Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät lähesty miehiä?

Vierailija
07.09.2020 |

Tai tytöt poikia. Olen hyvännäköinen poika joka urheilee paljon ja hoitaa kouluhommat hyvin. Olen komea melko tumma poika ja olisi ihan kivaa jos tytötki tulis tutustumaan :)

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskaltanut lähestyä poikia enkä liiemmin nyt tämän ikäisenä miehiäkään. Ujostelen ja nolostelen enkä koskaan koe olevani kenenkään miehen arvoinen.

N26

Vierailija
22/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon ujo. Sen takia miul ei oo ikinä ollu tyttöystävää. :/ Naisen pitää lähestyä, muuten kuolen yksinäni. :D Harva nainen kelpuuttaa ujoa. M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin epämiehekäs, että haluat naisten juoksevan perässäsi? Mikset itse tee aloitteita? Oletko vielä pikkupoika? Oletko niin epäsosiaalinen ja arka, ettet uskalla?

Onko ne rikkaat ja kuuluisat epämiehekkäitä, joiden perässä naiset juoksee?

24/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät pidä seksistä niin paljon kuin miehet.

Höpö höpö.

Naiset eivät pidä huonosta seksistä.

Vierailija
25/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie oon ujo. Sen takia miul ei oo ikinä ollu tyttöystävää. :/ Naisen pitää lähestyä, muuten kuolen yksinäni. :D Harva nainen kelpuuttaa ujoa. M25

Taas törmätään :D mutta joo, sama täällä. Olen ujo ja koulukiusaaminen poikien puolelta on jättänyt sellaiset arvet, etten uskalla lähestyä miehiä.

Vierailija
26/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue seksi osiosta "Ystäväni miehellä... "

Jättijullihan niillä mielessä. Naiset itse tollaista kertovat niin kai se kannattaa miesten uskoa.

Vierailija
27/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ongelma Suomessa. Miehet ei lähesty naisia.

Siksi naiset matkustaa Etelä-Eurooppaan ja vaikkapa Afrikkaan, siellä miehet on miehiä.

On miehen tehtävä osoittaa kiinnostusta!!!!!

Sain tarpeekseni kiinnostuksen osoittamisesta saamatta vastakaikua. On naisten vuoro.

Vierailija
28/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn, jos olen kiinnostunut. Tämä vaatii kyllä yleensä minimissään kuukauden tuttavuuden. En kiinnostu ulkonäön takia. Jos lähestyn, olen aika varma, että haluan myös seurustella kyseisen ihmisen kanssa.

Vierailija
29/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Tämä. Orgasmeista pitävät kaikki.

Vierailija
30/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Höpöhöpö. Katso sinä nössö "Ystäväni miehellä"... Iso kyr.. ja seksi on hyvää.

Vierailija
31/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kyllä miehenä aivan mahtavaa. Ikävää ettei naiset siitä kummemmin nauti :(

Kyllä nauttii heti kun alat ottamaan naistasi paremmin huomioon seksin aikana ja annat orgasmeja hänelle. Sen jälkeen pihtaus loppuu ja naisestasi tulee villikissa, joka haluaa ja paljon.

Vierailija
32/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kyllä miehenä aivan mahtavaa. Ikävää ettei naiset siitä kummemmin nauti :(

Kyllä naiset nauttii seksistä, mutta lähinnä masturboiden. Jotain kannattaisi miestenkin tehdä, että nainenkin nauttisi. Älä ainakaan makaa lahnana, vaan tyydytä naisesi tai seksi loppuu.

Vierailija
33/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potter-fani N26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas törmätään :D mutta joo, sama täällä. Olen ujo ja koulukiusaaminen poikien puolelta on jättänyt sellaiset arvet, etten uskalla lähestyä miehiä.

Hehei! :) Miuta kiusattiin myös koulussa. Ei tosin joka päivä, mutta lunta viskottiin päälle ja muuta. Miun tapauksessa naisen pitäisi tyyliin pysäyttää miut kadulla tai jotain. Deittisivuille en uskalla mennä, ku olen kuullut, et naiset valitsee siellä parhaat päältä. Luulen, et mielenterveydelle ei olisi hyvä pyöriä siellä. Yksin voi olla, mut olisiha se kiva, jos olisi joku, joka olisi samalla se paras ystävä ja tyttöystävä. :) M25

Vierailija
34/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähesty miehiä jos ei ole tarvetta. Minulla on jo oma mies, en ala enää lähestymään ketään.

Sinulta ei kukaan ole mitään kysynyt.

Jatka vain ET-lehtesi selaamista.

Kiitos.

Vierailija
35/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nauttii heti kun alat ottamaan naistasi paremmin huomioon seksin aikana ja annat orgasmeja hänelle. Sen jälkeen pihtaus loppuu ja naisestasi tulee villikissa, joka haluaa ja paljon.

Paskaa. Katso palstan "Ystäväni miehellä on.."

Teidän naisten omia puheita siellä. Iso kulli ja sillä tökitään niin hyvä. Muut saavat räplätä sormilla jne. Eiks vaan?

Vierailija
36/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Tämä. Orgasmeista pitävät kaikki.

Teidän naisten omia sanoja. Katso "Ystäväni miehellä iso". Eli koosta palstan naisten mukaan kiinni ja sitä halu. Älkää ämmät orkuista jauhako tänne kun se iso Kul.. on se todellinen halunne. Itse näin naiset kirjoitatte tänne.

Miten ulossulkee mitään mitä sanoin? Isolla saa varmemmin vähän taitamattomammankin miehen kanssa. Pointti on silti orgasmissa.

Ja ihan itse me naiset tässäkin kirjoitellaan.

Vierailija
37/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ongelma Suomessa. Miehet ei lähesty naisia.

Siksi naiset matkustaa Etelä-Eurooppaan ja vaikkapa Afrikkaan, siellä miehet on miehiä.

On miehen tehtävä osoittaa kiinnostusta!!!!!

Sain tarpeekseni kiinnostuksen osoittamisesta saamatta vastakaikua. On naisten vuoro.

Sama täällä, enää ei kiinnosta yrittää. Olen varmaan loppuelämän yksin.

M37

Vierailija
38/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä p.skaa jauhat ap.

Suomessa just naiset lähestyy miehiä, siinä on jo ujotkin miehet pinteess.

Miesten ei yksinkertaisesti tarvitse tehdä enää yhtään mitään, suomalaiset naiset suorastaan tunkee syliiin.

En tiedä mikä ja missä vaiheesa jokin on mennyt  pieleen, mutta ainakin omalla työpaikallani varatu naiset ovat kaikkein valmiimpia työpaikka romanseihin ja jopa pilkkaavat miestä, joka ei ole heidän kanssaan valmiis flirittiin.

Ja valitettavasti en ole ainoa mies joka tämän on nähnyt, jutellaan asioista usein niin kahvitunneilla kuin muulloinkin omassa porukassa.

- M 33 avioliitossa ja isä  -

[

Tämä.

Sama homma meidän työpaikalla.

Tyrkkyjä naisia työpaikka täynnä.

Vierailija
39/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on potentiaalisia hulluja. Parempi vältellä.

Mutta miesten pitäisi lähestyä potentiaalisesti hulluja naisia?

Ei tietenkään. Parempi etteivät lähesty ketään.

Vierailija
40/125 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty(i)n, mutta harvakseltaan. Yleensä odotan rauhassa merkkejä, että saa lähestyä. Lopulta kerään rohkeuteni ja teen sen. Joka kerta olen saanut näpeilleni. Ei enää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän