Naiset! Tässä syy miksi nykyään tuntuu näistä ihan tavallisista tapailemistanne miehistä paljastuvan aiemmin maksullisissa käyneitä
Tavallisen sinkkumiehen on pakko käydä maksullisissa koska naisten vaatimukset ovat nousseet sille tasolle, että seksin saaminen tällaiselle miehelle on vain yksinkertaisesti lähes mahdotonta.
Jos joskus kerran vuodessa onnistuu saamaan, on sekin joltakin vanhemmalta, lihavammalta, rumemmalta, tyhmemmältä...Kaikin tavoin siis ei niiltä jotka olisivat sitä omaa vastaavuutta. Tarpeeksi kauan kun hakkaa päätään seinään, alkaa normaali ihminen miettiä mitä vaihtoehtoisia tapoja hoitaa asioita olisi.
Tilanne ei vielä 5 vuotta sitten ollut läheskään näin paha, ja jotakin on tässä välillä tapahtunut. En ihan tarkkaan tiedä mitä, mutta kyllä sen voi jokainen fiksumpi sinkkumies hyvin konkreettisesti havaita.
Joku teoreetikko tämän varmasti tähän osaisi selittää...Mikä saa aikaan tällaisen ilmiön?
En ole koskaan kuullut vanhempien ihmisten puhuvan vastaavanlaisesta heidän nuoruudessaan, eli onko kyseessa jokin vain tähän aikaan sidottu juttu?
Tässä voisikin nyt kysyä naisilta itseltään: Mitä teidän halukkuudellenne seksiin miesten kanssa on tapahtunut viimeisien vuosien aikana?
T: 34v, 185cm, lihaksikas, komea, mukava, siisti ja huumorintajuinen mies
Kommentit (97)
Kyllä vain. Jos menet tavismiehenä tinderiin, niin ole onnellinen jos saat 2 matchia kuussa tasoasi alemmilta naisilta.
Minä olen katsellut komean, pitkän, urheilullisen ja mukavan kaverini yritystä tinderissä, ja ei voi muuta sanoa kuin että onneksi en ole sinkku.
Hän ei edes ole mikään tavis mielestäni, mutta silti ei irtoa kuin kerran jouluna joltakin lihavalta ja vanhemmalta yyh oolta
Samasta syystä taitaa syntyvyyskin laskea...
Millä ihmeen logiikalla tällaista miestä kuitenkin joku vapaaehtoisesti tapailee, jos naisen saaminen on kuitenkin ihan mahdotonta?
Mikä vika siinä omassa kädessä sitten on? Kannattaisiko opetella?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Jos menet tavismiehenä tinderiin, niin ole onnellinen jos saat 2 matchia kuussa tasoasi alemmilta naisilta.
Minä olen katsellut komean, pitkän, urheilullisen ja mukavan kaverini yritystä tinderissä, ja ei voi muuta sanoa kuin että onneksi en ole sinkku.
Hän ei edes ole mikään tavis mielestäni, mutta silti ei irtoa kuin kerran jouluna joltakin lihavalta ja vanhemmalta yyh oolta
Jos komea, pitkä, urheilullinen ja mukava mies ei saa tinderistä seuraa, keiden kanssa sinä kuvittelet, että ne naiset sitten deittailevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei edes ole mikään tavis mielestäni, mutta silti ei irtoa kuin kerran jouluna joltakin lihavalta ja vanhemmalta yyh ooltaJos komea, pitkä, urheilullinen ja mukava mies ei saa tinderistä seuraa, keiden kanssa sinä kuvittelet, että ne naiset sitten deittailevat?
Vielä komeampien (mallitasoa olevien) + rikkaiden (jotka myös näyttävät sen) + korkeimpien statuksien ammatttien edustajia
Vierailija kirjoitti:
Pakko? En ole juuri seksin saralla loistanut, mutta kukaan ei ole silti tullut puukolla uhkailemaan tai sydän ei ole pettänyt vaikka en ole ihmiskauppaa tukenut.
M37
Mistä tiedät, ettet ole ihmiskauppaa tukenut? Etniset ravintolat ja rakennustyömaat ovat ihmiskaupan suhteen erittäin pahoja tahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei edes ole mikään tavis mielestäni, mutta silti ei irtoa kuin kerran jouluna joltakin lihavalta ja vanhemmalta yyh ooltaJos komea, pitkä, urheilullinen ja mukava mies ei saa tinderistä seuraa, keiden kanssa sinä kuvittelet, että ne naiset sitten deittailevat?
Vielä komeampien (mallitasoa olevien) + rikkaiden (jotka myös näyttävät sen) + korkeimpien statuksien ammatttien edustajia
Ja näitä riittää kaikille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään riittäisi jos nämä miehet pysyisivät yhdessä naisessa. Mutta heilläpä onkin joka päivälle uusi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko? En ole juuri seksin saralla loistanut, mutta kukaan ei ole silti tullut puukolla uhkailemaan tai sydän ei ole pettänyt vaikka en ole ihmiskauppaa tukenut.
M37
Mistä tiedät, ettet ole ihmiskauppaa tukenut? Etniset ravintolat ja rakennustyömaat ovat ihmiskaupan suhteen erittäin pahoja tahoja.
whataboutismisi ei muuta asiaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Jos ei käy etnisissä ravintoloissa ja asuu vanhahkossa talossa?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Tein siis tämän siksi kun tarpeeksi monta kertaa olen jo lukenut aloituksen jossa nainen täällä tapailee miestä, tai jo seurustelee hänen kanssaan ja sitten paljastuu miehen historiassa maksullisten käyttöä.
AP
Ei, teit tämän koska olet i d i o o t t i ja haluat jankata samaa sontaa mitä eilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään riittäisi jos nämä miehet pysyisivät yhdessä naisessa. Mutta heilläpä onkin joka päivälle uusi nainen
Mutta se nainen silti jatkaa miehen tapailua, vaikka mies vaihtoi jo naista?
Muistan kyllä kun itse olin vuosikausia sinkkuna. Oisin varmaan itsekin käyttänyt maksullisia, jos ois jotenkin helposti ja vaarattomasti voinut.
Vierailija kirjoitti:
"Rima on tällä kierroksella korkealla" - miksi naiset nuorena kelpuuttavat heikomman aineksen, mutta sitten vanhana RIMA ON KORKEALLA mitä tulee miehiin?
Siinäpä se taas on: https://www.is.fi/viihde/art-2000006490500.html
"Rima on tällä kierroksella korkealla", siis korkeammalla samalla kun oma seksuaalinen markkina-arvonsa on alempana kuin nuorempana.
Miksi ihmeessä naisien standardit kasvaa iän myötä? Pitäisi tapahtua päinvastoin, varsinkin kun ikääntyessä oma markkina-arvo laskee.
Tämä ei käy järkeen. Mutta kai se opettaa miehille sen, että nuoret naiset ovat parhaita. Nuorilta naisilta saa sen aidoimman rakkauden ja intohimon, kun vanhempi nainen taas metsästää miehestä resursseja moisella listalla. 20v nainen metsästää miehestä seksiä ja intohimoa, 30v nainen metsästää miehestä tuloja tuloja tuloja.
Meneekö se aina näin? Ikävän usein ainakin. Hyvä opetus miehille.
Naiset tajuavat että eivät tarvitse miestä mihinkään sinänsä. Joten ottavat vain sellaisen, jonka oikeasti haluavat. Yksinelo on naisille antoisampaa kun jakaa elämä huonon valinnan kanssa. Jos ei naisen yksin oleminen ole mielestäsi jokin rikos niin suosittelen vain hyväksymään asian.
Vierailija kirjoitti:
M37
Jos nyt ei dramatisoitaisi. Suurin osa seksipalveluita tarjoavista ei ole ihmiskaupan uhreja eikä pakotettu siihen muutenkaan.
Ehkä naiset ovat huomanneet, että sitä voi olla ilmankin, jos kiinnostavia ei löydy.
Sinunkaan ei ole pakko käydä h*orissa. Pakko ei ole kuin p*skalle, eikä sinnekään jos päästää housuun.
Jestas. Miehen ja naisen ”taso” on se, jonka edustaja tästä kiinnostuu.
Tällaisen aloituksen laatineesta miehestä tuskin kukaan itseään kunnioittava nainen kiinnostuu.
Tein siis tämän siksi kun tarpeeksi monta kertaa olen jo lukenut aloituksen jossa nainen täällä tapailee miestä, tai jo seurustelee hänen kanssaan ja sitten paljastuu miehen historiassa maksullisten käyttöä.
AP