Mikä meitä naisia kiinnostaa pahoissa pojissa?
Olen itse vähän päälle 30 vuotias maisteriksi itse lukenut nainen ja hyvin menestynyt, mutta silti ne miehet jotka minua eniten kiihottavat ovat pahoja poikia eli jotain rikoksia tehneitä.
Tiedostan että heidän teot on väärin, mutta silti koen voimakasta seksuaalista halua heitä kohtaan.
Olen koittanut analysoida että johtuuko se kenties evoluutiobiologisesta näkökulmasta siitä, että he näyttäytyvät ikään kuin alfauroksina, jotka pystyvät tarjoamaan meille naisille lapsen teon jälkeen vahvimmin turvaa meitä ja jälkikasvua kohtaan?
Joku saattaisi sanoa että alfauros on joku toimitusjohtaja tai vaikka pääministeri, mutta itse en koe näin, vaikka ymmärrän tämänkin näkökulman joillekkin naisille. Sellaiset miehet jotka ovat osoittaneet että he kykenevät kovaankin väkivaltaan tai pahoihin tekoihin ja joihin muut ei uskalla niihin puuttua, paitsi ehkä poliisi, niin jotenkin näyttäytyvät vahvoina ja alfauroksina miesten keskuudessa, heillä on todellista valtaa miesten keskuudessa siihen mitä muut uskaltaa tehdä missä vain. Toimarilla on lähinnä valtaa vain työpaikalla ja pääministerillä lakiasioissa. Kumpikaan näistä ei kovan luokan rikolliselle pärjäisi eikä varmasti uskaltaisikaan edes yrittää mitään.
Te kanssa siskot jotka myös koette vetoa pahoihin poikiin niin kertokaa että mistä luulette että se johtuu?
Kommentit (58)
Pahoilla pojilla on enemmän itsevarmuutta, ja se jos mikä on seksikästä.
N33 kirjoitti:
No itseä viehättää tietynlainen karskeus miehessä. Olen itse korkeasti koulutettu ja ehkä ulkoisesti hieman nössö ja tämmöinen pikkuruinen muutenkin. Mieheni on vastapaino minulle! Ajaa isoja autoja työkseen, on luonnostaan iso ja riski, ei mikää möhömaha. Parransänkeä, farkkua ja bootsia. Harrastelee tollasia jotain custom prätkiä. Ei mikään varsinainen rikollinen ole ollut, mutta ei puhdas pulmunenkaan. Muuten lempeä, kuin nalle, mutta suuttuessaan ei kyllä moni lähellekkään halua mennä.
Ja niissä sänkypuuhissa on määrätietoinen, mutta tekee myös juuri, kuten minä haluan.
Bad boys kirjoitti:
They say all good boys go to heaven but bad boys bring heaven to you”.
Mulla sama, nahkatakki kiinnostaa paljon enemmän kuin puku ja kraka, jos vaatetusta arvioidaan.
Varsinaisia rikollisia puhumattakaan väkivaltaisista en ihaile enkä halua lähelleni.
Tämänhetkinen miesystäväni on lähtenyt mukaan pehmosidontaleikkiin, hän sitoo ranteeni ja kädet ylös ja sen jälkeen kiusaa minua suutelemalla ja hyväilemällä kunnes nai minulta tajun kankaalle. On ihanaa olla miehen vallassa, hänen pitää vaan olla luotettava että voi turvallisesti antautua hänen armoilleen. Seuraavaksi kokeillaan varmaan vähän kuritusta....
Tässäpä on puettu sanoiksi, mitä ajattelen. Tuollaiset miehet on juuri sitä, mikä itseänikin kiihottaa.
Ensin kysytään, että miksi pahat pojat kiinnostaa naisia, ja kun naiset vastaa kysymykseen, annetaan miinusta.
Jos et halua kuulla vastausta, kannattaako kysyä?
Iso yli 20cm kyrpähän se kiinnostaa.
15 senttiset voi painua helvettiin.
Pahat pojat on vaan niin ihania ja elämä heidän kanssaan paljon jännittävämpää ja sellaista että tuntee että on elossa kuin viimeistä päivää <3
Ap on se mies, joka tekee keksittyjä, naisvihaa sisäktäviä aloituksia "me naiset"-muodossa joka päivä ja jolla on itsellään erityinen fetissi pahoihin poikiin, tekee niistäkin jatkuvasti aloituksia. Hän on ilmeisesti itse niihin kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on se mies, joka tekee keksittyjä, naisvihaa sisäktäviä aloituksia "me naiset"-muodossa joka päivä ja jolla on itsellään erityinen fetissi pahoihin poikiin, tekee niistäkin jatkuvasti aloituksia. Hän on ilmeisesti itse niihin kallellaan.
En varmaksi tiedä, mutta 99% en usko että aloittaja on mikään massapostittaja tai saatikka mies, sillä se on ihan tunnettua että meistä naisista monet naiset, varsinkin nuorempana, lankeaan ns. pahoihin poikiin.
Itsekkin kuuluin ennen tähän ryhmään. Itseäni on alkanut iän myötä kiinnostamaan sellainen turvallinen ja rahakkaan työn omaavat miehet jotka sopivat tulevien lasten isiksi erinomaisesti.
Heh heh... White trash kokoontumisajot. Kyllä on harhaista juttua 😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaksi tiedä, mutta 99% en usko että aloittaja on mikään massapostittaja tai saatikka mies, sillä se on ihan tunnettua että meistä naisista monet naiset, varsinkin nuorempana, lankeaan ns. pahoihin poikiin.
Itsekkin kuuluin ennen tähän ryhmään. Itseäni on alkanut iän myötä kiinnostamaan sellainen turvallinen ja rahakkaan työn omaavat miehet jotka sopivat tulevien lasten isiksi erinomaisesti.
Ap ei todellakaan ole maisterisihmisiä kuten väittää. Näkee jo lukuisista kielioppi- ja yhdyssanavirheistä.
Hyvä analyysi heti aloituksessa. Osa naisista tuntee viehtymystä korkean väkivaltapotentiaalin omaaviin miehiin. Miehet yleensä ovat jossain vaiheessa väkivaltaisia myös naista kohtaan, mutta se ei tunnu haittaavan, kun samalla voi tarjota suojelua naiselle ja jälkeläisille.
Perustuu evoluutioon ja biologiaan. Joskus muinoin tuollaisista ominaisuuksista on ollut yksilön menestymisen kannalta hyötyä ja osassa maailmaa on vieläkin. Esim Aasiassa on ollut laki ja oikeusjärjestelmät tuhansia vuosia ja miehet ovat domestikoituneet rauhallisiksi ja karvattomiksi. Afrikassa taas edelleen on vieläkin monessa paikassa miehen geenien leviämisen kannalta hyödyllistä, jos miehellä on vahva taipumus väkivaltaan ja jopa raiskauksiin.
Nykyään kaikissa hyvissä maissa väkivaltataipumus on haitta ja menestys syntyy älykkyyden ja ahkeruuden kautta. Kannattaa siis harkita tarkkaan hakeeko pahalta pojalta väkivaltageenejä lapsilleen ja lisää samalla heidän todennäköisyyttä joutua vankilakierteeseen ja huumeongelmiin.
Jaa-a. En harrasta irtosuhteita, mutta tavallaan tunnistan tuon. Parisuhteeseen haen kiltin ja kunnollisen. Enkä hyväksy rikollisia. Mutta ulkoisesti sellainen paha poika on jotenkin kiihottava. Kai sitä kuvittelee, että sellaiselta saa kunnon panoa ja naintia. Kiltit perusjampat ei sellaista ajatusmaailmaa saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. En harrasta irtosuhteita, mutta tavallaan tunnistan tuon. Parisuhteeseen haen kiltin ja kunnollisen. Enkä hyväksy rikollisia. Mutta ulkoisesti sellainen paha poika on jotenkin kiihottava. Kai sitä kuvittelee, että sellaiselta saa kunnon panoa ja naintia. Kiltit perusjampat ei sellaista ajatusmaailmaa saa aikaan.
Ei se näin mene. Himo ja kiima muuttaa ihmisten käyttäytymistä. Oma vaimokin oli hiljainen hissukka ja harmaa varpunen, mutta sängyssä kiimainen tiikeri, jossa oli pitelemistä. Samoin miehet voivat muuttua rajuiksi rakastelijoiksi kiiman ja kalun viedessä mukanaan. Ei ole koiraan karvoihin katsomista. Minäkin olen olen rauhallinen ja joviaali perusjamppa, mutta iso kaluni tehnyt naimisesta brutaalimpaa ja voimakkampaa ottamista. Kalulla on ollut valtaa päättää saako pillu rauhallista vai rajumpaa käsittelyä.
Väkivaltaisuus heikompia kohtaan ei vaadi kykyä. Riittää kun puuttuu moraali.
Nimetkää yksikin rikollinen joka valitsee tai on valinnut uhrikseen ”tasaveroisessa” tilanteessa olleen ihmisen? Pahoinpitely aloitetaan yllätyshyökkäyksellä, kavallus tehdään vähälahjaiselle ja naisystäväksi valikoituu moniongelmainen teini-ikäinen.
Todellinen väkivallan uhka joka kohdistuu rikolliseen itseensä, se paljastaa luonteen tai tässä tapauksessa sen puutteen.
Ei todellakaan yhtään mikään, normaalit miehet riittää
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
No itseä viehättää tietynlainen karskeus miehessä. Olen itse korkeasti koulutettu ja ehkä ulkoisesti hieman nössö ja tämmöinen pikkuruinen muutenkin. Mieheni on vastapaino minulle! Ajaa isoja autoja työkseen, on luonnostaan iso ja riski, ei mikää möhömaha. Parransänkeä, farkkua ja bootsia. Harrastelee tollasia jotain custom prätkiä. Ei mikään varsinainen rikollinen ole ollut, mutta ei puhdas pulmunenkaan. Muuten lempeä, kuin nalle, mutta suuttuessaan ei kyllä moni lähellekkään halua mennä.
Ja niissä sänkypuuhissa on määrätietoinen, mutta tekee myös juuri, kuten minä haluan.Bad boys kirjoitti:
They say all good boys go to heaven but bad boys bring heaven to you”.
Mulla sama, nahkatakki kiinnostaa paljon enemmän kuin puku ja kraka, jos vaatetusta arvioidaan.
Varsinaisia rikollisia puhumattakaan väkivaltaisista en ihaile enkä halua lähelleni.
Tämänhetkinen miesystäväni on lähtenyt mukaan pehmosidontaleikkiin, hän sitoo ranteeni ja kädet ylös ja sen jälkeen kiusaa minua suutelemalla ja hyväilemällä kunnes nai minulta tajun kankaalle. On ihanaa olla miehen vallassa, hänen pitää vaan olla luotettava että voi turvallisesti antautua hänen armoilleen. Seuraavaksi kokeillaan varmaan vähän kuritusta....
Tässäpä on puettu sanoiksi, mitä ajattelen. Tuollaiset miehet on juuri sitä, mikä itseänikin kiihottaa.
Eli sä haluat mielikuvia, tietynlaisen esityksen - ei se mitä mies oikeasti on merkitse mitään?
Koska kaikki voivat ostaa noita koristeita ja leikkikaluja. Nehän on vain rekvisiittaa, johon sä mielessäsi yhdistät kaikkea sinua kiinnostavaa aineistoa.
Brändääminen on taitolaji, on markkinoitava tuote mikä hyvänsä.
Netflixin katselu listan kärjessä ympäri maailmaa on SEX\LIFE sarja joka on tehty naisille, jossa pääesittäjä pettää miestää exänsä pahan pojan kanssa.
Kertoohan tuo jo kuinka naisiin pahat pojat uppoo vaikka muuta sanookin ääneen
Kauko Röyhkän sainoin biisistä ote ”kovat povat”
Oo, voispa puhua niinkuin te,
Voispa joka kerta saada naista
Yhtä helposti, helvetisti.
Oo, voispa kävellä niinkuin te,
Voispa vihamiestä lyödä turpaan
Yhtä suoraan ja luontevasti,
Niin kuin kovat pojat.
Sitten jonnekin te kaikki katositte.
Se johtui siitä, että me vanhenimme.
Nyt te lyötte vaimojanne niinkuin ennen löitte meitä.
Mutta yksi poika ei vanhentunut
- Tai vanheni se, mutta ei muuttunut.
Vieläkin se poikaparka etsii kovaa sydäntä.
Kyllä rillipäinen, hento, poikamainen, hintelä, matikan tohtori on se kuumin naisten mielestä kun housuissa on yli 25cm. Muulla ei väliä, palstatotuuden mukaan.
Itse olen tollainen. Jos oman ikäluokkani miehiä joita tiedän, pahoista pojista 1/3 on kuollut, 1/3 on vankilassa tai pöpilässä, 1/3 on päässyt jaloilleen johonkin duunariammattiin.
Panin niiden kaikkien muijia jo nuorena. Nyt kun Välimerellä kesät vietän veneelläni siemaillen laadukkaita valkoviinejä henkilökuntani tarjoillessa, seuranani on pahojen poikien tyttäret. Jokunen isä joskus tulee päätään aukomaan toki, mutta serbialaiset hoitavat heidät - jotenkin, en tiedä, mutta takaisin eivät tule koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rillipäinen, hento, poikamainen, hintelä, matikan tohtori on se kuumin naisten mielestä kun housuissa on yli 25cm. Muulla ei väliä, palstatotuuden mukaan.
Itse olen tollainen. Jos oman ikäluokkani miehiä joita tiedän, pahoista pojista 1/3 on kuollut, 1/3 on vankilassa tai pöpilässä, 1/3 on päässyt jaloilleen johonkin duunariammattiin.
Panin niiden kaikkien muijia jo nuorena. Nyt kun Välimerellä kesät vietän veneelläni siemaillen laadukkaita valkoviinejä henkilökuntani tarjoillessa, seuranani on pahojen poikien tyttäret. Jokunen isä joskus tulee päätään aukomaan toki, mutta serbialaiset hoitavat heidät - jotenkin, en tiedä, mutta takaisin eivät tule koskaan.
Nyt kyllä kerrot ihan omia fantasioitasi. Mun tuntemat pahat pojat on nousseet merkittäviin asemiin yhteiskunnassa, toimitusjohtajaksi yms. Hyvin harva on vankilassa. Ne edelleen tietää miten meillä naisilla saa sukat pyörii jaloissa. Sun tekstistä taas paistaa ettet ole naista saanut vaan olet katkera pahoille pojille kun he saivat kaiken mitä olisit halunnut.
Bad Girl
Näitä yhdistävä tekijä on se, etteivät alistu.
Ehkä se on mikä kiihottaa? Ajatus, että tuota en ainakaan saa tossun alle. Seksissä minä ainakin tykkään siitä, että mua viedään ja vähän dominoidaan.