Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä
Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut, ap. Ei ole kiinnostunut.
Miehistä ei ikinä tiedä kasvotusten, kiinnostaako niitä. Ne saattaa (ilmeisesti seksin toivossa?) istua vaikka tuntikaupalla heittämässä läppää treffeillä ja kysyessä haluavat kovasti nähdä uudelleen. Sitten niistä ei ikinä kuulu eikä ne vastaa mihinkään yhteydenottoihin.
Mistään ei voi tietää, menikö deitit hyvin ja tunsiko mieskin kipinää. Kaikki fiilikset voi olla tasan omalla puolella. On aivan uskomaton tsägä, jos kiinnostukset kohtaavat. Olkaa onnellisia te, joilla tämä on tapahtunut.
Joo ja voi olla, että naiset on samanlaisia, mutta en tapaile naisia eikä aloittajakaan varmaan.
Kun kyse ei ole sukupuolisidonnaisesta asiasta, niin mikset kirjoita tekstiäsi korvaten sukupuolen tilalle ihminen sanaa? Lopulta kyse kuitenkin huonosti käyttäytyvistä yksilöistä tai henkilöistä kenen kanssa tavoitteet eivät mene yhteen.
Kävin viikonloppuna kävelytreffeillä. Oli mukavaa ja toinen sanoi haluavansa myös tavata uudestaan. Päästyäni kotiin laitoin kiitosviestin treffeistä. Tähän ei reagoitu mitenkään. Vuorokauden hiljaisuuden jälkeen laitoin viestin, että hän ei kai ole kiinnostunut jatkosta. Suht pian tuli vastaus, että näki viestini vasta silloin. Ei muuta kommenttia. Vastasin kertoakseni tekemisistäni ja kutsuen hänet uusille treffeille. Pari päivää hiljaisuutta, kunnes tuli viesti ehdotetun päivän aamulla ettei ehdotettu päivä sovi. Taas ei mitään muuta kommenttia tai reagointia muihin kertomiini asioihin.
Deittailun kurja puoli, ettei ole niin hyviä ensitreffejä jonka jälkeen uskaltaisi innostua toisesta tai olla varma toisista treffeistä. Yksi pahimpia kokemuksia, kun kivan illan ja yhteisen yön jälkeen herää aamulla hyvällä tuulella. Ehtii miettiä, että tästä voi tulla jotain tosi hyvää. Kunnes toinen herää ja pukiessa kertoo ettei juttu jatku.
Teillä oli kivaa kaverina, mutta ei kemiaa. Mutta minä kyllä sanon heti treffien jälkeen, että oli kivaa, mutta ei sillä lailla kipinää. Sinuna en haikailisi miehen perään, joka ei pysty sanomaan suoraan, hänellä on kommunikoinnissa puutteita, jotka tulisi rankasti eteen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
AP, ymmärrän harmituksesi jos itse kerkesit jo miehestä innostua, ja etenkin, kun et ilmeisesti ole mikään deittailijatyyppi, mutta....
Olit kirjoitellut miehen kanssa muutaman päivän ajan jonka jälkeen kävitte tunnin kahvilla, eli ei sillä miehellä (tai sinullakaan) ole mitään velvollisuutta ottaa yhteyttä tai ilmoittaa, jos poistaa Tinderistä.
Näkemisen (tai yhteystietojen vaihdon) jälkeenhän matchia on muutenkin turha enää siellä Tinderissä pitää, ja jos kummastakaan ei vain kuulu treffien jälkeen mitään, ei tarvitse sen kummemmin ilmoitella ettei halua enää tavata.
Tietysti miehen olisi kohteliasta vastata sinulle jos itse päätät laittaa hänelle viestiä, mutta se ettei hänestä kuulu mitään ja että hän poisti sinut Tinderistä ei ole tuossa vaiheessa sinänsä iso tai loukkaava asia.Ehkä Tinder ei välttämättä sovi sinulle?
Kun oikeastihan tuossa ei nyt ole mitään ”juttua” tapahtunut, kun kirjoittelitte muutaman päivän ja näitte tunnin ajan kahvilla.
Toki siitä olisi voinut kehkeytyä jotain, mutta ei ilmeisesti nyt kehkeytynyt.
