Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön

Vierailija
09.09.2020 |

Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?

m34

Kommentit (416)

Vierailija
181/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on luuseri.

Kaikki me lopulta häviämme, niin sinä, minä kuin ap.

Vierailija
182/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin lehmätkin voi saada siivet.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Kaikenmaailman päihdeongelmaiset kiinnostuivat, mutta minä en heistä. Yhtäkään normaalia miestä en koskaan saanut. Olen tästä avoimesti katkera, sillä olen aina ollut urheilullinen, nätti ja yrittänyt olla mukava kaikille. En ole kiusannut koskaan ketään. En ymmärrä mitä ne koulukiusaajat teki eri tavalla että saivat menestyneet ja kivannäköiset miehet. Olivat varmaan kusipäitä. Itse en siihen pysty. Elelen kaksin kissan kanssa enkä enää edes haaveile parisuhteesta, se aika meni jo. Työttömäksi jäin yli vuosi sitten, eikä työelämäkään kiinnosta enää. Vapaaehtoistyötä olen tehnyt vähävaraisten parissa.

Entä jos epätoivoinen, mutta kiltti, urheilullinen, ehkä komea mies palstalla osoittaisi kiinnostusta?

En haaveile enää parisuhteesta. Olen liian katkeroitunut edes miettimään enää sellaista. Liian kauan meni näin. Haave Lappiin muutosta elää yhä, vain minä ja kissa.

Toivon että pääset sinne Lappiin :)

Minä en ole vielä katkera, muttä ymmärrän kyllä kuinka sinä ja ap voivat olla.

Kyllähän tuo tie on tuttu, vaikka olin ihan ok palkkaisessa työssäkin. Kun sain kenkää luovutin kokonaan, ja vaikken silloin myöntänyt katkeroiduin. No siinähän dokasin ja muhin omassa kurjuudessani, kuvitellen olevani tyytyväinen. Tavallaan kai olinkin.

Ei se näköalaton itsensä tappaminen viinalla kuitenkaan ollut elämää. Luovuin katkeruudesta ja pitkästä aikaa tutustuin ihmisiin (ja naisiin ihmisinä) ja huomasin, että avoimempana on kivempaa. Kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän varautuneita, ja siksi tutustuminen oikeasti kestää. Nyt tapailen nykyistä ihastustani.

Ap on nuori vielä. Toivosta ei kannata luopua. Luovuttaa ei kannata. Joo joo, sanoja vaan, mutta mieti sitten jos kuuskymppiseksi elät, että moneltako päivältä on muistoja. Voin kertoa, että tuskin moneltakaan.

Luulen, että ap ja koko ketju on pelkkää provoa, mutta vastasin silti tosissani. Teillä on vapaus tehdä kuten haluatte. Kellään muulla ei kuitenkaan ole vastuuta teidän elämästänne, eikä aloituksen kaltaiset valitukset muuta mitään, koskaan. Eikä niitä kukaan muista kun ketju painuu unholaan.

Vierailija
184/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole 54-vuotias ruma nainen. En koskaan saanut ketään rumaa tai ketään muutakaan kumppaniksi perhettä perustamaan tai edes seustelemaan kanssani. P_ua oisin saanut kyllä jakaa. Töitä olen kuitenkin tehnyt koko ikäni ja veroni maksanut. Aika paljon kyllä kertynyt pitämättömiä sairaslomia ja tukiakin jäänyt saamatta. Pitäiskö syrjäytyä nyt, ois hyvä syy.

Olisit siis saanut miehiä, muttet kelpuuttanut.

Zinc

Etkö osaa lukea, vai etkö ymmärrä lukemaasi? Ilmeisesti molempia.

Äläkä vttu ala vänkäämään mutta kun että kun. Kun pitää paikkansa.

Vierailija
185/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ihastuksiani minäkään koskaan, joten löin nyt hanskat tiskiin lopullisesti. Se ei liity tosin millään tavoin työelämääni, jollain minun on itseni elätettävä. Se, että kukaan ei ole kiinnostunut minusta, tarkoittaa vaan sitä että kukaan ei ole kiinnostunut minusta. En tosin enää yritä mitään parempaa työelämässäkään (silläkin saralla on tullut takkiin niin paljon, että pettymyksien ja hylkäämisien välttämiseksi on parempi tyytyä siihen mitä on), mutta en aio jättää nykyistä työtäni.

Vierailija
186/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun eilen tämä aloitus poistettiin monta kertaa, mutta nyt on saanut olla jo 10 sivun verran rauhassa.

Vierailija
187/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tarpeeksi pahapoika. Netissä haukkuminen on lähinnä lapsellista. Nyt alat hankkimaan tatuointeja, rikosrekisteriä ja pieksemään naisia. Sitten alkaa pildeä tulla.

Ei tule, jos aito oikea luonne ei ole antisosiaalinen. Sellaisen feikkaaminen ei auta mitään.

Kukaan järkevä mies muutenkaa halua olla w t, ettekö ole katsoneet minkä tasoista naista noilla rikollisilla on? Tosi trashyjä, kilo meikkiä, paljastavat vaatteet, päihteitä kuluu, alhainen äo ja mt-ongelmaa löytyy vaikka muille jakaa. Ei sellaisesta naisesta unelmoi kuin samalla matalalla tasolla oleva mies.

Vierailija
188/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut ihastuksiani koskaan. Silti kouluttauduin mielenkiintoiseen ammattiin ja hankin omistusasunnon, harrastuksia, ystäviä ja uran. 

t. N43

Vierailija
189/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole katkeroituja- ja luovuttajatyyppi elämän suhteen, mutta siitä huolimatta ymmärrän ajatuskulun, joka tällaisilla tyypeillä on. Tunnen muutamia tällaisia miehiä, jotka ovat mm. opinnoissaan rämpineet maisteriksi asti, mutta sen jälkeen ei suurta motivaatiota ole oikein mihinkään; yksi on aloittanut jatko-opinnot, mutta ilman motivaatiota sekin on lähinnä kuivahtanut kasaan.

Näitä miehiä yhdistää lähinnä se, että he elävät yksin, tai korkeintaan samanlaisen kämppiksen kanssa. Kenelläkään ei ole sen suurempaa kunnianhimoa valmistumisen jälkeen. Elintason osalta ei ole mitään muita tavoitteita kuin se, että katto on pään päällä, ruokaa saa suhteellisen säännöllisesti ja kirpputorilta voi joskus ostaa joitakin vaatteenretaleita.

Asumis- ja nettikulujen jälkeen nämä käyttävät rahaa ehkä 300€/kk.

Eipä nämä tyypit ole pyytämässä kovin paljoa, mutta eivät kyllä annakaan itsestään oikein mitään tälle yhteiskunnalle.

Nämä jonnet etsii itselleen naista, jotta saisivat itselleen 1) äidin korvikkeen 2) pl-un 3) kodinkoneen 4) pankkiautomaatin

Näistä kavereistani kukaan ei ole etsinyt naista enää 15 vuoteen. Kaikki alkavat olla kypsässä 40 v. iässä. 

He elävät lähinnä tappaen aikaa jämähtäneenä vanhoihin yliopistoaikaisiin kaveripiireihin.

Vierailija
190/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole 54-vuotias ruma nainen. En koskaan saanut ketään rumaa tai ketään muutakaan kumppaniksi perhettä perustamaan tai edes seustelemaan kanssani. P_ua oisin saanut kyllä jakaa. Töitä olen kuitenkin tehnyt koko ikäni ja veroni maksanut. Aika paljon kyllä kertynyt pitämättömiä sairaslomia ja tukiakin jäänyt saamatta. Pitäiskö syrjäytyä nyt, ois hyvä syy.

Olisit siis saanut miehiä, muttet kelpuuttanut.

Zinc

Etkö osaa lukea, vai etkö ymmärrä lukemaasi? Ilmeisesti molempia.

Äläkä vttu ala vänkäämään mutta kun että kun. Kun pitää paikkansa.

Olisi saanut miehiä. Ei kelpuuttanut, kun pitää plluakin antaa.

Zinc

Ei pllua -> ei miehiä 

Vierailija
191/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankutijaa Jjonne jankuttaa lrmpiaiheellaan

Tähän asti on kysynyt, että miten saisi perheen ja hyväpalkkaisen työn, kun on 34-vuotiaaksi asti elänyt rottana. Kun ehdotukset eivät ole kelvanneet (ota työ , mitä saat, lasten synnyttäjä saaminen voi olla tosi vaikeaa), on ülina kääntynyt tähän muotoon

Üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou üliuliuliu vouwouwou

Ulittelijalla on taas hiekkaa vaginassa. 🙄

Mistä tiedät, että tuolla on vagina? Et mistään. Sinä vain oletat niin. Tyhmä

Vierailija
192/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saanut ihastuksiani koskaan. Silti kouluttauduin mielenkiintoiseen ammattiin ja hankin omistusasunnon, harrastuksia, ystäviä ja uran. 

t. N43

Haluatko sä nyt aplodit ?

