Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä suunnasta pyyhit, kun olet käynyt pissalla?

Vierailija
24.10.2013 |

Olen olettanut, että kaikki muutkin laittavat käden takakautta ja pyyhkäisevät edestä taaksepäin alakerran pissimisen jälkeen. Yhteispissalla kaverini kanssa hän tupsuttelikin etupuolelta ja piti omaa tapaani kummallisena? Mites te? Kaikki muakin kiinnostaa...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuten sanoit, eli käsi takakautta ja edestä taaksepäin pyyhkäisy. 

Vierailija
2/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä taaksepäin. Mutta kaksi kaveriani pistää käden jalkojen väliin ja vetää takaa eteen, kuin myös äitini. Minä en halua virtsistä, joten ainoa minulle oikea tapa on edestä taakse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi etukautta, mutta silti edestä taaksepäin.

Vierailija
4/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukautta ja takaapäin. Ikinä ei ole yhtäkään virtsistä ollut. Tai muitakaan alapääongelmia.

Vierailija
5/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin niin, että käsi edestä jalkoväliin ja pyyhintä liike takaa eteenpäin. Ja näin tekevät kaikki joiden olen koskaan sattumoisin nähnyt vessassa käyvän, kuten äitini, sisareni, ystäväni.

Hyi, en ole ikinä tajunnut ihmisiä jotka pyyhkivät pissalla käydessään takakautta. Sitähän joutuu työntämään koko käsivarren persuksen alle, kun etukautta pyyhittynä vain käden ranteeseen saakka. Ja muutenkin se on tosi outoa pyyhkiä takakautta. Itse ajattelen sen ikäänkuin "vääränä" tapana. Edestä niin paljon kätevämpää ja hygieenisempaa.

Vierailija
6/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson ensin kompassista pohjoisen ja sen mukaan suunnistan.

Vierailija
7/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy pissalla.

Vierailija
8/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh! Että joku tosiaan pyyhkii kaiken lisäksi takaa eteenpäin?! No hyi olkoon. Kaikki pöpöt persuksesta tulee pimppiä kohden. 

ap

Vierailija
9/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä sieltä persuksesta asti pyyhitä...

Vierailija
10/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyyhi, vaan etukautta painan paperin hetkeksi kevyesti lättyä vasten. Kuivaa tulee, mutta ei irtoa vessapaperin muruja. 

Vierailija
11/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä edes yltäisi takakautta eteen... Tosin olenkin nk. etup***u.

Aikoinaan pyyhin (etupuolelta siis) takaa suuntautuvalla vedolla eteen/ylös, mutta aikuisiällä kun kuulin virtsisjutun, vaihdoin suuntaa. 

Vierailija
12/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koillisesta itään

Vierailija
13/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupuolelta vedän ja nimenomaan niin kuin "ei saisi", eli takaa eteenpäin. Johtuu siitä, että olen lyhytkätinen ja isopeppuinen :D Juu ja ei ole ollut tulehduksia. En hinkkaa takapuolta ensin.

Vierailija
14/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukautta takaa eteenpäin. En pyyhi persereiästä asti.

Vierailija
15/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mussa jotain vikaa, jos en muista pyyhinkö etu- vai takakautta? :o Nyt vain venailen, että tulisi hätä.

Vierailija
16/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika hankalaakin änkeä kättä etukautta jalkojen välistä? Aika pienestä kolosta se käsi pitää tunkea, vrt takaa pyyhkiminen.

Vierailija
17/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:53"]

Eikö ole aika hankalaakin änkeä kättä etukautta jalkojen välistä? Aika pienestä kolosta se käsi pitää tunkea, vrt takaa pyyhkiminen.

[/quote]

Miten sä oikein siinä pöntöllä istut???

Vierailija
18/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alapuolelta, harvoin yläpuolelta.

Vierailija
19/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:53"]

[/quote]

Miten sä oikein siinä pöntöllä istut???

[/quote]

Ihan normaalisti tietääkseni, pitää varmaan oikein mennä kokeilemaan kun en nyt osaa suoriltaan kovin yksityiskohtaisesti selittää. En ainakaan istu missään spagaatissa siinä, jalat on kyllä vähän harallaan mutta ei niin paljon että siinä mitään isoa tilaa olisi.

Miten itse?

Vierailija
20/60 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, oon se friikki. Pyyhin kahdesti. Ensin edestä omalla paprulla ja varmuuden vuoksi takapuolenkin. Siis näin rahvaanomaisesti sanottuna, että omat pyyhinnät ja paperit eri reikiä kohden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän