Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meitä naisia kiinnostaa pahoissa pojissa?

Vierailija
08.09.2020 |

Olen itse vähän päälle 30 vuotias maisteriksi itse lukenut nainen ja hyvin menestynyt, mutta silti ne miehet jotka minua eniten kiihottavat ovat pahoja poikia eli jotain rikoksia tehneitä.

Tiedostan että heidän teot on väärin, mutta silti koen voimakasta seksuaalista halua heitä kohtaan.

Olen koittanut analysoida että johtuuko se kenties evoluutiobiologisesta näkökulmasta siitä, että he näyttäytyvät ikään kuin alfauroksina, jotka pystyvät tarjoamaan meille naisille lapsen teon jälkeen vahvimmin turvaa meitä ja jälkikasvua kohtaan?

Joku saattaisi sanoa että alfauros on joku toimitusjohtaja tai vaikka pääministeri, mutta itse en koe näin, vaikka ymmärrän tämänkin näkökulman joillekkin naisille. Sellaiset miehet jotka ovat osoittaneet että he kykenevät kovaankin väkivaltaan tai pahoihin tekoihin ja joihin muut ei uskalla niihin puuttua, paitsi ehkä poliisi, niin jotenkin näyttäytyvät vahvoina ja alfauroksina miesten keskuudessa, heillä on todellista valtaa miesten keskuudessa siihen mitä muut uskaltaa tehdä missä vain. Toimarilla on lähinnä valtaa vain työpaikalla ja pääministerillä lakiasioissa. Kumpikaan näistä ei kovan luokan rikolliselle pärjäisi eikä varmasti uskaltaisikaan edes yrittää mitään.

Te kanssa siskot jotka myös koette vetoa pahoihin poikiin niin kertokaa että mistä luulette että se johtuu?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso yli 20cm kyrpähän se kiinnostaa.

15 senttiset voi painua helvettiin.

Millä logiikalla pahoilla pojilla on iso ja kilteillä ei?

Vierailija
42/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtikäs mikään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso yli 20cm kyrpähän se kiinnostaa.

15 senttiset voi painua helvettiin.

Millä logiikalla pahoilla pojilla on iso ja kilteillä ei?

Sehän on päinvastoin. Pahat pojat purkaa pahaa mieltään kun kalut on pieniä. Kiltit pojat ottaa lungisti isojen kalujen kanssa, kun ei ole tarvetta pullistella.

Vierailija
44/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten niin yhtään mikään. Mä olen hullaantunut omaan puolisooni, joka on soma nörtti ulospäin ja makkarissa aivan upea alfa <3 "Hiljaisissa vesissä ne isoimmat vonkaleet ui" on aivan helvetin hyvä vanhan kansan sanonta!

Vierailija
45/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä analyysi heti aloituksessa. Osa naisista tuntee viehtymystä korkean väkivaltapotentiaalin omaaviin miehiin. Miehet yleensä ovat jossain vaiheessa väkivaltaisia myös naista kohtaan, mutta se ei tunnu haittaavan, kun samalla voi tarjota suojelua naiselle ja jälkeläisille.

Väkivalta läheisiään kohtaa ei ole sama asia kuin suojelu ulkopuolista uhkaa vastaan, vaan itsetunnon ongelmista, naiset jotka hakeutuvat uudelleen ihmissuhteisiin missä väkivaltaa on, kertoo omista ongelmista. 

Prosenttijengeissä olisi terapeuteilla työtä, siellä tuskin tervettä itsetuntoa tapaa, ainoastaan mielikuvituksissa, eikä mulkun koolla ole mitää tekemistä tämän kanssa. Runsas röökin poltto, ylipaino, alkoholin käyttö, ehkä huumeetkin eivät edusta hyvää ja kestävää seksiä. Olen ollut parin kerhon kanssa tekemisissä, joten tietoni perustuu niihin kokemuksiin, oikeat panomiehet löytyy muualta ja pahat pojat toisaalta.

Vierailija
46/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nimenomaan evoluutiobiologiasta löytyy vastaus. Koska ihmiset on vaarallisia toisilleen, niin paras asema on sillä jonka kanssa vaarallisimmat yksilöt ovat samalla puolella. Tosiasiassahan voi käydä kalpaten, jos mies hermostuessaan pahoinpitelee myös omaa naistaan. Mutta ideaalitilanteessa vaarallinen yksilö, jonka nainen on onnistunut sitouttamaan, suojelee naista kaikilta muilta uhkilta sekä hankkii resursseja ja valtaa molemmille. Tähän se vietti varmaan perustuu.

Vierailija
47/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko ”pahalla pojalla” jotain vaarallista jengiluuseria jonka elämäntapana on ”olla yhteiskunnan ulkopuolella” ja kuitenkin ongelmien ilmaantuessa mennä terveyskeskukseen, harrastaa väkivaltaa jne.?

Jos, niin yäk. Vain ja ainoastaan yäk.

Hiljattain joku jengipoju pyyteli minua ”kerholle” bileisiin ja oli hauska nähdä miten nolona se oli kun ne niiden bileet ja elämäntapa ei ollutkaan mielestäni ollenkaan coolia (en sanonut suoranaisesti mitään, annoin vain eleilläni, äänenpainolla ja pienillä sanavalinnoillani ymmärtää, etten hirveästi arvosta).

Noin yleisesti osa miehistäni on olleet selvästi kiltimpiä kuin minä, ja jotkut taas suunnilleen yhtä ”pahoja” eli minua ei tosiaan viehätä mikään ”kiltti tyttö-paha poika”-asetelma, mutta en toisaalta olekaan kílŧti tyttö.

Kuitenkin koit tarpeelliseksi mennä jengipojun kanssa "kerholle"? Vähän kiinnosti mikä on meno kun et heti sanonut ei? :D

Vierailija
48/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta rikolliset tai väkivaltaiset miehet tippaakaan. Itse sytyn älykkäistä, menestyneistä ja itsevarmoista miehistä, joilla on pilkettä silmäkulmassa. 

Vierailija
49/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko ”pahalla pojalla” jotain vaarallista jengiluuseria jonka elämäntapana on ”olla yhteiskunnan ulkopuolella” ja kuitenkin ongelmien ilmaantuessa mennä terveyskeskukseen, harrastaa väkivaltaa jne.?

Hiljattain joku jengipoju pyyteli minua ”kerholle” bileisiin ja oli hauska nähdä miten nolona se oli kun ne niiden bileet ja elämäntapa ei ollutkaan mielestäni ollenkaan coolia (en sanonut suoranaisesti mitään, annoin vain eleilläni, äänenpainolla ja pienillä sanavalinnoillani ymmärtää, etten hirveästi arvosta).

Noin yleisesti osa miehistäni on olleet selvästi kiltimpiä kuin minä, ja jotkut taas suunnilleen yhtä ”pahoja” eli minua ei tosiaan viehätä mikään ”kiltti tyttö-paha poika”-asetelma, mutta en toisaalta olekaan kílŧti tyttö.

Kuitenkin koit tarpeelliseksi mennä jengipojun kanssa "kerholle"? Vähän kiinnosti mikä on meno kun et heti sanonut ei? :D

Miksi ei saisi olla kiinnostunut näkemään millaiset bileet "kerholla" on? Olen hetero nainen, mutta käynyt esim. homobaareissa katsomassa minkälainen meno niissä on, ihan vain koska en tiennyt, mutta olin utelias. Olenkohan siis salaa homoseksuaali mies?

Vierailija
50/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä kilttinä miehenä olen päätynyt vetämään pahan pojan roolia. Jos jossain on neito pulassa, niin turha pyytää apua multa. Haistatan ja tungen syvemmälle suohon.

Vierailija
51/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka haluaa pahoja poikia hankkii niitä ja sen jälkeen ihmettelee ja valittaa kun toinen on tyly ja perseestä. Sen jälkeen hyvä mennä nettiin yleistämään kaikki miehet samaan lokeroon ja haukkua kaikkia ja uhriutua

Vierailija
52/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten niin yhtään mikään. Mä olen hullaantunut omaan puolisooni, joka on soma nörtti ulospäin ja makkarissa aivan upea alfa <3 "Hiljaisissa vesissä ne isoimmat vonkaleet ui" on aivan helvetin hyvä vanhan kansan sanonta!

Se on tämä kun todella monille naisille ei kelpaa se mukava ja normaali mies. Pitää olla tyly,suosittu tai väkivaltainen ja sitten sopii katsoa peiliin miksi asiat ja kaikki on perseestä.... Onneksi löysin naisen joka eroaa tästä " massapaskasta "

Vierailija
53/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi olla kiinnostunut näkemään millaiset bileet "kerholla" on? Olen hetero nainen, mutta käynyt esim. homobaareissa katsomassa minkälainen meno niissä on, ihan vain koska en tiennyt, mutta olin utelias. Olenkohan siis salaa homoseksuaali mies?

Olen eri, mutta menitkö sinne homobaariinkin piikittelemään homoja? Tuskin he tuolla kerhollakaan olivat noloja siksi ettet arvostanut heidän meininkiään, vaan tunsivat myötähäpeää kun aikuinen ei osaa sen vertaa käyttäytyä että olisi bileissä kohtelias ja ystävällinen.

Vierailija
54/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tämä kun todella monille naisille ei kelpaa se mukava ja normaali mies. Pitää olla tyly,suosittu tai väkivaltainen ja sitten sopii katsoa peiliin miksi asiat ja kaikki on perseestä.... Onneksi löysin naisen joka eroaa tästä " massapaskasta "

Minä en tunne yhtään naista jolle ei kelpaisi mukava ja normaali mies. Jos ne ovat sinusta vähemmistössä, niin ehkä kannattaisi miettiä millaisessa seurassa liikut.

Vierailija
55/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta menitkö sinne homobaariinkin piikittelemään homoja? Tuskin he tuolla kerhollakaan olivat noloja siksi ettet arvostanut heidän meininkiään, vaan tunsivat myötähäpeää kun aikuinen ei osaa sen vertaa käyttäytyä että olisi bileissä kohtelias ja ystävällinen.

Piikittelyyn en ota kantaa, mutta asiayhteydestä voidaan päätellä, että aiempi kirjoittaja vihjaili, että koska tyyppi lähti "kerholle", se kielii että häntä vähän kiinnosti "pahat pojat" silleen. Toin vaan esille sen, että vaikka tyyppiä kiinnostaa nähdä mikä meininki "kerholla" on, se ei tarkoita sitä, että tyyppiä kiihottaa seksuaalisestinämä kerholla hengailevat tyypit. Kyse voi puhtaasti olla uteliaisuudesta. Muakin kiinnostaa esim. sarjamurhaajat, mutta ei seksuaalisesti, vaan ilmiönä. Se, että mua kiinnostaa miksi vaikka Jeffrey Dahmerista tuli sellainen kuin tuli ja miksi se ei jäänyt kiinni aiemmin ei tarkoita sitä, että haluaisin päätyä kenenkään zombie-seksileluksi ja lopulta syödyksi.

Vierailija
56/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoilla pojilla on enemmän itsevarmuutta, ja se jos mikä on seksikästä.

Laitan pahat pojat halutessani nippuun, naiset ihastuvat minuun, mutta puolen vuoden kuluttua kyllästyvät, kun en ole yllätyksellinen. Hyvää seksiä kerjäävät vielä senkin jälkeen, mutta mua ei enää kiinnosta ääliöt. Vain pelko pitää naisen kurissa ja uskollisena.

Vierailija
57/58 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoilla pojilla on enemmän itsevarmuutta, ja se jos mikä on seksikästä.

Laitan pahat pojat halutessani nippuun, naiset ihastuvat minuun, mutta puolen vuoden kuluttua kyllästyvät, kun en ole yllätyksellinen. Hyvää seksiä kerjäävät vielä senkin jälkeen, mutta mua ei enää kiinnosta ääliöt. Vain pelko pitää naisen kurissa ja uskollisena.

Tää on taas tätä logiikkaa. "Kaikki tyttöystäväni ovat hulluja, siis täten kaikki naiset ovat hulluja". Oletko koskaan miettinyt mikä muu yhteinen nimittäjä näillä sinun eksilläsi on sukupuolen lisäksi?

Vierailija
58/58 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selvästi paljon kateellisia meille ns. pahoille pojille, jotka viedään teidän naiset. Olen ollut valehtelematta elämässäni yli 200 varatun naisen kanssa, jotka olivat kyllästyneet kilttiin mieheensä joka ei kieltteyden takia heidän seksuaalia haluja tyydyttänyt ja halusivat pahaapoikaa joka todella sytyttää ja tyydyttää. Se on naisten luonteissa haluta sitä vahvinta alfaa miehistä eikä se alfa koskaan ole mikään kiltti toimistorotta joka tosi paikan tullen paskoo housuihinsa vaan se jota muut pelkää kun tietävät mitä se voi tehdä, puhdasta evoluutiobiologiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme