Tervehtimättömät ihmiset! - teitä pidetään outoina ja epäilyttävinä!
Tuli varmaan teille yllätyksenä.
Mutta kaikki vaikkapa kerrostaloissa asuvat jotka tahallanne jätätte tervehtimättä; teitä pidetään jopa päästänne pipeinä ja moni teistä onkin!
Te olette myös joustamattomia ja joustavuus on mielenterveyden mitta.
Osa teistä pitää itseään parempana ihmisenä mutta jäljet eivät vakuuta....
Kommentit (83)
Iha sama.
Kummallisia ovat tuntemattomia tervehtivät. Kaupungissa siis.
Nuorena miehenä itsenikin ollaan opetettu, kuinka käyttäydytään. Tervehtiminen kuuluu niihin hyviin tapoihin.
Itsellänikin on naapuri, joka ei tervehdi, vaikka itse tervehdin häntä. Se tervehtimättömyys antaa sellaisen vihamielisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Noi voi että sentään. Minua pidetään hölmönä, outona, varmaan mielenterveysongelmaisenakin niin monessa paikassa tein mitä tahansa tai olin tekemättä, että eipä nuo tuntemattomien naapureiden näkemykset oikein hetkauta.
No eikö sua huvita opetella normaalimmaksi? Käytöstavat ovat siksi että ne helpottavat elämää.
"Minähän en tervehdi ketään" on typerää, lapsellista ja epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä itsenikin ollaan opetettu, kuinka käyttäydytään. Tervehtiminen kuuluu niihin hyviin tapoihin.
Itsellänikin on naapuri, joka ei tervehdi, vaikka itse tervehdin häntä. Se tervehtimättömyys antaa sellaisen vihamielisen kuvan.
Niin antaa. Meillä on myös ihmeellinen itseensäkäpertynyt naapuri. Ymmärrän että tämä on jonkinasteinen sairaus. Huvittavasti sen pojanpoika on hyvin puhelias ja seurallinen.
Vierailija kirjoitti:
Iha sama.
Kummallisia ovat tuntemattomia tervehtivät. Kaupungissa siis.
Eivät ole kummallisia vaan ovat niitä jotka ovat opetelleet käytöstavat koska tajuavat etteivät ole maapallolla yksin.
Oikeat sekopäät kuvittelevat tietävänsä tuntemattomista ihmisistä kaiken.
Niin itsekeskeisiä he ovat, kuten sinä ap.
Ja näillä täysin keksityillä asioilla he oikeuttavat oman huonon käytöksensä ja ilkeät sanansa.
Jotkut pitävät epämiellyttävänä jatkuvaa väkisin tervehtimistä, että siihen on pakkomielle oikein. Tervehtimisen perusta on -vapaaehtoisuudessa-, jos toisesta tuntuu mukavalta tervehtiä. Jos yksi ei tervehdi, maailmasi ei kaadu, joku toinen tervehtii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teille joillekin se ihan sekunnin murto-osan ihmiskontakti on niin järkyttävän suuri askel? Jotkut vaikuttaa siltä että ne tulis mielummin puukotetuksi kuin katsoisi toisen ihmisen suuntaan.
Kun EI YKSINKERTAISESTI KERTAKAIKKIAAN KIINNOSTA.
Mikä hemmetin pakkomielle suorastaan joillain on saada se kontakti siihen tuikituntemattomaan naapuriin, jonka olemassaolo ei kiinnosta, kuin silloin, kun siltä vois irrota jotain .. !?!? .. :D
Minä en ole naapureilleni mitään velkaa, eivätkä he minulle, enkä ole pätkääkään kiinnostunut heidän olemassaolostaan, eivätkä heidän tarvitse olla yhtään sen enempää kiinnostuneita minun olemassaolostani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi voi että sentään. Minua pidetään hölmönä, outona, varmaan mielenterveysongelmaisenakin niin monessa paikassa tein mitä tahansa tai olin tekemättä, että eipä nuo tuntemattomien naapureiden näkemykset oikein hetkauta.
No eikö sua huvita opetella normaalimmaksi? Käytöstavat ovat siksi että ne helpottavat elämää.
"Minähän en tervehdi ketään" on typerää, lapsellista ja epäkohteliasta.
Selitäpä, miten käytöstavat helpottavat elämääsi?
Ja kyllä minä tervehdin tuttuja, en tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin antaa. Meillä on myös ihmeellinen itseensäkäpertynyt naapuri. Ymmärrän että tämä on jonkinasteinen sairaus. Huvittavasti sen pojanpoika on hyvin puhelias ja seurallinen.
Huvittavia ovat sinunkaltaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä tai siedä erilaisuutta. Tämä naapuri antaa sinun olla sellainen kuin sinä olet, mutta sinä et anna hänen olla rauhassa. Tekopyhä urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha sama.
Kummallisia ovat tuntemattomia tervehtivät. Kaupungissa siis.Eivät ole kummallisia vaan ovat niitä jotka ovat opetelleet käytöstavat koska tajuavat etteivät ole maapallolla yksin.
Kuten sanoin, ihan sama. Siinäpä seisot lapa pystyssä joka hetki. oma valintasi. Tuntematon ei ole velvollinen huomioimaan sinua ei kä ole sinulle mitään velkaan. Huomiotahan sinä pohjimmiltasi olet vailla, vai miksi jonkin tuntemattoman ihmisen reagoimattomuus on noin tärkeä asia?
Ilmankos suomalaisia pidetään jurottavina juntteina joilta sujuvat ja miellyttävät käytöstavat aika laajalti puuttuu.
Moukat eivät osaa alkeellisimpia käytöstapoja- siksi he eivät tervehdi esim.samassa taloyhtiössä asuvia
Moukalla on alhainen äo tai suuret luulot itsestään.
Mulla on tosi huono näkö ja oon melkein sokea. En näe tai tunnista tuttuja. En voi asialle mitään (olen liian turhamainen käyttämään silmälaseja).
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos suomalaisia pidetään jurottavina juntteina joilta sujuvat ja miellyttävät käytöstavat aika laajalti puuttuu.
Ja käytöstapojen puutetta puolustetaan täällä suorastaan raivokkaasti. Itkupotkuraivarit "mua ei kiinnosta mun ei tartte mä en suostu"
- ja ihan vaan siitä kyse että sanois naapurille morjens
Vierailija kirjoitti:
Oikeat sekopäät kuvittelevat tietävänsä tuntemattomista ihmisistä kaiken.
Niin itsekeskeisiä he ovat, kuten sinä ap.
Ja näillä täysin keksityillä asioilla he oikeuttavat oman huonon käytöksensä ja ilkeät sanansa.
En kuvittele tietäväni! Vaan esim. tämän talon tyhmimmillä on sosiaalinen media tyhmyyttäön avoin kaikille ja siellä kaikki tiedot esillä.
Jopa kakaroiden synnytyskuvat, ukon vkl-reissu, kakrujen kouluongelmat, taloustilanne ja jopa roskapussi kuvattuna! Kyllä vaikuttavat typeriltä! Kuvat ja sanat sen todistaa!
ensin tehdään tervehtimällä itsestään muka ystävä. hetken päästä alkaa melkoinen kälätys ja naapureiden haukkuminen. naapureiden joita en edes tunne. olen koti avustaja minua on luultu kahdessa talossa asukkaaksi kun usein liikun. haukkuipa jopa yksi mummo asikastanikin minulle valitti metelistä ja kolinasta. sanoin että olenkin tässä juuri siljalle menossa pitää sanoa ettei pudottele keppiään. mummo meni hiljaseks eikä ole sen koomin moikkaillut
Minkälainen maailma olisi, jos toisia ei huomioitaisi/tervehdittäisi?
- Tämä maailma olisi onneton ja kurja paikka.
Tervehtimättömät leimaavat itsensä ihmisiksi, joista on vaikea pitää.
Mikä siinä on vaikeaa sanoa toiselle huomenta, päivää, iltaa tai moi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon oudompia ovat ihmiset, joille on noin tärkeää, että joku tuntematon tervehtii heitä.
Mielestäni paljon oudompaa on mennä vaikka hissiin ja seisoa hiljaa ja keneenkään katsomatta kuin muumio. Ihan lapsellista ja sivistymätöntä.
Katsos, kun EI VAAN YKSINKERTAISESTI KIINNOSTA.
Enkä ala kenenkään vuoksi teeskennellä.
Niin, olet siis epäkohtelias törppö.
Nämä samat puunaamat ovat ne jotka aina saavat "huonoa palvelua", koska niin metsä huutaa ja niin edelleen. Ihanalta kuulostaa teidän mököttävä, sisäinen raivo-elämä.
Katsos, kun EI VAAN YKSINKERTAISESTI KIINNOSTA.
Enkä ala kenenkään vuoksi teeskennellä.