Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehtimättömät ihmiset! - teitä pidetään outoina ja epäilyttävinä!

Vierailija
08.09.2020 |

Tuli varmaan teille yllätyksenä.
Mutta kaikki vaikkapa kerrostaloissa asuvat jotka tahallanne jätätte tervehtimättä; teitä pidetään jopa päästänne pipeinä ja moni teistä onkin!

Te olette myös joustamattomia ja joustavuus on mielenterveyden mitta.

Osa teistä pitää itseään parempana ihmisenä mutta jäljet eivät vakuuta....

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten pitävät .. ihan minä lystäävät ..

Niin kauan, kun eivät maksa vuokraani, tai laskujani, eivätkä kanna kotiini ruokakasseja, tai osallistu kotitöihini tms. minä en ole velvollinen piittaamaan pätkääkään.

Saavat luvan tyytyä siihen, että elän elämääni heitä mitenkään häiritsemättä.

Vierailija
2/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kerrostalossa ja kärsin paniikkihäiriöstä sekä sosiaalisten tilanteiden pelosta. Siksipä aina kun lähden ovesta ulos, varmistan ensin ovisilmästä ettei ketään naapuria ole kulkemassa samaan aikaan ettei vaan joutuisi tervehtimään ja vielä pahempaa - juttelemaan. Tämä on introvertin painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Sitten todennäköisemmin jättävät minut rauhaan.

Vierailija
4/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi voi että sentään. Minua pidetään hölmönä, outona, varmaan mielenterveysongelmaisenakin niin monessa paikassa tein mitä tahansa tai olin tekemättä, että eipä nuo tuntemattomien naapureiden näkemykset oikein hetkauta.

Vierailija
5/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin jos minua tervehditään. Yleensä se joudun olemaan minä, joka tervehtii ensin ja välillä en jaksa joten kumpikaan ei tervehdi. Joten kaikki mahtavat olla melkoisen outoja?

Vierailija
6/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli varmaan sulle yllätyksenä oma tyhmyytesi.

Vierailija
7/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naama on epämiellyttävä.

Vierailija
8/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Vierailija
9/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän oikein hyvin, mitä naapurit minusta ajattelevat, kun ne kälkättävät asioita pihoillaan ja minulla on ikkuna auki. Eivätpä ole kovin älykkäitä hekään.

Vierailija
10/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan oikeasti outo ja epäilyttävä ja minua tervehtii paljon ihmiset. Lapsista elukoihin asti. Tuntemattomatkin lenkkipolulla.

Vierailija
11/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oudompia ovat ihmiset, joille on noin tärkeää, että joku tuntematon tervehtii heitä.

Vierailija
12/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... itse tervehdin kaikkia, jotka tervehtivät minua (jos suinkin siis huomaan sen, ihan aina en välttämättä näe, jos joku ohiajavassa autossa tms. huitoo).

Mutta eiköhän se, että hyväksyy MYÖS tervehtymättömyyden loukkaantumatta ja kuvittelematta kanssaihmisistään häijyjä ole enemmän joustavuutta kuin se, mitä ap sinä harrastat? Ehkä se naapurisi ei vaan PIDÄ sinusta, onkos semmoinen tullut pieneen mieleesi? Anna hänen olla ja elä omaa elämääsi.

Sitten on olemassa arkoja, ujoja ja esimerkiksi kasvosokeutta potevia. Jos et tiedä, mitä kasvosokeus on, KVG.

Vierailija
13/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisiakin siis on vielä olemassa? Siis sellaisia, jotka luulevat muiden välittävän hänen mielipiteistään?

Itse varmaan teet kaiken etikettikirjan mukaan, ettei kukaan vain ajattelisi sinusta yhtään mitään, ikinä, ja kulkisit hajuttomana ja mauttomana loppuikäsi.

Vierailija
14/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun kerrostalossa ja kärsin paniikkihäiriöstä sekä sosiaalisten tilanteiden pelosta. Siksipä aina kun lähden ovesta ulos, varmistan ensin ovisilmästä ettei ketään naapuria ole kulkemassa samaan aikaan ettei vaan joutuisi tervehtimään ja vielä pahempaa - juttelemaan. Tämä on introvertin painajainen.

Tämä ei ole introverttiä vaan epänormaalia.

En ymmärrä jurottavia suomalaisia, jos moikkaa vaikka lenkkipolulla niin käyttäytyvät kuin olisivat törmänneet ufomieheen. Onko tosiaan niin vaikea hymyillä ja nyökätä? Ihan kansansairaus suorastaan, jurotus.

Vierailija
15/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tervehtinyt kerrostalossa joskus aikoinaan kaikkia, jotka samassa talossa asuivat. Noin puolet vastasi tervehdykseen, joten nykyään tervehdin vain niitä jotka tervehtivät takaisin.

Vierailija
16/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon oudompia ovat ihmiset, joille on noin tärkeää, että joku tuntematon tervehtii heitä.

Mielestäni paljon oudompaa on mennä vaikka hissiin ja seisoa hiljaa ja keneenkään katsomatta kuin muumio. Ihan lapsellista ja sivistymätöntä.

Vierailija
17/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin... itse tervehdin kaikkia, jotka tervehtivät minua (jos suinkin siis huomaan sen, ihan aina en välttämättä näe, jos joku ohiajavassa autossa tms. huitoo).

Mutta eiköhän se, että hyväksyy MYÖS tervehtymättömyyden loukkaantumatta ja kuvittelematta kanssaihmisistään häijyjä ole enemmän joustavuutta kuin se, mitä ap sinä harrastat? Ehkä se naapurisi ei vaan PIDÄ sinusta, onkos semmoinen tullut pieneen mieleesi? Anna hänen olla ja elä omaa elämääsi.

Sitten on olemassa arkoja, ujoja ja esimerkiksi kasvosokeutta potevia. Jos et tiedä, mitä kasvosokeus on, KVG.

No vaikka olisi kuinka kasvosokea niin on kohteliasta huomioida toinen ihminen jotenkin jos tämä tulee vaikka just kerrostalon käytävässä vastaan. Ihan omituista semmonen että kävellään vaan ohi kuin toinen olisi pelkkää ilmaa. Se on epäsosiaalista ja tosi epäkohteliasta.

Kaikki te jotka jatkuvasti jankkaatte että teidän ei tarvi ketään eikä mitään huomioida, olette epäkohteliaita ja tosi juntteja. Ei kukaan oleta että jäätte tunniksi siihen jutskaamaan, nyökkäys riittää. Tämä on kyllä suomalaisille niiiiiiin vaikeeta. Joku autismin aste useilla geeneissä.

Ei ole tullut mieleen, että heitä ei vain huvita tervehtiä täysin vieraita ihmisiä?

Vierailija
18/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille joillekin se ihan sekunnin murto-osan ihmiskontakti on niin järkyttävän suuri askel? Jotkut vaikuttaa siltä että ne tulis mielummin puukotetuksi kuin katsoisi toisen ihmisen suuntaan.

Vierailija
19/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla myös tilannetajua teillä, jotka vaaditte vastapuolelta ääneen lausuttua tervehdystä kuin jalkapallovalmentaja kuljettamassa sormea sääntökirjan riveillä. Joskus on coolia tai tilanteeseen sopivampaa vain kohottaa kulmia, hymyillä tai nyökätä. Olette jotenkin noloja kun tervehditte ja sitten jäätte pakonomaisesti odottamaan ääneen lausuttua vastausta, kuin ette ymmärtäisi mitään body languagea.

Vierailija
20/83 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka olisi kuinka kasvosokea niin on kohteliasta huomioida toinen ihminen jotenkin jos tämä tulee vaikka just kerrostalon käytävässä vastaan. Ihan omituista semmonen että kävellään vaan ohi kuin toinen olisi pelkkää ilmaa. Se on epäsosiaalista ja tosi epäkohteliasta.

Kaikki te jotka jatkuvasti jankkaatte että teidän ei tarvi ketään eikä mitään huomioida, olette epäkohteliaita ja tosi juntteja. Ei kukaan oleta että jäätte tunniksi siihen jutskaamaan, nyökkäys riittää. Tämä on kyllä suomalaisille niiiiiiin vaikeeta. Joku autismin aste useilla geeneissä.

Ei ole tullut mieleen, että heitä ei vain huvita tervehtiä täysin vieraita ihmisiä?

On tullut mieleen, luepa tekstini uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä