskonut itsekään niitä ensimmäisiä viestejä ja deletoin ne vaan mielestäni ja poistin samantien puhelimesta vastaamatta miehelle mitään... Vastasin, kun ajattelin saada tämän miehen lopettamaan.

Ja ystävystyin naisen kanssa tavallaan ihan vahingossa, kun aloimme puida tuota asiaa aikanaan ja se oli molemmille silloin kova pala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän