Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni antaa lapsellensa hpv-rokotteen?

Vierailija
23.10.2013 |

Mä olen luullut koko ajan sen olevan hyvä juttu, mutta nyt on alkanut kuulua huhuja, että ei ehkä olekaan. Tälläisenä tavallisena tallaajana on tosi vaikea tietää kannattaako tuokin rokote antaa vai ei.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan aio antaa.

Toi on taas sellainen lääkefirmojen ihmiskoe, joten en todellakaan suostu.

Piikittäkööt siellä ne thl:n yms. väki itseään jos ovat niin innostuneita.

Vierailija
82/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tytöt rokotettiin jo 5 v sitten. siskoltani on poistettu kohtu syövän takia. se ei todellakaan se seulonta riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikäähän nyt. Tuleeko tytölle syöpä jos hän EI OTA rokotetta. Vai tulisiko kenties syöpä siitä, että ihmisellä on väärä ruokavalio. Ei syöpä tule siitä, että keho ei saisi jotain kemikaalicoktailia. Länsimainen lääketiede hoitaa syövän oiretta ei synnyn syytä. Eikö kukaan näe tuota ristiriitaa? Ja mikä taho tässäkin rikastuu ?Lääkefirmat.

Vierailija
84/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se meille maksanut kuin muutaman kympin. aivan sama, otan kaikki syövänvastaiset rokotukset mitä ne ikinä keksii.

Vierailija
85/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

51, miksi? Syöpä ei tule, kun saat ravinnosta oikeat aineet kehollesi ja pidät kehosi Ph-tasapainon kunnossa.... sillä ruokavaliolla. Syöpä on syy kehon huonoonvointiin ei mikään arpapelillä tullut sairaus.

Vierailija
86/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:24"]

51, miksi? Syöpä ei tule, kun saat ravinnosta oikeat aineet kehollesi ja pidät kehosi Ph-tasapainon kunnossa.... sillä ruokavaliolla. Syöpä on syy kehon huonoonvointiin ei mikään arpapelillä tullut sairaus.

[/quote]

Syömällä "oikein" ei valitettavasti voi estää kaikkia syöpiä. Muutkin asiat vaikuttavat.

Jos yrität kirjoittaa vakuuttavia tekstejä, yritä edes saada oikeinkirjoitus kondikseen.

Vierailija
87/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

53, voi, sinä pieni ihminen puutut oikeinkirjoitukseen... =) Kaltaisesi ihmiset, eivät halua edes ymmärtää miten ihmisen terveyteen ruokavalio vaikuttaa.  On ikävää, että moni ihminen jopa kuolee syövän rankkoihin hoitoihin, jotka eivät todellakaan ole aina tarpeen. 

Syöpä tappaa pitkälle päästyään kyllä, siihen ei auta enää mikään, mutta syövän syntyyn jokainen voi vaikuttaa. On helppo syödä itsensä sairaaksi, siihen ei paljon vaadita, ja helppo vain valita lääkkeistä mitä napsia, on helppo olla sokea ja helppo sulkea korvansa ja silmänsä asioilta, joita ei ymmärrä.

Vierailija
88/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että vanhemmat eivät voi päättää, saako tytär tämän rokotuksen vai ei... Tytär itse päättää. Aion kyllä keskustella tyttäreni kanssa ja kerron hänelle, että toivoisin hänen jättävän rokotuksen ottamatta. Mutta jos hän kaikesta huolimatta päättää piikin ottaa, niin en voi sille mitään.

Saattaisin suositella kyseistä rokotetta, jos suvussa olisi syöpää tai kokisin muuten tyttäreni riskin sairastua kyseiseen syöpään erityisen suureksi. Mutta omasta suvustani ei löydy ainoatakaan syöpätapausta, ei myöskään miehen suvusta. Tyttäreni on mielestäni vastuuntuntoista ja ajattelevaa sorttia, joten uskoisin hänen olevan samanlainen myös tulevan seksielämänsä ja kumppaniensa suhteen. Koen, että rokotteen riskit ovat hyötyjä suuremmat.

Vierailija
89/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran itse myönnät ettet tiedä asiasta tavallisena tallaajana niin mikset uskoisi niitä jotka tietää (=ei homeopaatit, salaliittoteoreetikot tai seonneet lääkärit vaan ihan oikeat tutkijat ja ammattilaiset).

Juu, mä annan lapselleni ehdottomasti kunhan on siinä iässä

Terv. lääk. kandi

Vierailija
90/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

56, lääkärit ovat ok, niin kauan kun he kunniottavat ihmiskehon luonnollisuutta. Jos haluat hyväksi lääkäriksi, opiskele myös ravinto-ja fytoterapeutin alaa. Ihmiskehon eri sairaudet johtuvat....????? ei suinkaan lääkkeiden puutteesta.

Vierailija
91/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:21"]

Miettikäähän nyt. Tuleeko tytölle syöpä jos hän EI OTA rokotetta. Vai tulisiko kenties syöpä siitä, että ihmisellä on väärä ruokavalio. Ei syöpä tule siitä, että keho ei saisi jotain kemikaalicoktailia. Länsimainen lääketiede hoitaa syövän oiretta ei synnyn syytä. Eikö kukaan näe tuota ristiriitaa? Ja mikä taho tässäkin rikastuu ?Lääkefirmat.

[/quote] huhhuh mitä sheibaa tässä taas joku "asiantuntija" kirjoittaa. Ihanko tosissaan luulet ettei lääkärikunnalla olisi intressiä auttaa potilasta vaan me olisimme jossain lääketeollisuuden talutushihnassa? Itse ainakin olen alalle hakeutunut ihan auttamisenhalusta, usko tai älä. Joskus kun näitä salaliittoteoreetikoiden juttuja lukee niin miettii että miksiköhän edes tähän hommaan ryhdyin kun ihmisten asenne on tämä.

Kai nyt tyhmempikin tajuaa että rokotteen ottamatta jättäminen ei tarkoita että syöpä tulisi KAIKILLE vaan että sen saamisen todennäköisyys kasvaa. Tässä tapauksessa (HPV) ruokavalio ei ole se juttu mikä syövän aiheuttaa vaan tuo papilloomavirus joka aiheuttaa muutoksia dna:ssa; erityisesti nämä suuren riskin virustyypit 16 ja 18, joita vastaan rokote antaa suojan. Tässäkin tapauksessa tätä syövän syytä hoidetaan - toisin kuin väität, eli suojataan aiheuttajaa vastaan.

Ps. Lääkärikunta yrittää myös hoitaa syövän syytä muilla tavoilla eli puhua elintapojen puolesta (älkää tupakoiko, liikkukaa, syökää terveellisesti jne) mutta tästä huolimatta jo ilmaantuneita syöpiä pitää hoitaa, eikös? Tässä myös apuna se paljon parjattu lääketeollisuus. Jokatapauksessa väestön vanhetessa syöpä tulee aina joillekin, tehtiin niin tai näin. Ennaltaehkäistään ne jotka voidaan ja hoidetaan ne joita ei saada ehkäistyä.

Terv. lääk. kandi

Vierailija
92/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

56, lisään vielä, että lääkäri joka ei tunne ihmiskehoa ja eri sairauksien syntyjen syytä, ei ole hyvä lääkäri. Pelkästään oiretta hoitamalla, et paranna potilasta.

Onko ihmisellä päänsärky siksi, kun keho huutaa särkylääkettä? 

Onko ihmisellä suolisto-ongelmia siksi, että häneltä puuttuu suolistoa hoitavia lääkeitä vai kenties siksi, että ravinto ei ole oikea. 

Mikään keinotekoisesti tuotettu lääke, ei korvaa luonnollisia entsyymejä, vitamiinejä ja antioksidantteja. 

Vierailija
93/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:40"] Tyttäreni on mielestäni vastuuntuntoista ja ajattelevaa sorttia, joten uskoisin hänen olevan samanlainen myös tulevan seksielämänsä ja kumppaniensa suhteen. Koen, että rokotteen riskit ovat hyötyjä suuremmat.

[/quote]

Edelleenkin: HPV-viruksen tarttumisella ei ole mitään tekemistä vastuuntuntoisuuden kanssa, koska viruksen voi saada yhdeltä kumppanilta ja vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
94/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:24"]

[/quote]

Huhhuh mitä tekstiä sä suollat! Kuule tiedätkö että kehosi pitää ihan itse huota happo-emästasapainosta? Ja jos haluat siihen vaikuttaa niin syö paljon hedelmiä. 

Valitettavasti vaikka vetäisit kilotolkulla ruokasoodaa niin voit silti saada syövän. Toki jos laitat linkin jossain lääketieteellisessä lehdessä julkaistuun vertaisarvioituun artikkeliin jossa väitteesi on todettu oikeaksi olen valmis uskomaan ja suosittelemaan juttujasi potilailleni. Heidän parastaan minäkin haluan. 

Vierailija
95/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia rokotuksia pitää välttää koska ne alentavat elimistön vastustuskykyä. HPV rokotus on turha, koska ei se kaikille tule. Ei ole tullut mullekaan vaikken edes ole ollut mikään huippuvastuullinen seksin suhteen. Ne, jotka tuntevat ja tietävät itse, että ovat riskiryhmää voivat hakea sen rokotteen mutta ei  kaikkia15 vuotiaita ole tarpeen rokottaa koska voi olla etteivät aloita mitään seksisuhdetta vielä moneen vuoteen.

Vierailija
96/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:48"]

56, lääkärit ovat ok, niin kauan kun he kunniottavat ihmiskehon luonnollisuutta. Jos haluat hyväksi lääkäriksi, opiskele myös ravinto-ja fytoterapeutin alaa. Ihmiskehon eri sairaudet johtuvat....????? ei suinkaan lääkkeiden puutteesta.

[/quote] 

Kukaan lääkäri ei väitä että sairaudet johtuvat lääkkeiden puutteesta. Missä maailmassa oikein elät? Mitähän ravinto- ja fysioterapeutin alaa haluaisit minun opiskelevan? Yliopistoista ja ammattikorkeakouluista tulevat ravitsemus- ja fysioterapeutit edustavat ihan oikeita tieteitä, eivätkä mitään magneettimediaa ja ovat "samalla puolella" lääketieteen kanssa. Lääketieteen opinnot antavat valmiutta ymmärtää ihmiskehon toimintaa, juuri sitä luonnollista, sitä suosittelisin sinullekin kun kerran kiinnostusta löytyy, niin ymmärtäisit itsekin tätä kehomme ihmeellistä elämää.

Vierailija
97/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 ei todellaan KASVA syövän saaminen jos et ota rokotetta. Juuri tuollaisen paskan takia, moni pilaa terveytensä ja lastensa terveyden.  

Aika erikoista, että monet ihmiset ovat parantuneet syövästä, oikean ruokavalion ja oikeiden ruokayhdisteiden takia, mutta sekös lääkärinalkua harmittaa, kun ihminen voi parantua ilman lääkefirmojen myrkkyjä. Ja kannattaa hiukan ottaa asioista selvää. Länsimainen lääketiede hoitaa OIRETTA ei paranna alkuperäistä syytä. 

Lääkärinä sinun pitäisi tietää, mitä kehon happamuus tekee vuosien saatossa kehossa, mitä se aiheuttaa, mitä tauteja ja sairauksia se luo. Sinä määräät niihin lääkettä, jotka lievittävät oiretta, minä hoidan alkupreäisen syyn ruokavaliolla. 

Vierailija
98/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykylääketiede keskittyy liian usein vain yksittäisten sairauksien hoitamiseen. Ihmiskehossa vallitsevan pitkäaikaisen epätasapainon seurauksena syntyneet sairaudet joko tukahdutetaan tai eliminoidaan. Itse sairauden alkusyy jää koskematta. Monesti tämä tarkoittaa lisää sairauksia tulevaisuudessa. Kahta asiaa ei saisi koskaan unohtaa, ihminen on kokonaisuus ja ravinnolla on terveyden kannalta aivan ratkaiseva rooli.

Vierailija
99/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:52"]

56, lisään vielä, että lääkäri joka ei tunne ihmiskehoa ja eri sairauksien syntyjen syytä, ei ole hyvä lääkäri. Pelkästään oiretta hoitamalla, et paranna potilasta.

Onko ihmisellä päänsärky siksi, kun keho huutaa särkylääkettä? 

Onko ihmisellä suolisto-ongelmia siksi, että häneltä puuttuu suolistoa hoitavia lääkeitä vai kenties siksi, että ravinto ei ole oikea. 

Mikään keinotekoisesti tuotettu lääke, ei korvaa luonnollisia entsyymejä, vitamiinejä ja antioksidantteja. 

[/quote]

Voi kuule, siellä koulunpenkillä me istumme vuositolkulla opetellen ihmisen kehoa ja sen ymmärtämistä. Kukaan lääkäri ei kiellä ravinnon vaikutusta terveyteen.

Vierailija
100/114 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:59"]

58 ei todellaan KASVA syövän saaminen jos et ota rokotetta. Juuri tuollaisen paskan takia, moni pilaa terveytensä ja lastensa terveyden.  

Aika erikoista, että monet ihmiset ovat parantuneet syövästä, oikean ruokavalion ja oikeiden ruokayhdisteiden takia, mutta sekös lääkärinalkua harmittaa, kun ihminen voi parantua ilman lääkefirmojen myrkkyjä. Ja kannattaa hiukan ottaa asioista selvää. Länsimainen lääketiede hoitaa OIRETTA ei paranna alkuperäistä syytä. 

Lääkärinä sinun pitäisi tietää, mitä kehon happamuus tekee vuosien saatossa kehossa, mitä se aiheuttaa, mitä tauteja ja sairauksia se luo. Sinä määräät niihin lääkettä, jotka lievittävät oiretta, minä hoidan alkupreäisen syyn ruokavaliolla. 

[/quote]

Sinulla ei taida olla kaikki homeopaatit pullottamassa vettä tai ehkä tunnetummin: kaikki inkkarit kanootissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi