Ompas Madeleine uhkea!
Kommentit (50)
Naurakaa vaan, mutta sanonpa ettei mene kuin muutama vko synnytyksestä niin on rantakunnossa kesäksi. Kaivetaan sitten tämä keskustelu esiin ja jokainen tänne kirjoittanut voi linkittää bikinikuvansa. Hyvä vertailla.
Minäkin katsoin noita vanhoja kuvia, olisi pitänyt vaalean värin hiuksissa, sopi paljon paremmin. Näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta nyt ja jotenkin rasittuneelta.
Onko tosiaan lopettanut tupakoinnin, onko ollut juttua jossain?
Haahka-av-mammat ihan huumassa kun joku kaunotar lihonnut raskausaikana, pienet on teidän ilot :D
Ikävä vaan, ettei muiden turpoaminen/lihominen/mikä tahansa rumuuntuminen ei tee teistä yhtään kauniimpia. Ja todennäköisesti olette hoikkinakin maddea rumempia. :)
minäkin olen hoitaja voin valehtelematta sanoa että yhtään nuin uhkeita rintoja en ole mummoilla nähnyt :D Rintsikoilla kyllä saa kohotettua, mutta otapa ne rintsikat pois.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:38"]
No olen hoitaja, että olen nähnyt satoja vanhojen naisten rintoja ;)
[/quote]
Miksi toi Madde on valinnut ton mekon? Ei sovi yhtään. Se on ainoa juttu, joka on mennyt pieleen...
Sillähän on vaan tissit turvonnut ja maha alkanut näkyä! Henk.koht. samanlainen muodonmuutos tapahtunut ja LA:kaan ei ole kovin kaukana Madden kyseisestä päivästä. Painoa on tullut vain vähän yli kolme kiloa, mutta kuppikoko on kasvanut kahdella koolla.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 19:58"]
Ottaa varmaan pattiin kun M on kaunis nainen ja nyt on tulossa lapsikin ihanan miehen kanssa.
[/quote]Mitä, eikö se Chris olekaan Madden vauvan isä? Kuka sitten?
Niin, av-mammathan ovat raskaana kauneimmillaan :D
oho, katsoin tuon yhden linkin 27 kuvaa maddesta ja on kyllä ollut ihan huippu kaunis! Nimenomaan ollut