Onko jo ikävä edellistä hallitusta?
Kommentit (27)
Edellinen hallitus oli kamalinta koskaan. Jopa sille työttömälle ja vähävaraiselle, jota edellinen hallitus haukkuu oman kautensa jälkeen "kaikkein heikoimmassa asemassa olevaksi". Ei paljoa kiinnostanut parantaa heidän asemaansa.
En mä edes oikeistoa äänestäneenä ole tyytyväinen tähän nykyiseen "kauhukabinettiin".
Ei ole. Kaikki meni väärään suuntaan Natojäsenyyttä lukuunottamatta.
Ei todellakaan ole ikävä vanhaa hallitusta. Uuden hallituksen negatiivinen väre, johtuu suurelta osin viher-vassari mediasta, joka on juuri niin puolueellinen uutisoinnissaan kuin tämän saman kompuksen saattoi odottaa. Ihan kuin media oli sama kuin oppositio?!? Minun on ikävä objektiivista, ammattitaitoista journalismia.
Median on helppo ohjailla ihmisten mieliä eri tavoin:
- kutsumalla haastateltaviksi viher-vassari asiantuntijoita / tutkijoita yleensä yliopisto maailmasta
- vanhan kunnon toisto keino. Toistetaan esim. Perussuomalaisten negatiivisia
- kutsumalla vain samaa (viher-vasemmisto) mieltä olevia haastateltavia. Sen sijaan, että kutsuttaisi eri puolilta asiantuntijoita ja annettaisi kuulijoiden itse muodostaa oma mielipiteensä.
Kokoomuksen ja Perussuomalaisten miehet saavat paljon enemmän vihapuhetta ja maalittamista kuin viher-vasemmiston naiset, mutta tätä ette tokikaan huomaan median uutisoinnista.
hups lähti vähän keskeneräisenä kiireessä, mutta asian tuosta taitaa ymmärtää.
No yliopistolta toki on aika vaikea löytää asiantuntijoita joilla olisi nassesympatioita.
Räkälöistä varmaan löytää...
Kadun että äänestin Perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja Perussuomalaisten miehet saavat paljon enemmän vihapuhetta ja maalittamista kuin viher-vasemmiston naiset, mutta tätä ette tokikaan huomaan median uutisoinnista.
Ei nyt ehkä maalittamista mutta persumiesten saama suurempi kritiikki on helppo ymmärtää koska vihervasemmiston naiset faktisesti kirjoittavat vähemmän väkivaltajuttuja tai rikoksen tunnusmerkit täyttäviä ihmisryhmää herjaavia tekstejä. Heillä harvoin on yhtään mitään rikosrekisteriäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ikävä vanhaa hallitusta. Uuden hallituksen negatiivinen väre, johtuu suurelta osin viher-vassari mediasta, joka on juuri niin puolueellinen uutisoinnissaan kuin tämän saman kompuksen saattoi odottaa. Ihan kuin media oli sama kuin oppositio?!? Minun on ikävä objektiivista, ammattitaitoista journalismia.
Median on helppo ohjailla ihmisten mieliä eri tavoin:
- kutsumalla haastateltaviksi viher-vassari asiantuntijoita / tutkijoita yleensä yliopisto maailmasta
- vanhan kunnon toisto keino. Toistetaan esim. Perussuomalaisten negatiivisia
- kutsumalla vain samaa (viher-vasemmisto) mieltä olevia haastateltavia. Sen sijaan, että kutsuttaisi eri puolilta asiantuntijoita ja annettaisi kuulijoiden itse muodostaa oma mielipiteensä.
Jännä että myös ulkomainen media pitää nasseilua pahempana kuin tanssimista bileissä.
Ylen uusimman gallupin mukaan edellisen hallituksen puolueiden suosio on reippaasti yli 50 %. Se kertonee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ylen uusimman gallupin mukaan edellisen hallituksen puolueiden suosio on reippaasti yli 50 %. Se kertonee jotain.
Nykyhallituksen suosio samaisen gallupin mukaan ylittää opposition suosion, joka kertoo olennaisen.
Pimpanhajuinen haarovälihallitus etoo yhä!
Vierailija kirjoitti:
Kertoo että ihmiset on tyhmiä eivätkä enää muista ettei edellinen hallitus ollut yhtään nykyistä parempi.
Älkää ihmeessä uskoko näihin persujen puoluetoimiston masinoimiin "äänestyksiin".
Aina näissä oikeiston mielipide voittaa, vaikka oikeistoa on Suomessa 41%, eli perskokkareet. Ei ole matemaattisesti uskottavaa.
Hallitus oli porukkana jees, mutta nyt pitää laittaa talous ja työmarkkina kuntoon. Ulkoilmamuseo ei meitä pitkään elätä, vaan nyt tarvitaan taloudellista toimeliaisuutta ja vastuunottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen 8uusimman gallupin mukaan edellisen hallituksen puolueiden suosio on reippaasti yli 50 %. Se kertonee jotain.
Kertoo että ihmiset on tyhmiä eivätkä enää muista ettei edellinen hallitus ollut yhtään nykyistä parempi.
----
En ole tyhmä. Olen hammaslääkäri. Ja edellinen hallitus oli todellakin parempi kun nykyinen.
Ai ikävä sitä et valkosta heteromiestä pieksetään ku Jeesusta Passion of the Christis?