Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rekrytoijat: Onko maan tapa soitella työnhakijoista

Vierailija
22.10.2013 |

Entisille työnantajille, että minkälainen tyyppi on kyseessä? Entäpä, katsotteko netistä, mitä tietoja hakijasta löytyy?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina Linkedinin, mutta en googlaile muuten. Nimetyille suosittelijoille soitan rekryprosessin lopussa, jolloin osaan jo kysyä oleellisia kysymyksiä esim. työtavoista.

Vierailija
42/42 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi mietityttämään se, että miten te rekrytoijat osaavat soittaa oikealle henkilölle niihin hakijan työhistoriasta löytyviin yrityksiin. Tiedän tasan tarkkaan, että jos minun työhistoriastani katsoisi edellisen työnantajan (ei se, missä nyt olen vaan edellinen), niin voisi olla vaikea löytää ihmistä, joka pystyisi minua koskien mitään vastaamaan. En edes ole varma, onko silloinen esimieheni enää töissä ko. firmassa. Sitä edellinen työpaikka... noh, oli Nokia ja siellä IT-puoli, joka on sitten 2000-luvun puolivälin käynyt läpi aika monta myllerrystä ja ulkoistusta ulkoistuksen perään, joten entistä esimiestäni voi olla aika hankala löytää... Tuijotetaankohan tässä tapauksessa sitten vain LinkedIniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla