Miksi naiset eivät lähesty miehiä?
Tai tytöt poikia. Olen hyvännäköinen poika joka urheilee paljon ja hoitaa kouluhommat hyvin. Olen komea melko tumma poika ja olisi ihan kivaa jos tytötki tulis tutustumaan :)
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tarvitse, saamme miehen muutenkin :)
Näinhän se on, naisten ei tarvitse yhtä epätoivoisesti roikkua miehissä kuin miesten naisissa, koska on se lohduttava tieto aina alla että tuleehan niitä miehiä aina uusia ja joku mies aina ennemmin tai myöhemmin lähestyy. Miehillä tämä ei ole mikään itsestäänselvyys ja kiintoisaan naiseen joka jopa osoittaa vastakiinnostusta pitää iskeä heti, koska seuraavaa ei välttämättä tule aikoihin.
Joillekin miehille se on itsestäänselvyys. On sellaisiakin miehiä joilla on koko ajan jono nättejä naisia oven takana ja varaa itse valita mieluisin.
Toki, mutta huomattavasti pienemmälle osalle miehistä kuin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, naisten ei tarvitse yhtä epätoivoisesti roikkua miehissä kuin miesten naisissa, koska on se lohduttava tieto aina alla että tuleehan niitä miehiä aina uusia ja joku mies aina ennemmin tai myöhemmin lähestyy. Miehillä tämä ei ole mikään itsestäänselvyys ja kiintoisaan naiseen joka jopa osoittaa vastakiinnostusta pitää iskeä heti, koska seuraavaa ei välttämättä tule aikoihin.
Joillekin miehille se on itsestäänselvyys. On sellaisiakin miehiä joilla on koko ajan jono nättejä naisia oven takana ja varaa itse valita mieluisin.
Silloin miesten kannattaisi ehkä tehdä itselleen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten eräässä meemissä sanottiin, naisen ei tarvitse kuin olla syömättä kuin hemmetin hippo ja on miesten silmissä haluttava hoikkana. Miehen pitää ähkiä salilla lihakset ja muutenkin saavuttaa elämässään suuria asioita että olisi naisten silmissä haluttava. Koska naisia ja miehiä yleensä viehättää vastasukupuolessa eri asiat ja miehet päästää naiset kyllä paljon helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten eräässä meemissä sanottiin, naisen ei tarvitse kuin olla syömättä kuin hemmetin hippo ja on miesten silmissä haluttava hoikkana. Miehen pitää ähkiä salilla lihakset ja muutenkin saavuttaa elämässään suuria asioita että olisi naisten silmissä haluttava. Koska naisia ja miehiä yleensä viehättää vastasukupuolessa eri asiat ja miehet päästää naiset kyllä paljon helpommalla.
Mutta keinot on miehilläkin joka tapauksessa olemassa. Jos ei ole valmis tekemään niitä asioita jotka menestys naisten keskuudessa vaatii, silloin on oltava ilman. Tai sitten otettava se yksi harva joka sattuu huolimaan.
On se ensimmäinen orgasmi aina uuden naisen kanssa paljaalla maaginen. Tuntuu että kahvikupillinen spermaa tulisi naisen sisään, kun kiihotus on niin suuri. Koskaanhan ei pitäisi ilman kumia harrastaa seksiä, mutta tosielämässä aikuiset ei paljoa kumeja käyttele, koska ilman tuntuu paremmalta...
M38