Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön

Vierailija
09.09.2020 |

Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?

m34

Kommentit (416)

Vierailija
401/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä käsitä kuinka teille miehille on joku maailmanloppu jos ei löydy kumppania ja vielä sen takia jättää koko elämä elämättä?

En vain käsitä tätä naisena?

Sinuna ap niin toteuttaisin muita unelmia, menisin edes osa-aikaisesti töihin, säästäisin ja keskittyisin oman elämän mielekkyyden nostamiseen. Nauti elämästä, hemmottele itseäsi jne, harrasta jotain jos kiinnostaa. Aloitus oli ehkä provo, mutta oikeasti tiedän tälläisiä miehiä..

Mä olen ikisinkku ja en ole paljon miestä, kumppanuutta, seksiä elämääni kaivannut. Maailmassa on niin paljon muutakin. Toivotan sinulle kumminkin onnea jne. <3

Vierailija
402/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä käsitä kuinka teille miehille on joku maailmanloppu jos ei löydy kumppania ja vielä sen takia jättää koko elämä elämättä?

Sinuna ap niin toteuttaisin muita unelmia, menisin edes osa-aikaisesti töihin, säästäisin ja keskittyisin oman elämän mielekkyyden nostamiseen. Nauti elämästä, hemmottele itseäsi jne, harrasta jotain jos kiinnostaa. Aloitus oli ehkä provo, mutta oikeasti tiedän tälläisiä miehiä..

Mä olen ikisinkku ja en ole paljon miestä, kumppanuutta, seksiä elämääni kaivannut. Maailmassa on niin paljon muutakin. Toivotan sinulle kumminkin onnea jne. <3

Ihmisillä on niin erilaisia haaveita elämän suhteen.

Kyllähän tuollaisen masentuneisuuden ymmärtää, jos on aina ollut romantikko ja haaveillut rakkaudesta, eikä sitä sitten ikinä saavuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörii toinenkin ketju aiheesta. Naisia on vähemmän kuin miehiä, (siis alle 70v, sitten naisia on enemmän)

Ylijäämämiehet kokevat elämänsä menevän hukkaan.

Minkäs sille voi jos parisuhde on elämän suurin toive ja onni.

Vierailija
404/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pyörii toinenkin ketju aiheesta. Naisia on vähemmän kuin miehiä, (siis alle 70v, sitten naisia on enemmän)

Siinä toisessa ketjussa on moneen kertaan ehdotettu ulkomailta hakemista. Vaihtoehtona on myös alkaa tutustua itseään vanhempiin naisiin. Jos kumpikaan vaihtoehto ei kelpaa, niin sitten jäljelle jää enää kaksi vaihtoehtoa: hyväksyä asia ja alkaa tavoitella elämässä ihan muita asioita tai katkeroitua, mistä kärsii vain ja ainoastaan ihminen itse. Yksi ainoa ainutlaatuinen elämä, terve mies vapaassa länsimaassa, mahdollisuuksia on lähes mihin tahansa ja hän valitsee katkeruuden. Ei, ei ainakaan minulta tipu myötätuntoa.

Vierailija
405/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia. Yhdelle lapsettomuus on pahin tragedia ja toiselle taas toivottu tilanne.

Vierailija
406/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ovat pelottavia. Minulla on ikähaarukkana Tinderissä 27-47, mutta jotenkin vanhempien naisten kohdalla se tykkäys jää aina antamatta. Liian tätimäistä.

M36

Vierailija
407/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä toisessa ketjussa on moneen kertaan ehdotettu ulkomailta hakemista. Vaihtoehtona on myös alkaa tutustua itseään vanhempiin naisiin. Jos kumpikaan vaihtoehto ei kelpaa, niin sitten jäljelle jää enää kaksi vaihtoehtoa: hyväksyä asia ja alkaa tavoitella elämässä ihan muita asioita tai katkeroitua, mistä kärsii vain ja ainoastaan ihminen itse. Yksi ainoa ainutlaatuinen elämä, terve mies vapaassa länsimaassa, mahdollisuuksia on lähes mihin tahansa ja hän valitsee katkeruuden. Ei, ei ainakaan minulta tipu myötätuntoa.

Vai että vanhempaan naiseen, mitä yhteistä esim 30v miehellä on 40v+ naisen kanssa, yhtä vähän kuin jonkun 18v naisen kanssa, suunnilleen samanikäistä kumppania pitäisi löytyä.

Vierailija
408/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaali mies oikeasti haluaa vaimon ja perhe-elämää niin kyllä hän laittaa asian hoitamiseen koko tarmonsa ja yleensä myös onnistuu. Jos ei muuten niin sitten todella etsii ulkomailta puolison jolle Suomeen muuttaminen on onnenpotku ja perustaa perheen hänen kanssaan. Onhan näitä pilvin pimein. On myös poikamiehiä jotka eivät ole onnistuneet pariutumaan (tai eivät halua) mutta elävät muuten ihan tavallista elämää, heillä on töitä, harrastuksia ja ystäviä eivätkä ole katkeria.

Se että aloittaja  lyö hanskat tiskiin vasta 25 vuoden ikäisenä ja jää myös vapaaehtoisesti veronmaksajien elätettäväksi  kertoo jostain muustakin kuin tumpeluudesta naisten kanssa. Sairaalloinen katkeruus ja muiden syyttely omista ongelmista on kai jonkun sortin mielenterveysdiagnoosi, ainakin sen pitäisi olla.

Nainen ei ole mikään sosiaalietuus joka kuuluu  osoittaa jokaiselle tarpeessa olevalle miehelle. Aloittajan kaltaisille miehille naispuoliset ihmiset eivät oikeastaan ole ihmisiä omine mieltymyksineen ja elämänsuunnitelmineen, vaan jonkinlaista karjaa, joista yksi  -  ja tietenkin timmi ja nuori - kuuluisi ehdottomasti hänelle. Kun ne hävyttömät eivät sitten noin vain suostukaan miehen talliin, niin julmistus on suuri.

Ei noita voi auttaa, ja itse eivät vaan osaa.

Vierailija
409/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää paskahousuilla koko olemassaolonsa pillun saannin tai saamattomuuden ympärille. Pthui!

Vierailija
410/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hit..a pitää luovuttaa.Elämä on typeriä ihmissuhteita täys,lisäää tulee...ja voisha löytyy joku! Mut mikä pitkäaikaistyöttömyydessä? Ei se mikää syöpä ole!?!kuolema!sillonha aikaa elää seurustella tehdä kaikkeee omaaaa...Se on joillekki niin ihana tila puuhata kaikkee,ei tääl töitä kaikille riitä,se kuka keksi työt,tehköön!!!kun elää säntillisesti,raitis jne.Liikkuu,säästääkin..mikä mikä hätätila se työttömyys on,meiltä viety ihmisoikeus ,työ!??!!

Vierailija
411/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä vihapalstalla sulle myötätuntoa tule.

KAS KUN palsta jossa käyttäjäkunta on enimmäkseen naisia, niin ei oikein löydy empatiaa ja ymmärrystä naisvihalle :Ddd

Onko se sitten naisvihaa kun joku mies kertoi miten on masentunut ja syrjäytynyt siitä kun ei koskaan saanut naista?

Outo käsitys "naisvihasta"

Kaikki kritiikki naisista on naisvihaa, etkö ole vielä oppinut palstan tavoille?

Vierailija
412/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat pelottavia. Minulla on ikähaarukkana Tinderissä 27-47, mutta jotenkin vanhempien naisten kohdalla se tykkäys jää aina antamatta. Liian tätimäistä.

M36

Avioliitto on siis sinulta pois laskuista. Vaimosi kun muuttuisi pelottavaksi!

PÖÖÖ!

Vierailija
413/416 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä vihapalstalla sulle myötätuntoa tule.

KAS KUN palsta jossa käyttäjäkunta on enimmäkseen naisia, niin ei oikein löydy empatiaa ja ymmärrystä naisvihalle :Ddd

Onko se sitten naisvihaa kun joku mies kertoi miten on masentunut ja syrjäytynyt siitä kun ei koskaan saanut naista?

Outo käsitys "naisvihasta"

Kaikki kritiikki naisista on naisvihaa, etkö ole vielä oppinut palstan tavoille?

Aloittajan tilanteessa on turha suunnata yhtään kritiikkiä naisille (naisvihan kanssa tai ilman), koska vapaassa länsimaassa on jokaisen kansalaisen mahdollista valita haluamansa kumppani(t) tai yksinolo.

Sitä paitsi mitä sitten jos ap olisi saanutkin aina kaikki ihastuksensa? Ei kai ap olisi voinut (eikä halunnut, jos kunnollinen!) pitää koko sitä karjaa samanaikaisesti yksinoikeudella haaremissaan?

Vierailija
414/416 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään normiälyisen nykymiehen elämä kokonaisuudessaan pitäisi olla kiinni pelkästään siitä, että saako saalistettua itselleen naisen ja pääseekö jatkamaan geenejään.

Paradoksaalisesti tästä paniikinomaisesta tarpeesta toisessa naisihmisessä roikkumiseen sekä täysin ehdollisesti ja hänen kautta elämisestä johtuen kukaan norminainen, jonka elämän ympyrässä on kaikki segmentit kunnossa ja tasapainossa, ei ap:n kaltaista vätystä huoli.

Vierailija
415/416 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaakaa toisen luovuttaa. Me emme kaikki ole samanlaisia ja jos aloittaja kokee, että hän ei kykene elämään täyspainoista elämää, koska ei onnistunut yhdessä tavoitteessaan niin miksi ei voisi luovuttaa? Turha sitä on päätä hakata seinään, jos tietää, että mikään ei kuitenkaan ikinä muutu. Se vain katkeroittaa entisestään ja helpompi on elellä luovuttaneena ilman mitään tavoitteita tulevaisuudessa.

Vierailija
416/416 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttakoon, mutta turha sitä täällä on ulistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän