Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät lähesty miehiä?

Vierailija
07.09.2020 |

Tai tytöt poikia. Olen hyvännäköinen poika joka urheilee paljon ja hoitaa kouluhommat hyvin. Olen komea melko tumma poika ja olisi ihan kivaa jos tytötki tulis tutustumaan :)

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut joka ärsyttää sana "lähestyä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden ja komeiden ei tarvitse tehdä aloitteita.

Vierailija
104/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeana poikana mun ainaki tarvii

Vierailija
105/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan korona hellittää, niin miesten kannattaa suunnata ulkomaille. Monissa maissa naiset tekevät aloitteita ja ujoillakin suomimiehillä on mahdollisuus löytää hyvä elämänkumppani.

Vanhoillisessa Suomessa aloitteen tekeminen kuuluu miehelle, mutta onneksi voi  lähteä maailmalle.

Vierailija
106/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähestynyt miehiä. Jonkin verran olen joutunut kuulemaan, kun miehet ruotivat ulkonäköäni, pelkään tuota. Tai vaikka tapailu alkaisi, niin joku muu mättää ajan kanssa, en ole tarpeeksi pirteä, väärän ikäinen tms.  Tuntuu tällä hetkellä liian suurelta riskiltä mielenterveyteni ja itsetuntoni kannalla lähestyä miehiä. Lähestykööt itse, minä valikoin, kenestä kiinnostun, jos kiinnostun. Tai sitten älkööt lähestykö. Yksinolossakin on paljon hyviä puolia.. 

Vierailija
107/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne uskalla. Sit mahdolliset pakit romuttaa keskivertonaisen olemattoman itsetunnon niin ei ne vaan pysty. Vuodet vierii ja ihmettelevät, kun eivät löydä miestä. Kun kysyy, että mitä on tehnyt sen eteen käy ilmi, että on laittautunut nätiksi ja mennyt tyrkylle baariin eli oikeasti harmittelee sitä, kun miehet ei lähesty ja täten ei löydä miestä. Palstaltakin saa lukea, että on väärin kun nuoret miehet on yökerhossa kavereidensa eikä iskemässä naisia. Jää monelta naiselta mies löytymättä :(

Eihän naiset jää mitään miehenpuutetta märisemään, vaan elävät täysin tyytyväisenä ilman lopun elämäänsä. Välillä halaillaan vähän murria ja survotaan surinapuikkoa haarojen väliin.

Vierailija
108/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestynyt miehiä. Jonkin verran olen joutunut kuulemaan, kun miehet ruotivat ulkonäköäni, pelkään tuota. Tai vaikka tapailu alkaisi, niin joku muu mättää ajan kanssa, en ole tarpeeksi pirteä, väärän ikäinen tms.  Tuntuu tällä hetkellä liian suurelta riskiltä mielenterveyteni ja itsetuntoni kannalla lähestyä miehiä. Lähestykööt itse, minä valikoin, kenestä kiinnostun, jos kiinnostun. Tai sitten älkööt lähestykö. Yksinolossakin on paljon hyviä puolia.. 

Itsekin olen miehenä aina väärän ikäinen, painoinen ja mitä tahansa naisille. Aina löytyy joku vika. "Se olisi muuten kiva mutkun". Sitä se varmaan on, kun täydellistä etsitään, no ei voi mitään.

Vierailija
109/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeiden miesten pitää todellakin aloitteet tehdä, kun naiset on katsoneet paljon niitä sarjoja ja elokuvia missä komeat miehet myös tulevat ja vievät naisilta jalat alta. Eikä se itsetunto riitä naisillakaan komeiden iskemiseen kun aivan niillä härskeimmillä, ei miehetkään uskalla mitään ylikauniita naisia iskeä.

Vierailija
110/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska loppujen lopuksi testaavat vain viehätysvoimaansa ja kun nainen paljastaa tunteensa, he perääntyvät.

Ihan samanlaiset naiset ne minutkin saivat lopettamaan aloitteenteot. Lirkutellaan ja flirttaillaan, tuijotellaan ja sitten kun kehtaan lähestyä niin ollaan kauhean tyrmistyneitä ja yllättyneitä olevinaan ja luikahdetaan takavasemmalle.

Vierailija
111/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeiden miesten pitää todellakin aloitteet tehdä, kun naiset on katsoneet paljon niitä sarjoja ja elokuvia missä komeat miehet myös tulevat ja vievät naisilta jalat alta. Eikä se itsetunto riitä naisillakaan komeiden iskemiseen kun aivan niillä härskeimmillä, ei miehetkään uskalla mitään ylikauniita naisia iskeä.

Toi komeuskin kun on niin katsojan silmässä... Usein ne elokuvien komeat miehet eivät edes ole komeita. Monesti ne miehet jotka itse bongaan jostain komeina, eivät ole sellaisella elokuvamaisella tavalla komeita.

Vierailija
112/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi komeuskin kun on niin katsojan silmässä... Usein ne elokuvien komeat miehet eivät edes ole komeita. Monesti ne miehet jotka itse bongaan jostain komeina, eivät ole sellaisella elokuvamaisella tavalla komeita.

Ja niin kuin aikasempi henkilö sanoi, ei ne naiset ala miehiä iskemään siitä vaan. Meidän pitää aloittaa vaikka pelottaakin mennä tytölle minua ainakin.

Vierailija
113/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei lähestytä, se ei tarkoita sitä, että naiset eivät yleisesti voisi tehdä aloitetta . Katsos, henkilökohtainen kokemus ei tarkoita yleispätevää totuutta.

Olikohan tämä kuinka mones aloitus tällä viikolla vastaavasta aiheesta?  

Vierailija
114/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin kuin aikasempi henkilö sanoi, ei ne naiset ala miehiä iskemään siitä vaan. Meidän pitää aloittaa vaikka pelottaakin mennä tytölle minua ainakin.

Jotkut naiset alkavat ja jotkut eivät. Itsehän en aloitteita tee, mutta tiedän kyllä naisia joille ei tuota pienintäkään vaikeutta mennä kertomaan miehelle kiinnostuksestaan. Jos tulee pakit niin sit vaan seuraavaa kohdetta kehiin.

Vierailija
115/125 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse, saamme miehen muutenkin  :)

Vierailija
116/125 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa potternainen?

Vierailija
117/125 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potter-fani N26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie oon ujo. Sen takia miul ei oo ikinä ollu tyttöystävää. :/ Naisen pitää lähestyä, muuten kuolen yksinäni. :D Harva nainen kelpuuttaa ujoa. M25

Taas törmätään :D mutta joo, sama täällä. Olen ujo ja koulukiusaaminen poikien puolelta on jättänyt sellaiset arvet, etten uskalla lähestyä miehiä.

Hehei! :) Miuta kiusattiin myös koulussa. Ei tosin joka päivä, mutta lunta viskottiin päälle ja muuta. Miun tapauksessa naisen pitäisi tyyliin pysäyttää miut kadulla tai jotain. Deittisivuille en uskalla mennä, ku olen kuullut, et naiset valitsee siellä parhaat päältä. Luulen, et mielenterveydelle ei olisi hyvä pyöriä siellä. Yksin voi olla, mut olisiha se kiva, jos olisi joku, joka olisi samalla se paras ystävä ja tyttöystävä. :) M25

Ehkä löydät jonkun osastoltasi.

Kysy siltä jolla on ne avaimet ja joka päästää sinut lepositeistä.

Ny en ymmärrä. En mie oo hullu. :D M25

Tarkoitti varmaan potterfanii?

Miulle se silti vastasi. :o Mikä vika tuossa Potter-naisessa on? Miusta kiva ja ystävällinen. :) M25

Pääsisit myös harrastamaan seksiä ensimmäistä kertaa. Onkohan tuo potternainen hyvännäköinen ?

