Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt harmittaa ... ripsienpidennykset :(

Vierailija
22.10.2013 |

En tiedä mikä minuun meni. Keski-iän kriisi varmaan. Menin ja otin ripsipidennyksen. Haaveissani heräisin aamulla hehkeänä silmät päässä ;) Ok. Liima kirveli helvetillisesti. Kuului kuulemma asiaan. Ripset olivat kaikkea muuta kuin kauniit. Osa ei ollut edes ripsilinjassa. Siinä penkillä sitten korjailtiin vähän kun sanoin että puristaa ja kiristää luomia...

Joo, mutta ihan kauheet nämä on. Mulla ei ole ollut ennen pidennyksiä mutta ei nämä kyllä siltä näytä mitä muilla. Ja oikeestiko kaikki ripset kuuluu olla saman pituisia. Ihmettelin sitä jo laitettaessa. Itku tässä kohta tulee. Taidan yrittää öljytä nämä irti.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:14"]

halvalla ja kalliilla voi olla merkitystä tai sitten ei :) itse teen suht. edullisesti, hyvillä tuotteilla.. en tod. ebaystä tilatuilla.. ne jotka näin tekee, tuskin ovat saaneet edes sitä yhden päivän koulutusta.

[/quote]

Maksatko verot sentään?

Vierailija
42/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:12"]

Lisäystä vielä ripsiteknikolta:

Oikein tehdyt ripset osoittavat myös samaan suuntaan kuin luonnollinen ripsi. näitä hämähäkki ripsiä näkee kyllä paljon, ja silloin on kyse pahoista yhteenliimauksista ym. nämä sattuvat, ovat rumat, pilaavat omat ripset jne.. pahimmassa tapauksessa maksavatkin paljon.

[/quote]

Ja tämäkin vielä ... mun ripset sojottaa kaikki suoraan ylöspäin. Niinkuin nukella. Ja yhteenliimauksia. Ja muuten otin sakset ja lyhensin noita.-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteelliset edullinen on nyt sitten makukysymys... jos laillisesti tehtynä 60e uudet (ja hyvät) on mielestäni edulliset. (hyvän muuten huomaa myös siitä, ettei tarvitse mainostaa. asiakkaita tulee jonoksi asti, vain aikaisempien asiakkaitten kautta)

ap. kuvailusi ei kuulosta ollenkaan oikealta.. en edes ymmärrä miten ne voi saada osoittamaan ylöspäin. ovatko kenties liimattu luomeen ( mikä on ehdottaman väärin ja kivuliasta) vai oikein liimattu kiinni ripseen. suosittelisin vaatimaan rahat takaisin ja mennä kuvan kanssa näyttämään miltä oikeat ripsienpidennykset kuuluu näyttää.

Vierailija
44/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteelliset edullinen on nyt sitten makukysymys... jos laillisesti tehtynä 60e uudet (ja hyvät) on mielestäni edulliset. (hyvän muuten huomaa myös siitä, ettei tarvitse mainostaa. asiakkaita tulee jonoksi asti, vain aikaisempien asiakkaitten kautta)

ap. kuvailusi ei kuulosta ollenkaan oikealta.. en edes ymmärrä miten ne voi saada osoittamaan ylöspäin. ovatko kenties liimattu luomeen ( mikä on ehdottaman väärin ja kivuliasta) vai oikein liimattu kiinni ripseen. suosittelisin vaatimaan rahat takaisin ja mennä kuvan kanssa näyttämään miltä oikeat ripsienpidennykset kuuluu näyttää.

Vierailija
45/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:23"]

[/quote]

Ulkoreunoissa molemmissa silmissä oli tupsut jotka eivät kyllä olleet ripsissä kiinni vaan luomessa. Ja ulkonurkan ripset (siis omat) kummasti solmussa. Eli ripset sojattavat ulkonurkastakin ylöspäin. Tuskinpa menen rahojani vaatimaan takaisin, en jaksa. Paskat mitkä paskat.-ap-

Vierailija
46/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi kurjuus... Mutta tekijöissä on todella eroja. Itselläni on ollut vuoden verran ja olen todella tyytyväinen, tosin olen itsekin kokeillut eritekijöitä ja aina palannut hyvän tekijän luo lopulta. Ripsien teko kestää tunnista kahteen ja pysyvät kuukauden kauniina ja viidennen viikon sinnittelen :). Hinta luokkaakin on varmaan paljon, itse olen kalleimmillaan maksanut 60e

Vierailija
47/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta tosi hyvin.

Olen itse ottanut ripsienpidennykset parikymmentä kertaa ja nähnyt sinä aikana jos jonkinlaista tekijää. Oma tavoitteeni on saada nimenomaan ripsientuuhennos, ei niinkään pidennystä. Haluan myös, että ripset on tehty mahdollisimman luonnollisen näköisiksi, ei silmät sulkevan ja avaavan nuken liian säännöllisiksi viuhkaripsiksi.

Hyville tekijöille on tulijoita ja esim. viimeksi tulin aikataulusyistä kokeilleeksi lähellä kotiani sijaitsevaa uudehkoa paikkaa. Virhe. Ripsistä tuli hirveimmät koskaan. Täysin epäluonnollinen rivistö millilleen saman pituisia ripsiä ja kaarevuus vielä valittu siten, että silmät näyttävät pienemmiltä, kuin ilman ripsiä. Pidennyksiä on liikaa ja musta ripsimöykky silmien yläpuolella tekee silmistä ainoastaan uneliaan näköiset. Sanomattakin selvää, että varasin heti uuden ajan korjatakseni nämä luottotekijälläni. Muualle en aiokaan tästä eteenpäin mennä.

Vierailija
48/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä asiakkaat vakiintuvatkin käymään sen luona kenen jäljestä tykkää. Hyvälle tekijälle voi myös esittää toiveita pituudesta, paksuudesta ja pituuden jyrkästä noususta.. (eli kun jotkut haluavat puoliväliin asti samaa ja sitten jyrkän pidennyksen loppuun saakka)

Valitettavan paljon on huonoja tekijöitä etenkin myös liikkeissä ja siksi korostankin, että se ei aina merkkaa laatua jos menee kauppakeskuksen liikkeeseen ja maksaa niistä 100e. tiedän monta esimerkki tapausta, joita en tässä tietenkään voi haukkua. mutta kannattaa mennä sellaiselle tekijälle, jonka tekemiä ripsiä on nähnyt ja ollut tyytyväinen... -ripsiteknikko

Vierailija
49/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:49"]

"silmät sulkevan ja avaavan nuken liian säännöllisiksi viuhkaripsiksi.

Täysin epäluonnollinen rivistö millilleen saman pituisia ripsiä ja kaarevuus vielä valittu siten, että silmät näyttävät pienemmiltä, kuin ilman ripsiä. Pidennyksiä on liikaa ja musta ripsimöykky silmien yläpuolella tekee silmistä ainoastaan uneliaan näköiset.[/quote]

Siis tämä on kyllä yhtenevä kuvaus minun tilanteestani :( Olen ollut aina sitä mieltä että silmät on kasvoissani parhainta. Nyt silmät näyttää pieniltä ja uneliailta. -ap-

Vierailija
50/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi kertaa laitettu pidennykset ja molemmilla kerroilla tulos on ollut niin luonnollinen, että todella harva on edes huomannut minulla olevan muuta kuin meikkiä. Olen ottanut ne lyhimmät ja ohuimmat ripset mitä saa, mutta silmissä ne näyttävät juuri oikeanlaisilta ja kauniilta.

Vierailija
51/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni todella hienoja saadaan myös muillakin pituuksilla ja asiakkaani ovat aina tyytyväisiä. paitsi ekakertalaiset joille monesti saattaa olla pienoinen shokki kun yhtäkkiä onkin hienot ripset, kunnes niihin sitten tottuu. pienet ja ohuet näyttää varmaan huononkin tekijän tekeminä ihan ok ripsiltä.

Vierailija
52/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin citydealista 25 eurolla ripsienpidennyksen viime syksynä. Ajattelin kokeilla.

Tulos oli jäätävä.. Itse paikka oli jo sen näköinen että halusin kääntyä ovelta. Tekijä tuli 20 min myöhässä, asiaa pahoittelematta mitenkään. Yritti alkaa tehdä pidennyksiä samantien, pyysin että pesisi kädet. Ei kysynyt mitä tai millaista haluan. Sanoin että luonnolliset, huomaamattomat. Teki mieli paeta paikalta samantien, mutta jäin ja annoin tytön (vietnamilainen) tehdä ripset. Ne oli tuollaiset tasapaksut tönköt, ei nyt voi sanoa että ihan sikarumat, mutta ei luonnollisetkaan. Yhdessä ripsessä oli kuunnin 2-3 pidennystä.

Annoin ripsien pudota itsekseen pois, niitä huoltamatta. Totesin vaan muutaman asian:

-En koskaan enää ota tarjousripsiä

-En koskaan enää jää paikkaan jos se on noin epäilyttävä

-En anna ulkomaalaisten koskea silmiini, ellen ole vakuuttunut että he todella tietävät mitä tekevät. (EN ole rasisti, kaukana siitä)

Ap, anna ripsien pudota ajan kanssa pois.

Vierailija
53/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ripset haluaa poistaa niin kannattaa yrittää öljyllä. ei siinä omat ripset öljystä irtoa, ellei joudu repimään ja runttaamaan. jos liimaa on hirveesti niin voi olla ettei öljy auta. Nää huonot kokemukset on tosi huonoa mainosta ripsienpidennyksille ja valitettavan harva edes tietää millaiset kunnon ripsienpidennykset ovat.

Vierailija
54/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko jotenkin nopeuttaa tuota ripsien putoamista ? Millä ammattilaiset irrottaa?

-ap-

Vierailija
55/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 vastaa:

Kokeile saunomista, just tuota öljyä ja ei muutaku kärsivällisesti odottelemaan et ne lähtee irti.

Näitä surkeita kokemuksia pitää jakaa, jotta ihmiset tajuaa että ihan minne vaan ei kannata mennä ottamaan pidennyksiä: kannattaako ne oikeasti ollenkaan? Mä otin koska liikun ihan hirveesti ja ajattelin että en olisi aina salilla niin seinästä reväistyn näköinen jos olis edes vähän pdennystä ripsissä. No enää koskaan ikinä en hanki.

Vierailija
56/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maku asia, itselläni ollut pidennykset jo nelisen vuotta ja kyllä se vaan helpottaa elämää kun ei tarvitse meikata ja on paljon nätimpi olo.

mutta joo onhan noita nähty ja koettu vaikka minkä näköisiä hirvityksiä, pettymysten kautta löytynyt omat luottotekijät edullisesti.

Vierailija
57/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI ripsipidennykset mitä itse olen nähnyt on olleet joko RUMIA tai sitten NAURETTAVAN näköisiä!!! Varmaan jollakulla on ihan nätit ja luonnolliset, eli en ole edes tajunnut että ei ole aidot, mutta olen nähnyt satoja ihan hirveitä! En laittaisi itselle.

Vierailija
58/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattilaiset irroittaa siihen tarkotetulla aineella, jonka pitää antaa ensin vaikuttaa n. 10min.. pätee varmaan öljyynkin.. tuskin öljylläkään saa kaikkia lähtemään. kaikenlainen kastelu ym saunominen nopeuttaa lähtemistä..

Vierailija
59/59 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti kaikille vinkeistä ja vertaistuesta ;) Taidan sitten istuskella illan saunassa öljylaput silmillä ;) Ehkä tälle joskus vielä pystyn nauramaankin ... EHKÄ.

Onneksi kotijoukot oli armollisia eikä nauraneet mulle. Pikkuisen tyttäreni mielestä ovat hienot ja mies väitti ettei huomaa mitään eroa entiseen ...

-ap-