Lapsille mokkapaloja kun tulevat koulusta
Se hyvä puoli tässä työelämästä syrjäytyneenä on, että lapset saa apua läksyihin ja aina jotain välipalaa, yleensä tietenkin terveellistä sellaista.
Kommentit (30)
Ja kun he muuttavat omilleen ihmettelet kun he soittelee pitääkö koko makaronipussi keittää kerralla?
kiakuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitä moskaa te oikein syötätte teidän lapsille ja pidätte sitä jonain mitalin arvoisena suorituksena.
joo yökk,ilmankos ovat läskejä plösöjä
Molemmat pojat on hoikkia.
kiakuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitä moskaa te oikein syötätte teidän lapsille ja pidätte sitä jonain mitalin arvoisena suorituksena.
Niin joka neljäs lapsi on...ja kun pitäisi jotain tehdä itse ollaan masentuneita ja jäädään eläkkeelle ja meidän eläkeikä siirtyy kauemmas ja kauemmas.
Ensin jotain hedelmiä, marjoja, jogurttia, leipää sekä mehua / maitoa. Sitten mokkapalat. Näin meinisi meillä.
Vierailija kirjoitti:
kiakuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joka neljäs lapsi on...ja kun pitäisi jotain tehdä itse ollaan masentuneita ja jäädään eläkkeelle ja meidän eläkeikä siirtyy kauemmas ja kauemmas.
Joko päästään haukkumaan hallitusta tässäkin ketjussa. :D
Mokkapalat on vaan aina niin NAM!!!!
Vierailija kirjoitti:
kiakuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat pojat on hoikkia.
Ei tätä olisi tarvinnut mainita erikseen sillä kaikkien av-mammojen lapset on hoikkia.
Molemmat pojat on hoikkia ja omalla pojallani on jo nyt yli 15 000 askelta tullut tänään ja vielä on ilta aikaa liikkua. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiakuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko päästään haukkumaan hallitusta tässäkin ketjussa. :D
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Molemmat pojat on hoikkia ja omalla pojallani on jo nyt yli 15 000 askelta tullut tänään ja vielä on ilta aikaa liikkua. ap
Joo joo, tiedetään.
Hallituksen tulisi määrätä kovemmat haittaverot sokerille!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin virkkasin tänään ja sinä aikana tuli tuhansia askeleita.
Kuinka monta olet itse kävellyt tänään ap? Päihitätkö poikasi? Aikaahan sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Ensin jotain hedelmiä, marjoja, jogurttia, leipää sekä mehua / maitoa. Sitten mokkapalat. Näin meinisi meillä.
No ei ole kyllä juurikaan parempi. Mehua? Entä millaista jogurtti on, maustettua?
Paremminkin näin jos välipalasta kyse: maustamatonta rahkaa/jogurttia ja siihen reilusti tuoreita marjoja. Lisäksi esim.hedelmää tai vaikka pala täysjyväleipää jossa myös kasviksia päällä. Maitoa. Ja tämän jälkeen se pala sitä mokkapalaa jos pakko tällein arkenakin herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta olet itse kävellyt tänään ap? Päihitätkö poikasi? Aikaahan sinulla on.
En juuri lainkaan. Ei ole tarvetta nyt mennä tuen kanssa tuolla ulkona.
Ennemmin mokkapaloja, kuin mok kakikkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan jogurtti sokeritonta? Mehukin kannattaa vaihtaa veteen tai maitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet olevasi parempi ihminen?
Ei lapsille saa antaa niitä parempia mokkapaloja. Tavallisia joskus ja kohtuus kaikessa.
Olen työelämässä, muutta sämpylät olen lapsille leiponut. Samoilla silmillä yövuoron jälkeen tässä😂