Miksi naiset eivät lähesty miehiä?
Tai tytöt poikia. Olen hyvännäköinen poika joka urheilee paljon ja hoitaa kouluhommat hyvin. Olen komea melko tumma poika ja olisi ihan kivaa jos tytötki tulis tutustumaan :)
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potter-fani N26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie oon ujo. Sen takia miul ei oo ikinä ollu tyttöystävää. :/ Naisen pitää lähestyä, muuten kuolen yksinäni. :D Harva nainen kelpuuttaa ujoa. M25
Taas törmätään :D mutta joo, sama täällä. Olen ujo ja koulukiusaaminen poikien puolelta on jättänyt sellaiset arvet, etten uskalla lähestyä miehiä.
Hehei! :) Miuta kiusattiin myös koulussa. Ei tosin joka päivä, mutta lunta viskottiin päälle ja muuta. Miun tapauksessa naisen pitäisi tyyliin pysäyttää miut kadulla tai jotain. Deittisivuille en uskalla mennä, ku olen kuullut, et naiset valitsee siellä parhaat päältä. Luulen, et mielenterveydelle ei olisi hyvä pyöriä siellä. Yksin voi olla, mut olisiha se kiva, jos olisi joku, joka olisi samalla se paras ystävä ja tyttöystävä. :) M25
Ehkä löydät jonkun osastoltasi.
Kysy siltä jolla on ne avaimet ja joka päästää sinut lepositeistä.Ny en ymmärrä. En mie oo hullu. :D M25
Tarkoitti varmaan potterfanii?
Miulle se silti vastasi. :o Mikä vika tuossa Potter-naisessa on? Miusta kiva ja ystävällinen. :) M25
Pääsisit myös harrastamaan seksiä ensimmäistä kertaa. Onkohan tuo potternainen hyvännäköinen ?
M17
Ny tuli semmone kommentti, et en tiedä mist alottaa… Mie oon neitsyt, ja seksi on viimene asia mielessä. Halailu menee heittäen ohi. Ja mitä väliä sil o, minkä näkönen toinen on? :o Luuletko, et se ulkonäkö vaikuttaa arkeen yhtä paljo kui luonne? Siit ulkonäöst ei oo paljoo iloa 20-30 vuoden pääst. Jouduin antamaan alapeukun siulle. M25
No onhan se silti mukava tunne ku pääsee panemaan kaunista naista, orgasmi on maaginen. Varsinkin jos pääset potterinaista paljaalla vetämään! Kerro sitten mitä kävi ku oot tutustunut häneen? M17
Lasten seksivalistus näyttää olevan aika heikkoa. Koskaan ei harrasteta seksiä ilman kondomia. Tao se nyt lapsi päähäsi.
No kyllähän munki tekoon piti seksiä harrastaa ilman kortsua.
Väkisin nousee mieleen, että ehkä sitä kortsua olisi pitänyt edes harkita. Sori.
Miehet lähestyy jatkuvasti. Mutta en lähde mihinkään suhteeseen vieraan kanssa, enkä treffeille. En voisi/osaisi. Kaikki suhteet ovat muodostuneet sellaisten miesten kanssa, jotka ovat jo tuttuja/ystäviä. Tutustuminen ventovieraaseen ajatuksena parisuhde tai seksi on minulle luonteenvastaista ja oikeastaan painajaismaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei naiset ole tottuneet siihen, että heiltä odotetaan asioita ja heidän itse pitäisi tehdä jotain. Ei naiselta saa vaatia asioiden tekemistä tai osaamista. Vain miehiltä saa vaatia.
Minä täällä hei! Mä olen tehnyt aloitteen miehelle. Olen kuitenkin aina tarkkana kelle niitä teen
Hyvä, olet rohkea :) Naisilta sitä ei kuitenkaan odoteta. Se on miehen velvollisuus. Naisen ei tarvitse olla rohkea. Miehen tarvitsee, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potter-fani N26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie oon ujo. Sen takia miul ei oo ikinä ollu tyttöystävää. :/ Naisen pitää lähestyä, muuten kuolen yksinäni. :D Harva nainen kelpuuttaa ujoa. M25
Taas törmätään :D mutta joo, sama täällä. Olen ujo ja koulukiusaaminen poikien puolelta on jättänyt sellaiset arvet, etten uskalla lähestyä miehiä.
Hehei! :) Miuta kiusattiin myös koulussa. Ei tosin joka päivä, mutta lunta viskottiin päälle ja muuta. Miun tapauksessa naisen pitäisi tyyliin pysäyttää miut kadulla tai jotain. Deittisivuille en uskalla mennä, ku olen kuullut, et naiset valitsee siellä parhaat päältä. Luulen, et mielenterveydelle ei olisi hyvä pyöriä siellä. Yksin voi olla, mut olisiha se kiva, jos olisi joku, joka olisi samalla se paras ystävä ja tyttöystävä. :) M25
Ehkä löydät jonkun osastoltasi.
Kysy siltä jolla on ne avaimet ja joka päästää sinut lepositeistä.Ny en ymmärrä. En mie oo hullu. :D M25
Tarkoitti varmaan potterfanii?
Miulle se silti vastasi. :o Mikä vika tuossa Potter-naisessa on? Miusta kiva ja ystävällinen. :) M25
Pääsisit myös harrastamaan seksiä ensimmäistä kertaa. Onkohan tuo potternainen hyvännäköinen ?
M17
Ny tuli semmone kommentti, et en tiedä mist alottaa… Mie oon neitsyt, ja seksi on viimene asia mielessä. Halailu menee heittäen ohi. Ja mitä väliä sil o, minkä näkönen toinen on? :o Luuletko, et se ulkonäkö vaikuttaa arkeen yhtä paljo kui luonne? Siit ulkonäöst ei oo paljoo iloa 20-30 vuoden pääst. Jouduin antamaan alapeukun siulle. M25
No onhan se silti mukava tunne ku pääsee panemaan kaunista naista, orgasmi on maaginen. Varsinkin jos pääset potterinaista paljaalla vetämään! Kerro sitten mitä kävi ku oot tutustunut häneen? M17
Lasten seksivalistus näyttää olevan aika heikkoa. Koskaan ei harrasteta seksiä ilman kondomia. Tao se nyt lapsi päähäsi.
No kyllähän munki tekoon piti seksiä harrastaa ilman kortsua.
Väkisin nousee mieleen, että ehkä sitä kortsua olisi pitänyt edes harkita. Sori.
Mitä ihmettä... mut tehtiin kuule ihan rakkaudella!
Olen nainen, ikä 25. En lähesty miehiä koska en jaksa
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ikä 25. En lähesty miehiä koska en jaksa
Oon 17v poika ja voisit tulla mun luokse niin tehdään kaikenlaista hauskaa :) miltä kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet lähestyy jatkuvasti. Mutta en lähde mihinkään suhteeseen vieraan kanssa, enkä treffeille. En voisi/osaisi. Kaikki suhteet ovat muodostuneet sellaisten miesten kanssa, jotka ovat jo tuttuja/ystäviä. Tutustuminen ventovieraaseen ajatuksena parisuhde tai seksi on minulle luonteenvastaista ja oikeastaan painajaismaista.
Tutustuminen on tutustumista, ihan sama mitkä motiivit siinä taustalla on. Toki joku jolla on mielessä vain seksi, ei ehkä jaksa kovin kauan tutustua, mutta silloinhan lyhytkin tutustuminen on ajanut asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei naiset ole tottuneet siihen, että heiltä odotetaan asioita ja heidän itse pitäisi tehdä jotain. Ei naiselta saa vaatia asioiden tekemistä tai osaamista. Vain miehiltä saa vaatia.
Minä täällä hei! Mä olen tehnyt aloitteen miehelle. Olen kuitenkin aina tarkkana kelle niitä teen
Hyvä, olet rohkea :) Naisilta sitä ei kuitenkaan odoteta. Se on miehen velvollisuus. Naisen ei tarvitse olla rohkea. Miehen tarvitsee, aina.
Naisille miehen lähelle päästäminen on aina iso riski. Ei naisen kuulukaan olla rohkea vaan varuillaan.
Ei ne uskalla. Sit mahdolliset pakit romuttaa keskivertonaisen olemattoman itsetunnon niin ei ne vaan pysty. Vuodet vierii ja ihmettelevät, kun eivät löydä miestä. Kun kysyy, että mitä on tehnyt sen eteen käy ilmi, että on laittautunut nätiksi ja mennyt tyrkylle baariin eli oikeasti harmittelee sitä, kun miehet ei lähesty ja täten ei löydä miestä. Palstaltakin saa lukea, että on väärin kun nuoret miehet on yökerhossa kavereidensa eikä iskemässä naisia. Jää monelta naiselta mies löytymättä :(
Vierailija kirjoitti:
Ei ne uskalla. Sit mahdolliset pakit romuttaa keskivertonaisen olemattoman itsetunnon niin ei ne vaan pysty. Vuodet vierii ja ihmettelevät, kun eivät löydä miestä. Kun kysyy, että mitä on tehnyt sen eteen käy ilmi, että on laittautunut nätiksi ja mennyt tyrkylle baariin eli oikeasti harmittelee sitä, kun miehet ei lähesty ja täten ei löydä miestä. Palstaltakin saa lukea, että on väärin kun nuoret miehet on yökerhossa kavereidensa eikä iskemässä naisia. Jää monelta naiselta mies löytymättä :(
Sieltä baarista saa vaan panoa eikä mitään oikeeta rakkautta.
Olen elämäni aikana tehnyt kaikki aloitteet. 2 vuotta sitten päätin kokeilla, että mitä tapahtuu, jos lakkaan tekemästä niitä. Olen ollut siitä hetkestä lähtien yksin ja selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä p.skaa jauhat ap.
Suomessa just naiset lähestyy miehiä, siinä on jo ujotkin miehet pinteess.
Miesten ei yksinkertaisesti tarvitse tehdä enää yhtään mitään, suomalaiset naiset suorastaan tunkee syliiin.
En tiedä mikä ja missä vaiheesa jokin on mennyt pieleen, mutta ainakin omalla työpaikallani varatu naiset ovat kaikkein valmiimpia työpaikka romanseihin ja jopa pilkkaavat miestä, joka ei ole heidän kanssaan valmiis flirittiin.
Ja valitettavasti en ole ainoa mies joka tämän on nähnyt, jutellaan asioista usein niin kahvitunneilla kuin muulloinkin omassa porukassa.
- M 33 avioliitossa ja isä -
Huumorimiehiä.
Ei ole totta ollenkaan. Kyllä naiset lähestyvät miehiä. Monet naiset lähestyivät minua Reeperbahnilla ja oli hauskaa (akan rahoilla).
Älkää siis haukkuko täällä naisia ujoiksi, koska se ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ongelma Suomessa. Miehet ei lähesty naisia.
Siksi naiset matkustaa Etelä-Eurooppaan ja vaikkapa Afrikkaan, siellä miehet on miehiä.
On miehen tehtävä osoittaa kiinnostusta!!!!!
Sain tarpeekseni kiinnostuksen osoittamisesta saamatta vastakaikua. On naisten vuoro.
Sama täällä, enää ei kiinnosta yrittää. Olen varmaan loppuelämän yksin.
M37
Minkä näköinen olet? Missä asut?
Keskivertoa rumempi ja Oulu.
M37
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt ja siitä seurasi kuuma kesäromanssi. Pidemmälle poka ei halunnut jatkaa :P
Tosin kaveri iski nykyisensä Tinderistä. Ovat menossa kesällä naimisiin, eli varmaan naisetkin iskee jos kohdalle osuu saalis. (Palstatontuille tiedoksi tuo kaverin catch on ihan tavis työläinen)
Nykyäänhän menestyvä johtaja on naisten vaatimuksissa ihan tavis työläinen, kaikki sen alle on luusereita. Samoten kuin tavis kriteerit ulkonäössäkin täyttää vain komeat.
Vaatimukset on naisilla kovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt ja siitä seurasi kuuma kesäromanssi. Pidemmälle poka ei halunnut jatkaa :P
Tosin kaveri iski nykyisensä Tinderistä. Ovat menossa kesällä naimisiin, eli varmaan naisetkin iskee jos kohdalle osuu saalis. (Palstatontuille tiedoksi tuo kaverin catch on ihan tavis työläinen)
Nykyäänhän menestyvä johtaja on naisten vaatimuksissa ihan tavis työläinen, kaikki sen alle on luusereita. Samoten kuin tavis kriteerit ulkonäössäkin täyttää vain komeat.
Olen onneksi komea poika ja se helpottaa elämää huomattavasti ja varsinkin naisten kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onneksi komea poika ja se helpottaa elämää huomattavasti ja varsinkin naisten kaa.
Enpä olisi arvannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostun vain todella komeista, enkä suoraan sanottuna usko että sellainen mies voisi olla minusta kiinnostunut. Edelleenkin uskon että jos mies on todella kiinnostunut, hän kyllä lähestyy.
Meetoo aikana on vaikea lähestyä kun katsekontakti on jo kuulemma ahdistelua feministien mielestä. Itsepä naiset liemenne keititte. Metoon takia naisilla pitäisi nyt myös olla aloitteen tekoo velvollisuus eikä miehille.
Olet tyhmä kuin saapas. Aikuinen mies puhuu noin pimeitä.
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin, että lähes kaikissa tapauksissa, joissa naiset ei lähesty miestä, on syynä se, että mies ei ole riittävän komea, jotta herättäisi naisten kiinnostuksen. Se, että on "ihan ok" ei riitä vielä mihinkään.
Monesti olen jättänyt lähestymättä vaikka mies olisikin riittävän komea. Viimeksi eilen näin kaupassa aivan ihanan näköisen miehen, oikein sellaisen että kiinnitti huomioni, mitä ei useinkaan tapahdu. Olisi kuitenkin tuntunut vähän hassulta lähestyä pelkän ulkonäön perusteella, tietämättä siitä ihmisestä mitään muuta. En esim. tiedä oliko varattu (luultavasti oli) ja etsiikö edes seuraa (todennäköisesti ei, ainakaan kauppareissullaan). Plus että en todellakaan luota omaan viehätysvoimaani. Tuntematonta lähestyttäessä ulkonäön rooli korostuu, sillä toinenkaan ei tiedä minusta mitään muuta.