En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön
Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?
m34
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat melkoiselta luuserilta. Suomessa on metoon jälkeen valtava määrä miehiä, jotka eivät uskalla/viitsi enää lähestyä naisia. silti he voivat nauttia elämästä ja menestyä. Ei ole pakko luovuttaa koko elämää, vaikka ei naista saisikaan.
Ja oma ongelmasi on..?
An kirjo ilmeisesti selittää osan sinun ongelmustasi.
Tä? Opettele kirjoittamaan.
Autismi tai asperger. Ongelmat vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa.
Vuorivaikutan kuule ihan hyvin, ujouskin karisi vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän AP:ta. Olen samassa jamassa, masentaa ja kaikki tuntuu merkityiksettömältä kun ei tällaista lyhyttä rumaa tavismiestä kukaan nainen halua. Miksi edes yrittää tehdä elämässä mitään merkityksellistä kuten kouluttautua tai olla töissä kun ei naisia kuitenkaan kiinnosta vaikka olis kuinka korkea koulutus tai hyvä työpaikka, pitäisi olla se 190-senttinen komea ja lihaksikas laatikkoleuka että saisi naisen.
No minä vähemmän kaunis ja pullea nainen kouluttauduin, olen tehnyt työuraa, ostanut kauniin kodin ja aina tarpeen mukaan uusia autoja, harrastanut ja elänyt ja viettänyt aikaa ystävien kanssa. Kun katson ulos ikkunasta, olen onnellinen näkemästäni ja ihan ylpeä saavutuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä.
Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.
Zinc
Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..
Voisiko vika olla siinä että ei vain tajua mitä kaikkea se yhteiskunta lopulta tarjoaa? ihmiset pitävät itsestäänselvyyksinä valtavaa määrää asioita jotka eivät oikeasti ole itsestäänselvyyksiä monissa muissa maailman maissa asuville.
Siellä vaaditaan yksilöltä älyttömyyksiä. Heikoimman lenkin päällä on yhteisön paine.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista",
kysyy ap, vaikka joka toisessa ketjussa haukkuu naisia loisiksi.
En siis todellakaan ole tällaista tehnyt, kuten jo sanoin.
Todistustaakka taitaa olla sinulla
Nyt olen taas kotona, ja voin tietokoneella paremmin vastata kuin puhelimella.
AP
Sun oma valinta, mutta muista että yleensä jos ihmisellä on ihastus toiseen eikä toinen siihen vastaa tai anna tilaisuutta tutustua oikeasti, niin se ihastus ei perustu edes siihen millainen se ihminen on.
Eli älä jää jumiin ihastuksiin, sillä luultavasti et halua sitä naista kuitenkaan elämänkumppaniksi jos hänet tuntisit. Eihän hän sun eteen mitään tekiskään jos ei halua edes sua elämäänsä. Ottaisi vaan eikä antaisi.
Ihastus on tunne joka viestii siitä että toiseen tutustuminen ehkä tuo jotain positiivista elämään, ei mitään muuta.
Eli tutustu puoli vuotta toiseen ihmiseen ennenkun teet hänestä päätelmiä, että pidätkö hänestä edes.
Ihastuksen tunne voi motivoida elämää kyllä että voit sitä käyttää hyväksi. Pyri saamaan se ihastuksesi kohde, mut heti jos tulee torjunta niin unohda hänet ja etsi uutta kehiin. Ne hormonit tuottaa mielihyvää sulle riippumatta mitä se kohde tekee.
Sä päätät mitkä selviytymis/motivointikeinot hyödynnät elämässä. Elämässä ei mitään ole luvattu joten sä päätät. Jos ei niinsanotusti pääse/joudu siihen "normielämänputkeen" niin sun pitää olla luova siinä miten pidät elämän hauskana.
Ja saat olla vapaasti luova, ota se hyvänä juttuna. Ei oo mitään muijaa sulla nyt tyydytettävänä siinä. Jos haluut oikeesti suhteen niin sun on pakko päivittäin taipua toisenkin tahtoon jossain, haluutko sitä oikeasti? Tai ehkä haluat nyt kun sulla sitä ei ole mutta oletko varma että haluat jos sen saat?
Vai motivoiko sua, niinkuin monia muitakin, se että tavoittelet jotain mitä sulla ei ole, ja olet silloin parhaimmillasi ja motivoitunein kun oot matkalla kohti sitä jotain mikä tuntuu paremmalta kuin nykytilanne?
Monet on oikeasti tällaisia, itsekin olen hyvin paljon, mut yhteiskunta näkee sen vähän kuin epäonnistumisena, ja itsekin epäilee että eikö mihinkään tyydy. Kyse on vaan siitä että on tekeväinen ihminen, haluaa tehdä uusia juttuja koko elämän ajan. Se nähdään jostain syystä pahana vaikka sillä matkalla saa aikaan monia hyviä juttuja vaikkei niihin lopunikää sitoudu.
Minä en luovuttanut 25 enkä 35 -vuotiaana ja olen ollut tähän asti yhtäjaksoisesti töissä ja perheellinen, mutta nyt 59-vuotiaana luovutan koska olen työnantajani mielestä vain kuluerä, ja sitten kun ansiosidonnainen loppuu, myös perheetön ja asunnoton.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän AP:ta. Olen samassa jamassa, masentaa ja kaikki tuntuu merkityiksettömältä kun ei tällaista lyhyttä rumaa tavismiestä kukaan nainen halua. Miksi edes yrittää tehdä elämässä mitään merkityksellistä kuten kouluttautua tai olla töissä kun ei naisia kuitenkaan kiinnosta vaikka olis kuinka korkea koulutus tai hyvä työpaikka, pitäisi olla se 190-senttinen komea ja lihaksikas laatikkoleuka että saisi naisen.
Ymmärrä nyt sinne pieneen kaaliisi, että voit saada naisen, joka on myöskin lyhyt ja ruma, mutta kelpaako sellainen sinulle? On paljon rumia, lyhyitä, pitkiä, lihavia ja laihoja ikisinkkunaisiakin.
Nopea analyysi: ihastuminen on syntiä. Tämäkin ketju voi olla vain suomalaisten junttien tekele. Syntinen, saata.., kurja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä nyt sinne pieneen kaaliisi, että voit saada naisen, joka on myöskin lyhyt ja ruma, mutta kelpaako sellainen sinulle? On paljon rumia, lyhyitä, pitkiä, lihavia ja laihoja ikisinkkunaisiakin.
Katsoin just areenasta pick up artisti -dokumentin. Siinä joku alaa vuosikymmeniä sitten aloittanut mies sanoi, että oli onneton vaikka kauniita naisia riitti. Että kauneus katoaa ja hyviä luonteita on vaikea löytää, niissä kuitenkin piilee onni. Nyt oli naimisissa ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.
Zinc
Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..
Onko tosiaan yhteiskunnan asia tarjota jokaiselle puoliso? Miten se yhteiskunta pakottaa naiset seurustelemaan näiden naisettomien miesten kanssa?
Ei tarvitse pakottaa mitenkään, mutta jokaisella naista saamattomalla miehellä tulisi olla oikeus olla rauhassa työttömä, tukien varassa. Se on täysin ymmärrettävää.
Kyllä vain.
Eikä ainakaan pitäisi hankaloittaa tilannetta tuomalla maahan 30 000 miestä vuosittain lisää, kun miehiä jo nyt on 70 000 - 100 000 naisia enemmän ikäluokassa 20-39
Tämä väite ei ole totta. Jokainen voi todeta sen Tilastokeskusen väestötilanteista.
En haluais 190cm laatikkoleukaa.
Minä ja mies ollaan molemmat n. 170cm pitkiä. Ei tarvii varpistella kun pussaa.
Tykkään myös, että miehellä on vähän mahaa ja että on kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Onko tosiaan yhteiskunnan asia tarjota jokaiselle puoliso? Miten se yhteiskunta pakottaa naiset seurustelemaan näiden naisettomien miesten kanssa?
Ei tarvitse pakottaa mitenkään, mutta jokaisella naista saamattomalla miehellä tulisi olla oikeus olla rauhassa työttömä, tukien varassa. Se on täysin ymmärrettävää.
Kyllä vain.
Eikä ainakaan pitäisi hankaloittaa tilannetta tuomalla maahan 30 000 miestä vuosittain lisää, kun miehiä jo nyt on 70 000 - 100 000 naisia enemmän ikäluokassa 20-39Tämä väite ei ole totta. Jokainen voi todeta sen Tilastokeskusen väestötilanteista.
Siis tarkoitat varmaan että jokainen voi tilastokeskuksen lukemista huomata väitteen todeksi?
Johan täälläkäin oli aikanaan useampi aloitus johon nuo faktat oli linkattu.
Numerot eivät valehtele
Vie2railija kirjoitti:
Harmi! Mä etsin elämänkumppania 34-vuotiaaksi, ennen kuin löysin. Sitä ennen pakkeja, petetyksi tulemista, manipuloivia persoonallisuushäiriöisiä yms. ikävää. Satoja ekoja ja vikoja treffejä.
