Kertokaa yksikin hyvä syy, miksi miehen pitäisi puolustaa tyttöystäväänsä/vaimoaan, jos joku loukkaa tai ahdistelee häntä jollain tavalla?
Nainen voi tehdä sen ihan hyvin itse. Miehen parempi olla reagoimatta mitenkään.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen kysymys, jos joku vaikka tulisi lääppimään minua baarissa (joka loukkaisi ja ahdistaisi minua) niin olettaisin kyllä, että se olisi miehenkin mielestä väärin ja hän puolustaisi minua. Tämähän ei ole mikään sukupuolikysymys, ainakin itselläni on oletus, että puolisoa puolustetaan, oli kyseessä sitten kumpi tahansa.
Miettiikö tällaisia miehet, jotka ovat naisvihaa pullollaan (eikö rakkaansa puolustaminen ole ihan selvää) vai pelottaako se puolustaminen (pienikokoinen mies?) vai mikä on ongelma?
Itse olen taas sitä mieltä, että tuollaiset lääppimiset voi jättää omaan arvoonsa. Tilanne ei koskaan parane sillä, että niihin lähdetään puolustelemaan. Yleensä vielä mustasukkaisena.
Jos homma jatkuu, niin uhri voi pamauttaa itse lääppijää kuonoon. Kyse on silloinkin eleestä, ei niinkään oikeasta turpiin vetämisestä. Se ja sama minkä kokoinen on.
Ai kamala, en kyllä koskaan ottaisi tuollaista agressiivista öykkäriä, vaan olettaisin, että mieheni puuttuisi tilanteeseen selvittämällä, että lääppiminen ei ole todellakaan hyväksyttävää. Siitä on niin kauan, kun olen missään normibaarissa ollut, etten edes muistanut, ettei siellä selvitetä asioita fiksusti vaan heti ollaan lyömässä ja seuraavassa hetkessä oksennetaan kengille:D
Naivisti ajattelet, että lääppijöistä pääsee eroon puhumalla? :D
4/5. Porvooseen iltoja. Ja yhtään en olisi yllättynyt, jos tällaisia pellejä olisi (ja onkin) tässä maassa.
Mikähän takia muuten narkkareille ystävällinen ja hymyilevä nainen on h##ra?
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset vaativat miehiltä toksista maskuliinisuutta, turpiin vetämistä ja öykkäröintiä?
Kuulosta kovin erilaiselta kuin naisten vaatimukset yleensä.
Miksi siihen pitäisi liittyä väkivalta millään tavalla? Kyllä minäkin puolustan miestäni, sanallisesti. Toki turha koittaa selittää sinulle kun olet päätöksesi suppeassa ajatusmaailmassasi tehnyt.
Sitten narkit tekee ihan omia johtopäätelmiä asioista huumeiden sekoittamilla aivoillaan tai omiin pyrkimyksiinsä peilaten. Tätähän tekee toki monet normaalitkin.
Kun ihminen on tarpeeksi raivohullu, niin ei siinä järkipuhe auta.
Vierailija kirjoitti:
Mut mullahan ei sitä karismaa ollut, niin en kyllä ketään sais vedätettyäkään..
Onko sinulla useinkin tuollainen tapa että oletat keskustelun koskevan sinua, silloinkin kun kukaan ei missään vaiheessa ole mitenkään viitannut sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mullahan ei sitä karismaa ollut, niin en kyllä ketään sais vedätettyäkään..
Onko sinulla useinkin tuollainen tapa että oletat keskustelun koskevan sinua, silloinkin kun kukaan ei missään vaiheessa ole mitenkään viitannut sinuun?
Ei.
Koska omia puolustetaan ja heikompia puolustetaan. Näin se vaan on
Olin kerran miehen kanssa treffeillä. Oli tilanne, jossa saliklrmy alkoi hakata hintelää miestä julkisella paikalla(baarikatu) paikalla oli paljon porukkaa. Kukaan ei mennyt väliin. Minä menin, hintelä ja heikko nainen. Joku oli onneksi kuitenkin kerennyt soittamaan poliisit paikalle, jotka tuli juuru kun menin väliin
Meni maku niistä ihmisistä ja miehestä. Jätin sen miehen siihen, sanoin vain heipat ja en vastannut viesteihin
Tämä ihmisten ns sivistys on vaan pintakiiltoa. Todellisissa tilanteissa testataan mitä kukin on. En ala suhteeseen miehen kanssa, joka ei puolustaisi minua tai lastani tai heikompia. Ei sovi arvoihini.
Tämä on tr*olli, mutta kertoo hyvin ap:n ajattelutavasta
Turha vastata naistenvihaajien keskusteluihin.
Eli taas aikamiespoika inceeel kyselemessä tyhmiä. Miksi sinua edes kiinnostaa kun eihän sinulla tule edes ikinä tyttöystävää olemaan. Älkää vastatko näille selville trolleille.
Vierailija kirjoitti:
Eli taas aikamiespoika inceeel kyselemessä tyhmiä. Miksi sinua edes kiinnostaa kun eihän sinulla tule edes ikinä tyttöystävää olemaan. Älkää vastatko näille selville trolleille.
Joo. Tämä on tämä ameeba joka tekee näitä dingdong aloituksia tänne säännöllisesti. Minusta on hyvä kun näiden avulla tietää minkälaisia pölvästimiehiä on iso joukko tuolla sinkkujen joukossa, niin osaa sitten varoa
Vierailija kirjoitti:
Neljä sivua jo tätä ketjua eikä yhtäkään järkisyytä ole esitetty. Kyllähän se vetää hiljaiseksi.
Miten tyhmä pitää olla että yltää tuollaiseen kommentointiin? Vaikea edes kuvitella. Kykenetkö pyyhkimään takapuolesi tai solmimaan kengännauhasi?
Yleensä syynä on ihan sen oman puolison suojelunhalu. Tätä tehdään myös ihan rakkaudesta ja välittämisestä. Tulee mieheltä ihan luonnostaan halu suojella tuollaisissa tilanteissa. Ei siinä oikea mies ala miettimään mitään tasa-arvokysymyksiä silloin kun naista jollain tavalla uhataan.
Millainen mies ei haluaisi suojella omaa puolisoaan?
Huh, onneksi en ryhtynyt aikanaan instababeksi (silloin irc) tai alusvaatemalliksi, burleski mallista puhumattakaan. Tai autotytöksi. Mitähän mulle sitten olis käynyt. Miksi muilla on oikeus näihin normaaleihin asioihin, mutta minulla ei.
Kyllä on, ihan mihin vaan haluan! Tämä liittyy tuohon karuselli teemaan, kun olen kuulemma sellaisessakin pyörinyt.
Ei yksi hullu voi päättää kenenkään elämästä. Ei se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kolmekymppiseksi sinkkuna säilynyt nainen on kyllä takuulla pyörinyt karuselleissa, vaikkei sitä kertoiskaan.
Jokainen kolmekymppiseksi sinkkuna säilynyt mies on kyllä takuulla ilkeä, luonnevikainen, naisia vihaava katkerikko, vaikkei sitä tunnustaisikaan (edes itselleen - varsinkaan itselleen).
Onpa harvinaisen kipee alotus. : (
Vierailija kirjoitti:
Onpa harvinaisen kipee alotus. : (
Kipeä on aloittajakin.. Toivottavasti myös pian koronasta. Tekis hyvää.
Ei ole, vaikka sulle olisi niin tapahtunut, siltikään se ei ole normaalia.