Kannattaa yleensäkin nähdä matchit nopeasti livenä ettei mene turhaan aikaa johonkin pitkälliseen näpyttelyyn tyypin kanssa joka ei livenä natsaakaan, eli hyvä juttu kun näitte nopeasti ja asia selvisi!Minusta tässä ei ole nyt tapahtunut mitään varsinaista ”ghostausta” kun alla on tosiaan muutaman päivän kirjoittelu ja tunnin kahvilatapaaminen, vaikka toki tuollaisissakin tapauksessakin voisi kohteliaisuuttaan laittaa jonkinlaisen ”Oli kiva tavata, mutta minun täytyy sanoa ettei itselleni tullut sellaista tunnetta, että meidän kannattaisi nähdä uudelleen. Kaikkea hyvää!”-tyyppisen viestin perään.
Tämä on itse asiassa ihan kuin elämä ennen tinderiä, mikään ei ole muuttunut. Joku tyyppi on kiva ja käytte yhdessä elokuvissa. Seuraavan kerran näet hänet jonkun toisen tytön kanssa, ja he seurustelevat. Olet voinut haaveilla tässä välissä, turhaan. Tätä on ollut aina.
Ei pitänyt sinusta. Onko tuossa jotain vaikeasti tulkittavaa?
Minulle on käynyt noin kaksi kertaa, kun pari vuotta sitten deittailin. Molempien miesten kanssa noin viikon päivät innoissaan juteltiin, tavattiin ja oli omasta mielestäni hyvin onnistuneet treffit ja puhuttiin, että voitaisiin tyyliin loppu viikosta nähdä, ja kun olen itse päässyt kotiin ja ajatellut laittaa viestillä 'kiitos mukavista treffeistä' tms. niin olenkin jo poistettu matcheista.
Joten ymmärrän ap fiiliksen, enkä ymmärrä sitä, jos ei suoraan uskalla sanoa, ettei napannut, niin olisi sitten edes viestillä saman sanonut treffien jälkeen.
Mut on poistaneet sellaiset selvästi vähän ressukkamiehet, jotka olivat ihan vain seksin perässä. Ei harmittanut.
Nykyään sellaiset melkein jo haistaa, mutta toki välillä käy niinkin, että haksahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa tuntua siltä etten viitsi laittaa miehelle yhtään mitään viestiä tai kysyä miksi hän katosi. Treffit olihan siis tänään ettei tästä ole edes niin paljon aikaa vielä kulunut. Mutta jotenkin tuo matcheistä poisto ja se että tyypistä ei ole kuulunut enää yhtään mitään antaa signaalia että tämä jäi nyt hänen osaltaan tähän.
-Ap
Tosin kirjoittelet hirveästi tänne av:lle asiasta, ikään kuin jankkaat ja viittaan muihinkin kirjoituksiisi tässä ketjussa.
Ettet vaan olisi rasittava tyyppi?
90% av-kirjoittajista kuulostaa rasittavilta tyypeiltä. Vai käyttäydytkö itse normaalisti noin, että kysyt vieraalta ihmiseltä "Ettet vaan olisi rasittava tyyppi?"
Hei ap!
Itse erosin pitkästä parisuhteesta noin vuosi sitten. Sen jälkeen olin niin sekaisin sisäisesti, että tuli kohdeltua tinder-deittejä tosi rumasti. En vain pystynyt sillä hetkellä parempaan. Päällepäin kukaan ei minusta ollut huomannut mitään. Syy ghostaukseen, mätseistä poistoon tai mihinkään ei välttämättä ole sinussa! Minäkin aikani treffailin, todella ahkerasti, ja loppujen lopuksi tapasin ihanan miehen Tinderin kautta.
Ainahan mätsit poistetaan kun on nähty ja joku muu kanava kommunikoida.
Miksi lähes tuntemattomiin ihmisiin pitää edes uhrata aikaansa ja miettiä et mitähän ne miettii. Laita itse viestiä jossei vastaa siinä se jatka elämääsi sen kummemmin analysoimatta. Kiinnostunut ihminen kyllä näyttää kiinnostuksen muussa tapauksessa asiaa ei tarvi vatvoa ja miettiä syitä. Moni sanoo aina kertois edes syyn vaikka harva kestäisi todellista syytä ja voi olla että mitään kaiken kattavaa syytä ei edes ole. Se on vain kemian puute tms. Lähes kaikki pyörittää useampaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkoi masentamaan heti alkuun tämä deittailu. Erosin alkuvuonna edellisestä miehestä ja olen kerännyt siitä lähtien itseäni kasaan ja viimein alkoi tuntua siltä että olisin valmis treffailemaan ja heti käy näin.
