Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä teit 23-vuotiaana?

Vierailija
19.10.2013 |

Minä en mitenkään muista!!! Viimeinen muistikuva on 17v synttäreiltä ja seuraava esikoisen saaminen 26v. Mitä ihmettä tuossa välissä tapahtui?

=)

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 lapsen äiti, opiskelin ja hoidin lapseni miehen kanssa ilman ylimääräistä apua :) Ihana vuosi <3 Tajuttiin, että mä päästään läpi vaikka harmaan kiven, eikä lapset ole este opiskelulle.

Vierailija
42/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

biletin, tapasin aviomieheni.Opiskelin, tein kesä- ja viikonlopputöitä, valmistuin sairaanhoitajaksi ja menin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reppureissaamassa Australiassa. Haaveilin poikaystävästä ja perheestä. 

Vierailija
44/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tutkintoani loppuun, olin samalla osa-aika töissä, matkustin myös tämän vuoden kesällä suuren Euroopan kiertueen, kävin melkein jokaisessa maassa. Kivaa aikaa oli. :)

Vierailija
45/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuin yliopistossa kirjoilla jaksamatta opiskella, olin yksinäinen ja erittäin masentunut bulimarektikko.

Vierailija
46/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kandivaiheessa kauppiksessa ulkomailla, seurustellut 7 vuotta poikaystäväni kanssa ja olimme kihloissa, meillä oli pieni kissanpentu. Suunnittelin naimisiinmenoa ja puntaroin vielä opintojen tuossakin vaiheessa mikä ihme minusta tulee isona :D
Vauvakuumeilin kovasti, piti oikein purra huulta, että malttaisin odottaa vuoden tai pari...

Vierailija
47/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin AMK:sta, juhlin paljon, sain ensimmäisen vakituisen työpaikan, johon jumituin. Olen siellä vieläkin. Asuin jo poikaystävän kanssa yhdessä, mutta elämä oli paljon vastuuttomampaa kuin nyt muutamaa vuotta myöhemmin.

Vierailija
48/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden ikäöisen esikoiseni äiti :) Eli kotona lapsen kanssa. Ihana vuosi. 

Vierailija
49/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää vielä, siihen on 3 vuotta. Luultavasti olen kotiäiti, esikoinen kun syntyy keväällä. Tai sitten olen jo jatkanut opiskeluja. Erittäin todennäköisesti olen edelleen naimisissa mieheni kanssa.

Vierailija
50/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 04:20"]

Asuin hetken ulkomailla ja biletin kuin hullu... Palasin Suomeen, aloitin opiskelut ja jatkoin bailaamista. Mielenkiintoista, miten monella täällä on ollut jo 23-vuotiaana lapsia ja vakaan oloinen elämä...

[/quote]

Samaan kiinnitin huomiota. Itse asuin puolet vuodesta Ranskassa, biletin kuin pieni possu ja ihastuin palavasti moneen otteeseen. Yksi suhde siitä jatkuikin useamman vuoden. Mutta vauvakuumeesta tai perheen perustamisesta en todellakaan tuolloin haaveillut. :)

Vierailija
51/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin amkista. Löysin miehen oltiin rakastuneita muutettiin yhteen tein töitä ja matkusteltiin. Oli kivaa :)

Vierailija
52/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 1vuotiaan esikoisen kanssa kotona.

Vierailija
53/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pätkätöitä, opiskelin. Olin jälleen kerran vaihtanut asuinpaikkaa, hurmaannuin vanhemmista miehistä. Seksuaalisesti erittäin viriiliä ja jännittävää aikaa. 

Tätä rilluttelua kesti noin vielä noin vuoden päivät, kunnes rauhoitin elämäni, aloitin selibaatin yms. No, meni pari kuukautta niin tapasin nykyisen mieheni, yhdessä seitsemän vuotta ja yksi lapsi.

Vierailija
54/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin kotiäitivuotta, muutin pikkukaupungista Vantaalle, menin naimisiin... Toisalta elämäni ihaninta aikaa, mutta kuitenkin kamalinta. Nyt olen 31-vuotias, lapsi on jo koululainen ja mies entinen.

Vierailija
55/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, biletin aika paljon, oli paljon kavereita. Matkustelin myös niin paljon kun vain opintolaina ja keikkatyöt antoivat periksi. Seurustelin amerikkalaisen miehen kanssa jonkin aikaa, mutta suhde onneksi päättyi eroon. Seuraavana vuonna tapasin nykyisen aviomieheni.

Vierailija
56/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin kuin hullu, join rankasti, kesän tein työtä rakennustyömaalla, jonne työmatkat poljin, noin 20 km joka päivä. Olin ihan hyvässä fyysisessä kunnossa, näin jälkikäteen kaiholla muistelen.

Tapasin tulevan vaimoni, se oli tietysti tärkeintä :)

Vierailija
57/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 04:20"]

Asuin hetken ulkomailla ja biletin kuin hullu... Palasin Suomeen, aloitin opiskelut ja jatkoin bailaamista. Mielenkiintoista, miten monella täällä on ollut jo 23-vuotiaana lapsia ja vakaan oloinen elämä...

[/quote]

Samaan kiinnitin huomiota. Itse asuin puolet vuodesta Ranskassa, biletin kuin pieni possu ja ihastuin palavasti moneen otteeseen. Yksi suhde siitä jatkuikin useamman vuoden. Mutta vauvakuumeesta tai perheen perustamisesta en todellakaan tuolloin haaveillut. :)

[/quote]

Kaikkia ei kiinnosta bilettää vuosikausia?

Vierailija
58/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v olin juuri saanut kolmannen lapseni. Olin onnellinen mutta todella väsynyt (univelkaa) kotiäiti. Huolet ja murheet oli pieniä ja tulevaisuus näytti valoisalta.

Vierailija
59/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin ahkerasti yliopistossa, asuin avoliitossa, tein töitä opiskelun ohella ja vietin viikonloput yleensä kavereiden ja poikaystävän kanssa juhlien.

Vierailija
60/86 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin kahta yliopistotutkintoa rinnakkain. Ensimmäistä olin tehnyt sen 3,5 vuotta ja toisen olin aloittanut vasta edellisenä syksynä. Koko vuosi meni opintoihin, en edes tehnyt mitään töitä. Tein hulluna opintoviikkoja (tästä on siis jokunen vuosi aikaa), en tosin muista enää kuinka paljon, mutta veikkaisin n. 80 ja osa niistä työläitä labra- ja käytännönkursseja.

Asuin kihloissa tulevan aviomieheni kanssa. Häät oli sitten seuraavan vuoden alkupuolella. Valmistuin tuosta muutaman vuoden päästä molemmista yliopistoista, tosin jäljempinä vuosina tein sitten niitä töitäkin oheessa ja olin ulkomaillakin pienen pätkän.

Aikaa tuosta on jo lähes 15 vuotta. Nyt meillä on pienet koululaiset ja edelleen ollaan saman miehen kanssa yhdessä.