K*sipäisimmät eksät - peukutusketju
Kerätään tähän ketjuun kaikista kamalimmat eksät. Kokemus voi olla teinivuosista tähän päivään eli ajankohdalla ei ole väliä. Ketju ei ole sukupuolittunut, joten exän ja sinun sukupuolella ei ole väliä. Peukku ylös = pitäisin myös tuota exää k*sipäänä, peukku alas = en näe tuota käytöstä pahana. Yksi ex per viesti. Ap aloittaa:
Aloin seurustella lukiossa pojan kanssa, myöhemmin muutimme yhdessä opiskelemaan ja asuimme vuosia avoliitossa. Olimme yhdessä vuosia ja menimme melko nuorena naimisiin. Ajattelin, että yhteiset vuodet ennen naimisiin menoa olisivat varmistaneet miehen olevan kunnollinen.
Miehen käytös muuttui kummalliseksi noin vuosi avioitumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti pahalla tuulella, haastoi riitaa, ei halunnut viettää yhdessä aikaa, pakeni kotoa harrastusten pariin, alkoi laittautua hurjasti jne. Vetosi pahan tuulensa johtuvan opiskelupaineista tai hoki "ei mua mikään vaivaa". Yritin ymmärtää parhaani mukaan ja antaa hänelle aikaa.
Valmistuttuamme mies kehotti minua menemään töihin kaupungin x lähelle, jotta minä voisin olla töissä ja hän jatkaisi jatko-opintoja tuossa kaupungissa. Muutin etukäteen yksin tuonne seudulle, josta en tuntenut ketään. Odotin mieheni muuttavan kanssani, kuten olimme sopineet.
Pari viikkoa ennen muuttoa mies kertoi hankkineensa selkäni takana kämpän toisesta kaupungista, muuttavansa sinne ja haluavansa avioeron. Minä jäin yksin asumaan itselle aivan vieraaseen kaupunkiin ja sinkulle liian isoon kämppään. Olin ihan hämmentynyt, mistä oli kyse ja kysyin, onko hänellä toinen nainen. Mies kielsi asian jyrkästi loppuun asti. Sen sijaan mies syytti erosta minua ja antoi ihan naurettavia syitä erolle "Ei hengailtu tarpeeksi mun kaverien kans, et tykkää enää nykyisin kuunnella samaa musaa kuin nuorena jne." Ihmettelin, miksi kukaan haluaa eroa tuollaisten pienten syiden takia. Eron jälkeen selvisi, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa.
Pettämisen lisäksi ärsytti tuo valehtelu, ettei hän edes tunnustanut pettämistä. Jos en olisi saanut tietää pettämisestä, olisin pitänyt eroa vain omana syynäni. Onneksi olen nykyisin yhdessä ihan erilaisen miehen kanssa.❤️
Ap
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Tulin työmatkalta vuorokautta aikaisemmin kotiin ja löysin vaimon (yhdessä 15v naimisissa
3) sängystä persepystyssä kun joku hippitukka tunki dildoa anaaliin.
Asuttiin rivarissa, otin hippiä tukasta kiinni ja riuhdoin psrvekkeen kautta hankeen. Obi lukkoon.
Ex vaimo sai palkaksi isälliset läpsyt molemmille poskille ja niska perseotteella samaan lumikinokseen hipinkanssa, joka sinisenä huuteli poliisia avuksi ja aneli edes kenkiä jalkaan. En antanut.Joku oli soittanut ambulanssin tämä
hyysterisesti ääntelevän hipin takia, pääsivät sinne larssiin lämmittelemään siksi aikaa kun konstaapelit haki vaatteet ja kyselivät tapahtumista.Tuolla lailla päättyi 15v yhteinen taival, yhtään sanaa ei ole sen jälkeen vaihdettu, riidat 15 aikana voidaan laskea yhden käden sormilla, joten aika puskista tuli toi pettäminen ja oli kova pala pitkän aikaa.
Hippikin katosi äänettömästi takavasemalle jo seuraavalla viikolla exän elämästä.
Perus nainen. Nykyään me on voimaantuneita
Vierailija kirjoitti:
Tulin työmatkalta vuorokautta aikaisemmin kotiin ja löysin vaimon (yhdessä 15v naimisissa
Asuttiin rivarissa, otin hippiä tukasta kiinni ja riuhdoin psrvekkeen kautta hankeen. Obi lukkoon.
Ex vaimo sai palkaksi isälliset läpsyt molemmille poskille ja niska perseotteella samaan lumikinokseen hipinkanssa, joka sinisenä huuteli poliisia avuksi ja aneli edes kenkiä jalkaan. En antanut.Joku oli soittanut ambulanssin tämä
hyysterisesti ääntelevän hipin takia, pääsivät sinne larssiin lämmittelemään siksi aikaa kun konstaapelit haki vaatteet ja kyselivät tapahtumista.Tuolla lailla päättyi 15v yhteinen taival, yhtään sanaa ei ole sen jälkeen vaihdettu, riidat 15 aikana voidaan laskea yhden käden sormilla, joten aika puskista tuli toi pettäminen ja oli kova pala pitkän aikaa.
Hippikin katosi äänettömästi takavasemalle jo seuraavalla viikolla exän elämästä.
Tiesit mistä?
Petti mua ja laittoi p*skaa mun pyykkikoneeseen, sulki luukun. Hyvä haju oli kun avasin.
Vierailija kirjoitti:
Ex haukkui vehkeeni pieneksi, kun jätin hänet toisen naisen takia.
No, onhan se pieni. Tai aivosolusi ainakin on.
Eksä vuosien takaa soittelee edelleen välillä. Ei koskaan päivällä, aina arkiyönä 02-04 aikaan. Ei jätä viestiä. Laitoin juuri hänen numeronsa estoon. Byeee!
Vierailija kirjoitti:
Eksä vuosien takaa soittelee edelleen välillä. Ei koskaan päivällä, aina arkiyönä 02-04 aikaan. Ei jätä viestiä. Laitoin juuri hänen numeronsa estoon. Byeee!
Yöpimssaa vailla. Nuo on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta seurasin tutun pariskunnan avioliittoa alusta asti. Menivät naimisiin, ja nainen muutti miehen asuntoon Nousiaisiin lastensa kanssa. Mies reissasi paljon Riikassa, ja ostikin sieltä asunnon, vaimolle selitti että sijoitusasunto. Tosiasiassa miehellä oli siellä Riikassa toinen nainen vuosia, joka asui tässä kyseisen herran ”sijoitusasunnossa”. Rehvasteli vielä kavereilleen että kuinka oli vaimoa kutsunut vahingossa tämän riikalaisen naisen nimellä. Samainen ukko roikkui seuranhakupalstoilla, ja vaimo autaallisen tietämätön ukkelin touhuista. Riikalainen jäi jossain vaiheessa, ja mies muutti Espanjaan talvikausiksi, ja seurusteli Espanjassa asuessaan paikallisen naisen kanssa, ja Suomessa ollessaan vaimonsa kanssa. Kaikki vaimon tuttavat tiesivät kuvion, mutta vaimo eli onnellisena kuplassaan.
Mä taidan tietää tän pariskunnan. Miehellä Harley Davidson ja nainen kampaaja. Kaikki noi merkit täsmää
Vierailija kirjoitti:
Exä on vuosikausia soitellut ja nyt vasta laitoit estoon? 😂
Miksi edes säilytät numeroa vielä?
Ex valehteli paljon ja eräästä hyvin merkityksellisestä asiasta useamman vuoden. Vannoi rehellisyyttään ja tiesi, etten haluaisi olla sellaisesta asiasta valehtelevan ihmisen kanssa. No, selvisi, että valehteli kuitenkin. Monen vuoden jälkeen. Jätin, mutta kyllä raastaa se, kuinka paljon aikaa meni hukkaan - olisi vältytty niin monelta harmilta, jos olisi vain myöntänyt valheensa heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
otin exän numeron luurista pois, mutta kyllä minä muistan sen numero eli tiedän millon on soittanut.
- ohis
Ja estosta näkee mitkä numerot on yrittäneet soittaa, ja on estetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta vastaan omasta puolestani.
Jos numeron haluaa laittaa estoon, yleensä se pitää olla myös tallennettuna.
Jos soittelu on satunnaista, ei välttämättä tunnu niin tärkeältä laittaa estoa - se laitetaan sitten kun soittelu alkaa oikeasti häiritä, niin kuin edellinen kirjoittaja on tehnyt. Minulla ei ole estoa, mutta on kyllä exän numero, koska haluan tietää, kuka minulle soittaa, jos se on ex (en vastaa). Estoa en käytä, koska haluan säilyttää exän sekopäisimmät viestit mustaa valkoisella, varmuuden vuoksi (kyseessä on hyvin epävakaa persoona).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes säilytät numeroa vielä?Olen eri, mutta vastaan omasta puolestani.
Jos soittelu on satunnaista, ei välttämättä tunnu niin tärkeältä laittaa estoa - se laitetaan sitten kun soittelu alkaa oikeasti häiritä, niin kuin edellinen kirjoittaja on tehnyt. Minulla ei ole estoa, mutta on kyllä exän numero, koska haluan tietää, kuka minulle soittaa, jos se on ex (en vastaa). Estoa en käytä, koska haluan säilyttää exän sekopäisimmät viestit mustaa valkoisella, varmuuden vuoksi (kyseessä on hyvin epävakaa persoona).
Olen estänyt kymmeniä jollei satoja puhelinmyyjien numeroita. Yhtään näistä ei ollut tallennettuna puhelimeen.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes säilytät numeroa vielä?Olen eri, mutta vastaan omasta puolestani.
Olen estänyt kymmeniä jollei satoja puhelinmyyjien numeroita. Yhtään näistä ei ollut tallennettuna puhelimeen.
ohis
Niinpä, itse teen aina niin että jos joku o
tuntemattomasta numerosta soittanut, googlaan sen ja jos se löytyy niiltä "kuka soitti" listoilta häiritsevänä, laitan estoon.
Samoin estossa on niitä 44-alkusia numeroita. Mulle kukaan englannista soittele.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein niskaperseotteella parvekkeelta hankeen. Sellainen voimafantasia tuli kirjoitettua.
Ei näistä suurin osa ees oo "k*sipäisimpiä exiä" vaan "ihan witun zairaita joutuisitte lukkojen taa -exiä"
Melkein 300 kusipäistä exää + ylimääräiset kommentit! Siskot, kohtalotovereita on paljon! Tietty voi olla yhteisiä exiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Melkein 300 kusipäistä exää + ylimääräiset kommentit! Siskot, kohtalotovereita on paljon! Tietty voi olla yhteisiä exiäkin.
Hei sisko. Täällä oli kyllä veljiäkin mukana keskustelussa.
Ex vaimo sai palkaksi isälliset läpsyt molemmille poskille ja niska perseotteella samaan lumikinokseen hipinkanssa, joka sinisenä huuteli poliisia avuksi ja aneli edes kenkiä jalkaan. En antanut.
Joku oli soittanut ambulanssin tämä
hyysterisesti ääntelevän hipin takia, pääsivät sinne larssiin lämmittelemään siksi aikaa kun konstaapelit haki vaatteet ja kyselivät tapahtumista.
Tuolla lailla päättyi 15v yhteinen taival, yhtään sanaa ei ole sen jälkeen vaihdettu, riidat 15 aikana voidaan laskea yhden käden sormilla, joten aika puskista tuli toi pettäminen ja oli kova pala pitkän aikaa.