Minkä ikäisenä aloitit silmän ryppyvoiteen käytön?
Itse 24 ja huomaan selvästi juonteita silmien reunoille ilmestyneen vuoden aikana. Milloin olette alkaneet käyttää rypyille tarkoitettuja voiteita? Itsellä vielä perus kosteuttava..
Kommentit (38)
Kun en paahda itseäni auringossa. Usko nyt.
Äsken katsoin peiliin. Ei paha. Olen jo 49v.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 08:54"]
Siksi rypyttömiä naisia ei ole, koska tämän ketjun otannan mukaan monikaan ei käytä silmänympärysvoiteita. Ja ei voiteet poista tai estä ryppyjen tuloa. Ne pitävät ihon joustavana ja kosteana jolloin mahdolliset rypyt eivät ole niin syviä.
[/quote]
Et sitten tienny että ihossa on oma kosteus tallella jos
sitä ihoa ei kuivateta pilalle.
36 v. Ei kuulemma kannata missää nimessä aloittaa liian aikaisin.
Itse aloitin 27-vuotiaana silmänympärysten kosteutuksen ja siitä vähitellen iän karttuessa vaihdoin ns ryppyvoiteisiin. Kyllä silmänympärysten kosteuttaminen ja aurinkolasien käyttäminen auttaa siihen, ettei tule niin paljon eikä niin pitkiä juonteita silmien sivuille ainakaan.
N. 40-vuotiaana. Ihan perussilmänympärysvoide.
38 eikä toistaiseksi mitään tarvetta ryppyvoiteille :)
25-vuotiaana varmuuden vuoksi, koska ihoni on aina ollut melko kuiva. Nyt olen lähes puolet vanhempi ja säästynyt toistaiseksi silmänrypyiltä.
25 vuotiaana ei vielä mitään kovin vahvaa kannata käyttää. Oikeestaan ei vielä edes tarvitse mitään ikääntymisen merkkejä estävää ominaisuutta. Kosteus riittää (kuitenkin silmänympärys iholle tarkoitettu). Se jo ehkäisee hyvin :) kolmekymppisenä voi ottaa jo vahvemman tuotteen. Itse olen vielä 19 eikä mitään käytössä. Joskus kovilla pakkasilla kuivaa noi yläluomet, silloin laitan ihan mietoa, kosteuttavaa silmänympärysvoidetta
Mulla kans tosi ohut ja kuiva iho, jonka takia olen siis erityisesti miettinyt, että milloin kannattaa aloittaa.
-ap
Lähellä viittäkymppiä enkä oo käyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 23:11"]
En käytä tuollaisia hömpötyksiä. Rahat säästyy! Olen 32 v.
[/quote]
Rahat säästyy? :D Esimerkiksi Pirkalla on loistava silmänympärysvoide joka maksaa pari euroa. Tuote säilyy avattuna n. 12 kk ja itse en ole ikinä saanut tuota vuodessa kulutettua loppuun, vaikka päivittäin käytänkin. Että se siitä rahan menosta. :)
En käytä ryppyvoiteita, mutta tavallinen silmänympärysvoide tuli rutiineihin 18-vuotiaana. En tiedä auttaako tulevaisuudessa vai ei, mutta eipä siitä haittaakaan ole.
Ja ne aurinkolasit suojaa siristelyltä.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 11:32"]
Kun en paahda itseäni auringossa. Usko nyt.
Äsken katsoin peiliin. Ei paha. Olen jo 49v.
[/quote]
Aaargh! Menee pikkuhiljaa hermo tähän (näihin?) runoilijaan/runoilijoihin!
Ei ole kaunista, ja antaa hyvin vajakin kuvan. Joka ketjussa.
En ole vielä varsinaisesti aloittanut, vaikka olen kyllä kerran jo yhden ryppyvoiteen ostanut. Ikää 54 v.
Aloitin kevyen meikkaamisen 14 -vuotiaana ja tuolloin äitini ehto meikkaamiselle oli, että joka ilta on myös jaksettava puhdistaa ja kosteuttaa naama kunnolla tai muuten meikkiä ei käytetä. Samassa yhteydessä aloin käyttää kevyttä päivä- ja yövoidetta sekä silmänympärysvoidetta. Parikymppisenä silmänympärysvoiteessani oli jo hieman rypynestoa ja nykyisin käytän ehdottomasti jo rypynestovoiteita, niin kasvoilla kuin silmien ympäryksissä.T. 36vee
Silmänympärysvoiteissa ei ole mitään sellaista erityistä tehoa, joka muista kasvovoiteista puuttuisi. Ne ovat samaa tavaraa, jota ostatte muille kasvojenne alueille isommassa purkissa ja halvemmalla. Olen 35, en ole ikinä käyttänyt muuta kuin tarpeen mukaan perusvoiteita, ja minulla ei ole vielä yhtään ryppyjä silmien ympärillä. Otsassa on kevyet vaakasuorat juonteet.
Silmänympärysvoide tuhansien tai kymmenien tuhansien eurojen kilohintoineen ei tule kuulumaan kosmetiikka-arsenaaliini jatkossakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 11:04"]
Jaahans, taattua av-tasoa: kaikki ovat luonnonkauniita, rypyttömiä ja ikäistään huomattavasti nuorempia ja mitään rasvoja ei käytetä.
No, kunhan te 30-40-kymppiset vielä muutaman kesän ja talven kuljette naama viimassa tai auringonpaahteessa, niin takaan, että eräänä kauniina päivänä ryppyjä on sekä silmien alla että koko naamassa.
Aloitin hoitavien tuotteiden käytän alle 3-kymppisenä. Ryppyjä ei ole. Käytän Exuviance-tuotteita, mutta myös perus-Niveaa (sininen peltirasia). Rypyttömyys on toisaalta geenien ansiota, toisaalta ruokavalion, ja kolmanneksi hyvän ihonhoidon tulosta. Uskon myöskin, että koska en meikkaa ja tällä tavoin rasita kasvojani joka ikinen päivä, niin pysyn sileänä. Jos joku tuoteryhmä on kemikaalimyrkkiä, niin meikit todellakin.
En kuvittele säilyväni rypyttömänä ad infinitum, tällä hetkellä ikää 42 ja tykkään peilikuvastani. Ihonhoito on tapa pidentää ihon rypyttömyyttä ja tervettä hehkua, ei mikään ryppyjenpoistokikkakolmonen.
[/quote]mun äiti on liki 80v eikä silläkään ole ryppyjä kuin silmien alla. siis tarkoitan sellaisia oikeita ryppyjä. mutta kyllä hänet näkee ja huomaa ikäihmiseksi ei se rypyttömyys sitä tarkoita etteikö vanhenisi.