Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön

Vierailija
09.09.2020 |

Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?

m34

Kommentit (416)

Vierailija
241/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie2railija kirjoitti:

Harmi! Mä etsin elämänkumppania 34-vuotiaaksi, ennen kuin löysin. Sitä ennen pakkeja, petetyksi tulemista, manipuloivia persoonallisuushäiriöisiä yms. ikävää. Satoja ekoja ja vikoja treffejä.

Nyt olen seurustellut neljä vuotta.

Olin kanssa aivan varma, että en ikinä löydä ketään ja saa lasta. Nyt on yksi lapsi ja hyvä suhde.

Meidän ero on se, että sinä ryvet itsesäälissä ja luovutit.

Mäkin jossain määrin luovutin kumppanin löytämisen suhteen, mutta en itseni ja oman elämäni suhteen.

Sellainen ihminen on kiinnostava, joka on itsekseen tyytyväinen eikä etsi verenmaku suussa kumppania. Ei kukaan halua sellaista vastuuta, että toinen romahtaa jos suhde ei onnistu.

Hakeudu terapiaan kehittämään itseäsi.

Joskus lohdutin itseäni muistamalla, että oma isäni löysi hyvän kumppanin vasta yli 60-vuotiaana. Silloinkin on elämää!

Etsi muita kokemuksia, ota opiksi.

Mieskaverit toiminnasta voisit löytää jonkun isättömän lapsen jota tukisit, jos omaa lasta et vielä saa. Se olis epäitsekäs teko, ja kovaa valuuttaa naismarkkinoilla. Voisit myös saada vähän perspektiiviä.

Olet luultavasti nainen. Siinä on aika iso ero, jos käy treffeillä siihen ettei saa ketään treffeille.

Naisten ja toki myös ok pärjäävien miesten on vaikea käsittää ettei ole kivaa jos ei kelpaa kenellekään. Naisille tuo on yleisesti täysin mahdoton kokemus, koska kysyntää on liikaa, joskin se voi olla usein negatiivistakin.

Naisen kuuluu olla "näytillä" ja jos jää seinäruusuksi eikä juuri kukaan kiinnostu tai vaan muutama täysin epäsopiva, se on aika vastaava kokemus siihen, ettei mies saa pokattua ketään. 

Vierailija
242/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsuudenystävä kerran kännipäissään kertoi vst. Meinasin tippua penkiltä.

Tästä on aikaa yli 10 vuotta.

Tehtiin kartoitus. Asuminen, työpaikka ja vaimo.

Ensiksi hommattiin asumisoikeusnro.

Hänellä oli peruskoulutus alalle, jota ei enää ollut, mutta vähän vastaavia oli.

Otimme netin, listasimme kaikki yritykset, joihin voisi mennä töihin.

Harjoittelimme puhelinkeskustelua monta tuntia. Ystäväni halusi mennä ilmaiseen työharjoitteluun ja soitti suoraan jokaisen firman HR.ään . Aloitti keskustelun tiedän, että olet kiireinen ja siksi mielummin soitan, jotta saadaan asia heti kuntoon ehkä vie enempää aikaa. Ensimmäisessä pyydettiin paperit lähettämään, samoin toisessa ja kolmannessa. Lähetti kaikkiin.

Tämän jälkeen työvoimatoimistoon kysymään saako mitään tukea tälläiseen ja joku tukipaketti tuli, sis junaliput ja jotain pientä ja seurakunnalta sai muistaakseen leipää mukaan ja Jumalan siunausta.

Sai sovittua haastattelut kaikki 2 päivän sisään. Saatiin hänelle ilmainen yöpyminen tutun tutun luota ja yhdessä työpaikassa soitettiin perään ja sanottiin tervetuloa ensi maanantaina.

FB.hen kyselyä, oltiin etukäteen liitetty kaikkiin näiden firmojen alueella oleviin ryhmiin ja yhdessä löytyi alivuokralaispaikka, maksoi varmaan alle 500 e kk.

Kelaan ilmoitus mitkä ovat kk tulot, mitä saa rahaa jne vai kuka ne hoitikaan silloin, en muista. 

Siitä, kun otti yhteyttä, meni alle 2 kk, kun asui Helsingissä, oli työharjoittelupaikka ja sai arvokasta työkokemusta. Oli tähän mennessä ollut työtön 4 vuotta.

Puolen vuoden työharjoittelun jälkeen sai vinkin, pääsi oppisopimuksella eteenpäin. Oppisopimus kesti pari vuotta ja tämän jälkeen työllistyi samaan paikkaan.

Kun oli vakituinen työpaikka, jätti kimppa-asumisen ja etsi itselleen asumisoikeusasunnon.

Oli saanut kaikki maksut siihen mennessä kokoon, sillä asuminen 4 hengen solussa oli edullista.

Muutama vuosi tämän jälkeen pyysi apua vaimon etsimiseen. Etsittiin Thaimaa tutuksi FB ryhmä. Lähti jollain kimppamatkalla ja löysi sieltä vaimon.

Tässäkin juttelin toisen tutun kanssa, joka oli hakenut vaimon Thaimaasta ja miten oli valinnut oikein. Väh 30 v, ei porukan kaunein vaan tavallinen, mielummin perustyö ja vanhemmat läheisiä. Lapset ok.

Rakastui heti yhteen naiseen, meni vuosi, kun oli naimisissa ja heillä on nyt 3 lasta.

Vaimo on töissä samassa työpaikassa, työpaikkaravintolassa. Thaimaassa oli töissä ravintolassa. On kova tekemään töitä. Ainoa miinus on, vaimo lähettää palkkansa vanhemmilleen ja heidän elintaso ei ole kovinkaan kummonen. 3 lasta vie paljon rahaa. Mutta rakkautta riittää.

Harvalle paketti tippuu taivaalta. Pitää itse mennä mukavuusalueen ulkopuolelle ja yrittää saavuttaa myös jotain.

Sitä mäkin oon sanonut, että kannattaa unohtaa suomalaiset naiset kokonaan ja hakea suoraan aasiasta vaimo. Täällä on liian kova kilpailu naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saanut ihastuksiani koskaan. Silti kouluttauduin mielenkiintoiseen ammattiin ja hankin omistusasunnon, harrastuksia, ystäviä ja uran. 

t. N43

Haluatko sä nyt aplodit ?

Zinc

Joo, ne olisivat kivat. Mielellään seisten. Kiitos. Voit huutaa myös "Bravo", "Bravissimo!"

N43

Vierailija
244/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!

Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa

Näinhän ne normit asettuu. Kunnollista miestä ei kuulemma löydy.

Se on muutenkin naisille tyypillistä ihastua noihin "saavuttamattomiin idoleihin"

Miehillä ja nuorilla pojilla ihastumiset tapahtuvat ihan sellaisiin normaaleihin omaan elämäänsä kuuluviin naisiin, jotka he jollain tapaa tuntevat

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006213032.html

Kommentteja? Mielipiteitä?

Vierailija
245/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu naisihminen kirjoitti:

En haluais 190cm laatikkoleukaa.

Minä ja mies ollaan molemmat n. 170cm pitkiä. Ei tarvii varpistella kun pussaa.

Tykkään myös, että miehellä on vähän mahaa ja että on kiltti.

Ja minkälainen olet itse tasoltasi?

Vierailija
246/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä.

Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.

Zinc

Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..

Onko tosiaan yhteiskunnan asia tarjota jokaiselle puoliso? Miten se yhteiskunta pakottaa naiset seurustelemaan näiden naisettomien miesten kanssa?

Ei tarvitse pakottaa mitenkään, mutta jokaisella naista saamattomalla miehellä tulisi olla oikeus olla rauhassa työttömä, tukien varassa. Se on täysin ymmärrettävää.

Kyllä vain.

Eikä ainakaan pitäisi hankaloittaa tilannetta tuomalla maahan 30 000 miestä vuosittain lisää, kun miehiä jo nyt on 70 000 - 100 000 naisia enemmän ikäluokassa 20-39

Tämä väite ei ole totta. Jokainen voi todeta sen Tilastokeskusen väestötilanteista.

Siis tarkoitat varmaan että jokainen voi tilastokeskuksen lukemista huomata väitteen todeksi?

Johan täälläkäin oli aikanaan useampi aloitus johon nuo faktat oli linkattu.

Numerot eivät valehtele

Ei niin. Mutta sinä valehtelet. Esität väärät numerot.

Vierailija
247/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka syyttää ap:ta laiskuudesta ja saamattomuudesta ovat valheellisia.

Ap on samalla potentiaalilla nähnyt elämänsä eteen työtä kuin menestyneetkin.

Hän on saavuttanut ympäristössään ja nytteydessä sen mihin parhaansa mukaan pystyi.

Vierailija
248/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu naisihminen kirjoitti:

En haluais 190cm laatikkoleukaa.

Minä ja mies ollaan molemmat n. 170cm pitkiä. Ei tarvii varpistella kun pussaa.

Tykkään myös, että miehellä on vähän mahaa ja että on kiltti.

Ja minkälainen olet itse tasoltasi?

Ilmeisesti mukava ihminen, jolla on hyvä parisuhde, kun pussailua riittää. 

Vierailija
249/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!

Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa

Se on muutenkin naisille tyypillistä ihastua noihin "saavuttamattomiin idoleihin"

Miehillä ja nuorilla pojilla ihastumiset tapahtuvat ihan sellaisiin normaaleihin omaan elämäänsä kuuluviin naisiin, jotka he jollain tapaa tuntevat

HS on fake news.

Vierailija
250/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.

Zinc

Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..

Onko tosiaan yhteiskunnan asia tarjota jokaiselle puoliso? Miten se yhteiskunta pakottaa naiset seurustelemaan näiden naisettomien miesten kanssa?

Ei tarvitse pakottaa mitenkään, mutta jokaisella naista saamattomalla miehellä tulisi olla oikeus olla rauhassa työttömä, tukien varassa. Se on täysin ymmärrettävää.

Kyllä vain.

Eikä ainakaan pitäisi hankaloittaa tilannetta tuomalla maahan 30 000 miestä vuosittain lisää, kun miehiä jo nyt on 70 000 - 100 000 naisia enemmän ikäluokassa 20-39

Tämä väite ei ole totta. Jokainen voi todeta sen Tilastokeskusen väestötilanteista.

Siis tarkoitat varmaan että jokainen voi tilastokeskuksen lukemista huomata väitteen todeksi?

Numerot eivät valehtele

Mikä niissä on väärin? En tehnyt tota väitettä, mutta jos oikeat numerot on tyyliin 30 000-40 000 , niin ei se väite silti siitä juuri paljon muuksi muutu. Naisia on enemmän ainoastaan vanhoissa ikäryhmissä yli 55+

Vierailija
251/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä ap tavoitteli naisia, jotka olivat hänelle yhtä kaukaisia kuin Tom Cruise palstamammalle. Muutenhan hän olisi parisuhteessa.

Ettettekö te miehet tajua, miten uskomattoman säälittävää on jos koko elämä pyörii naisten tai niiden puutteen ympärillä? Se on se perimmäinen syy miksi että kelpaa kenellekään. Ei kukaan tahdo pariutua ihmisen kanssa joka ei osaa edes elämäänsä elää ellei joku pidä koko ajan kädestä kiinni.

Vierailija
252/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän AP:ta. Olen samassa jamassa, masentaa ja kaikki tuntuu merkityiksettömältä kun ei tällaista lyhyttä rumaa tavismiestä kukaan nainen halua. Miksi edes yrittää tehdä elämässä mitään merkityksellistä kuten kouluttautua tai olla töissä kun ei naisia kuitenkaan kiinnosta vaikka olis kuinka korkea koulutus tai hyvä työpaikka, pitäisi olla se 190-senttinen komea ja lihaksikas laatikkoleuka että saisi naisen.

Tällä palstalla on moneen otteeseen kerrottu, että miesihanteista köytyy niin lyhyitä ja laihoja kuin ohutmunaisiakin.

Vierailija
253/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä harrastat? Mikä tuottaa sinulle mielihyvää elämässä? Miten käytät aikaasi? Mistä haaveilet? MItä odotat tulevaisuudelta ja elämältä yleensä?

Vierailija
254/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumpuaa tämä miesten loputon itsekeskeisyys ja suoranainen narsismi koskien sitä, että heidän pitäisi saada ihastuksensa kanssa parisuhde? Mitä jos se ihastus ei haluakaan sinua? Onko nainen teille edes ihmisen arvossa, kun meistä puhutaan kuin karjasta? 

Pitäisikö miehille sitten olla oletuksena saada suhte vain niiden kanssa joihin ei ihastu tai rakastu?

Siinäpä kestävän liiton perustukset

Hohhoijaa näiden kommenttienne kanssa, naiset

Onko ihastuminen ja rakastuminen vain naisille varattu oikeus?

Yleensähän täällä naisia syytetään siitä, että ottavat sen rikkaan miehen, jolla on varaa kustantaa lasten elämä. Siinä ei ole rakkaudesta kysymys, vaan omaisuudesta. Ketään ei voi pakottaa rakastumaan takaisin. Joko otat tai olet yksin, sehän on sinun elämäsi ja päätöksesi oletko jonkun kanssa oli rakkautta tai ei vai yksin.

Vierailija
255/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee taas eteen se et oot ihan itse vastuussa siitä mitä teet tai jätät tekemättä.

Eikö olisi tärkeää, että pyrkii tekemään niitä asioista jotka tekevät onnelliseksi tai ainakin jotenkuten tyytyväiseksi.

Jos jokaisen pettymyksen jälkeen heittää hanskat tiskiin niin aika rankkaa tulee elämä olemaan.

Kyllä ne haaveet saattaa toteutua kun ei lopeta haaveilemasta.

Se kuinka käsittelet pettymyksiä voi tulla lapsuudestasi, pohdihan asioita ja ota itseäsi niskasta kiinni. Tai jos olet tyytyväinen elämääsi niin sittenhän kaikki on ok.

Minä en tosiaan "jokaisen pettymyksen jälkeen lyönyt hanskoja tiskiin"

Aloituksessa kerroin että yritin 10 vuotta, ikävuodet 15-25. Siihen ajanjaksoon mahtuu todella paljon kokemuksia ja pettymyksiä.

AP

Ap jos elät 110 -vuotiaaksi, niin etkö luule, että itseäsi hävettää oma toimintasi? Peräti 10 vuotta jaksoit "yrittää" ja suurimman osan elämästäsi natisit ja syyttelit muita.

Vierailija
256/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksumuurin takana. Ja vaikka ei olisikaan, niin pelkän linkin sijaan hyviin tapoihin kuuluu referoida. Mieluiten niin, ettei linkkiä ole tarpeen edes avata.

Vierailija
257/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole 54-vuotias ruma nainen. En koskaan saanut ketään rumaa tai ketään muutakaan kumppaniksi perhettä perustamaan tai edes seustelemaan kanssani. P_ua oisin saanut kyllä jakaa. Töitä olen kuitenkin tehnyt koko ikäni ja veroni maksanut. Aika paljon kyllä kertynyt pitämättömiä sairaslomia ja tukiakin jäänyt saamatta. Pitäiskö syrjäytyä nyt, ois hyvä syy.

Olisit siis saanut miehiä, muttet kelpuuttanut.

Zinc

Miten seksuaalinen hyväksikäyttö olisi naiselle hyvä asia? Etenkin jos haluaa perheen ja avioliiton?

Vierailija
258/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka syyttää ap:ta laiskuudesta ja saamattomuudesta ovat valheellisia.

Ap on samalla potentiaalilla nähnyt elämänsä eteen työtä kuin menestyneetkin.

Hän on saavuttanut ympäristössään ja nytteydessä sen mihin parhaansa mukaan pystyi.

Jep.

Ei yksikään luonnossa oleva yksilö jätä mahdollisuuksiaan ja potentiaalejaan käyttämättä.

He uskovat laiskuuteen ja siihen että kunhan vaan elämässä ottaa niskasta kiinni itseä niin kykenee ihan mihin tahansa.

Tällä kaavalla pitäisi löytyä niin laiskoja ihmisiä että he kuolevat nälkäänsä, kun eivät jaksa etsiä ravintoa ja syödä sitä.

Eivät jaksa opetella puhumaan tai edes kommunikoimaan maailman kanssa.

Tietty porukka vain pitää itseään ahkerana ja erityisenä. Se on ihan luonnollista. Totuus nyt vain on että ei kaikista ole muurareiksi.

Vain harvat vihitään muurareiksi ja he ovat niitä erityisiä.

He syntyivät erityisiksi. He olisivat nousseet erityisiksi, vaikka olisivat syntyneet kehitysmaiden olosuhteisiin täydelliseen köyhyyteen. Muurariutta ei saavuteta kouluja käymällä ja ahkeruudella. Ahkeruutta ei ole

Vierailija
259/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä ap tavoitteli naisia, jotka olivat hänelle yhtä kaukaisia kuin Tom Cruise palstamammalle. Muutenhan hän olisi parisuhteessa.

Ettettekö te miehet tajua, miten uskomattoman säälittävää on jos koko elämä pyörii naisten tai niiden puutteen ympärillä? Se on se perimmäinen syy miksi että kelpaa kenellekään. Ei kukaan tahdo pariutua ihmisen kanssa joka ei osaa edes elämäänsä elää ellei joku pidä koko ajan kädestä kiinni.

Olen ikisinkku nainen ja jotenkin pakko puuttua tähän. Elämäni ei ole surkeaa luuseriutta enkä myönnä tavoitelleeni Cruisea tai kavereitaan. Jotenkin vaan kiinnostukset on menneet huonolla ajoituksella tai minä olen kiinnostunut jostain ja joku muu minusta. Jos olisin ottanut sen, joka kiinnostui minusta "päästäkseni parisuhteeseen" niin mitähän siitäkin olisi tullut. Pari kokeilua olen tehnyt eikä niistä ainakaan syntynyt avioliittoa tai lapsia vaan kitkaa. 

No, toisaalta se ei ole kaatanut elämääni, joten tuo toinen kappale ei kosketa itseäni. Toisaalta miehet eivät myöskään halua pariutua liian itsenäisen ja pärjäävän naisen kanssa, koska ehkä alitajuisesti tiedostavat, että he eivät voi liikaa pilata naisen elämää tai nainen lähtee. 

Vierailija
260/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Kyllä vain.

Numerot eivät valehtele

Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2019 Suomeen muutti 13 115 miestä, jotka ovat ulkomaan kansalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä