Nainen: oletko koskaan joutunut tappeluun toisen naisen kanssa, siis fyysisesti?
Kun olin koulussa kasarilla ja ysärillä tällaista ei kyllä ollut.
Nykyään on kuulemma paljonkin.
Oletko joutunut tappelemaan ja jos olet, miten kävi?
Kommentit (20)
En ikinä. En ole ikinä aikuisena riidellyt muutenkaan. Tottakai esim. parisuhteessa on ollut erimielisyyksiä, joista väännetty, mutta ei silleen riidelty että ois huudettu, haukuttu tai haistateltu.
En muista, että oisin ikinä nähnyt koulussa fyysistä tappelua. Ja oon siis kasari-ysärin lapsi.
En. Paitsi viinakset saivat bestiksen pari kertaa kiukkuiseksi ja jouduin purkauksen kohteeksi. Se oli sellaista repimistä ja tuuppimista, ei lyömistä. Itse yritin vain päästä tilanteesta pois. Lastenkotilaisia hieman pelättiin siihen aikaan, he joskus uhkailivat ketä milloinkin. Tuskin kaikki, mutta me tuntemattomat tietysti tunnistimme vain ne häiriköt.
En itse, mutta kaveriltani löi joku nainen silmän mustaksi yökerhossa ilman mitään syytä. Hän meni shokkiin ja alistui, eikä tapellut vastaan.
Teinityttöjen tappelut oli aina tosi rajuja mitä muistan 2000-luvun alusta. Meitä jätkiä ihan hirvitti jos näki tyttöjen tappelun! Siinä meinaa tukkaa irtos isoja tukkoja ja kynsillä raavittiin!
Minua baari-illan jälkeen takaapäin tuli siskoni eksä (nainen) ja kuristi kaulaa pitkään. Pääsin rimpuilemaan irti.
Yrittivät lepytellä, mutta harmi oli jo tapahtunut.
Eipä se suhde pitkään kestänyt ja hyvä niin.
En tytön kanssa, mutta kouluaikaan painin yhden kukkoilevan pojan kanssa, se lopetti sitten
Tavallaan. Suuttui jostain olemattomasta ja repäisi mua hiuksista, löin nyrkillä suoraan nenään ja se tappelu oli siinä. Mitäs kävi päälle. Ikinä en lyö ekana, mutta aina vikana. Tästä on kyllä 15 vuotta aikaa.
En, en ole käyttänyt fyysistä tai henkistä väkivaltaa yhtään ketään kohtaan, paitsi lapsena nahistelin pikkuveljeni kanssa. Sekin loppui aika aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Teinityttöjen tappelut oli aina tosi rajuja mitä muistan 2000-luvun alusta. Meitä jätkiä ihan hirvitti jos näki tyttöjen tappelun! Siinä meinaa tukkaa irtos isoja tukkoja ja kynsillä raavittiin!
Ei ainakaan voi yleistää. Itse olin yläasteella 2000-luvun alkupuoliskolla eikä mitään tuollaista ilmiötä ollut.
En ole ikinä joutunut fyysiseen yhteenottoon mutta uhkaus tai haaste mulle esitettiin.
Joskus yläasteella joku vuotta vanhempi tyttö uhkasi "hakata mut". Antoi oikein ajan ja paikan missä tämä tapahtuisi. Ei kiinnostanut mennä katsomaan mitä siellä olisi tapahtunut.
Mustasukkaisuudesta oli kyse, sen ihastus ilmeisesti tykkäsi musta.
En ole ikinä uskonut siihen että ihmissuhdeasioita ratkotaan nyrkein.
Ihan tarpeeksi saanut "tapella" eri kamppailulajeissa, ei ole tarvinnut muualla tapella.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä joutunut fyysiseen yhteenottoon mutta uhkaus tai haaste mulle esitettiin.
Joskus yläasteella joku vuotta vanhempi tyttö uhkasi "hakata mut". Antoi oikein ajan ja paikan missä tämä tapahtuisi. Ei kiinnostanut mennä katsomaan mitä siellä olisi tapahtunut.
Mustasukkaisuudesta oli kyse, sen ihastus ilmeisesti tykkäsi musta.
En ole ikinä uskonut siihen että ihmissuhdeasioita ratkotaan nyrkein.
Minut myös uhattiin hakata :D sanoin että no hakkaa, mitään ei tapahtunut.
90-luvulla iso joukko nuoria yritti hyökätä kimppuun. Joku keksi syyn miksi eivät uskallakaan tehdä sitä ja mietin että tuleeko tästä sairaalareissu vai kuoleeko siihen. Silti perässä seurasi myöhemmin yksi nainen joka kävi hiuksia repimään. No revin takas ja se järkyttyi. Toinen taas yritti eri paikassa, eri tilanteessa, nyrkeillä ja vedin leukaan. Teini-ikä.
Kyllä ysärillä oli tappeluita. Ilman provokaatiota kävivät päälle ja oli sellaistakin, että ilman provokaatiota tultiin ja syljettiin kasvoille, ums kivaa. Ei ole mun ysäriä ikävä.
Osa naisista on kieroja kuin korkkiruuvi ammattinsa varjolla. Siellä onnistuu kiusaamiset ja toisten henkinen pahoinpitely, pelottelu. Ihan kummallisia tyyppejä ne. Onneksi osa on fiksumpia ja toivoa luovia.
En ikinä, mutta olen selvitellyt tapausta, jossa kaksi nuorta naista ottivat ihan vakavissaan fyysisesti yhteen päihtyneinä yöelämässä. Ei kiva juttu ollenkaan, tuli lääkärireissu. Kyllä sellaista voi tapahtua, vaikka ei minun lähipiirissäni sellaista harrastetakaan.
Kantsii kiertää snagarit kesäöinä.
Hiekkalaatikolla. Sain puukengästä päähän ja kaverilla oli kynsimisen jälkiä ja mustelmia. Sovittiin asiat myöhemmin. Riidan syytä en muista
Kaupungilla. Random nainen (veikkaan huumeissa) kävi yht'äkkiä mukiloimaan kaveriani, joka ei osannut puolustautua. Piti pari iskua antaa, että älysi jatkaa matkaa. Itse sain potkusta mustelman jalkaan.
Vain siskon kanssa.