Jatka tätä lausetta: Jukka-poika on...
Kommentit (52)
Näin on, 10 v avioliiton jälkeen vaimo ihastui lomamatkalla ja suhteen kolme lasta jäi yhteisymmäryksessä asumaan jukan kanssa, vaimo ei halunnut enää jukan kanssa huussia ja kasvimaata vaan eron, opiskeluja ja oman asunnon opiskelijapaikkakunnalta. Jukalla jäi huussit ja kasvimaat, remontin tarpeessa oleva talo ja 3 lasta. Lapsista piti huolta, ex-vaimoa tuki mm rahallisesti... En tiedä onko jukka suosion myötä muuttunut, mutta hyväätahtova, rehellinen perhemies hän ainakin oli pari vuotta sitten!
...ällöttävä ituhippi pilviveikko.
Takinkääntäjä. Minä fanitin aikoinaan täysillä Soul Captain Bandia, kun Jukalla oli jotain sanottavaa ja oikeasti hyviä, voimakkaita biisejä. Nykyään en voi sietää sitä joutavaa, imelää rakkauslaulu-jollotusta,jota alkoi tunkea ton urpon päästä kun hän "kehittyi ihmisenä", löysi uuden muijan ja alkoi rakastaa rahaa. Ja siis tajusi, että rakkauslaulupaskalla sitä rahaa saa. En voi enää kuunnella edes vanhoja Soul Captaineja, koska Jukka Pojan nykyinen tuotanto on pilannut sen äänen mielikuvissani niin, että kuulen aina vaan olet silkkii mun sylissäni sinä kaukaisen maan eksoottinen hedelmä volinan vaikka yrittäisin kuunnella jotain muuta. Yök ja hyi helvetti.
Jukka ei ole ituhippi pilviveikko, vaan rahaa palvova feikki, joka elää uuden muijansa kanssa 300 000 euron omatkotitalossa ja vei juuri entisen vaimonsa ja lastensa äidin oikeuteen tapellakseen huoltajuudesta. Jei.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 10:06"]
...aivan hirveän nolon huono tanssija. Niitä sauvakävelymuuvseja ei ole pystytty naamioimaan edes superlyhyillä leikkauksilla siinä kokoelmalevyn mainoksessa.
En myöskään tykkää niistä biiseistä, joissa selvästi ihqutetaan sitä uutta tyttöystävää (enkä kyllä mistään muistakaan Jukka Pojan biiseistä, mutta nuo aiheuttavat eniten inhonväristyksiä). Ärsyttää miehet jotka jättävät itsensä ikäisen vaimon heti kun alkavat menestyä ja vaihtavat nuorempaan. Tälle eivät lapsetkaan olleet este. Yöks!
[/quote]
Se oli kuitenkin vaimo, joka lähti ensin. Ilman lapsia...
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 23:37"]
Takinkääntäjä. Minä fanitin aikoinaan täysillä Soul Captain Bandia, kun Jukalla oli jotain sanottavaa ja oikeasti hyviä, voimakkaita biisejä. --[/quote]
Piti vähän aikaa kelata, olenko postannut tämän kännissä tai unissani; olen niin samaa mieltä kanssasi! Ja hyvin kirjoitettu!
Jos joku olisi sanonut mulle, vanhalle vasemmistonuorelle ja SCB:n kuuntelijalle, että vuonna 2013 Jukka Poika seurustelee Vuittonia käyttävän mimmin kanssa, syö lihaa ja itkettää av-mammoja Nelosella, olisin oikeasti luullut näkeväni unta.
Puistattava. Ja ällö. Voi kun sais sen rumat vaatteet roviolle ja karvat veks päästä. Sitä en osaa sanoa että mitä luonteelle ja olemukselle voisi tehdä. Todella vätys ja lapsellisen oloinen!
Ihminen ,joka kuvitelmissaan on irrottautunut kaikesta maallisuudesta ja estoista. Kuvittelee löytäneensä todellisen henkisen minänsä. Mutta vain elämää ohjelmassa katsojat huomaa miten onkin kateellinen ja kaunanen ja pelkää nolaavansa itsensä. Ei uskalla näyttää todellista minäänsä.
Toisin kun Hanhiniemi ,joka on selkeästi täysin sinut itsensä kanssa. Uskaltaa heittäytyä täysin ,eikä pelkää että nolaisi itsensä. Nauraa Annan jutuille,eikä koe ylemmyyttä toisen laukoessa höpsöjä juttuja.
kireä. ottaa itsensä vähän liian vakavasti ottaen huomioon, että on kirjoittanut mm. biisin nimeltä siideripissis.