En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön
Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?
m34
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!
Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa
Näinhän ne normit asettuu. Kunnollista miestä ei kuulemma löydy.
Se on muutenkin naisille tyypillistä ihastua noihin "saavuttamattomiin idoleihin"
Miehillä ja nuorilla pojilla ihastumiset tapahtuvat ihan sellaisiin normaaleihin omaan elämäänsä kuuluviin naisiin, jotka he jollain tapaa tuntevatJa ihan tutkittu juttu on tämä
Nuorten tyttöjen idoleihin ihastuminen on kehitysvaihe, jonka tarkoitus on suojata liian aikaiselta sukupuolielämän aloittamiselta. Joka yleensä on pahaksi tytön henkiselle hyvinvoinnille.
Se, että 15-vuotias tai vaikka 20-vuotias tyttö on lääpällään elokuvatähteen, on pelkästään hyvä asia. Se kertoo siitä, että tyttö ei ole vielä emotionaalisesti riittävän kehittynyt aloittaakseen seurustelun ja seksielämän oikean ihmisen kanssa. Kaukoihastuminen on turvallinen tapa harjoitella tunnesäätelyä.
Sitten kun tyttö on emotionaalisesti valmis seksiin, alkaa ne lähipiirin pojatkin kiinnostaa. Itsellä tämä tapahtui 25-vuotiaana. Olisi ollut suunnaton katastrofi, jos olisin aloittanut seksielämän aikaisemmin. (Olen lievästi autistinen ja kehityin siksi emotionaalisesti hitaasti, normaalit tytöt ovat tietysti yleensä valmiita aikaisemmin.)
Pointtini on siis, että tyttöjen kaukoihastumiset ei liity millään tavalla suhteisiin oikeiden poikien tai miesten kanssa tai ole heiltä pois. Kyse on vain luonnon tavasta suojella kehittyvää psyykeä. Jos se Mats Sundin (oma nuoruusaikojen idolini) oikeasti tulisi tyttöä vastaan ja alkaisi lähennellä, tyttö ei olisi ensinkään mielissään vaan luultavasti juoksisi kirkuen karkuun.
No jos sä luovutit noin nuorena ei mikään ihme ettet saanut naista. Mä olin 31 kun aloin ekaa kertaa seurustelemaan ja oon nainen. Myös jos oot paksu, pätee myös akoil ja ukoil että mahdollisuudet pienenee. Paksu akka voi saada vaan paksun ukon, ainakin nuorena. Myöhemmin ei niin väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin löytää, kun ei etsi. Minäkin.
Niin, naisille se on näin helppoa. Tarvitsee vain olla paikalla, ja se riittää.
Ei tarvitse edes yrittää.Miehenä on pakko yrittää, tai kohta huomaa olevansa 40v vanhapoika.
Ja esimerkiksi baareissahan se yrittäminen pitää vielä tehdä huomaamattomasti, salaa. Koska jos ei sillä ekalla kerralla natsaakaan, niin jos se seuraavaksi yritettävä nainen huomasi tuon torjunnan, antaa hänkin pakit ihan vain siksi kun mies ei kelvannut tälle toiselle naiselle ja/tai mies ei tullut ensin yrittämään tätä "kakkosnaista"
Näin ihanaa on miesten elämä tämän asian suhteen.
Jännää, itse tein kaverimiehelleni suoran aloitteen, kun hän vaikutti olevan minuun ihastunut ja itseänikin kiinnosti. Eikö nyt mieheni olekaan tarpeeksi miehekäs, kun jouduin itse tekemään aloitteen?
Itse en tee aloitteita tuntemattomille, saatikka niin, etten olisi edes keskustellut kyseisen ihmisen kanssa. Miksi sinä teet, sehän on ihan hakuammuntaa?
Minulle kelpaa lyhyt tavismies, ei tarvi olla rikas tai hienossa ammatissa. Mutta mitään valittavaa luuseria en huolisi, miehen pitää osata elää omaa elämäänsä myös ilman naista huolehtimassa ja tulla toimeen omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee taas eteen se et oot ihan itse vastuussa siitä mitä teet tai jätät tekemättä.
Eikö olisi tärkeää, että pyrkii tekemään niitä asioista jotka tekevät onnelliseksi tai ainakin jotenkuten tyytyväiseksi.
Jos jokaisen pettymyksen jälkeen heittää hanskat tiskiin niin aika rankkaa tulee elämä olemaan.
Kyllä ne haaveet saattaa toteutua kun ei lopeta haaveilemasta.
Se kuinka käsittelet pettymyksiä voi tulla lapsuudestasi, pohdihan asioita ja ota itseäsi niskasta kiinni. Tai jos olet tyytyväinen elämääsi niin sittenhän kaikki on ok.
Minä en tosiaan "jokaisen pettymyksen jälkeen lyönyt hanskoja tiskiin"
Aloituksessa kerroin että yritin 10 vuotta, ikävuodet 15-25. Siihen ajanjaksoon mahtuu todella paljon kokemuksia ja pettymyksiä.
AP
No mut jos ei mikään naula vedä, voit hyväksyä asian ja elää parasta mahdollista elämääsi niillä korteilla jotka on kädessä.
Toinen vaihtoehto: et hyväksy asiaa, elät surkeaa elämää ja hankit itsellesi mt-ongelmia kun ajattelet sitä, mitä sinulla ei ole.
Kerroin tuolla aiemmin kaveripiiristäni, joka ovat nyt nelikymppisiä ja ovat sopeutuneet elämään ilman naisia. He kokevat elämänsä melko onnellisiksi kun vertaavat omaa elämäänsä minun elämääni, joka on tavallista ruuhkavuosi-pikkulapsiperhe-asuntolaina -hullunmyllyä.
Kaverini puuhastelevat erilaisten kivojen asioiden kanssa, työkkäri työllistää jos sille päälle sattuu, Kela kustantaa peruselämän niukat puitteet. Yliopiston kirjasto, kaveripiiri, nettipelit ja -keskustelut tarjoavat virikkeitä ja sosiaalisia suhteita. Tässä porukassa on enemmän tai vähemmän kiinteästi 4-5 miestä, kukin jäänyt sinkuksi joko tahtomattaan tai - no, vain jäänyt. Silti kukaan ei erityisesti valita, vaan nauttii elämästä sellaisena kuin se joka aamu eteen avautuu.
Opettele sinäkin ottamaan elämä näillä korteilla vastaan, hanki kavereita (jos ei ole), keksi itsellesi kivaa tekemistä. Yksin elävänä miehenä et tarvitse paljon rahaa, kun luovut naisten perässä juoksemisesta, joten työstressikin jää kokematta.
Tässä teille jotka valititte vääristä luvuista:
(2019)
Miehet
25v - 29v
183 092
30v - 34v
181 115
35v - 39v
186 122
Naiset
25v - 29v
172 593
30v - 34v
169 653
35v - 39v
174 660
Eli 25v-39v yht 33 423 miestä enemmän kuin naisia.
Epäilen ettei noissa luvuissa ollut vielä laskettu mukaan miehet jotka eivät ole vielä saaneet kansalaisuutta mutta ovat kuitenkin maassa. Eli ei se yksi väite mistä moni valitti ollut kovin paljon väärässä.
Itse en edes halunut perhettä tai lapsia, enkä naista itselleni. Kävi vain niin että törmäsin ihmiseen ja ihastuin häneen.
Kuten eläimillekin käy, niin poikasia tuli. En suunnitellut asiaa mitenkään.
En myöskään sitä että menestyin kouluissa ja sain mukiinmenevän työpaikan.
Elämässä nyt vaan saa asioita joita ei välttämättä haluaisi tai tarvitsisi. Olisin ollut sangen tyytyväinen pc-pelaamiseen ja muutamaan huurteiseen jääkaapissa.
Ehkä elän jonkun muun unelmaa. Istuin vain junassa ja matkaan kohti vanhuutta. Ei valittamista, mutta en usko että ap olisi luuseri tai sellainen joka ei ole elämänsä eteen nähnyt tekemistä.
Meistä jokainen tekee parhaansa elämässä tietämättään ja tahtomattaan.
Vierailija kirjoitti:
(2019)
Miehet
25v - 29v
183 092
30v - 34v
181 115
35v - 39v
186 122
Naiset
25v - 29v
172 593
30v - 34v
169 653
35v - 39v
174 660
Epäilen ettei noissa luvuissa ollut vielä laskettu mukaan miehet jotka eivät ole vielä saaneet kansalaisuutta mutta ovat kuitenkin maassa. Eli ei se yksi väite mistä moni valitti ollut kovin paljon väärässä.
Eli kaikki voittavat, kun ap ja hänen kaltaisensa jättäytyvät suosiolla pois "parisuhdemarkkinoilta". MOT.
Vierailija kirjoitti:
(2019)
Miehet
25v - 29v
183 092
30v - 34v
181 115
35v - 39v
186 122
Naiset
25v - 29v
172 593
30v - 34v
169 653
35v - 39v
174 660
Minä olen nuo itsekin laskenut aikanaan, ja jossain teit virheen koska jo viime vuonna sain tulokseksi 55 000 miestä enemmän kuin naista, ja tässähän ei ole mukana kuin suomen kansalaiset.
Nyt luku on varmasti suurempi.
Googlaa huviksesi aloituksia täältä vauva.fi palstalta, niitä jotka on tehnyt käyttäjä ylijäämämies.
Siinä on kyllä hyvin laskettu ja selitetty miksi luku oli silloin jo 70 000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(2019)
Miehet
25v - 29v
183 092
30v - 34v
181 115
35v - 39v
186 122
Naiset
25v - 29v
172 593
30v - 34v
169 653
35v - 39v
174 660
Eli kaikki voittavat, kun ap ja hänen kaltaisensa jättäytyvät suosiolla pois "parisuhdemarkkinoilta". MOT.
Ei vaan heidän kannattaa hakea vaimo ulkomailta. Siellä riittää naisia ja moni tosi mielellään ottais suomalaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(2019)
Miehet
25v - 29v
183 092
30v - 34v
181 115
35v - 39v
186 122
Naiset
25v - 29v
172 593
30v - 34v
169 653
35v - 39v
174 660
Minä olen nuo itsekin laskenut aikanaan, ja jossain teit virheen koska jo viime vuonna sain tulokseksi 55 000 miestä enemmän kuin naista, ja tässähän ei ole mukana kuin suomen kansalaiset.
Nyt luku on varmasti suurempi.
Googlaa huviksesi aloituksia täältä vauva.fi palstalta, niitä jotka on tehnyt käyttäjä ylijäämämies.
Siinä on kyllä hyvin laskettu ja selitetty miksi luku oli silloin jo 70 000
Varmaan laskit suurempaa ikäotantaa, tai ehkä laskit väärin. Näyttäis olevan ~10 000+- aina 5 vuoden ryhmissä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(2019)
Miehet
25v - 29v
183 092
30v - 34v
181 115
35v - 39v
186 122
Naiset
25v - 29v
172 593
30v - 34v
169 653
35v - 39v
174 660
Ei vaan heidän kannattaa hakea vaimo ulkomailta. Siellä riittää naisia ja moni tosi mielellään ottais suomalaisen miehen.
Luitko ollenkaan, että ap on pitkäaikaistyötön? Minä kannustaisin ilman muuta hakemaan vaimon ulkomailta, mutta en usko että hänellä on siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin löytää, kun ei etsi. Minäkin.
Ei tarvitse edes yrittää.Miehenä on pakko yrittää, tai kohta huomaa olevansa 40v vanhapoika.
Ja esimerkiksi baareissahan se yrittäminen pitää vielä tehdä huomaamattomasti, salaa. Koska jos ei sillä ekalla kerralla natsaakaan, niin jos se seuraavaksi yritettävä nainen huomasi tuon torjunnan, antaa hänkin pakit ihan vain siksi kun mies ei kelvannut tälle toiselle naiselle ja/tai mies ei tullut ensin yrittämään tätä "kakkosnaista"
Näin ihanaa on miesten elämä tämän asian suhteen.Jännää, itse tein kaverimiehelleni suoran aloitteen, kun hän vaikutti olevan minuun ihastunut ja itseänikin kiinnosti. Eikö nyt mieheni olekaan tarpeeksi miehekäs, kun jouduin itse tekemään aloitteen?
Itse en tee aloitteita tuntemattomille, saatikka niin, etten olisi edes keskustellut kyseisen ihmisen kanssa. Miksi sinä teet, sehän on ihan hakuammuntaa?
Aloite, tai miksi sitä haluaa kutsua, ei ole kosinta, vaan ehdotus tutustua lähemmin. Miksei sitä vois tehdä tuntemattomalle? Kuinka muuten voi tutustua. Tiedän, harrastukset, koulu, jne. jne. Jos tuntematon jotenkin herättää kiinnostuksen, niin miten voisi tutustua? Miten? Olen kuullut huhuja, että jotkut menevät juttelemaan. Miehet tekee tuota hakuammuntaa laajentaakseen mahdollisuuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(2019)
Miehet
25v - 29v
183 092
30v - 34v
181 115
35v - 39v
186 122
Naiset
25v - 29v
172 593
30v - 34v
169 653
35v - 39v
174 660
Luitko ollenkaan, että ap on pitkäaikaistyötön? Minä kannustaisin ilman muuta hakemaan vaimon ulkomailta, mutta en usko että hänellä on siihen varaa.
Kyllä se varmaan joskus saa perinnöt, tai onnistuu jonkun halpamatkan säästämään.
Miksi et saanut tyttöystävää jo silloin 15veenä?
Ap, mihin sie hameväkeä tarviit?
M42
No etpä kauaa jaksanut yrittää.... nyt päivittelet, että kuinka luovutit kaiken suhteen, muttet silti ole saanut mitään. Onpa kumma juttu! Elämässä ei saa kaikkea mitä haluaa, mutta silloin ei ainakaan saa jos ei edes yritä.
Entä jos olisit löytänyt sen elämäsi naisen sieltä työpaikalta? Tai työmatkalta? Voi voi, miten kaivoit itsellesi kuopan ja putosit siihen. Vielä ehdit muuttaa suuntaa, kun ikää ei ole tuon enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän AP:ta. Olen samassa jamassa, masentaa ja kaikki tuntuu merkityiksettömältä kun ei tällaista lyhyttä rumaa tavismiestä kukaan nainen halua. Miksi edes yrittää tehdä elämässä mitään merkityksellistä kuten kouluttautua tai olla töissä kun ei naisia kuitenkaan kiinnosta vaikka olis kuinka korkea koulutus tai hyvä työpaikka, pitäisi olla se 190-senttinen komea ja lihaksikas laatikkoleuka että saisi naisen.
Olet siis lyhyt, ruma tavis, joka on lisäksi kouöuttamaton ja työtön. Ja ihmettelet, kun naisia ei kiinnosta. Eipä sinua ole tosiaan järjellä siunattu.
Ei tarvitse edes yrittää.
Miehenä on pakko yrittää, tai kohta huomaa olevansa 40v vanhapoika.
Näin ihanaa on miesten elämä tämän asian suhteen.