M17

Ny tuli semmone kommentti, et en tiedä mist alottaa… Mie oon neitsyt, ja seksi on viimene asia mielessä. Halailu menee heittäen ohi. Ja mitä väliä sil o, minkä näkönen toinen on? :o Luuletko, et se ulkonäkö vaikuttaa arkeen yhtä paljo kui luonne? Siit ulkonäöst ei oo paljoo iloa 20-30 vuoden pääst. Jouduin antamaan alapeukun siulle. M25

No onhan se silti mukava tunne ku pääsee panemaan kaunista naista, orgasmi on maaginen. Varsinkin jos pääset potterinaista paljaalla vetämään! Kerro sitten mitä kävi ku oot tutustunut häneen? M17

Lasten seksivalistus näyttää olevan aika heikkoa. Koskaan ei harrasteta seksiä ilman kondomia. Tao se nyt lapsi päähäsi.

No kyllähän munki tekoon piti seksiä harrastaa ilman kortsua.

Väkisin nousee mieleen, että ehkä sitä kortsua olisi pitänyt edes harkita. Sori.

Mitä ihmettä... mut tehtiin kuule ihan rakkaudella!

Kyllä siihen pippeliä ja pimppiäkin tarvittiin ;)

Vierailija
118/125 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, naisten ei tarvitse yhtä epätoivoisesti roikkua miehissä kuin miesten naisissa, koska on se lohduttava tieto aina alla että tuleehan niitä miehiä aina uusia ja joku mies aina ennemmin tai myöhemmin lähestyy. Miehillä tämä ei ole mikään itsestäänselvyys ja kiintoisaan naiseen joka jopa osoittaa vastakiinnostusta pitää iskeä heti, koska seuraavaa ei välttämättä tule aikoihin.

Vierailija
119/125 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, naisten ei tarvitse yhtä epätoivoisesti roikkua miehissä kuin miesten naisissa, koska on se lohduttava tieto aina alla että tuleehan niitä miehiä aina uusia ja joku mies aina ennemmin tai myöhemmin lähestyy. Miehillä tämä ei ole mikään itsestäänselvyys ja kiintoisaan naiseen joka jopa osoittaa vastakiinnostusta pitää iskeä heti, koska seuraavaa ei välttämättä tule aikoihin.

Joillekin miehille se on itsestäänselvyys. On sellaisiakin miehiä joilla on koko ajan jono nättejä naisia oven takana ja varaa itse valita mieluisin.

Vierailija
120/125 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska loppujen lopuksi testaavat vain viehätysvoimaansa ja kun nainen paljastaa tunteensa, he perääntyvät.

Ihan samanlaiset naiset ne minutkin saivat lopettamaan aloitteenteot. Lirkutellaan ja flirttaillaan, tuijotellaan ja sitten kun kehtaan lähestyä niin ollaan kauhean tyrmistyneitä ja yllättyneitä olevinaan ja luikahdetaan takavasemmalle.

Tämä on kyllä sellainen ilmiö, että uskonut sen olevan olemassa. Nyt jo monta kertaa tuon kokeneena olen tajunnut, että mistään muusta siinä ei voinut olla kyse. Myönnettäköön, että lähes poikkeuksetta jokainen nainen oli n. 3 - 5v minua nuorempi eli vähän päälle kaksikymppisiä. No, voi kai sen siten ajatella, että ei kai kukaan testaisi viehätysvoimaansa ihan suohirviön näköiseen mieheen.

Mutta mistä minä voin erottaa, että vastapuoli on liikkeellä "tositarkoituksella"? Olen jokseenkin passivoitunut tässä asiassa. Vastaan kyllä katseisiin ja eleisiin, mutta en ole lähestynyt enää. Eipä ole vastapuolikaan. Olen kyllästynyt kaikenlaisiin leikkeihin.

-M29