K*sipäisimmät eksät - peukutusketju
Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:
Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.
Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.
Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.
Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.
Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️
Ap
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakotti minut anaaliseksiin ja ihmetteli kovin jälkeenpäin, miksi itken ja miksi haluan erota.
Vaikea uskoa tätä, ei se mene sinne kuivana.
Penis voi olla märkä emättimen nesteistä. Mulle on käynyt niin, että kesken emätinyhdynnän mies päättää vaihtaa reikää, eikä ymmärrä ei- ja lopeta-sanoja, luulee varmaan tuskaista oloa nautinnoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on jännä, kuinka aina löytyy puolustelijoita näille pettäjille. Arvostan sitä, että aikoinaan yhteiskunnassa paheksuttiin näitä pettäjiä ja perheensä jättäjiä. Nykyisin vaan taputellaan päätä ja sanotaan, kuinka jokaisella on oikeus olla onnellinen, vaikka se tarkoittaisi perheen rikkomista.
Tämä. Selkärangatonta touhua, että näitä oman itsekkään onnen perässä juoksijoita pitäisi ymmärtää. Onnea voi olla monenlaista, mutta se kettukoloilu muiden kanssa ei ole sen lasten ehjän ydinperheen ja avioliiton väärti. Jos on pakko, eikö nuo vieraissa juoksijat voisi pariutua keskenään ja jättää uskolliset pariutumaan toistensa kanssa?
Pyhä ydinperhe 🤣 muistakaa että jos lapsia hankitte niin se on sitten vähintään 18 vuoden pakollinen kakku sen lasten toisen vanhemman kanssa, tai mammat haukkuu. Ei jessus hyvä että ihmiset tajuaa ettei niitä lapsia ole enää pakko hankkia, koska enää parisuhteesikaan ei ole omasi vaan sitä saa tuomita ja arvostella. Etenkin jos sen päättää lopettaa.
Miesystävä oireili psyykkisesti ja oli pahasti masentunut, minä pesin hänen pyykkinsä ja siivosin, kävin kaupassa, tein ruoat, täytin työttömyyspäivärahahakemukset, "ulkoilutin" eli vedin häntä kävelyille, leffaan jne, kuuntelin yökaupalla miehen ahdistunutta monologia ja rauhoittelin niin että omat yöunet jäi 3-4 tuntiin ennen työvuoroa, annoin omaa tilaa ja luovuin kaikista omista tarpeistani, toimin tukena miehen vanhemmille ja sisaruksille kun mies puhui itsetuhoisia juttuja ja oli välillä tavoittamattomissa, pidin yhteyttä miehen ystäviin kun kun ei itse jaksanut, kutsuin heitä joskus käymään että mies saisi piristystä. Hellästi työntäen autoin miestä kohti ammattiapua, selvitin hoitopolut ja psykologit, saatoin kriisipsykologille, maksoin opintolainalla ensimmäisten kertojen terapiakustannukset ennen Kela-korvausta ja kustansin miehen osuuden poikien viikonlopusta meidän sukumökillämme. Kaiken tämän tein maisteriopintojeni ja kahden työn ohella.
Ja mitä teki mies viiden vuoden parisuhteen päätteeksi, kolme päivää ennen graduni jättöpäivää:
Kertoi, ettei hän ole koskaan rakastanut minua ja on löytänyt toisen. Sitten mies ghostasi minut ja valehteli perheelleen että minä olin jättänyt hänet. Kuukautta myöhemmin kun tarvitsin tavaroitani ja menin käymään miehen asunnolla, mies iski tavarat ovenraosta ja sähisi, että olen takertuva hullu. Taustalla seisoi uusi tyttöystävä, joka ylimielisesti säälien sanoi että minä tarvitsen apua. Mies huusi, että älä enää ikinä tuu mua vastaan, ja veti oven kiinni. Ex piti itsellään mm. keräämiäni harvinaisia LP-levyjä sekä isoäitini minulle neuloman villapaidan.
Ex-tyttöystävä jäi kiinni muistisairaan isoisäni tavaroiden varastamisesta. Pokkana valehteli että syyllinen olin minä. Jouduin esitutkinnan kohteeksi täysin aiheetta.
