Jatka tätä lausetta: Jukka-poika on...
Kommentit (52)
..hyväihoinen. Kadehdin noin tasaista ja kaunista ihoa. Onkohan luonnontuotteet vaikuttaneet niin hehkeään hipiään?? :O oikeesti, katsokaa nyt, ei mitään säröä, näppyä tai ryppyä siinä tasaisessa ruskettuneessa ihossa.
... kamalalla nasaaliäänellä laulava wannabe.
hyvä, muttei kuitenkaan niin hyvä kuin Raappana! Tutustukaa hyvät ihmiset Raappanan musiikkiin ja etenkin lyriikoihin! Myönteisyyttä ja valoa ilman imelyyttä ja yleisönkosiskelua, plus ne soundit ♥ ♥ ♥
...niin älykäs etten ymmärrä sitä.
Ja tämä ei ole sarkasmia.
Kuvottava, luuserin näköinen hippi. Ihmettelen miten se on voinut saada jonkun nuoren naisen, ellei tää nainen kanssa oo joku hipster. Mutta mikään kaunotar ei voi olla.
Tosi epämiellyttävän, jotenkin pahantahtoisen näköinen. Ja mä yleensä tykkään hippityylisistä pitkätukista :P
Ohimennen olen tavannut ja vaikutti lähinnä ujolta. Tyttöystävä on todella kaunis nuorinainen.
syytön. Se on lavastettu juttu. Mutta koska on sana sanaa vastaan, niin tietty te ristiinnaulitsette jätkän.
Erittäin taitava ja yllättävän laaja-alainen laulaja. Jukka Poika on kautta linjan tehnyt versioita, jotka ovat aina olleet erinoimaisia.
Esimerkiksi "jäätelökesässä" on sellaista vocal rangea, että ajattelin, että nyt haukkasi jätkä liikaa, mutta niin vaan veti todella rennosti aivan erinomaisen oman näköisensä version.
Ja mitä tulee vmäisyyteen ohjelmassa niin tuskinpa ne muut siellä mielikseen näyttelisivät hyvää fiilistä.
paljon lahjakkaampi kuin olisin kuvitellut. Ei ole aikaisemmin kiinnostanut koko tyyppi, mutta olen samaa mieltä 48:in kanssa, että vocal range on laaja, ja on vetäny parhaimmat coverit. Omalla tyylillään.
Jukka poika aiheuttaa näemmä naisissa ahdistusta...en tiedä mitään kaverin taustoista, mutta silti ihmettelen.
Maailman paras ja ihana ihminen, cool lavalla.
Mutta ujo ihmisten kanssa puhuessa.
..on aika kireän oloinen ja jatkuva oman henkisyyden esiintuominen kertoo, että ei ole kovin henkistynyt kuitenkaan. lapsellinen mies.
Vähän reppana. Jopa positiivisen palautteen vastaanottaminen on hänelle vaikeaa.