Naiset! Tässä syy miksi nykyään tuntuu näistä ihan tavallisista tapailemistanne miehistä paljastuvan aiemmin maksullisissa käyneitä
Tavallisen sinkkumiehen on pakko käydä maksullisissa koska naisten vaatimukset ovat nousseet sille tasolle, että seksin saaminen tällaiselle miehelle on vain yksinkertaisesti lähes mahdotonta.
Jos joskus kerran vuodessa onnistuu saamaan, on sekin joltakin vanhemmalta, lihavammalta, rumemmalta, tyhmemmältä...Kaikin tavoin siis ei niiltä jotka olisivat sitä omaa vastaavuutta. Tarpeeksi kauan kun hakkaa päätään seinään, alkaa normaali ihminen miettiä mitä vaihtoehtoisia tapoja hoitaa asioita olisi.
Tilanne ei vielä 5 vuotta sitten ollut läheskään näin paha, ja jotakin on tässä välillä tapahtunut. En ihan tarkkaan tiedä mitä, mutta kyllä sen voi jokainen fiksumpi sinkkumies hyvin konkreettisesti havaita.
Joku teoreetikko tämän varmasti tähän osaisi selittää...Mikä saa aikaan tällaisen ilmiön?
En ole koskaan kuullut vanhempien ihmisten puhuvan vastaavanlaisesta heidän nuoruudessaan, eli onko kyseessa jokin vain tähän aikaan sidottu juttu?
Tässä voisikin nyt kysyä naisilta itseltään: Mitä teidän halukkuudellenne seksiin miesten kanssa on tapahtunut viimeisien vuosien aikana?
T: 34v, 185cm, lihaksikas, komea, mukava, siisti ja huumorintajuinen mies
Kommentit (97)
Kaikki tapaamani herrasmiehiksi julistautuneet miehet ovat olleet jotain ihan päinvastaista kuin herrasmiehiä. Veikkaan, että ap:n "mukavuuden" ja "komeuden" kanssa sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Mäpä vastaan ap:lle rehellisesti tinderistä. Oon about 40 yh, normaalipainoinen ja ihan nätti. Mut Tinderissä matchään vain 20-28 v nuoria miehiä, jotka mallipoikatason kuumia, siis pitkiä lihaksikasta, kasvoilta komea, urheilullinen ja yliopistotaustalla. Ja nää miehet ehdottaa mulle treffejä, tulee mihin pyydän, mun aikataululla, ja vaikka tekisin oharit.. okei seksin jälkeen ei heistä enää sit kuulukaan, mut jos nainen etsii vaan yhdenillanjuttuja Tinder on kuin mallikatalogi josta nainen voi valita mieleisensä todella komean miehen. Maailmassa on kyl vikaa, jatkan kumminkin näiden panemista, kunnes seksi ei enää kiinnosta. Tämä on totuus. Ymmärrän hyvin et tavis miehiä harmittaa!
Onneksi täällä on joku totuuden kertova nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäpä vastaan ap:lle rehellisesti tinderistä. Oon about 40 yh, normaalipainoinen ja ihan nätti. Mut Tinderissä matchään vain 20-28 v nuoria miehiä, jotka mallipoikatason kuumia, siis pitkiä lihaksikasta, kasvoilta komea, urheilullinen ja yliopistotaustalla. Ja nää miehet ehdottaa mulle treffejä, tulee mihin pyydän, mun aikataululla, ja vaikka tekisin oharit.. okei seksin jälkeen ei heistä enää sit kuulukaan, mut jos nainen etsii vaan yhdenillanjuttuja Tinder on kuin mallikatalogi josta nainen voi valita mieleisensä todella komean miehen. Maailmassa on kyl vikaa, jatkan kumminkin näiden panemista, kunnes seksi ei enää kiinnosta. Tämä on totuus. Ymmärrän hyvin et tavis miehiä harmittaa!
Nonii, tätähän eivät mammat tahdo myöntää.
No, ettehän te yh:oihin päin suostu edes sylkemään, joten millä lailla nelikymppisen yh:n panot on teiltä pois? Itsekin panisitte mielellänne kauniita kakskymppisiä, mut ei ne teille anna, kun ei ne teitä halua, paitsi rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmasti niin kutsuttu Simp. En ole havainnut että naisia olisi mitenkään vaikea saada kiinnostumaan. Ajelen parin tonnin oopelilla ja rikaskaan en ole. Joku tässä mättää. En suostuisi myöskään maksamaan seksistä.
se johtuu siitä, että sä olet alfa-mies ja ap beta-mies.
