Nyt harmittaa ... ripsienpidennykset :(
En tiedä mikä minuun meni. Keski-iän kriisi varmaan. Menin ja otin ripsipidennyksen. Haaveissani heräisin aamulla hehkeänä silmät päässä ;) Ok. Liima kirveli helvetillisesti. Kuului kuulemma asiaan. Ripset olivat kaikkea muuta kuin kauniit. Osa ei ollut edes ripsilinjassa. Siinä penkillä sitten korjailtiin vähän kun sanoin että puristaa ja kiristää luomia...
Joo, mutta ihan kauheet nämä on. Mulla ei ole ollut ennen pidennyksiä mutta ei nämä kyllä siltä näytä mitä muilla. Ja oikeestiko kaikki ripset kuuluu olla saman pituisia. Ihmettelin sitä jo laitettaessa. Itku tässä kohta tulee. Taidan yrittää öljytä nämä irti.
Kommentit (59)
Ripsienpidennykset ovat yksinkertaisesti käsittämättömiä. Ranskassa monta vuotta asunut ystäväni tuli käymään Suomessa ja ihmetteli joidenkin suomalaisnaisten ripsiä minulle. Itsellenikin tulee mieleen pidennyksistä joko ammattikoulu tai sitten itäeurooppalainen halpa nainen.
No, niin kävin kotona tekijällä . Kehui käyttävänsä ammattilaisten tuotteita ja omaavansa pitkän kokemuksen. Siis halvan valitsin. Nyt harmittaa.
ap
pistä pikaliimaa niin pysyy taatusti.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:30"]
No, niin kävin kotona tekijällä . Kehui käyttävänsä ammattilaisten tuotteita ja omaavansa pitkän kokemuksen. Siis halvan valitsin. Nyt harmittaa.
ap
[/quote]
Eli vielä pimeänä.. Joo, en ihmettele että harmittaa. :/ Ei oo mitään takuuta..
Ja laadukkaan liiman ei todellakaan tulisi kirvellä koska sitä ei koskaan saa mennä silmiin.
OK. Kiitos vastauksista. Ihmettelin kyllä kovasti tuota liiman kirvelyä. Mutta tosiaan sanoi että kuuluu asiaan. Että vain kirvelevillä liimoilla pysyy.
-ap-
Mun mielestä ne on aina ihan järkyttävän näköisiä. En yhtään ihmettele jos tänne tulevat ulkomaalaiset hätkähtää.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:33"]
OK. Kiitos vastauksista. Ihmettelin kyllä kovasti tuota liiman kirvelyä. Mutta tosiaan sanoi että kuuluu asiaan. Että vain kirvelevillä liimoilla pysyy.
-ap-
[/quote]
Joo, tuskin on edes saanut koulutusta hommaan..
-Ripsiteknikko.
Kuka kumma hankkii ripsiin pidennykset. Kai vielä sellainen strassi silmäkulmaan lisäksi? Niin halpa look on varmaa varmempi.
Mulla on jo reilut puoli vuotta ollut ripsien pidennykset ja vielä kukaan ei ole huomannut että näin on (ellen ole erikseen kertonut). Ripset ovat silmän ulkonurkassa pidemmät ja sisänurkassa lyhyemmät - kuten kuuluukin. Ja tosiaan luonnollisen näköiset!
Älä hyvä nainen lähde itse poistamaan niitä ripsiä, lähtee omat ja vieraat. Mene kunnon ripsiteknikolle; harmi ettet tehnyt näin alun perinkin...
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:38"]
Ripsipuoskari. :D
[/quote]
Niin, se kun valitettavasti on oikeasti jopa hengenvaarallista. Nuo liimat, varsinkin halvat voi viedä näön ja aiheuttaa pahoja tulehduksia. Siksi se ei juuri ole naurunasia.
-se teknikko.
Olen asunut Ranskassa itse eikä siellä kukaan käytä ripsipidennyksiä. Voin hyvin kuvitella miten käsittämättömiltä ne näyttävät ranskalaisen tai vakituisesti Ranskassa asuvan mielestä. Itäblokki niistä tulee kyllä hakematta mieleen. Vaikka kyseessä olisikin keski-iän ratkaisematon kriisi, en usko että kovin koulutettu ihminen saa edes mieleensä hankkia pidennyksiä.