-Ap
Heti käy näin? Olisi se aika yllätys ollut jos ensimmäisestä deitistä olisi loppuelämän sulhanen tullut.
Vierailija kirjoitti:
AP, ymmärrän harmituksesi jos itse kerkesit jo miehestä innostua, ja etenkin, kun et ilmeisesti ole mikään deittailijatyyppi, mutta....
Olit kirjoitellut miehen kanssa muutaman päivän ajan jonka jälkeen kävitte tunnin kahvilla, eli ei sillä miehellä (tai sinullakaan) ole mitään velvollisuutta ottaa yhteyttä tai ilmoittaa, jos poistaa Tinderistä.
Näkemisen (tai yhteystietojen vaihdon) jälkeenhän matchia on muutenkin turha enää siellä Tinderissä pitää, ja jos kummastakaan ei vain kuulu treffien jälkeen mitään, ei tarvitse sen kummemmin ilmoitella ettei halua enää tavata.
Tietysti miehen olisi kohteliasta vastata sinulle jos itse päätät laittaa hänelle viestiä, mutta se ettei hänestä kuulu mitään ja että hän poisti sinut Tinderistä ei ole tuossa vaiheessa sinänsä iso tai loukkaava asia.Ehkä Tinder ei välttämättä sovi sinulle?
Kun oikeastihan tuossa ei nyt ole mitään ”juttua” tapahtunut, kun kirjoittelitte muutaman päivän ja näitte tunnin ajan kahvilla.
Kannattaa yleensäkin nähdä matchit nopeasti livenä ettei mene turhaan aikaa johonkin pitkälliseen näpyttelyyn tyypin kanssa joka ei livenä natsaakaan, eli hyvä juttu kun näitte nopeasti ja asia selvisi!Minusta tässä ei ole nyt tapahtunut mitään varsinaista ”ghostausta” kun alla on tosiaan muutaman päivän kirjoittelu ja tunnin kahvilatapaaminen, vaikka toki tuollaisissakin tapauksessakin voisi kohteliaisuuttaan laittaa jonkinlaisen ”Oli kiva tavata, mutta minun täytyy sanoa ettei itselleni tullut sellaista tunnetta, että meidän kannattaisi nähdä uudelleen. Kaikkea hyvää!”-tyyppisen viestin perään.
Riippuu kyllä siitäkin mistä on puhuttu. Jos keskustelut on ollut pitkiä ja syvällisiä on se eri asia, kuin parin päivän "Mistä oot, hyvää yötä, huomenta, lähden töihin, sul on ihanat silmät" tyyppisen keskustelun jälkeen. Muutamassa päivässäkin voi tutustua paremmin. Puhelimella voi "näpyttelyn" lisäksi myös soittaa. Joten kyllä, mä kokisin tuon typeränä käytöksenä ja saattaisin asiasta huomauttaa. Mitä ihmeen kainostelua vuonna 2020 tuo on, että naiselle annetaan vinkkejä, että älä vaan ota yhteyttä ja ymmärrä vihje yms.
Itse kartoitan miehiä mieluummin, kuin suosin tuota nopeaa tapaamista. Mun mielestä se vasta ajan tuhlaamista on, että käy jokaisen kanssa jossain huoltsikkakahvilla. Enkä halua turruttaa itseäni tuollaisella deittailuputkella, minkä joku täällä mainitsi. Mitä se "kemia" tai "kipinä" edes silloin on mitä haetaan, kun ventovieraan kanssa istutaan kahvilassa? Minusta se kuulostaa, että tsekataan vaan ulkonäkö. En mä itse ole ikinä tuntenut mitään suurta kipinää ensikohtaamisella, mutta olen nähnyt toisen kerran, jos mies on suht ok. Mulle se kiinnostus ja ihastus syntyy, kun miehen kanssa voi keskustella, hänellä on saman tyyppiset elämän arvot ja tyyli, jne. Kaikki yksiin treffeihin jääneet tapaukset on ollut niitä joiden kanssa juttu on ollut pinnallista alusta asti. Juttelen kevyesti yleensä 3-4 kanssa samaan aikaan ja kun jutut syvenee keskityn yhteen. Eli en mä millään voi noiden kaikkien kanssa alkaa kahvitella, kun on muutakin elämää. Toinen vaihtoehto olisi se, että olisin tarkempi jo siinä kenestä tykkään Tinderissä, mutta tää on ollut ihan toimiva systeemi.
