Miksi naiset eivät lähesty miehiä?
Tai tytöt poikia. Olen hyvännäköinen poika joka urheilee paljon ja hoitaa kouluhommat hyvin. Olen komea melko tumma poika ja olisi ihan kivaa jos tytötki tulis tutustumaan :)
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on potentiaalisia hulluja. Parempi vältellä.
Mutta miesten pitäisi lähestyä potentiaalisesti hulluja naisia?
Ei tietenkään. Parempi etteivät lähesty ketään.
Niinniin, kunpa te miesvihaajat pitäisitte edes jotain kylttiä kaulassa niin tiedetään pysyä kaukana.
Helsingissä suklaata tuputetaan pitkin katuja kyllästymiseen asti
Vierailija kirjoitti:
Lähesty(i)n, mutta harvakseltaan. Yleensä odotan rauhassa merkkejä, että saa lähestyä. Lopulta kerään rohkeuteni ja teen sen. Joka kerta olen saanut näpeilleni. Ei enää koskaan.
Onko naisesta sitten jotenkin uskomatonta, jos mieskin voi tuntea samoin? Kun jotenkin on sellainen fiilis, että miehen odotetaan lähestyvän ja ottavan näpeilleen miljoonia kertoja, koska onhan se miehen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potter-fani N26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie oon ujo. Sen takia miul ei oo ikinä ollu tyttöystävää. :/ Naisen pitää lähestyä, muuten kuolen yksinäni. :D Harva nainen kelpuuttaa ujoa. M25
Taas törmätään :D mutta joo, sama täällä. Olen ujo ja koulukiusaaminen poikien puolelta on jättänyt sellaiset arvet, etten uskalla lähestyä miehiä.
Hehei! :) Miuta kiusattiin myös koulussa. Ei tosin joka päivä, mutta lunta viskottiin päälle ja muuta. Miun tapauksessa naisen pitäisi tyyliin pysäyttää miut kadulla tai jotain. Deittisivuille en uskalla mennä, ku olen kuullut, et naiset valitsee siellä parhaat päältä. Luulen, et mielenterveydelle ei olisi hyvä pyöriä siellä. Yksin voi olla, mut olisiha se kiva, jos olisi joku, joka olisi samalla se paras ystävä ja tyttöystävä. :) M25
Ehkä löydät jonkun osastoltasi.
Kysy siltä jolla on ne avaimet ja joka päästää sinut lepositeistä.
Ny en ymmärrä. En mie oo hullu. :D M25
Vierailija kirjoitti:
Mie oon ujo. Sen takia miul ei oo ikinä ollu tyttöystävää. :/ Naisen pitää lähestyä, muuten kuolen yksinäni. :D Harva nainen kelpuuttaa ujoa. M25
Älä sitten valita, että ulkomaalaiset miehet vievät naiset, jos et itse lähesty naisia. Voi hyvin olla, että kuolet yksinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten valita, että ulkomaalaiset miehet vievät naiset, jos et itse lähesty naisia. Voi hyvin olla, että kuolet yksinäsi.
En mie oo valittanu mitään. :o Ulkomaalaisista en ole sanonu yhtään mitään. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinniin, kunpa te miesvihaajat pitäisitte edes jotain kylttiä kaulassa niin tiedetään pysyä kaukana.
Tuskin se teitä kaukana pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se teitä kaukana pitäisi.
Nyt taidat kyllä luulla itsestäsi vähän liikoja....
Miehen lähestyminen on naisen kannalta riskialtista, jopa hengenvaarallista. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen lähestyminen on naisen kannalta riskialtista, jopa hengenvaarallista. Siksi.
No ei miehet tee semmoista!!
Mitä ap? ettei naiset lähesty miehiä?
Ent tiedä millaisissa piireissä ja porukoissa liikut, mutta itselläni on aivan erilaine käsitys nykynaisista.