Eli sä olet tyytyväinen elämääsi ilman naista tai naisen kanssa. miten elämä sen kulloinkin järjestää. porskutat kulloinkin niillä pelimerkeillä mitä elämä antaa. et ota uhrin viittaa tai tee ikinä itsestäsi säälittävää.
Naisiin suhtaudut ihmisinä, et jonain kasvottomana massana, jonka velvollisuus on kaarrella juuri sinun kimpussasi. arvosi miehenä ei ole siitä kiinni, minkä näköisiä naisia ja minkä verran ympärilläsi kieppuu.
suhtaudut itseesi ja elämään huumorilla.
Sinulla ei ole ferraria mutta so what? Et tarvitse sitä koska sulla on ihan kelpo ooppeli, jolla sä pääset ihan hyvin paikasta toiseen...
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäköhän on viidessä vuodessa tapahtunut. Ap on vanhentunut viisi vuotta melko nuoresta keski-ikäiseksi, mutta yritettävien naisten ikä on tuskin kovinkaan monta vuotta noussut sinä aikana, arvaan ma. Lisäksi kaikki Oman ikäiset ovat jo pariutuneet joten valikoimasi on vähentynyt vuosi vuodelta.
Samaa veikkaan. Omalle tasolleen nämä ovat sokeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Sitähän me juurikin on sanottu että puumat saa kyllä mielin määrin irtoseksiä parikymppisiltä miehiltä, kun taas saman ikäiset miehet ei saa parikymppisiltä naisilta irtoseksiä kirveelläkään.
Jaa vai niin, en jaksa edes lukea koko potaskaa,mut jos nainen on torjunut miehen +5 kertaa jo, kun se väkisin seurailee ja tunkee juttusille iholle, niin voisko jo uskoa että naista EI kiinnosta?! Tule vielä kerrankin kotipihaani tai lähelleni "juttusille"niin *****, stalk keri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmasti niin kutsuttu Simp. En ole havainnut että naisia olisi mitenkään vaikea saada kiinnostumaan. Ajelen parin tonnin oopelilla ja rikaskaan en ole. Joku tässä mättää. En suostuisi myöskään maksamaan seksistä.
se johtuu siitä, että sä olet alfa-mies ja ap beta-mies.
Eli sä olet tyytyväinen elämääsi ilman naista tai naisen kanssa. miten elämä sen kulloinkin järjestää. porskutat kulloinkin niillä pelimerkeillä mitä elämä antaa. et ota uhrin viittaa tai tee ikinä itsestäsi säälittävää.
Naisiin suhtaudut ihmisinä, et jonain kasvottomana massana, jonka velvollisuus on kaarrella juuri sinun kimpussasi. arvosi miehenä ei ole siitä kiinni, minkä näköisiä naisia ja minkä verran ympärilläsi kieppuu.
suhtaudut itseesi ja elämään huumorilla.
Sinulla ei ole ferraria mutta so what? Et tarvitse sitä koska sulla on ihan kelpo ooppeli, jolla sä pääset ihan hyvin paikasta toiseen...
Aika ylistävään sävyyn kirjoitat ihmisestä, josta et tiedä juuri yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ahdistavaa tämä keskustelu.
Sanopa muuta. Tajusin vasta tämän keskustelun myötä että tuolla on paljon miehiä jotka eivät käy maksullisissa, eivätkä saa seksiä mistään milloinkaan.
Piruparat.
Mitä pahaa heissä sitten on?
Heistä kehittyy niitä ulisevia kiltti miehiä. Koko elämän kestävä seksittömyys aiheuttaa häiriöitä miehen aivoissa, se ei ole luonnolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin eivät tahdo myöntää, mikä tuossa nyt sitten olisi heille niin kova pala että pitäisi kieltää asia? Mitäs myöntämistä tai kieltämistä siinä edes muille on, jos joku 40+ nainen kertoo etsivänsä seksiseuraa nuoremmista ja hyvännäköisistä miehistä - sitähän me olemmekin teille yrittäneet kokobajan sanoa, että ei miehenkään ulkonäkö parane vanhetessa.
Ei ttttu mitä paksaa nää avaukset
Ei se uudelle akalle kuulu, mitä mies on tehnyt menneisyydessä. Ei mieskään saa tuomita akkoja vanhojen suhteiden takia.
Jos jotain lakia rikotaan niin se olisi ehkä sitten eri juttu.
Mihin mies tarvitsee naista? Ei imurin ja tiskikoneen käyttö kovin monimutkaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Mihin mies tarvitsee naista? Ei imurin ja tiskikoneen käyttö kovin monimutkaista ole.
Taitaa se kuitenkin olla ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa joillekin miehille käyttää noinkin vaikeita vempeleitä, sen verran harvoin onnistuvat käynnistämään.