Nyt olen seurustellut neljä vuotta.
Olin kanssa aivan varma, että en ikinä löydä ketään ja saa lasta. Nyt on yksi lapsi ja hyvä suhde.
Meidän ero on se, että sinä ryvet itsesäälissä ja luovutit.
Mäkin jossain määrin luovutin kumppanin löytämisen suhteen, mutta en itseni ja oman elämäni suhteen.
Sellainen ihminen on kiinnostava, joka on itsekseen tyytyväinen eikä etsi verenmaku suussa kumppania. Ei kukaan halua sellaista vastuuta, että toinen romahtaa jos suhde ei onnistu.
Hakeudu terapiaan kehittämään itseäsi.
Joskus lohdutin itseäni muistamalla, että oma isäni löysi hyvän kumppanin vasta yli 60-vuotiaana. Silloinkin on elämää!
Etsi muita kokemuksia, ota opiksi.
Mieskaverit toiminnasta voisit löytää jonkun isättömän lapsen jota tukisit, jos omaa lasta et vielä saa. Se olis epäitsekäs teko, ja kovaa valuuttaa naismarkkinoilla. Voisit myös saada vähän perspektiiviä.
Olet luultavasti nainen. Siinä on aika iso ero, jos käy treffeillä siihen ettei saa ketään treffeille.
Naisten ja toki myös ok pärjäävien miesten on vaikea käsittää ettei ole kivaa jos ei kelpaa kenellekään. Naisille tuo on yleisesti täysin mahdoton kokemus, koska kysyntää on liikaa, joskin se voi olla usein negatiivistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että aapeen kaltaisia on tässä maassa enemmän kuin kukaan osaa arvata...Osa heistä tiedostaa asian, mutta suurempi osa on vain ajautunut syrjäytymisen kierteeseen naisettomuuden ja tarkoituksettomuuden takia itse syitä siihen ymmärtämättä
Niin...eikä tilannetta yhtään helpota se, että miehiä on 70 000 naisia enemmän ikäluokassa 20-39, ja lisää sen kuin virtaa rajojen yli...
Ja tämä uliväite on osoitettu väöräksi sata kertaa. Lähde väestötilastot Tilastokeskus.
Tämä väite on osoitettu oikeaksi noin kymmenkunta kertaa tälläkin palstalla
Vierailija kirjoitti:
Voi raasua. Tee lakialoite pakollisesta p-llusta joka miehelle, oli mies millainen hikinen kaljamaha tahansa. Ja siis tietysti vain hyvännäköiseltä naiselta, ei miltään tavikselta. Itse asiassa tavisnaiset voisi kieltää kokonaan.
Lakialoitteella jokainen mies voi asentaa itselleen sen pakollisen p-llun niin on aina saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just areenasta pick up artisti -dokumentin. Siinä joku alaa vuosikymmeniä sitten aloittanut mies sanoi, että oli onneton vaikka kauniita naisia riitti. Että kauneus katoaa ja hyviä luonteita on vaikea löytää, niissä kuitenkin piilee onni. Nyt oli naimisissa ja onnellinen.
Vaimo tuskin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso seuraavalla kauppareissulla ympärillesi, niin näet paljonko tuon näköisiä miehiä on, ha miltä tavalliset parit oikesti näyttää.
Yleisin kombo on pitkä mies ja tavis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ai ap olikin zinc tietty se oli
En ollut
AP
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee taas eteen se et oot ihan itse vastuussa siitä mitä teet tai jätät tekemättä.
Eikö olisi tärkeää, että pyrkii tekemään niitä asioista jotka tekevät onnelliseksi tai ainakin jotenkuten tyytyväiseksi.
Jos jokaisen pettymyksen jälkeen heittää hanskat tiskiin niin aika rankkaa tulee elämä olemaan.
Kyllä ne haaveet saattaa toteutua kun ei lopeta haaveilemasta.
Se kuinka käsittelet pettymyksiä voi tulla lapsuudestasi, pohdihan asioita ja ota itseäsi niskasta kiinni. Tai jos olet tyytyväinen elämääsi niin sittenhän kaikki on ok.
Minä en tosiaan "jokaisen pettymyksen jälkeen lyönyt hanskoja tiskiin"
Aloituksessa kerroin että yritin 10 vuotta, ikävuodet 15-25. Siihen ajanjaksoon mahtuu todella paljon kokemuksia ja pettymyksiä.
AP
Silloin löytää, kun ei etsi. Minäkin.