Niin. Tarkoitus oli kyllä hankkia sellaiset luonnollisen näköiset. Enkä kyllä mitään strasseja ripsiini halunnutkaan. Mutta siis lopputulos on halvan näköinen, mitä siis olikin ;) Mietin vaan että tää ei ollutkaan mun juttu ... tai sitten tuo tekijä oli tosi huono.
-ap-
hei moni sekottaa ny varmaan ripsien pidennykset näihin tekoripsiin. Ripsien pidennykset voi saada ihan luonnollisella pituudella, joka ei juurikaan mee paljoa omien ripsien yli ja on sillon oikeesti kaunis ja luonnollinen. Tosi monella on ja sitä ei heti arvais. Pidennykset on rumia sitku niihin tunkee ripsiväriä tai just niinku tässä ne on tehty väärin. Mitää strasseja harvemmin kukaa silmäkulmaan laittaa.
Timantteja nämä nuoremmat ehkä, mut harvemmin näkee niitäkää.
Oma kokemukseni oli, et ajattelin yhen kerran kokeilla ja ne oli nätit sen 5 päivää sit tippu välistä kauheesti pois. ja omat ripset jää näiden tippuneiden jälkeen ihan tyngäksi eli ripsiä on pakko huoltaa jos ei halua olla paria kk ihan olemattomilla lyhyillä ripsillä.
Olen nähnyt myös kauniita ripsienpidennyksiä. Eihän sen aina tarvitse olla paksu hämähäkinjalka-look koko rivistössä.
Muutama ohut ja viehkeä pidempi ripsi ulommassa silmänurkassa kaunistaa silmiä jotenkin taianomaisesti. Vaikutelma on luonnollinen, mutta katseessa jotain ekstraa mitä ei pelkällä ripsivärillä saavuta.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:40"]
Olen asunut Ranskassa itse eikä siellä kukaan käytä ripsipidennyksiä. Voin hyvin kuvitella miten käsittämättömiltä ne näyttävät ranskalaisen tai vakituisesti Ranskassa asuvan mielestä. Itäblokki niistä tulee kyllä hakematta mieleen. Vaikka kyseessä olisikin keski-iän ratkaisematon kriisi, en usko että kovin koulutettu ihminen saa edes mieleensä hankkia pidennyksiä.
[/quote]
Hei, vaihda edes maata kun näitä selität.
Aiemmin "ystävä "on asunut ja nyt sinä.
Muuten, muutamakin ripsipidennys-brändi on peräisin Italiasta tai Ranskasta... :)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:39"]
Mulla on jo reilut puoli vuotta ollut ripsien pidennykset ja vielä kukaan ei ole huomannut että näin on (ellen ole erikseen kertonut). Ripset ovat silmän ulkonurkassa pidemmät ja sisänurkassa lyhyemmät - kuten kuuluukin. Ja tosiaan luonnollisen näköiset!
Älä hyvä nainen lähde itse poistamaan niitä ripsiä, lähtee omat ja vieraat. Mene kunnon ripsiteknikolle; harmi ettet tehnyt näin alun perinkin...
[/quote]
Kyllä n huomaa, mutta ei niistä enää kukaan mainitse, kun niitä on niin paljo. Tai ei kehtaa, kun ne on niin halvan näköiset
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 09:39"]
[/quote]
Jep, tuommoisia minäkin havittelin, siis luonnollisia ja tosiaan kysyinkin että ei kait kaikki ripset nyt samanpituisia ole. Ihan järkyttävää kun sisäkulmassa on pitkät karvat. Hämähäkkilook. Mutta nyt olen niin järkyttynyt että haluan nämä vain pois. -ap-
Haha tiedän monta ranskalaista näyttelijää joilla on ripsienpidennykset :D aika jännä väite.
Voin kertoa, ettet todellakaan huomaa kellä on ja kellä ei :) Jos todella olet kaikkien silmät nähnyt noin 10 cm päästä niin sitte voin uskoakin :)
Kävitkö halvassa, vai kunnon paikassa?