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä oireili psyykkisesti ja oli pahasti masentunut, minä pesin hänen pyykkinsä ja siivosin, kävin kaupassa, tein ruoat, täytin työttömyyspäivärahahakemukset, "ulkoilutin" eli vedin häntä kävelyille, leffaan jne, kuuntelin yökaupalla miehen ahdistunutta monologia ja rauhoittelin niin että omat yöunet jäi 3-4 tuntiin ennen työvuoroa, annoin omaa tilaa ja luovuin kaikista omista tarpeistani, toimin tukena miehen vanhemmille ja sisaruksille kun mies puhui itsetuhoisia juttuja ja oli välillä tavoittamattomissa, pidin yhteyttä miehen ystäviin kun kun ei itse jaksanut, kutsuin heitä joskus käymään että mies saisi piristystä. Hellästi työntäen autoin miestä kohti ammattiapua, selvitin hoitopolut ja psykologit, saatoin kriisipsykologille, maksoin opintolainalla ensimmäisten kertojen terapiakustannukset ennen Kela-korvausta ja kustansin miehen osuuden poikien viikonlopusta meidän sukumökillämme. Kaiken tämän tein maisteriopintojeni ja kahden työn ohella.
Ja mitä teki mies viiden vuoden parisuhteen päätteeksi, kolme päivää ennen graduni jättöpäivää:
Kertoi, ettei hän ole koskaan rakastanut minua ja on löytänyt toisen. Sitten mies ghostasi minut ja valehteli perheelleen että minä olin jättänyt hänet. Kuukautta myöhemmin kun tarvitsin tavaroitani ja menin käymään miehen asunnolla, mies iski tavarat ovenraosta ja sähisi, että olen takertuva hullu. Taustalla seisoi uusi tyttöystävä, joka ylimielisesti säälien sanoi että minä tarvitsen apua. Mies huusi, että älä enää ikinä tuu mua vastaan, ja veti oven kiinni. Ex piti itsellään mm. keräämiäni harvinaisia LP-levyjä sekä isoäitini minulle neuloman villapaidan.
Paitsi että kusipää niin myös tyhmä kun jätti tuollaisen aarteen joka piti hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa :( Ei varmaankaan lohduta, mutta teki varmaan törkeät temput tälle "seuraajallesikin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kusipää niin myös tyhmä kun jätti tuollaisen aarteen joka piti hyvää huolta.
Miten selvisit tästä erosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakotti minut anaaliseksiin ja ihmetteli kovin jälkeenpäin, miksi itken ja miksi haluan erota.
Vaikea uskoa tätä, ei se mene sinne kuivana.
Penis voi olla märkä emättimen nesteistä. Mulle on käynyt niin, että kesken emätinyhdynnän mies päättää vaihtaa reikää, eikä ymmärrä ei- ja lopeta-sanoja, luulee varmaan tuskaista oloa nautinnoksi.
Eikö tämä ole jo raiskaus??
Mies petti minua bändikaverinsa kanssa hyvin ikävällä tavalla ja jäi kiinni. Jouduin hoitamaan kaikki eroon liittyvät asiat itse, eikä mies tehnyt elettäkään eron eteen vaikka halusi erota.
Eron yhteydessä nuorena lahjaksi saamani kitara oli jäänyt miehen perheen asuntoon. Pyysin miestä palauttamaan kitaran, jolla oli minulle tunnearvoa. Mies epäröi, koska ei halunnut kohdata perhettäni tekonsa jälkeen. Sanoin, että kitaran voi tuoda vaikka keskellä yötä vanhempieni pihalle (rauhallista seutua, kitara olisi säilynyt oven pielessä kesäyön). Mies ei koskaan palauttanut kitaraa.
Aviomieheni jätti minut, kun miehellä oli ollut yli vuoden kestänyt salasuhde selkäni takana. Mies oli tuonut naisen kotiimme minun poissaollessani.
Eron jälkeen muutin kamani pois yhteisestä kodista ja mies muutti myös asunnosta pois. Muuton yhteydessä mies kysyi, miksi hänelle ei jäänyt juuri astioita, pyyhkeitä ja kodintarvikkeita. Sanoin, että olen ne itse hankkinut ennen seurusteluamme ja saanut lakkiaislahjaksi, niin vien ne mukanani. Mies ei ollut avioliiton aikana halunnut hankkia itse kodintavaroita, vaan näytti rahansa muuhun.
Mies myös kysyi, tulisinko minä hänelle muuttoavuksi ja auttaisin viemään tavarat hänen uuteen kotiinsa (mies oli hankkinut uuden asunnon, kun kertoi eroaikeistaan minulle). Kun oli kuulemma niin vaikea saada muuttoapua. Miehestä oli täysin ok, että eroaa omasta vaimostaan ja kysyy tätä vielä avuksi valmistelemaan uutta elämää.
Ei varmaan tarvitse sanoa, etten mennyt.
"Mä voin olla sun ystävä" -lohtulause on ihan hanurista.😡😡😡
Ex kommentoi, kun oli hetkeä aiemmin ilmoittanut haluavansa erota toisen naisen takia. Selvisi, että mies oli vehdannut tuon naisen kanssa jo häiden jälkeisenä vuonna.
Karjuin pää punaisena takaisin, että mua ei kiinnosta olla sun ystävä, kun oon luvannut olla aviovaimo.
Ei olla nähty eron jälkeen eikä toivottavasti koskaan nähdä. Oltiin lapseton pariskunta, niin ei puoleen oo tarvettakaan.
Näitä riittää samassa tyypissä:
-Puhui pari kuukautta ennen eroa, kuinka meidän pitäisi hankkia uudeksi kämpäksi yli 70 neliön kolmio. En suostunut, koska asunto olisi ollut meidän budjetille liian kallis eikä neliöitä oikeasti tarvittu noin paljon. Mies suuttui tästä päätöksestä. Vuokrattiin 40 neliön kaksio ja muutettiin. Pari kuukautta myöhemmin selvisi, että mies oli jo asuntoa katsoessa tiennyt eron olevan edessä. Jäin yksin asumaan kaksioon, koska mies halusi muuttaa pois. Onneksi pidin pääni, muuten olisin löytänyt itseni asumasta aivan liian isosta kämpästä. Mielestäni mies oli k*sipää, kun eroaikeistaan huolimatta yritti puhua mua isompaan kämppään, vaikka hänellä ei ollut tarkoitustakaan jäädä siihen asumaan.
-Erosta kertoessaan mies olisi halunnut kertoa eropäätöksestään muiden ihmisten kuullen, jotta en olisi kehdannut itkeä tai sanoa hänelle mitään ilkeää. Hoiti lopulta asian niin, että kertoi haluavansa eron, söi laittamani ruoan ja lähti pois jättäen mut yksin sulattelemaan asiaa. Kun seuraavan kerran näimme, kysyi haluaisinko lohdutukseksi jäätelön. Ei v*ttu 😂
-Mies oli hankkinut kaveristaan vakip*non ja raahasi naista meille mun ollessa poissa. Väitti lähtevänsä illaksi treeneihin, mutta oli koko illan pois monta kertaa viikossa eivätkä miehen taidot ko. lajissa kehittyneet ahkerasta treenaamisesta huolimatta. Alkoi syytellä mua pettämisestä, vaikka tasan tiesi, ettei mulla ollut tuolloin edes miespuolisia ystäviä. Itse ei kuitenkaan pettämistään myöntänyt, vaan asia selvisi minulle muuta kautta. Silti vielä viimeisen kerran kotoa lähtiessään tenttasi multa huutaen, onko mulla toista miestä.
Kerrassaan "ihana" mies.😁
Silloinen puolisoni oli todella hiljainen, eikä paljoa puhunut. Ei saanut edes sanottua, että haluaa erota vaan mun piti kysyä asiaa häneltä "Sinä siis haluat erota?" ja hän sanoi vaan "Joo". Oli muuten _superpassiivinen_ parisuhteen ja eron suhteen. Ei olisi rikkaa laittanut ristiin eron eteen, vaikka sen itse halusi.
jätti puhelimessa, eropaperit tuli postissa
jäin lasten kanssa, hän aloitti uuden elämän uuden naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Pani mun siskoa kun olin synnyttämässä meidän yhteistä lasta.