Zinc

Vierailija
193/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti olet tominut, jatka samaan malliin! Voi olla ylpeä itsestäsi.

Vierailija
194/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole katkeroituja- ja luovuttajatyyppi elämän suhteen, mutta siitä huolimatta ymmärrän ajatuskulun, joka tällaisilla tyypeillä on. Tunnen muutamia tällaisia miehiä, jotka ovat mm. opinnoissaan rämpineet maisteriksi asti, mutta sen jälkeen ei suurta motivaatiota ole oikein mihinkään; yksi on aloittanut jatko-opinnot, mutta ilman motivaatiota sekin on lähinnä kuivahtanut kasaan.

Näitä miehiä yhdistää lähinnä se, että he elävät yksin, tai korkeintaan samanlaisen kämppiksen kanssa. Kenelläkään ei ole sen suurempaa kunnianhimoa valmistumisen jälkeen. Elintason osalta ei ole mitään muita tavoitteita kuin se, että katto on pään päällä, ruokaa saa suhteellisen säännöllisesti ja kirpputorilta voi joskus ostaa joitakin vaatteenretaleita.

Eipä nämä tyypit ole pyytämässä kovin paljoa, mutta eivät kyllä annakaan itsestään oikein mitään tälle yhteiskunnalle.

Eipä monista naisista ole sen enempää hyötyä yhteiskunnalle.

Vierailija
195/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N43

Zinc

Tuskinpa hän niitä on vailla. Tuollainenhan antaa elämään sisältöä palkinnoksi, ei siinä mitään aplodeja tarvita.

Vierailija
196/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tällaiset tyypit ovat maapallon pelastus.

Muuttavat ihan turhaan happea hiilidioksidiksi.

Vähemmän hengittävät ja hitaampaan tahtiin, jumalalliseen meditaation tahtiin yhdessä synkrossa kaikkien viherkasvien ja yksisoluisten kanssa. Tämä värähtely ja sen taajuus on sen luontoista, että se vähentää radikaalisti agressioita ja kipailua lähistöllä. Se edistää ajatonta sykettä.

Rytmiltään ja taajuudeltaan 010101- traditiota.

on- ja off-tilaa

Heidän sykkeensä on ihan eri kuin työmaailman taistelun syke ja kaikki hormonit jotka erittyvät ihon lävitse muiden sieraimiin ja tietoisuuteen. Myös eläimet sekä kasvillisuus elää harmoniassa eritteidemme kanssa ja reagoi niihin.

Muistakaa oikea hengitys.

Vierailija
197/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N43

Zinc

Tuskinpa hän niitä on vailla. Tuollainenhan antaa elämään sisältöä palkinnoksi, ei siinä mitään aplodeja tarvita.

Senkö takia se on heti aamusta palstalla kommentoimassa ?

Zinc

Vierailija
198/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N43

Zinc

Senkö takia se on heti aamusta palstalla kommentoimassa ?

Zinc

Onks sul huono päivä tai jotain?

Vierailija
199/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenystävä kerran kännipäissään kertoi vst. Meinasin tippua penkiltä.

Tästä on aikaa yli 10 vuotta.

Tehtiin kartoitus. Asuminen, työpaikka ja vaimo.

Ensiksi hommattiin asumisoikeusnro.

Hänellä oli peruskoulutus alalle, jota ei enää ollut, mutta vähän vastaavia oli.

Otimme netin, listasimme kaikki yritykset, joihin voisi mennä töihin.

Harjoittelimme puhelinkeskustelua monta tuntia. Ystäväni halusi mennä ilmaiseen työharjoitteluun ja soitti suoraan jokaisen firman HR.ään . Aloitti keskustelun tiedän, että olet kiireinen ja siksi mielummin soitan, jotta saadaan asia heti kuntoon ehkä vie enempää aikaa. Ensimmäisessä pyydettiin paperit lähettämään, samoin toisessa ja kolmannessa. Lähetti kaikkiin.

Tämän jälkeen työvoimatoimistoon kysymään saako mitään tukea tälläiseen ja joku tukipaketti tuli, sis junaliput ja jotain pientä ja seurakunnalta sai muistaakseen leipää mukaan ja Jumalan siunausta.

Sai sovittua haastattelut kaikki 2 päivän sisään. Saatiin hänelle ilmainen yöpyminen tutun tutun luota ja yhdessä työpaikassa soitettiin perään ja sanottiin tervetuloa ensi maanantaina.

FB.hen kyselyä, oltiin etukäteen liitetty kaikkiin näiden firmojen alueella oleviin ryhmiin ja yhdessä löytyi alivuokralaispaikka, maksoi varmaan alle 500 e kk.

Kelaan ilmoitus mitkä ovat kk tulot, mitä saa rahaa jne vai kuka ne hoitikaan silloin, en muista. 

Siitä, kun otti yhteyttä, meni alle 2 kk, kun asui Helsingissä, oli työharjoittelupaikka ja sai arvokasta työkokemusta. Oli tähän mennessä ollut työtön 4 vuotta.

Puolen vuoden työharjoittelun jälkeen sai vinkin, pääsi oppisopimuksella eteenpäin. Oppisopimus kesti pari vuotta ja tämän jälkeen työllistyi samaan paikkaan.

Kun oli vakituinen työpaikka, jätti kimppa-asumisen ja etsi itselleen asumisoikeusasunnon.

Oli saanut kaikki maksut siihen mennessä kokoon, sillä asuminen 4 hengen solussa oli edullista.

Muutama vuosi tämän jälkeen pyysi apua vaimon etsimiseen. Etsittiin Thaimaa tutuksi FB ryhmä. Lähti jollain kimppamatkalla ja löysi sieltä vaimon.

Tässäkin juttelin toisen tutun kanssa, joka oli hakenut vaimon Thaimaasta ja miten oli valinnut oikein. Väh 30 v, ei porukan kaunein vaan tavallinen, mielummin perustyö ja vanhemmat läheisiä. Lapset ok.

Rakastui heti yhteen naiseen, meni vuosi, kun oli naimisissa ja heillä on nyt 3 lasta.

Vaimo on töissä samassa työpaikassa, työpaikkaravintolassa. Thaimaassa oli töissä ravintolassa. On kova tekemään töitä. Ainoa miinus on, vaimo lähettää palkkansa vanhemmilleen ja heidän elintaso ei ole kovinkaan kummonen. 3 lasta vie paljon rahaa. Mutta rakkautta riittää.

Harvalle paketti tippuu taivaalta. Pitää itse mennä mukavuusalueen ulkopuolelle ja yrittää saavuttaa myös jotain.

Vierailija
200/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. N43

Oletko koskaan ajatellut todellisuutta selaisena täytenä palapelinä, jossa olet tiiviisti muiden palojen seassa?

Tämä palapeli on sellainen että se antaa sinulle mahdollisuudet olla tietynlainen.

Se tietoisuus ja ymmärrys itsestäsi edustaa on- tilaa. Olet päällä ja elossa.

Off- tietoisuus ja uloshengityksen tuoma ymmärrys todellisuudesta vapauttaa sinut kaikkeuteen.

Sinuus pitää sinua elossa (pelossa) ja ei olisi mitään järkeä, jos omaa tahtoa ei olisi olemassakaan. Koska sinä päätät oletko vai etkö ole. Niin on turvallista ajatella. Olen vastuussa kaikesta ja olen Jumala.

Pelkäät siis.

Vaikka vaellan pimeässä laaksossa, niin en pelkäisi mitään, koska olen ymmärtänyt että minuus on vain todellisuusfiltteri.

Todellisuudessa olemme yhtä kaikki.

Kun kuitenkin vaivut mietiskelyyn vuosiksi ja etsit todellista itseyttä ja sinuutta.

Silloin vapaudut harhoistasi ja huomaat olevasi vain yksi palanen suuressa palapelissä. Isossa hyytelössä maanpäällä. Hengität viereisen vanhan harmaan herrasmiehen ulostullutta hengitystä sisällesi verenkiertoon ja välillänne oleva ilmakehä toimii liimana yhdistäen teidät ja kaiken yhteen.

Silloin voit olla kuin se psykiatri hiekkarannalla, joka hoki itselleen olevansa olemassa.

Hän oli raottanut ajattomuuden verhoja. Rajat on kuin verhot tai soluseinämät.

Kuin Suomi rajoineen muun maailman kanssa. Planeetta olet sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä