Mies! Mitä ajattelet jos vastaantuleva nainen hymyilee sinulle?
Kommentit (133)
Ajattelen, että Että hän on omissa ajatuksissaan eikä tiedä, mitä tekee.
Kiva että joku vielä hymyilee mulle!
m 63 v
Jos se on kaupassa vastaantuleva työntekijä niin en mitään, kuuluu työnkuvaan.
Että hän haluaisi parisuhteeseen ja vaimokseni. Polvistuisin ja kosisin ja ostaisin saman tien talon meille jostain kehyskunnasta.
Harvoin siittä miehelle mitään hyvää seuraa
Tarkistan, ettei housujen vetoketju ole auki tai ketsuppia rinnuksilla.
Alan himoitsemaan tämän naisen kiviaikaa ja makaan naisen
Äsken koiraa ulkoiluttaessani nainen hymyili ja jatkoin vaan kävelyäni ajattelematta mitään.
Ei se hymyily mitäään iskemistä ole.
Yrittää iskeä. Valitettavasti olen varattu ja uskollinen vaimolleni.
Kadulla liikkuu kauhean tälläyttyjä naisia, joilla naama on kuin sitruunan syöneellä. Ei taida ulkonäköön keskittyminen tehdä onnelliseksi.
Sitten siellä on sellaisia homssuisempia, joilla aina on iloinen ilme.
Arvaa kumpi on kivemman näköinen?
Mukavaa muttei se mitään merkitse eikä johda mihinkään.
Minä olen alkanut hymyilemään ihmisille, ihan tietoisesti. En nyt vastaantullessa, mutta jos pidän ovea auki jollekin, tai väistän kadulla ja saan katsekontaktin. Ei kai nyt kukaan siitä mitään eritystä päättele? Saan usein kyllä hymyn vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Näen sieluni silmin kuinka siemennesteeni kuplii ulos hänen peräaukostaan.
Erehdytkö usein aukosta?
Todella mukavaa! Joskus lenkillä nainen käveli vastaan ja hymyili kun kohdattiin. Vieläkin muistelen tapahtumaa lämpimästi vaikka tästä jo muutama vuosi 👍
Ajattelen että ovat juoruilleet ystäviensä kanssa minusta ja hymyilee ilkeyttään ja vi**uillaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Näen sieluni silmin kuinka siemennesteeni kuplii ulos hänen peräaukostaan.
Tulee mieleen Riikka Purran nimitys itsestään spermaturvaksi...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minä kävin tekemässä kauppakeskuksen vessassa raskaustestin joka oli positiivinen. Hymyilin leveästi ja vanhempi mies tuli vastaan ja hänkin alkoi hymyillä leveästi. Minulla oli sellainen olo että olisin voinut tanssahdella siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että ovat juoruilleet ystäviensä kanssa minusta ja hymyilee ilkeyttään ja vi**uillaakseen.
Onpa sinulla heikko omanarvontunto ja vainoharhaisuutta
Muitin onko kenkääni tarttunut wc paperia, sepalus jäänyt auki, paidassa tahroja ja minne piiloudun tarkistamaan ettei mitään sellaista ole tapahtunut.
M49
Mukavaa tietenkin