En ole väleissä kummankaan kanssa.
Tässä taitaa olla kunkku ainakin tähän mennessä. Tämä sika ansaitsee kruunun!
Ex-aviomies pyöritti toista naista lapsen syntymän aikoihin. KOhta sitten erosimme.
Vinkui "ystäväksi", no just joo.
Sitten vielä hylkäsi lapsensakin 15 vuodeksi. Vasta sen jälkeen alkoi edes jonkun verran oma lapsi kiinnostamaan.
Onneksi aika parantaa haavat ja oon selvinnyt. Ja lapsi on tervepäinen.
Saatiin opiskelumme suoritettua ja piti muuttaa opiskelija-asunnosta pois. Ennen muuttoa eksä oli hieman etäinen (ihan ymmärrettävää stressaavassa tilanteessa). Kuukauden muuton jälkeen eksä sitten halusikin erota ja väen vängällä halusi jäädä asumaan kämppään. Myöhemmin kuulin, että oli pari kuukautta ennen muuttoa tavannut toisen ja poismuuttoni jälkeen tämä sitten muuttikin exän kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää samassa tyypissä:
-Puhui pari kuukautta ennen eroa, kuinka meidän pitäisi hankkia uudeksi kämpäksi yli 70 neliön kolmio. En suostunut, koska asunto olisi ollut meidän budjetille liian kallis eikä neliöitä oikeasti tarvittu noin paljon. Mies suuttui tästä päätöksestä. Vuokrattiin 40 neliön kaksio ja muutettiin. Pari kuukautta myöhemmin selvisi, että mies oli jo asuntoa katsoessa tiennyt eron olevan edessä. Jäin yksin asumaan kaksioon, koska mies halusi muuttaa pois. Onneksi pidin pääni, muuten olisin löytänyt itseni asumasta aivan liian isosta kämpästä. Mielestäni mies oli k*sipää, kun eroaikeistaan huolimatta yritti puhua mua isompaan kämppään, vaikka hänellä ei ollut tarkoitustakaan jäädä siihen asumaan.
-Erosta kertoessaan mies olisi halunnut kertoa eropäätöksestään muiden ihmisten kuullen, jotta en olisi kehdannut itkeä tai sanoa hänelle mitään ilkeää. Hoiti lopulta asian niin, että kertoi haluavansa eron, söi laittamani ruoan ja lähti pois jättäen mut yksin sulattelemaan asiaa. Kun seuraavan kerran näimme, kysyi haluaisinko lohdutukseksi jäätelön. Ei v*ttu 😂
-Mies oli hankkinut kaveristaan vakip*non ja raahasi naista meille mun ollessa poissa. Väitti lähtevänsä illaksi treeneihin, mutta oli koko illan pois monta kertaa viikossa eivätkä miehen taidot ko. lajissa kehittyneet ahkerasta treenaamisesta huolimatta. Alkoi syytellä mua pettämisestä, vaikka tasan tiesi, ettei mulla ollut tuolloin edes miespuolisia ystäviä. Itse ei kuitenkaan pettämistään myöntänyt, vaan asia selvisi minulle muuta kautta. Silti vielä viimeisen kerran kotoa lähtiessään tenttasi multa huutaen, onko mulla toista miestä.
Kerrassaan "ihana" mies.😁
No ei toi nyt kovin paha, ois jätskinki tarjonnu.
Kun molemmilla on ureaa päässä. Ex nainen oli löytänyt uuden miehen ja halusi erota. Erottiin ja sitä ennen vielä harrastettiin seksiä mistä hän koki että pettää tulevaa miestä. Pakko myöntää etten ymmärtänyt sitä naista. En kyllä ymmärrä itseänikään.
Se oli niin kipeää ja sairasta että ihme kun ei pää levinnyt. Sen jälkeen luottamus naisiin oli aika lailla nolla. Myöhemmin toinen palautti uskoa että kaikki ei petä. Hyvä muija jonka kanssa loppui siihen ettei enää halunnut seksiä. Mun tuuria että aina jokin menee pieleen.