Olemme pitkään jo yli 25 vuotta naimisissa ollu pariskunta ja yleensä liikumme lähes joka paikassa yhdessä.
Tietenkin on aikoja ja paikkoja jossa kumpikinki jo ammattinsa puolesta joutuu liikkumaan yksin, mutta ei siinä ole koskaa ollut mitään ongelmaa.
Kummallisinta on se, että vaikka ollaan yhdessä liikeekkä vaikka vain ravintolassa tai lavatansseissa, niin aina joku nainen jää puhelemaan minulle miehelle, ja pyytää jopa tanssimaan ulkopuolella tanssialueen, vaikka en edes itse ole kiinnittänyt mitään huomioita naiseeen.
En näe tähän asiaan mitään muuta näkökohtaa kuin, että naisia on enemmän etsimässä miehiä, kuin vapaita miehiä on saatavilla.
Tai sitten nykynaiset ovat kiimaisemepia kuin ennen.
Jokaisen naisen kannattaa kuitenkin kannattaisi muistaa ja hokata sekinn, että kaikki miehet ei kiinnosta pettää puolisoaan ja että he todellakin ovat tyytyväisiä puolisoonsa ja siihen elämään jota elämään jota elävät.
Harva tyrkky nainen käsittää, miten paljon häntä molemmat avio/avopuolisot säälivät häntä, kotimatkalla ravintola ja tanssipaikalta, Mutta samalla toivovat että hänkin löytäisi saman onnen joka heillä itsellään on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas törmätään :D mutta joo, sama täällä. Olen ujo ja koulukiusaaminen poikien puolelta on jättänyt sellaiset arvet, etten uskalla lähestyä miehiä.
Hehei! :) Miuta kiusattiin myös koulussa. Ei tosin joka päivä, mutta lunta viskottiin päälle ja muuta. Miun tapauksessa naisen pitäisi tyyliin pysäyttää miut kadulla tai jotain. Deittisivuille en uskalla mennä, ku olen kuullut, et naiset valitsee siellä parhaat päältä. Luulen, et mielenterveydelle ei olisi hyvä pyöriä siellä. Yksin voi olla, mut olisiha se kiva, jos olisi joku, joka olisi samalla se paras ystävä ja tyttöystävä. :) M25
Kysy siltä jolla on ne avaimet ja joka päästää sinut lepositeistä.
Mitä tuo nyt meinaa?
Onpa täällä taas ilkeää porukkaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä jolla on ne avaimet ja joka päästää sinut lepositeistä.Mitä tuo nyt meinaa?
En tiedä. :D Väittää miuta hulluksi tai jotain. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä jolla on ne avaimet ja joka päästää sinut lepositeistä.Ny en ymmärrä. En mie oo hullu. :D M25
Tarkoitti varmaan potterfanii?
Lähestyy. Oon tehnyt monta aloitetta elämäni aikana ja niistä on syntynyt parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ongelma Suomessa. Miehet ei lähesty naisia.
Siksi naiset matkustaa Etelä-Eurooppaan ja vaikkapa Afrikkaan, siellä miehet on miehiä.
On miehen tehtävä osoittaa kiinnostusta!!!!!
Sain tarpeekseni kiinnostuksen osoittamisesta saamatta vastakaikua. On naisten vuoro.
Sama täällä, enää ei kiinnosta yrittää. Olen varmaan loppuelämän yksin.
M37
Minkä näköinen olet? Missä asut?
Koska loppujen lopuksi testaavat vain viehätysvoimaansa ja kun nainen paljastaa tunteensa, he perääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä jolla on ne avaimet ja joka päästää sinut lepositeistä.Ny en ymmärrä. En mie oo hullu. :D M25
Tarkoitti varmaan potterfanii?
Miulle se silti vastasi. :o Mikä vika tuossa Potter-naisessa on? Miusta kiva ja ystävällinen. :) M25
Miehenä tuo ei ole mikään selitys tai vähintäänkin neuvotaan hakemaan apua ongelmaansa.