Olen feministi ja silti komppaan alkupään kommentteja, et ei ap:n ulkonäkö viehättänyt miestä. Sitä on tosi vaikea niellä etenkin jos on nuorempana ollut nätti ja hoikka, mut Tindermaailmassa se menee niin: jos etsitään ensisijaisesti panoseuraa (mutta on valmis yllättymään iloisesti) niin ei silloin jäädä puhaltelemaan kontaktia, joka ei sytytä. Tää pätee kaikkiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan mätsit poistetaan kun on nähty ja joku muu kanava kommunikoida.
Niin poistetaankin mutta harvemmin heti treffien jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Oliko korkeampaa tasoa sinuun verrattuna?
Voi jeesus! Tosi korkeeta tasoa, ei ainakaan mitään käytöstapoja. Ja sekö sun mielestä on korkeatasoinen mies ? Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Olen feministi ja silti komppaan alkupään kommentteja, et ei ap:n ulkonäkö viehättänyt miestä. Sitä on tosi vaikea niellä etenkin jos on nuorempana ollut nätti ja hoikka, mut Tindermaailmassa se menee niin: jos etsitään ensisijaisesti panoseuraa (mutta on valmis yllättymään iloisesti) niin ei silloin jäädä puhaltelemaan kontaktia, joka ei sytytä. Tää pätee kaikkiin sukupuoliin.
Just joo. Näkeehän ne ihmisen kuvat tinderissä. Eri asia tietenkin jos siellä käyttää vanhoja kuvia ja esittää olevansa edelleen hoikka vaikka painoa olisikin tullut kymmenen kiloa lisää. Muuten ei pitäisi ulkonäön tulla kovana yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
😂
Menisitkö muualle hirnumaan.
Vierailija kirjoitti:
"Ollaan yhteyksissä" on koodikieltä "Kiitos ja hyvästi"-lauseelle.
Täh? Oikeastiko? Mä en ole tajunnut. Tätä me kyllä käytetetään normaalisti ihan mun kavereidenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna antaisin olla. Selvä merkki ettei kiinnosta.
Toi on kyllä niin kamala tunne. Kun huomaat, että onkin poistettu matcheistä. Tulee olo että mikä vika minussa on ja miksei voinut suoraan sanoa jos ei kiinnostakaan
Ei kokemusta tinderistä, mutta nettitreffipalstalta.
Kävi kanssa pari kertaa noin, tavattiin kahvilassa, juteltiin ja suunniteltiin tapaavamme uudestaan, mutta sitten estettiin yhteydenpitovälineissä.
Näin siis jo 10 vuotta sitten. Ja olen kaunis nainen, mutten sitten ilmeisesti ollut sitä mitä nämä hakivat.
Annoin olla. Löytyi samaa kautta sitten mies, jonka kanssa oltu yhdessä jo kymmenen vuotta.
Tietysti miehen olisi kohteliasta vastata sinulle jos itse päätät laittaa hänelle viestiä, mutta se ettei hänestä kuulu mitään ja että hän poisti sinut Tinderistä ei ole tuossa vaiheessa sinänsä iso tai loukkaava asia.
Ehkä Tinder ei välttämättä sovi sinulle?
Kannattaa yleensäkin nähdä matchit nopeasti livenä ettei mene turhaan aikaa johonkin pitkälliseen näpyttelyyn tyypin kanssa joka ei livenä natsaakaan, eli hyvä juttu kun näitte nopeasti ja asia selvisi!
Minusta tässä ei ole nyt tapahtunut mitään varsinaista ”ghostausta” kun alla on tosiaan muutaman päivän kirjoittelu ja tunnin kahvilatapaaminen, vaikka toki tuollaisissakin tapauksessakin voisi kohteliaisuuttaan laittaa jonkinlaisen ”Oli kiva tavata, mutta minun täytyy sanoa ettei itselleni tullut sellaista tunnetta, että meidän kannattaisi nähdä uudelleen. Kaikkea hyvää!”-tyyppisen viestin perään.